Halvalla menee taas:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1523860
aikaisemmin jo tappanut yhden tyttöystävän ja äitinsä, yhtä tyttöystävää ei saanut hengiltä vaikka yritti. No, viimeistään viiden vuoden kuluttua saadaan taas lukea, kun syyttäjä vaatii kolmen vuoden tuomiota taposta samalla pellelle.
Minua oikein pöyristyttää tämä fasisti- ja poliisivaltiomme, joka haluaa sulkea mikkeliläistaustaisen miehen vankilaan, eli riistää vapauden, kun hän oli vain vähän tökkinyt sillä pienellä puukolla. Ei siis ampunut, niin kuin tämä eräskin poliisi sen yhden nuoren herrasmiehen ohjastamaa ajoneuvoa. Korkeintaan ehdollista tästä. Miettikää kuinka paljon tämä eristäminen yhteiskunnasta vaikeuttaa mikkeliläistaustaisen miehemme ihmissuhteita ja seurustelua. Jos ihan itse saisin päättää, niin hälle sakot jotka sossu kuittaa.
Minä haluan, että Suomi on ihanan suvaitseva monikulttuuriyhteiskunta eikä tällainen paikka jossa ihmisiä heitetään vankilaan tuosta vaan. Sitäpaitsi Suomella on kohta ongelma suuren vankimäärän kanssa jos vapaudenriiston tahti on tätä luokkaa. Kuka muka haluaa Suomesta jonkin USA:n?
Carlos kirjoitti:
Ei perkele, taidan oikeasti ryhtyä murhaaja-ryöstelijäksi, ei parempaa elinkeinoa olekaan! Rangaistuksia ei oikeasti tule, ja sitten kun tulee, on ilmainen ylöspito pari kuukautta. Sitten taas joltain nirri pois ja elämä risaiseksi, ja kun fyrkat loppuu niin takaisin linnaan. Veloista ei paljon väliä, teoista ei paljon väliä. Kivaa!
Olen itse vakavasti harkinnut aloittaa ampumisharrastuksen ihan vaan sen takia, että olisi mahdollisuus puolustaa perhettä äärimmäisessä hädässä. Neuvostoliittoa ihannoiva rikosoikeusjärjestelmämme ja -käytäntömme haistattaa paskat tavallisille tallaajille ja hyper-hyysää sekä suojelee kaiken maailman pipipäitä ja taparikollisia naurettavilla nollatuomioilla.
Toisin sanoen tämä toimii myös toiseen suuntaan: miksi soittaa poliisit jonkun piripään ottaessa perheesi silmätikukseen jos voit hoitaa homman lopullisesti tarvittaessa itse? Tarkoitan siis äärimmäistä tilannetta, jonka voi kuitata sitten muutaman kuukauden lusimisella täydellä ylöspidolla. Kovaa tekstiä, myönnetään, mutta toisaalta ihanat monikulttuuri-sossuhyysääjämme haluavat näin käyvän. Kahtellaan milloin kansan kärsivällisyys loppuu totaalisesti ja pato murtuu...