Eipä ole häävit finalistit...
Yksi on pinnallinen, itsekeskeinen, munaton pelle, joka tekee pilkkaa vähäosaisten, kehitysvammaisten, läskien ja rumien ihmisten kustannuksella. Mr. "Sveitsi"
Yksi läskipallero taas on aivan kahjo nyyhkyttelijä, joka haluaisi talon sisällä käytävän "dialogia" keskinäisistä suhteista ja muusta paskasta, mutta ottaa nokkiinsa jos joku on eri mieltä hänen kanssaan asioista.
Sian näköinen teiniprinsessa "minä minä minä"-asenteella varustettuna. Itkee muiden virheistä, mutta itse niitä tehdessään vain nostaa nokan pystyyn. Ei osaa muodostaa päiväkirjahuoneessa yhtä järkevää lausetta ja keksii nimeämisiin aivan naurettavia tekosyitä. "Kun Pertulla ja Antilla on jo ollut synttärit ja meillä muilla ei mitään"... Lallattelee, juttelee menninkäisistä ja koristelee tulitikkurasioita aikansa kuluksi.
Viimeinen ehdokas on aito. Aidosti tyhmä siis. Mutta tässä seurassa se ei haittaa. Ananas bananas coconuts, kivet suuhun... Järki menis itellä niin kuin alkoi Mikallakin mennä, mutta silti... Pernod voittoon.