Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 302 337
  • 1 513

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
JWill kirjoitti:
Yksi on pinnallinen, itsekeskeinen, munaton pelle, joka tekee pilkkaa vähäosaisten, kehitysvammaisten, läskien ja rumien ihmisten kustannuksella. Mr. "Sveitsi"
Näihin perusteisiin olisi kiva kuulla lähteet, sillä tuollaisia ei ole minun televisiossani näkynyt (paitsi että tuo munaton ei pidä paikkaansa, ne ovat minunkin tv:ssä näkyneet). Olen toki samat väitteet nähnyt siinä talkshow-versiossa, mutta siinä nyt esitetään näitä samoja puoli-totuuksia tyyliin "Mika puukotti Perttua selkään", joita täällä palstallakin on viljelty.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ouzala kirjoitti:
Turun PalloSeura hakee kiloja ja senttejä maalin eteen, tässä vahvistus?

Joo, kilo-osastolle kyllä. Toisaalta hyökkääjä kuin hyökkääjä kääntyy jo punaviivalla kun näkee Terhin TPS:n maalin edessä.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
dana77 kirjoitti:
Näihin perusteisiin olisi kiva kuulla lähteet, sillä tuollaisia ei ole minun televisiossani näkynyt (paitsi että tuo munaton ei pidä paikkaansa, ne ovat minunkin tv:ssä näkyneet). Olen toki samat väitteet nähnyt siinä talkshow-versiossa, mutta siinä nyt esitetään näitä samoja puoli-totuuksia tyyliin "Mika puukotti Perttua selkään", joita täällä palstallakin on viljelty.

Lähde on Big Brother 24/7, siminnäkijänä ja kuulijana allekirjoittanut. Tämä siis yksittäisenä juttuna vammaisten pilkkaamisen osalta, muut kohdat ovat luettavissa Antin "kahvipöytäkeskusteluita" kuuntelemalla pidemmällä aikavälillä. Toki kirjoitukseni tyyli oli kaikkien henkilöiden osalta tarkoituksellisen liioitteleva, muttei kuitenkaan ilman minkäänlaista totuuspohjaa. ;)
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JWill kirjoitti:
Lähde on Big Brother 24/7, siminnäkijänä ja kuulijana allekirjoittanut. Tämä siis yksittäisenä juttuna vammaisten pilkkaamisen osalta, muut kohdat ovat luettavissa Antin "kahvipöytäkeskusteluita" kuuntelemalla pidemmällä aikavälillä. Toki kirjoitukseni tyyli oli kaikkien henkilöiden osalta tarkoituksellisen liioitteleva, muttei kuitenkaan ilman minkäänlaista totuuspohjaa. ;)

Jep, myös minä näin samaisen keskustelun. Ideahan siinä oli se, että talosta pois päästyään kuka tahansa kelpaa talon pojille. Siinä sitten Antti väänsi vitsiä vammaisista, kaljuista, läskeistä, ihmisistä joilla on lasisilmä, puujalka jne.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Tästä päästäänkin sitten siihen, minkälaisen kuvan ohjaaja sitten tv:ssä antaa. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on se, että Anttia on kohdeltu talossa olevista eniten "silkkihansikkain". Suojeltu näiltä sammakoilta mitä päästää suustaan ja varsinkin sikajuhlien loppuyön kyräilyjen pois jättäminen harmitti. Ihan jo siitä syystä, että Antti vs. Mika oli oikeasti hauskinta BB:tä mitä olen katsonut. Antista annetaan kuva diplomaattisena keskitien kulkijana, joka on suht kohtelias, vaikkakin tykkää kikkelijutuista ja muista jonkin verran puhua. Tosiasiassahan hän on talon pinnallisin asukas by far ja täysin fiksoitunut ajatusmaailmaltaan oman kalunsa ja muiden seksijuttujen ympärille. Ja se diplomatia mitä hän esittää on täysin pelkkää peliä, ei mitään muuta. Mm. ainoa miehistä, joka ei mennyt all out sikajuhlissa. Pelkää vain niin paljon oman imagonsa särkymistä. Harmi, potentiaalia miellyttäväksi tyypiksi olisi kyllä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hieman ulkonäöstä

Näkkäri kirjoitti:
Flintstonen "nättien" tyttöjen puolustaminen on tämän koko ketjun suurin suola.

Nättien ja "nättien", Iina oli ja on minusta edelleen varsin kaunis typy, varsinkin tuo pakaraosasto oli Iinalla erinomaisessa kunnossa, eikä ne tisutkaan kovin huonot olleet. Tiina ei ole minusta erityisen kaunis, mutta ei myöskään niin kamalan ruma (kuin jotkut täällä näkevät), eli kaiken kaikkiaan Tiina on ihan tavallisen näköinen tyttö. Ja näin sivuhuomautuksena niin eilisen perusteella tuossa Tiinankaan pakaraosastossa ei ole liiemmälti valittamisen aihetta. Ja mitä tulee tuohon nättien tyttöjen puolustamiseen niin minä en muista suuremmin puolustelleeni Hannaa, joka ainakin minun silmissäni oli Iinan jälkeen selkeästi parhaimman näköinen tapaus talon asukkaista. Eikä Kathykään liiemmälti täältä kerännyt kehuja, tosin nuo peikkotytöt ei kyllä minusta muutenkaan ole hirveän nättejä vaikka olihan sillä Kathyllä tosin ihan mukavan kokoiset ja näköiset kannut.

Se miksi minä olen mielestäni puolustellut joitain kilpailijoita on johtunut siitä kun heitä on minusta liian yksisilmäisesti haukuttu - tässä tapauksessa viimeksi Tiinaa. Tiina osaa kyllä pahimmillaan olla ärsyttävä mököttävä kiukuttelija ja jos joku asia ei nappaa niin Tiina tarvitsee silloin maanittelua ja ylimääräistä kannustamista. Tuon vastapainona Tiina on minusta herttainen innostuessaan ja parhaimmillaan Tiina on koko olemuksellaan hymyilevä ilopilleri (jollaiseksi Perttukin on kutsunut Tiinaa).

Mielestäni kaiken kaikkiaan jokaisesta talon asukkaasta kyllä löytyy haluttaessa ärsyttäviä piirteitä (myös Pertusta ja jopa teflon-Antista) ja jos kaikkia tekoja aletaan tulkitsemaan niin kuin Iinan tapauksessa tehtiin niin tottahan siinä näkyy pystyttävän aikamoiseen noitavainoon.

ps. Näistä ulkonäkö-asioista tosin on aina hieman huono kiistellä koska tuo wanha sananlasku "kauneus on katsojan silmässä" pitää kyllä erinomaisesti paikkansa.

Edit:
Lakaisija kirjoitti:
Joo, on kyllä monet naurut saanut, kun joku on Tiinaa tai Iinaa mollannut, niin sadasosasekunnin päästä on ritari flintstone kultaisessa haarniskassaan näitä ihania ja nättejä tyttöjä tullut puolustamaan.

Löytyihän se sieltä, eli ritari flintstone. - tähän sellainen virnuileva naama -

Haarniska minulla tosin on kultaisen sijaan enemmän tällainen Jokeri-logolla koristettu valkoinen versio.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
flintstone kirjoitti:
Nättien ja "nättien", Iina oli ja on minusta edelleen varsin kaunis typy, varsinkin tuo pakaraosasto oli Iinalla erinomaisessa kunnossa, eikä ne tisutkaan kovin huonot olleet.

Samaa mieltä Iinan daisareista ja perseestä. Harmi vaan, että on täysin empatiakyvytön ja pitää itseään muita parempana.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
JWill kirjoitti:
Tosiasiassahan hän on talon pinnallisin asukas by far ja täysin fiksoitunut ajatusmaailmaltaan oman kalunsa ja muiden seksijuttujen ympärille.

Mielenkiintoinen tulkinta, josta en kyllä tunnista ko. kaveria. Tunnen kuitenkin henkilön suht hyvin viimeisen 26 vuoden ajalta. En tosin ole kaverin elämää seurannut 24h vuorokaudessa kuin satunnaisesti :).
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Taze kirjoitti:
Mielenkiintoinen tulkinta, josta en kyllä tunnista ko. kaveria. Tunnen kuitenkin henkilön suht hyvin viimeisen 26 vuoden ajalta.
Ymmärrät kai, että harva täällä kilpailijoita analysoiva tuntee heitä henkilökohtaisesti. Nämä viiltävät analyysit perustuu täysin TV:n lähettämään materiaaliin, josta jokaisella on oikeus muokata mielipiteensä. Se on kai edelleen sallittua?

Olen aika samoilla linjoilla usean kirjoittajan kanssa Antista. Mukava mies, eikä haittaisi ollenkaan vaikka voittaisi koko paskan. Mulle on lopen sama, kumpi pojista voittaa, kunhan se ei vaan ole Tiina eikä Terhi. Antti on ehkä turhan tasapaksu kaikessa tekemisessään. Silti oli kyllä Lintsin kanssa todella hauska parivaljakko välillä. Pertun jutut kyllästyttää jo pikkuhiljaa, mutta ainakin on sanottava, ettei miehen tyyli ole talossa olon aikana juuri muuttunut. Joskus saa sellaisen pienen tunteen, että Perttu on aika varma kansansuosiostaan. Se ei ole synti että sen tiedostaa, mutta sen ei kannata antaa näkyä käyttäytymisessä.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Anadigi kirjoitti:
Ymmärrät kai, että harva täällä kilpailijoita analysoiva tuntee heitä henkilökohtaisesti. Nämä viiltävät analyysit perustuu täysin TV:n lähettämään materiaaliin, josta jokaisella on oikeus muokata mielipiteensä. Se on kai edelleen sallittua?

Totta kai, tarkoitukseni oli nimeenomaan korostaa, ettei tuon ohjelman perusteella kannata tehdä kilpailijoista kovinkaan pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Etenkin TV lähetyksissä pyritään antamaan henkilöistä tietty kuva, ei suinkaan näyttämään totuutta. Toisaalta kisan olosuhteet ovat myöskin perin poikkeukselliset ja keinotekoiset, jolloin kilpailijoiden todellinen luonne ei varmastikkaan tule esiin. Antti on selkeästi lähtenyt pelaamaan ja pysytellyt tuolla diplomaattisella linjalla, no pelimies se toki on aina ollutkin.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Taze kirjoitti:
Totta kai, tarkoitukseni oli nimeenomaan korostaa, ettei tuon ohjelman perusteella kannata tehdä kilpailijoista kovinkaan pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Etenkin TV lähetyksissä pyritään antamaan henkilöistä tietty kuva, ei suinkaan näyttämään totuutta. Toisaalta kisan olosuhteet ovat myöskin perin poikkeukselliset ja keinotekoiset, jolloin kilpailijoiden todellinen luonne ei varmastikkaan tule esiin. Antti on selkeästi lähtenyt pelaamaan ja pysytellyt tuolla diplomaattisella linjalla, no pelimies se toki on aina ollutkin.

Joops. Eli ihan täysin perustan omat mielipiteeni ja käsitykseni Antista siihen mitä tämän ohjelman kontekstissa olen nähnyt. En ota minkäänlaista kantaa siihen minkälainen hän on ihmisenä talon ulkopuolella, eikä se minua edes kiinnosta. Näkemykseni perustuvat vain ja ainoastaan tuolta näkemääni matskuun. Ja sieltä olen saanut kuvan, jonka yläpuolella esitän, Antista hänen juttujensa ja käytöksensä perusteella. Sama homma Tiinan kanssa. Vaikka hän tuossa viereisessä Valintatalossa työskenteleekin ja jos työskentelee jatkossakin, niin en ole menemässä sinne sylkemään häntä päin naamaa, samalla haukkuen itsekkääksi sikaprinsessaksi. Ostan vain maitoni, kiitän vaihtorahoista ja lähden tassuttelemaan kotia kohti. No hard feelings.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Niin, olisihan se aika suuri ja mahdoton savotta lähteä mitään kattavaa psykoanalyysia tekemään jostain ihmisestä Tosi-Tv - formaatin perusteella.

No joo, ehkä tämän kehtaa tunnustaa, mutta tunnen BB-kilpailijoista Pertun, tunnen itseasiassa kohtuullisen hyvinkin. Ihan samanlainen hän on tuolla talossa kuin muutenkin, omaa ja muilta lainattua läppää lentää tilanteessa kuin tilanteessa, sopi se sitten siihen tai ei.

Tietenkään en voi kommentoida ohjelmaa kovin objektiivisesti ennenkuin se paviaani on sieltä pihalle saatu. On tosin sellainen kutina, että Pera ottaa ja voitttaa koko homman.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eilen sattumalta tuli hieman seurattua BB:tä. Tämä Terhi oli näköjään vielä talossa. Yleensä onnistun kääntämään kanavan Sub:lle, kun tämä tonnikeijukainen on itkemässä siinä päiväkirjahuoneessa. Hyvää viihdettä! Joten kysynkin, onko joulumarkkinoille tulossa BB DVD:tä, jossa olisi kaikki Terhin päiväkirjahuonekeskustelut?
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Tiina on kyllä rasittavin, ärsyttävin ja itsekkäin jäljellä olevista kilpailijoista. Ainoa positiivinen asia hänessä on lapsenomainen innostus tiettyjä asioita kohtaan. Tälläkään ei tosin ole liiemmin merkitystä, koska huonona päivänä Tiina pilaa muiden päivän mököttämällä. Eli jos Tiina itse mokaa jotain, hän on apeana koko päivän ja vie muilta fiiliksen. Jos taas joku toinen mokaa jotain, Tiina on vihainen hänelle ja hieman tahattomastikin vihjailee siitä hänelle. Toisekseen Tiinan puheista käy selkeästi ilmi, että hän ei niinkään sure muiden lähtöä. Tottakai kaikki haluavat voittaa ja ovat sillä tavalla itsekkäitä, mutta Tiinassa tämä käy ilmi hieman ilkeällä tavalla. Lisäksi Tiinan "imitoinnit" ottavat päähän. Hän ei tajua lopettaa ajoissa.

Terhin huumorintaju on kaikista kauimpana toisista, joten se lienee Terhin suurin "miinus". Eihän sitä voi tietysti miinukseksi sanoa, mutta tässä tapauksessa se voi ajaa Terhin pois talosta. Terhi puhuu asioista suoraan, keskustelee ja pystyy näyttämään tunteensa (päiväkirjahuone yms.). Suurin osa näistä keskusteluista vain lähtee siitä, kun hän käsittää asioita väärin tai ottaa ne liian tosissaan.

Pertun fanijoukot ovat harventuneet, eikä hänen voittonsa ole enää niin "varmaa". Pertun suosio perustuu hänen värikkyyteensä. Hän sanoo asioista suoraan ja osaa ottaa tietyt asiat huumorilla. Hänelläkin on ollut välillä pinna kireällä, mutta uskon, että hän taistelee Antin kanssa voitosta.

Antti tulee kaikkien kanssa hyvin toimeen puolueettomuudensa vuoksi. Hänellä on talon paras huumorintaju. Välillä häneltäkin on tullut asiattomia "lipsautuksia", mutta en usko, että se nakertaa kauheasti hänen asemaansa. Suurimmat "vastafanit" hän on saanut ajalta, jolloin Minna ja Iina olivat talossa. Nakuilussa Antti on vetänyt muutaman kerran överiksi, mutta vaikea sanoa kuinka paljon se vaikuttaa äänestystuloksiin.

Itse en tavallaan toivo kenellekään heistä voittoa, mutta koska voittaja valitaan heidän keskuudesta, niin toivon toiselle äijistä voittoa. Toivottavasti Tiina tippuu sunnuntaina ja voitosta taistelevat Perttu, Antti ja Terhi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taitopelaaja kirjoitti:
Itse en tavallaan toivo kenellekään heistä voittoa, mutta koska voittaja valitaan heidän keskuudesta, niin toivon toiselle äijistä voittoa. Toivottavasti Tiina tippuu sunnuntaina ja voitosta taistelevat Perttu, Antti ja Terhi.

Kyllä se on toivottavasti Terhi joka jättää talon sunnuntaina. Tiina pärjäsi jopa yllättävän hyvin Mikaa ja Perttua vastaan joten olisi pienimuotoinen yllätys jos Terhi edelleen vali, vali, valittaisi itsensä jatkoon. Sinällään minulle on sama kuka tuon voittaa, kunhan se ei ole Terhi joka on ainoana jäljellä olevista asukkaista selkeästi ärsyttävä - tosin parin viimeisen viikon aikana Terhi ei ole ollut enää ihan niin rasittava valittaja.

Eilinen oli sitten Pertun osalta kamalaa valittamista, koko ajan joku asia oli perseellään ja varsinkin pk-huoneessa Perttu avautui oikein kunnolla. Ja kyllä Pertun pahasta olosta sai nauttia myös muut talon asukkaatkin. Antti onnistui vielä vedättämään pahantuulista Perttua siinä lumiukko-kisassa. Mikä muuten oli sen lumiukko-kisan voittokriteeri, mä onnistuin missaamaan sen kun tulin kanavalle vasta kisan ollessa jo käynnissä?

Kaiken kaikkiaan pienin eroin oma suosikkini voittajaksi jäljellä olevista kilpailijoista menee järjestyksessä Antti, Perttu ja Tiina.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
flintstone kirjoitti:
..tosin parin viimeisen viikon aikana Terhi ei ole ollut enää niin rasittava valittaja.
Veikkaampa, että jos Tiina saa kenkää sunnuntaina, niin Flintstone alkaa kuolaaman Terhin perään. "Ei se niin paha ole.."
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
SergeiK kirjoitti:
Veikkaampa, että jos Tiina saa kenkää sunnuntaina, niin Flintstone alkaa kuolaaman Terhin perään. "Ei se niin paha ole.."

Heh, nyt kun otit asian puheeksi niin Terhihän on...

Mitä tulee tuohon Tiinan vastenmielisyyteen, mihin ilmeisesti viestilläsi viittaat, sanoisin kuitenkin edelleen että se sinunkin idolisi Perttu totesi taannoin kun Antti ja Timo hehkutti että talosta oli äänestetty ulos parhaan näköiset kissat Iina ja Hanna, että hänestä talon parhaan näköinen tyttö oli ja on yllätys, yllätys Tiina. No luultavasti Perttu ei vain huomannut tuota Tiinan yhdennäköisyyttä sikaan, tai ehkä se Perttu sitten vain tykkää sioista.

Joka tapauksessa tämä ulkonäkö ja makuasioista väittely on kuitenkin varsin hedelmätöntä vääntämistä koska se kauneus on edelleen siellä katsojan silmässä...
 
En ymmärrä miten jotkut jaksavat hakea tukea omille mieltymyksilleen tyyliin "no kun Perttukin on samaa mieltä". Ei Perttu ole sen parempi ihminen analysoimaan kenenkään ulkonäköä kuin kukaan muukaan esim. tällä palstalla. Me näemme ruudun takaa ihan saman minkä tyypit talossa.

Ja mitä tulee Tiinan ulkonäköön, niin onhan se selkeästi seksikkäimmän näköinen nainen talossa!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
flintstone kirjoitti:
...sinunkin idolisi Perttu..
Perttu ei ole idolini. Ärsyttää mua vaan vähemmän kuin esim. Antti tai Tiina.

Sitäpaitsi Perttu sanoi minun mielestäni koko sarjan parhaan näköisestä kilpailijattaresta Kathystä, että "harmi, että sen naamaa on sudittu rumuuskynällä"
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
flintstone kirjoitti:
Eilinen oli sitten Pertun osalta kamalaa valittamista, koko ajan joku asia oli perseellään ja varsinkin pk-huoneessa Perttu avautui oikein kunnolla.


Tämä on taas tätä BB-ohjausta. Eilisessä daily-showssa näytettiin _kaikki_ pertun avautumiset, kun taas monet Tiinan ja Terhin purkautumiset leikattiin pois. Näinhän sitä äänestystä manipuloidaan ja saadaan tasaisemmaksi. Ihan fiksua sinänsä. Esimerkkinä vaikka tuo Terhin suoritus tietovisassa ja musavisassa, "ihan paska peli" ja "mä oon ihan paska näissä". Kovasti tuntui harmittavan.

Eiköhän Terhi lähde sunnuntaina. Ja hyvä niin.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
flintstone kirjoitti:
Eilinen oli sitten Pertun osalta kamalaa valittamista, koko ajan joku asia oli perseellään ja varsinkin pk-huoneessa Perttu avautui oikein kunnolla. Ja kyllä Pertun pahasta olosta sai nauttia myös muut talon asukkaatkin. Antti onnistui vielä vedättämään pahantuulista Perttua siinä lumiukko-kisassa. Mikä muuten oli sen lumiukko-kisan voittokriteeri, mä onnistuin missaamaan sen kun tulin kanavalle vasta kisan ollessa jo käynnissä?

Eiköhän Perttu kerää noilla avautumisilla vaan pisteitä enemmän itselleen. Ei sen valitusta voi ottaa samalla tavalla, kuin Terhin. Pisteet vaan kotiin noista avautumisista.

Terhin avautumiset alkaa rassaamaan minuakin pikkuhiljaa. Tähän asti ne ei hirveästi ole hetkauttaneet. Varsinkin eilinen kummelivitsin kommentoiminen ei hlvetti.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Pertulle plussaa ehdottomasti että uskaltaa sanoa mitä mielessä pyörii vaikka nyt on kriittiset ajat ajatellen tuota voittoa ajatellen. Pitäisköhän sitä tuhlata rahaa ja äänestää Perttua.
 

maggie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan helvetin tylsää on ollut seurata 24/7 tänään, loppua kohden vois ajatella, että tunnelma tiivistyy, mutta ei todellakaan suomen BB:ssä. Tänään on kuvattu kun Terhi tuijottaa jonnekin, nukkuu ja nyt leikkaa reikiä paitaansa. Minkä takia pitää tuhota noita paitoja leikkelemällä reikiä niihin? Onko se jotain muotia, mistä mä en tiedä mitään? Lisäksi en jaksa noita Terhin syväanalyyseja joka asiasta. Todellakin se on oikeessa, ei se oo hauska ihminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös