Tietysti sitten vaikka tälle raiskaajamurhaajalle annettaisiin kunnon kakku, niin ei tällainen selkeästi antisosiaalinen tapaus osaa varmaan siltikään katua tekojaan. On siis selkeä uusimisen riski, vaikka paluu siviiliin olisikin rauhallisempi. Jotenkin tällaisia asioita pitäisi miettiä ihan kunnolla ennen tuomion antoa. Kyllähän me muutama sellainen tapaus (vaikkapa Penttilä) on nähty, että kun on hivenenkin psykopatiaan kallellaan olevaa menoa, niin ei se vain katkaisimesta käänny pois päältä.
Surullinen olen siitä, että tällaisia murhia tapahtuu ja tulee avuton olo. Mutta ehkä se 4-vuotiaan keissi Joensuussa jotenkin minulla tappoi tunteet Suomen oikeuslaitosta kohtaan. Lähti silloin viesti niin sanotusti käsistä, eikä enää osaa kehittää edes vihan tunteita. Kyllä tämä on vaan aivan hirveää meininkiä välillä.
Surullinen olen siitä, että tällaisia murhia tapahtuu ja tulee avuton olo. Mutta ehkä se 4-vuotiaan keissi Joensuussa jotenkin minulla tappoi tunteet Suomen oikeuslaitosta kohtaan. Lähti silloin viesti niin sanotusti käsistä, eikä enää osaa kehittää edes vihan tunteita. Kyllä tämä on vaan aivan hirveää meininkiä välillä.