Väitit että Demla on käytännössä yksin luonut Suomen oikeuslaitokseen tilanteet jossa tuomiot ovat lyhyitä. Tämä on teoria, joka voidaan nähdä osana lukuisia salaliittoteorioita.
Missä olen näin väittänyt? Toivoisin, että edelleenkään sanoja ei laitettaisi suuhuni. Jos sinä näet salaliittoteorioita niin älä yhdistä niitä minuun. Kiitos!
Yleensä mukaan kuuluu "tarkka" havainto siitä että omaisuus ja etenkin valtion omaisuus nähtäisiin vasemmistossa tärkeämpänä kuin fyysinen koskemattomuus. Sitten tämä liittyy hetken kuluttua siihen että vihervasemmisto/globalistit/juutalaiset/NWO haluavat vaihtaa Suomen/USA:n/Euroopan valkoisen väestön afrikkalaisiin/arabeihin.
Ja tämä liittyy miten minun viestiini koskien Demlaa? Oletko itse lukenut liikaa salaliittoteorioista tai jopa luonut niitä itse?
Toki voisit laittaa jonkun lähteen joka todistaa että Demlan tarkoituksena oli ajaa Suomeen oikeuskäytäntö jossa annetaan vain kevyitä rangaistuksia seksuaali ja väkivaltarikoksista. Jos tämä asia on ihan selvä niin varmasti tälle on myös joku lähde, eikä meidän tarvitse automaattisesti luottaa sinuun ja tuntemukseesi siitä mitä Demla teki.
Olenko jossain väittänyt, että tarkoitus olisi nimenomaan seksuaali- ja väkivaltarikosten alhaisempi tuomiokäytäntö?
Koko sinun kirjoituksesi lähtee omassa päässäsi tehdyistä tulkinnoista, jotka eivät perustu mihinkään muuhun kuin sinun mielikuvitukseen/harhaisuuteen/haluun väärinymmärtää. Saa valita sopiva vaihtoehto.
Jos et tiedä tai et ole vielä ymmärtänyt, niin Demlan tai paremminkin sen jäsenten merkitys oikeus- ja tuomiokäytäntöön oli merkittävä varsinkin 70-luvulla - halusit tai et . Järjestön jäsenet toimivat merkittävissä asemissa yhteiskunnassa ja siten vaikuttivat nykyisinkin vaikuttaviin rangaistuksentäytäntöönpanosäännöksiin sekä vankeinhoidollisiin seikkoihin.
Nostan nyt muutaman nimen
esimerkkinä: K.J. Lång ja Tarja Halonen, jotka olivat hyvin "liberaaleja" koskien rangaistuksia.