Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 302 344
  • 1 513

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
Itse asiassa hauskempaa kuin koko ohjelma (tosin eipä sitä tule hirveästi seurattua) on lukea Gellnerin itkut siitä kun koko paha maailma on naisia vastaan.

Tsemppii, kyllä se kunnon provo irtoaa kun tarpeeksi kauan yrität, buahahhahahh.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Gellner kirjoitti:
Tsemppii, kyllä se kunnon provo irtoaa kun tarpeeksi kauan yrität, buahahhahahh.

Eihän se ollut edes mikään provo, olen ihan tosissani. Ihmettelen vaan mistä löydät sen energian noin mitättömien asioiden vatvomiseen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
Eihän se ollut edes mikään provo, olen ihan tosissani. Ihmettelen vaan mistä löydät sen energian noin mitättömien asioiden vatvomiseen.

Minäkin vaan ihmettelen, että mistä löydät sen energian näinkin mitättömien nettkirjoitusten vatvomiseen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ei tule Terhillä olemaan siviilissä helppoa. 31-vuotias (?) ja käyttäytyy kuin 15-v teinityttö. Olettaa ettei kukaan ei ymmärrä hänen huumoria, että kaikki pitävät häntä tylsänä, tulkistee lähes jokaisen lauseen vittuiluksi jne. Entistä enemmän ihmetyttää ettei ko nainen joutunut aiemmin äänestykseen.
 
Gellner kirjoitti:
Saa nähdä näytetäänkö huomisessa lähetyksessä Pertun ja Antin "keskustelua". Keskustelua joka on pelkästään juoruilua ja selän takana paskan jauhamista, ziih. Jos Tiina ja Terhi kävisivät samanlaista keskustelua näytettäisiin se takuulla koosteessa, jolloin Tiinaa ja Terhiä voisi haukkua juoruämmiksi ja selkäänpuukottajiksi.

Arvon Gellner kusee varmaan hunajaa parhaillaan, kun eetteristä tulee Pertun ja Antin "paskan jauhamista".

Näitä lisää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nikke kirjoitti:
Ei tule Terhillä olemaan siviilissä helppoa. 31-vuotias (?) ja käyttäytyy kuin 15-v teinityttö. Olettaa ettei kukaan ei ymmärrä hänen huumoria, että kaikki pitävät häntä tylsänä, tulkistee lähes jokaisen lauseen vittuiluksi jne. Entistä enemmän ihmetyttää ettei ko nainen joutunut aiemmin äänestykseen.

Vittu ite oisin flipannu Terhin kanssa ihan totaalisesti ainakin pari kertaa.
Itse en tykkää itsensä vähättelystä yhtään edes huumorimielessä. Ja sitten kun sitä tulee useamman päivän jatkuvalla syötöllä, niin varmasti ois mennyt kuppi nurin.
Jonka seurauksena olisi tullut haukuttua kyseinen ihminen juurikin niin tylsäksi, ja huumorintajuttomaksi, kun mitä hän pelkää olevansa.
Onneksi en siis ole tuolla.

Oli muuten hauska seurata tuota sananselityspeliä. Itsekkin on sitä tullut silloin tällöin Aliasta pelattua (sama peli, mutta lautoineen päivineen) pikku hiprakassa, ja melkein aina siinä on saanut pienet sodat käyntiin.
Etenkin parisuhteelle nuo pelit tekevät todella nannaa, kun pari rupee väittelemään, siitä miksi toinen ei ymmärrä mitään, mitä hän koittaa selittää.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän päivän jakso oli pohjanoteeraus editoinnin osalta. Jätkistä yritettiin tehdä täysiä kusipäitä ja naisista iloisia ja viattomia, vaikka miehet kärsivät oikeasti näiden kahden akan kireydestä. Tämänpäiväisestä jaksosta ei tullut totuus ilmi millään tavalla. Loppuillasta äijät oli nostanut kissan pöydälle ja asiat puhuttiin selväksi, mutta tätäkään ei yllättäen näytetty.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Blackie kirjoitti:
Pertun kotipaikkakunnalla Vihdissä on Rectum-niminen bändi.

Niin on kyllä, mutta nyt täytyy vähän ihmetellä että mistä helvetistä sen tiedät? Kuitenkin NIIN marginaalinen yhtye kyseessä.

Blackie kirjoitti:
Olen varma, että Perttu tiesi tasan tarkkaan sanan merkityksen, muttei vaan tehnyt vittuilusta liian läpinäkyvää.

No, voit olla varma että tiesi... :)

Huomenna (tai siis tänään) on sitten taas tiputus ja kyllä minä ihmettelen, ellei Terhi sieltä lähde.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Palaan taas tähän samaan aiheeseen; Minkä vitun takia possun ja sen kaverin tarttee laittaa joka lauseeseen, ihan luonnottomiinkin paikkoihinkin, sana KOSKA. Tunnin realityn aikana ehtii koska sanan kuulla aika helvetin monta kertaa, useahkolla niinku:lla höystettynä. Tiedän, ei pitäs kattoo sitä, mutta tulee kumminki katottua.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
24/7 ollu tuossa taustalla nyt muutaman tunnin. Ihan hyvässä hengessä kilpailijat nyt keskustelevat, samalla siemaillen alkomahoolia... Leppoisa meininki ja hyvä fiilis, mikäs sen kivempaa! Melkein harmittaa, että jonkun täytyy lähteä illalla pois talosta... :,)

Paitsi, että ei kyllä ota päähän yhtään, kun Psyko-Terhi tai MinäItse-Tiina saa potkun persauksilleen ja häippäsee tuolta lopullisesti! Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerouac kirjoitti:
Niin on kyllä, mutta nyt täytyy vähän ihmetellä että mistä helvetistä sen tiedät? Kuitenkin NIIN marginaalinen yhtye kyseessä.

Se on mainittu Iinan aloittamassa ketjussa "Rektumi lepää tuossa sängyllä". Äläkä aliarvioi mun makua. Kuuntelen paljon underground-musaa. Tässä pilluhevareiden maassa on suoranainen poikkeus kuunnella esim. Grindiä(esim. Torsofuck).

Edit: En silti osaa purkittaa tätä yhtyettä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mängimies kirjoitti:
Arvon Gellner kusee varmaan hunajaa parhaillaan, kun eetteristä tulee Pertun ja Antin "paskan jauhamista".

Näitä lisää.

Jäi näkemättä eilinen jakso, sillä olin tuohon aikaan jo unten mailla. Tässä loppuvaiheessa tuntuu tuota alkoholia olevan tarjolla lähes joka ilta. Mun mielestä olisi ollut kivempaa, jos viinaksia olisi ollut tarjolla vähän aikaisemmassa vaiheessa. Samoin diskon olisi voinut järkätä siinä vaiheessa, kun talossa oli reilusti jengiä.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ohjelman kiinnostavuus alkaa lähentelemään jo nollapistettä. Tämän päivän jakson toki katson pikakelauksella kovalevyltä sen päätyttyä, mutta muuten olen jaksanut edes tallentaa kovolle ja katsoa myöhemmin vain yhden jakson. Kaksi supertylsää ämmää, mä en ota kantaa mihinkään Antti ja sitten ainoa oikea voittajaehdokas Perttu.

Boring.

-ipa rules
 

Tietsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK(NP#33), NYR, Everton, Azzurri, NuPS
Rectum on kyllä ollu jo kuopattuna jonkun aikaa... mutta loistava yhtye kyllä...
ja loistavia jätkiä...
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkaa ehkä kovenemaan. Kohtapuoleen on tarkotus lähteä siipan kanssa BB-studioon paikanpäälle yleisöksi. Toivottavasti ymmärtävät antaa alkoholijuomaa allekirjoittaneelle, koska mielenkiinto itse ohjelmaa kohtaan romahti viime sunnuntaina, kun oma suosikkipoikani, pippelinheiluttaja-Mika, pistettiin talosta vääryydellä ulos. Nooh, mikä tahansa on parempi vaihtoehto kuin lojua kotosalla tekemättä mitään...
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Voi Aamen jos ei Suomen kansa saa tänään hoidettua tuota kuppaotsa ei oo reilua Terhiä pois.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikku kirjoitti:
Voi Aamen jos ei Suomen kansa saa tänään hoidettua tuota kuppaotsa ei oo reilua Terhiä pois.

Älä huoli. Terhi lähtee tänään.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gellner kirjoitti:
Älä huoli. Terhi lähtee tänään.
Ei prossien mukaan ainakaan selvältä näytä. 34, 29,19,18 oli prossat

Edir: (maikkarin rahastusprossat)
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nikke kirjoitti:
En mä ymmärrä miten 18% voisi äänestää Terhiä voittoon? Ettei nyt osa ole ymmärtänyt tätä äänestystapaa väärin.
Eiköhän nuo prosentit tosta selkene, tuntuu että joka kerta on tasanen äänestys vaikka homma olisi kuinka selvä. Perttu ja Antti turvassa, Tiina ja Terhi kamppailevat selviämisestään.

Edit:
Mari: Tuossa insertissä mikä nähtiin, Antti sanoo Terhiä läskiksi?
Antti S: Onhan se VÄHÄN ylipainoinen :)
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kone82 kirjoitti:
Eiköhän nuo prosentit tosta selkene, tuntuu että joka kerta on tasanen äänestys vaikka homma olisi kuinka selvä. Perttu ja Antti turvassa, Tiina ja Terhi kamppailevat selviämisestään.

Edit:
Mari: Tuossa insertissä mikä nähtiin, Antti sanoo Terhiä läskiksi?
Antti S: Onhan se VÄHÄN ylipainoinen :)

Antti S:llä ei kyllä ole varaa sanoa ylipainosta yhtään mitään. :)
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kone82 kirjoitti:
Mari: Tuossa insertissä mikä nähtiin, Antti sanoo Terhiä läskiksi?
Antti S: Onhan se VÄHÄN ylipainoinen :)

Häh? Onko mulla valikoiva kuulo tai jotain, mutta en kyllä tuollaista kuullut.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Näkkäri kirjoitti:
Häh? Onko mulla valikoiva kuulo tai jotain, mutta en kyllä tuollaista kuullut.

Kyllä sulla on sillä näin he totesivat.

Toivottavasti tuo 18% oli Terhin sillä kaikki muu olisi katastrof.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös