Epäilemättä se on ongelma postille, mutta kuten sanoin aiemmin, ei tuolla asiakaslähtöisyyden kanssa ole mitään tekemistä. Posti lupaa toimittaa paketin seuraavana arkipäivänä automaattiin ja säilöä sitä siellä viikon, mutta ei ensinäkään tee sitä ja varmaan ajattelee, että asiakkaan käytös on ongelma.
Tämä kyseinen paketti lähetettiin perjantaina kajaanista ja sehän oli poimittu jakeluun jo maanantaina, mutta saapui vasta tiistaina. Varmaankin kuten kuvasit, on varsinainen automaatti ollut maanantaina täynnä, kuten myös tiistaina, jolloin se on viety johonkin muuhun pisteeseen.
Posti on hyvin tietoinen, että minulla on puhelin ja he tietävät sen numeron. Lisäksi olen asentanut heidän appin ja heillä on monta keinoa, ihan automaattisesti, ehdottaa eri toimintamalleja, mutta ovat päättäneet tehdä itse valitsemallaan tavalla. Parempia vaihtoehtoja olisi ollut esimerkiksi maanantaina kysyä, että sopiiko hakea postitoimipaikasta, minkä olisin ilman muuta tehnyt tai ehdottaa minulle vaihtoehtoisia automaatteja. Jos olisivat ehdottaneet kotiinkantoa vaikka vitosella jo maanantaina, olinsin ottanut senkin.