Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 302 344
  • 1 513

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Stevie kirjoitti:
Joo, koko yleisö nauroi kippurassa kun terhi tärisi ja pillitti...nyt Terhi itsekin tietää jo että on seuraava todennäköinen lähtijä talosta.

Mistä se sen tietäisi? Eihän sitä Terhille näytetä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Daespoo kirjoitti:
On se vitun hyvä että itse menet sivuille etkä sitten samalla vaivalla voinut niitä ikiä sieltä kaivaa?

Näköjään Hämeenlinnassa kaikki tehdään vaikeamman kautta.

Ei tässä nyt siitä ollut kyse. Nyt kun sinne Espooseen on saatu ihme nimeltä Internet, niin tottahan toki ihmiset haluavat, että opitte käyttämäänkin sitä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Daespoo kirjoitti:
On se vitun hyvä että itse menet sivuille etkä sitten samalla vaivalla voinut niitä ikiä sieltä kaivaa?

Näköjään Hämeenlinnassa kaikki tehdään vaikeamman kautta.
No on siinäkin. Sinulle kerrotaan, miten tuo asia on helposti saatavissa selville, ja aloitat tiinamaisen kiukuttelun. Tuolta se tieto löytyy jos se kerran kiinnostaa, ja jos ei kiinnosta, niin mitäs siinä vinkuilet? Hämeenlinnassa en ole ihan vähään aikaan käynytkään joten en osaa sanoa, tehdäänkö siellä kaikki vaikeimman kautta mutta on hauskaa, jos tuo kahden rivin viestini riittää moisen johdospäätelmän ulostamiseen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, Tiina ja Terhi on kyllä henkiseltä iältään lapsen tasolla. Ottaisivat oppia Mikasta, joka sentään tietää miten käyttäydytään. Mika voi tarvittaessa antaa T&T:lle opastusta kypsän käyttäytymisen ihmeelliseen maailmaan vaikkapa näyttämällä miten kustaan kukkaruukkuun, heitetään safkaa paljuun, juostaan vähän väliä munasillaan, mennään ostoksille alasti jne.. Siinä vasta kypsä mies! Tarvittaessa Tiina ja Terhi voivat kysyä Timolta neuvoa, miten keskustellaan aikuisten asioita, aikuismaisesti .
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Designer kirjoitti:
No on siinäkin. Sinulle kerrotaan, miten tuo asia on helposti saatavissa selville, ja aloitat tiinamaisen kiukuttelun. Tuolta se tieto löytyy jos se kerran kiinnostaa, ja jos ei kiinnosta, niin mitäs siinä vinkuilet? Hämeenlinnassa en ole ihan vähään aikaan käynytkään joten en osaa sanoa, tehdäänkö siellä kaikki vaikeimman kautta mutta on hauskaa, jos tuo kahden rivin viestini riittää moisen johdospäätelmän ulostamiseen.

Sen sijaan että lähden surffaamaan Big Brotherin kotisivuja läpi etsien jotain kilpailijoiden ikiä niin sinä olisit ehkä voinut vastata kysymykseen ottaen huomioon että ko. BB:n sivut olivat sinulle ilmeisen tuttuja ja taisitpa jo tietää vastauksenkin etukäteen.

Eli hyvin yksinkertainen kysymys johon oli hyvin yksinkertainen vastaus mutta jos se on niin vaikeata niin ei väkisin.
 

JokeriJoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Montreal Canadiens
psychodad kirjoitti:
Mistä se sen tietäisi? Eihän sitä Terhille näytetä.
Ei näytetä, mutta nämä ovat subtv:n nettisivuja selaamalla lukeneet sen(tai 24/7 katsomalla), että Terhi epäilee tippuvansa käynnistyneessä äänestyksessä.(mistä kilpailijoille annettiin tieto.)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Gellner kirjoitti:
Jep, Tiina ja Terhi on kyllä henkiseltä iältään lapsen tasolla. Ottaisivat oppia Mikasta, joka sentään tietää miten käyttäydytään. Mika voi tarvittaessa antaa T&T:lle opastusta kypsän käyttäytymisen ihmeelliseen maailmaan vaikkapa näyttämällä miten kustaan kukkaruukkuun, heitetään safkaa paljuun, juostaan vähän väliä munasillaan, mennään ostoksille alasti jne.. Siinä vasta kypsä mies! Tarvittaessa Tiina ja Terhi voivat kysyä Timolta neuvoa, miten keskustellaan aikuisten asioita, aikuismaisesti .

Oikeasti Gellner, miksi se on niin vaikeata myöntää että BB:n naispuoliset henkilöt ovat henkisesti hyvin epätasapainoisia? Miten se mitä Mika tekee vaikuttaa Tiinan ja Terhin henkisen iän arviointiin? Onko Mikan huono käyttäytyminen (kännissä) joku tekosyy jonka varjolla Tiinan käyttäytyminen 7v pikkutytön ja Terhin 14v varhaisteinin tasolla on ihan ok?

Näyttää ottavan kovasti voimille tuo naispuolisten kilpailijoiden vähemmän mairitteleva käytös.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Eipä ole häävit finalistit...

Yksi on pinnallinen, itsekeskeinen, munaton pelle, joka tekee pilkkaa vähäosaisten, kehitysvammaisten, läskien ja rumien ihmisten kustannuksella. Mr. "Sveitsi"

Yksi läskipallero taas on aivan kahjo nyyhkyttelijä, joka haluaisi talon sisällä käytävän "dialogia" keskinäisistä suhteista ja muusta paskasta, mutta ottaa nokkiinsa jos joku on eri mieltä hänen kanssaan asioista.

Sian näköinen teiniprinsessa "minä minä minä"-asenteella varustettuna. Itkee muiden virheistä, mutta itse niitä tehdessään vain nostaa nokan pystyyn. Ei osaa muodostaa päiväkirjahuoneessa yhtä järkevää lausetta ja keksii nimeämisiin aivan naurettavia tekosyitä. "Kun Pertulla ja Antilla on jo ollut synttärit ja meillä muilla ei mitään"... Lallattelee, juttelee menninkäisistä ja koristelee tulitikkurasioita aikansa kuluksi.

Viimeinen ehdokas on aito. Aidosti tyhmä siis. Mutta tässä seurassa se ei haittaa. Ananas bananas coconuts, kivet suuhun... Järki menis itellä niin kuin alkoi Mikallakin mennä, mutta silti... Pernod voittoon.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Erittäinkin osuva analyysi JWilliltä tuossa edessä. Saattaa se Pertunkin seura olla aika raskasta kolmen kuukauden ajan. Tosin paikalla olevien naisten seura varmasti vielä raskaampaa.

Tämä ihmetyttää:

Pituus: 186 cm
Paino: 87 kg

Anttihan on hirveä kuikelo minimaalisella etuperseellä. Onko sillä luut terästä?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tiina on kyllä rasittavan itsekeskeinen ämmä. En tajua miksi se vieläkin tuolla roikkuu kun pari äänestystäkin jo takana. Kuka jaksaa katsoa ja kuunnella sitä minä minä minä paskaa? Terhi taas antaa ymmärtää että hän on turhan fiksu porukkaan, ja voihan se toki niin ollakin, mutta vaikea uskoa että Terhistäkään olisi mihinkään ihan kunnon mentaaligymnastiaan jos nyt talossa sattuisikin olemaan joku jonka kanssa vähän jutella perusteellisemmin asioista. Kärryiltähän tuo tippuisi.

Antti on ihan ok, mutta tuo neutraalius on paha vika. Kyllä jokaisella ihmisellä on enemmän ja selkeämpiä mielipiteitä, ja myös taipumus niitä tuoda ulos eri tilanteissa. Antti kontrolloi itseään liikaa, ja sen vuoksi hänestä jää vähän etäisempi kuva. Perttu taas on koko ajan läsnä ja antaa itsestään jotain. Kun se sanoo päiväkirjahuoneessa miksi äänesti jotain, sieltä tulee ihan kunnolla tekstiä eikä mitään "no kun jotain pitää äänestää" paskaa. Minnasta lateli kunnolla ja Tiinaakaan ei säästelty. Asennetta peliin. Perttu on toki hivenen yksinkertaisen oloinen, mutta se ei tuossa porukassa häiritse suuremmin. Vaikka yleensä tyhmyys minua häiritseekin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
psychodad kirjoitti:
Perttu on toki hivenen yksinkertaisen oloinen, mutta se ei tuossa porukassa häiritse suuremmin. Vaikka yleensä tyhmyys minua häiritseekin.

Onko tuo sakki keskivertoa tyhmempää ainesta sitten kumminkaan? Helposti päätyy siihen arvioon että ovat mutta kaikenlaista sakkia sitä nykyisin kuitenkin liikkeellä on. Se nyt on selvää etteivät nämä tyypit ole mitään yhteiskunnan tukijalkoja mutta se onkin hieman eri asia. Esim poikien kännitoilailut, joita kovasti on kritisoitu, ovat loppupelissä aika normaalia spedeilyä. Jos tositeevee vietäisiin joka lauantai jonnekin vastaavan ikäisten äijien kemuihin niin kyllähän niissä sattuu ja tapahtuu. Koomisempana pitäisin sitä jos jätkät ratkoisivat logaritmejä ja puhuisivat maailmankirjallisuudesta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Daespoo kirjoitti:
Eli hyvin yksinkertainen kysymys johon oli hyvin yksinkertainen vastaus mutta jos se on niin vaikeata niin ei väkisin.
Minähän annoin hyvin yksinkertaisen vastauksen enkä oikein tiedä, mikä siinä sitten oli niin vaikeaa että sitä piti useamman viestin voimalla whinettää. Jos linkin klikkaaminen ja hiiren osoittimen siirtäminen sivun ylälaitaan oli liian vaikeaa niin ikävä juttu - ohjeenihan olivat siinä tapauksessa liian vaikeat. Jos taas jalkaa poljet siksi, ettei vastaus ollut juuri sellainen, kuin halusit, vaan jouduit itsekin tekemään edellä kuvatun mittavan operaation haluamasi tiedon saavuttamiseksi, niin tuohan saa Tiinankin - josta sivumennen sanoen on annettu muutama hyvinkin osuva kuvaus tässä ihan äskettäin - käytöksen näyttämään melko fiksulta. Minulle on muuten ihan sama, saatko tietää noiden tyttösten iät vai et.

Hitto, jos tämä olisi Big Brother, niin realityyn päätyisi tämäkin keskustelu :D
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
kausi kirjoitti:
Onko tuo sakki keskivertoa tyhmempää ainesta sitten kumminkaan? Helposti päätyy siihen arvioon että ovat mutta kaikenlaista sakkia sitä nykyisin kuitenkin liikkeellä on. Se nyt on selvää etteivät nämä tyypit ole mitään yhteiskunnan tukijalkoja mutta se onkin hieman eri asia. Esim poikien kännitoilailut, joita kovasti on kritisoitu, ovat loppupelissä aika normaalia spedeilyä. Jos tositeevee vietäisiin joka lauantai jonnekin vastaavan ikäisten äijien kemuihin niin kyllähän niissä sattuu ja tapahtuu. Koomisempana pitäisin sitä jos jätkät ratkoisivat logaritmejä ja puhuisivat maailmankirjallisuudesta.

Itse en ainakaan tuota kännitoilailua ole kritisoinut missään vaiheessa. Tämähän on kuitenkin tv-viihdettä ja sikajuhlien seuraaminen oli perkeleen hauskaa. Varsinkin poikien balalaikat SOAD:n Radio/Videon tahtiin ja sian kanssa räpimiset saivat kunnon repeämisiä aikaan. Ykkösmuisto koko BB:stä on Antin vinetys Mikalle sian leikkelemisestä, johon Mika antaa kunnon kuittia takaisin (leikattu pois tv-versiosta). "Painu vittuun Sysmän runkku!" Ja Antin jo kellahdettua sänkyyn, tuli Mika huoneeseen Timo perässä hihitellen ja avautui kyrsiintyneelle Antille tyyliin "sinäkin oot tollanen Pontius Pilatus, joka vaan istuu laiturin nokassa kalastamassa makkara koukussa, mutta ei koskaan saa mitään..." WTF?! Mutta nuo sekoilut kännissä ja yleinen käytös sekä vuorovaikutus selvinpäin ovat toisistaan eroteltavia juttuja. Kyllä sydäntä raastaa, kun varsinkin tuota Tiina/Terhi kaksikkoa tuolla pitää katsella. Olisin NIIIIN mielelläni nähnyt "Pierukvartetin" dominoivan taloa viimeiset päivät. Äijistely on in.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
psychodad kirjoitti:
Tiina on kyllä rasittavan itsekeskeinen ämmä. En tajua miksi se vieläkin tuolla roikkuu kun pari äänestystäkin jo takana. Kuka jaksaa katsoa ja kuunnella sitä minä minä minä paskaa? Terhi taas antaa ymmärtää että hän on turhan fiksu porukkaan, ja voihan se toki niin ollakin, mutta vaikea uskoa että Terhistäkään olisi mihinkään ihan kunnon mentaaligymnastiaan jos nyt talossa sattuisikin olemaan joku jonka kanssa vähän jutella perusteellisemmin asioista. Kärryiltähän tuo tippuisi.

Antti on ihan ok, mutta tuo neutraalius on paha vika. Kyllä jokaisella ihmisellä on enemmän ja selkeämpiä mielipiteitä, ja myös taipumus niitä tuoda ulos eri tilanteissa. Antti kontrolloi itseään liikaa, ja sen vuoksi hänestä jää vähän etäisempi kuva. Perttu taas on koko ajan läsnä ja antaa itsestään jotain. Kun se sanoo päiväkirjahuoneessa miksi äänesti jotain, sieltä tulee ihan kunnolla tekstiä eikä mitään "no kun jotain pitää äänestää" paskaa. Minnasta lateli kunnolla ja Tiinaakaan ei säästelty. Asennetta peliin. Perttu on toki hivenen yksinkertaisen oloinen, mutta se ei tuossa porukassa häiritse suuremmin. Vaikka yleensä tyhmyys minua häiritseekin.

Tää oli aika hyvä kirjoitus. Oon aika pitkälle samaa mieltä. Antissa ja Pertussa on molemmissa mun mielestä hyviä ja huonoja puolia. Antti on mun mielestä perustasolla hyvä äijä. Hyviä juttuja ja muutenkin pidän siitä. Mutta sitten juuri tuo kontrollointi ottaa päähän. Selkeesti kelailee koko ajan mitä kannattaa sanoa ja milloin. Perttu taas ei juuri kontrolloi ja on aika aito. Mutta en oikeesti kyllä tollasta jätkää jaksaisi kovin pitkään. Perttu on tollanen 18-v pikkupoika. Ei se sinänsä oo paha juttu, ei tässä nyt mitään kypsiä filosofeja olla etsimässäkään, mutta jotenkin vaan särähtää korvaa jos me äänestetään toi jätkä voittajaksi... No, loppuen lopuksi molemmat ois ihan hyviä voittajia. Pertun voitossa ois tosiaan sitä jotain, kun oli aluksi aina äänestyksessä. Toisaalta taas se, että Antti ei ole koskaan ollut äänestyksessä, kertoo siitä, että se tulee toimeen kaikkien kanssa. Ja jos siitä pidetään talon sisällä, niin ei se nyt ihan paska äijä voi olla.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lakaisija kirjoitti:
Ja Tiinalle ei taas tehtävä maistu, toi "hyvä joukkuepelaaja" sais kyllä lähtee ekana ulos tuolta.

Itseasiassa, kyllä maistui. Tiina imi niin innokkaasti, että veri valui suupielistä. Siinä vaiheessa loppui into, kun selvisi, että Antti ja Terhi voittivat.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Perttu on ainut minkä takia sarjaa jaksaa katsoa. Vaikka mies ei niin hyvää läppää heitä, kuin alussa, niin aina sieltä jotain uutta tulee. Nyt saan kommentistani taas hirveät kritiikit. Mutta näinhän se on. Jos Perttu olisi tuolta tipahtanut, niin ei olisi tullut enää katsottua. Onneksi Mika tippui.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Gellner kirjoitti:
Itseasiassa, kyllä maistui. Tiina imi niin innokkaasti, että veri valui suupielistä. Siinä vaiheessa loppui into, kun selvisi, että Antti ja Terhi voittivat.

joo mutta kaikkienhan piti kuitenkin imeä tikkari loppuun. Enkä nyt tiedä oliko se kilpailu sinänsä, vaan osa viikkotehtävää, ja vain 2 ekaa suoritusta lasketaan. Tiinan reaktio oli kyllä sellainen että kyseessä olisi ollut kilpailu, ja hän olisi juuri hävinnyt jotain suurta.

Sitä prinsessaa on kyllä aika vaikea sietää...itsekeskeisyys on paistanut jo pidemmän aikaa läpi, mitä vähemmän on talossa ollut porukkaa, sitä selvemmäksi asia on tullut.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä on kaksi niin hirveätä akkaa talossa jäljellä, että oikein oksettaa. En oikein osaa päättää kumpi on vastenmielisempi, Tiina vai Terhi.

Pertun juttuja moni on haukkunut tyhmiksi, mutta kyllä Antin pilailu vammaisten kustannuksella meni jo sille huumorin alueelle, josta en itse hirveästi perusta. Antti ei ole joutunut äänestykseen nimenomaan siksi, että on lempinimensä mukaisesti Sveitsi, eli on jokaisen kanssa samaa mieltä. Taitavasti pelattu. Ihan OK tyyppi se kaikesta huolimatta on. Toivottavasti tulee toiseksi.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Kyllä Tiinaa... kröhöm. Mutta Perttu saa voittaa. Rento äijä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tiinasta

Ei Tiina minusta ole talon asukkaista mitenkään poikkeavasti itsekäs, aivan samaan tapaan kaikki siellä tekee mielummin sellaisia asioita joista tykkää. Tikkari-tehtävässäkin Tiina oli tosissaan mukana niin pitkään kun sillä nopeudella oli merkitystä, senhän jälkeen Perttu kysy saako ne tikkarinjämät pistää roskiin ja Tiina lopetti tikkarin syömisen (söi sitä kuitenkin edelleen myöhemmin illalla). Ja Terhin valitus on varmasti kaikille ohjelmaa seuranneille tullut jo tutuksi. Eikä Perttukaan säästele vaan antaa kyllä kuulua (ainakin pk-huoneessa) jos joku tehtävä ei miellytä (pahoin päivä ikinä missään yms). Ainoastaan Antti taitaa olla asukkaista ainut joka ei oikeastaan ole valittanut mistään ja Iinan poistumisen jälkeistä muutamaa päivää lukuunottamatta Antti on ollut varsin positiivisella ilmeellä liikkeellä.

Vai miten se tuon pikkuprinsessan, Tiinan, poikkeuksellinen itsekkyys on näkynyt? Ainakin psychodad osannee kertoa kun asia näyttää ärsyttäneen?

psychodad kirjoitti:
joo mutta kaikkienhan piti kuitenkin imeä tikkari loppuun.

Niin Perttuhan meinasi tuolloin heittää tikkarinjämät roskiin, Tiina lopetti vain sen tikkarin imeskelyn.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
flintstone kirjoitti:
Vai miten se tuon pikkuprinsessan, Tiinan, poikkeuksellinen itsekkyys on näkynyt? Ainakin psychodad osannee kertoa kun asia näyttää ärsyttäneen?

Jos se ei saa tahtoaan läpi, se mököttää naama norsunvitulla jossain nurkassa, ja jos siltä mennään asiasta kysymään niin sanoo että "ei täs mitään", sitten kitisee päiväkirjahuoneessa siitä kuinka hän ei nyt päässyt siihen ja siihen tai mistä hän taas jäi paitsi. Mikan talosta lähdön jälkeen Tiinalta kysyttiin että mitkä tuntemukset, siinä missä kaikki muut yleensä osaavat mainita sen että kaverin lähtö toki vähän syö iloa, Tiina oli pelkkää "Minä minä minä" juttua täynnä.

Sen asenne on hyvin selkeästi itsekeskeinen.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi esimerkki:

Ellei tehtävä miellytä Tiinaa (esim. armeijatehtävä) osoittaa hän se todella lapsellisella tavalla, murjottamalla. Jos taas tehtävä miellyttää Tiinaa (esim. laulutehtävä), mutta ei taas muita, varsinkaan poikia, menee tämä pikkuprinsessa päiväkirjahuoneeseen kiukuttelemaan siitä ettei muita kiinnosta näin hieno tehtävä. Voisiko olla terveempää jättää se kiukuttelu väliin asiasta, jota hän itse tekee vielä helvetisti enemmän ja selkeämmin kuin muut?

Flintstonen "nättien" tyttöjen puolustaminen on tämän koko ketjun suurin suola.
 
Näkkäri kirjoitti:
Flintstonen "nättien" tyttöjen puolustaminen on tämän koko ketjun suurin suola.

Joo, on kyllä monet naurut saanut, kun joku on Tiinaa tai Iinaa mollannut, niin sadasosasekunnin päästä on ritari flintstone kultaisessa haarniskassaan näitä ihania ja nättejä tyttöjä tullut puolustamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös