flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ajattelin kun käyt niin kuumana näistä muutaman rivin iltapäivälehdistön uutisista, joissa siis tätä ketjua lukiessa voisi luulla olevan se koko jutun kuva.
En käy kuumana ja käyn hyvin harvoin kuumana kirjoitellessani. Olen kärkäs kirjoittaja, mutta se on lähinnä tyylikeino.
Se olenko minä lukenut tai seurannut on epäoleellista, koska en ole tässä ketjussa syyttänyt oikeuslaitosta paikaksi, jossa murhaajia vain paijataan ja ymmärretään.
Se on aivan yhtä olennaista kuin minun kohdallani ja jos on valmis kysymään toiselta niin olisi kohteliasta myös olla valmis vastaamaan samaan asiaan. Ei tietenkään ole pakko.
Taisin joskus tähänkin ketjuun linkittää dataa henkirikostuomioista useammaltakin vuodelta, mutta eihän sitä saa faktojen antaa pilata kirjoittamisen kiimaa.
No mitä mieltä sinä olet Suomen yleisestä linjasta tuomioissa väkivaltarikoksissa, entäs seksuaalirikoksissa? Miten ne vertautuvat esimerkiksi talousrikoksien tuomioiden kanssa? Sinulla kun ilmeisesti on paljonkin asiantuntemusta?
Sivuhuomautuksena ne mainitsemasi murhat ja murhaajat on aikalailla äärilaitaa väkivaltarikoksien saralla.