Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 302 368
  • 1 513
flintstone kirjoitti:
Tarviiko sitä oikeasti selittää?

Sinusta sellainen rangaistus jossa sinun kaverisi joutuvat kärsimään sinun tekemästäsi virheestä ja sinä jäät ilman näkyvää rangaistusta ei aiheuta sinun mielikuvissasi mitään reaktiota, niinkö? Tiina on ainakin minun näkemäni perusteella ns kiltti tyttö ja tuon perusteella uskoisin että Tiina kokee tuosta rangaistuksesta aikalailla tunnon tuskia kun hänen takiaan muut joutu kärsimään ja hän pääsi kuin koira veräjästä ja sai (Tiinasta todennäköisesti tuntui että joutui) nukkua sisällä.

Tiina todennäköisesti oli aidosti pahoillaan ainoastaan Terhin osalta, joten siltä osin se saattoi (huomioi tässäkin - SAATTOI) olla pieni "rangaistus" Tiinalle. Poikien osalta Tiina todennäköisesti tunsi jopa vahingoniloa, että joutuivat nyt aiheetta kärsimään. Siksi minusta tuo rangaistus on todellakin "rangaistus", ainakin Tiinalle.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kalju tekee sen itse

Kyllä oli Mikalta uskomaton virhearviointi! ""Mulla on sen verran kavereita että ne pitää huolen siitä että Perttu putoaa." Heh.

Uskompa, että edes Possu-Poron prinsessaleikit eivät ärsytä niin paljoa katsojia, että Mika säilyisi talossa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sivuverkko kirjoitti:
Tiina todennäköisesti oli aidosti pahoillaan ainoastaan Terhin osalta, joten siltä osin se saattoi (huomioi tässäkin - SAATTOI) olla pieni "rangaistus" Tiinalle. Poikien osalta Tiina todennäköisesti tunsi jopa vahingoniloa, että joutuivat nyt aiheetta kärsimään. Siksi minusta tuo rangaistus on todellakin "rangaistus", ainakin Tiinalle.

Ihan hyvin sä vedät. Melkeimpä sanattomaksi vetää tuollainen ihmismielen tuntemus.
 

peikko#13

Jäsen
SergeiK kirjoitti:
Kyllä oli Mikalta uskomaton virhearviointi! ""Mulla on sen verran kavereita että ne pitää huolen siitä että Perttu putoaa." Heh.

Nyt kun Mika sai Perttu-fanclubin vihat päällensä niin lähtö tulee, luulen ma. Mika ja Antti ovat muutenkin osoittaneet ikäviä piirteitä "liittoutumalla" ja puhumalla omasta suosiosta talon ulkopuolella varmaan sävyyn.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
SergeiK kirjoitti:
Kyllä oli Mikalta uskomaton virhearviointi! ""Mulla on sen verran kavereita että ne pitää huolen siitä että Perttu putoaa." Heh.

Uskompa, että edes Possu-Poron prinsessaleikit eivät ärsytä niin paljoa katsojia, että Mika säilyisi talossa.

Jep, kyllä Mika järjesti itselleen todella huonot asetelmat tuolla vinkillä. Varmaan ajatteli että nyt kaikki fanit äänestävät perttua, mutta ei ajatellut että perttufanit äänestäisivät häntä.

Saapa nähdä, tiukka kisa Mikan ja Tiinan välillä käydään.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vaikka se ei mikään yllätys olekana, niin tämä kisa näköjään ratkea siihen että Perttu vetoaa siihen ihmisjoukkoon joka äänestää eniten. Jos Kathy ei olisi lähtenyt pois, niin hän olisi ollut kanssa suht.vahvoilla. Mika on liian vanha.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sivuverkko kirjoitti:
Tiina todennäköisesti oli aidosti pahoillaan ainoastaan Terhin osalta, joten siltä osin se saattoi (huomioi tässäkin - SAATTOI) olla pieni "rangaistus" Tiinalle. Poikien osalta Tiina todennäköisesti tunsi jopa vahingoniloa, että joutuivat nyt aiheetta kärsimään. Siksi minusta tuo rangaistus on todellakin "rangaistus", ainakin Tiinalle.

Toivottavasti mun ei tarvitse koskaan elää maailmassa, jossa ns. täysin tavallinen "naapurintyttö" oikeasti ajattelisi noin. Maailma on ikävä paikka, ja ihmiset julmempia ja tunteettomampia kuin ennen, mutta ei kai se nyt näin pahalla tolalla vielä voi olla. Jos todella on, niin ilmoittakaa mulle, mä alan erakoksi.

Ja mua voi kutsua naiiviksi, mutta kyllä öh.. ihmisen perushyvyyteen, pitää pystyä luottamaan. Tämä niinku laajempana juttuna kuin yhtenä BB-tapahtumana.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
Mikä tuosta Tiinan valinnassa teki Tiinasta jälleen täyden kusipään? Ja kuten salla tuossa yllä kertoi niin muut tietävät jo Tiinan valinnan ja näyttäisi että siellä ei jaettu sinun mielipidettäsi Tiinan valinnan kusipäisyydestä.

Ensinnäkin luin ensiksi tuon Ice Hockeyn viestin osittain väärin. Ymmärsin sen ensiksi siten, että Tiinalla oli vaihtoehtoina valita ulkona nukkuminen yksin tai toiset nukkuvat ulkona. Ylläripaketin yhdistin vain tuohon jälkinmäiseen vaihtoehtoon, joten kannattaa minun jatkossa lukea viestit vaikka 10 kertaan läpi, että ymmärrän ne.

Ja toisekseen, itse inhoan yli kaiken noita yksi mokaa kaikkia rangaistaan metodeja. Armeija on osittain sen takia paska paikka, kun yhden särmän sotilaan perseily voi laittaa kaikki tekemään vitusti extraa.
No BB näköjään jatkaa siitä tutulla linjalla, ja koittaa täten saada kitkaa kilpailijoiden välille.

Ja yksi juttu vielä. Jotkut meistä ei ole sekunnilleen samassa ajassa BB:n kanssa. Tämän illan BB:ssä ei näytetty koko rangaistuksen kertomista kilpailijoille. Joten se joko tapahtuu huomenna, tai sitä ei näytetä ollenkaan.
Myös subin nettisivujen selaaminen on siinä mielessä turhauttavaa, että sieltä saa tietää mitä illan ohjelmassa on, ja sen jälkeen sitä on aivan turha katsoa.
24/7 ei ole, eikä tule meille.

Ja Tiinasta tekee kusipään pelkästään se, että Tiina puuttuu toisten tekemiin virheisiin, ja urputtaa niistä. Mutta jos omalla kohdalle sattuu moka, niin rukoillaan armoa, ja koitetaan lakaista koko asia maton alle.
Täydellinen esimerkki piloille hemmoteltusta pikk prinsessasta.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
repe_joke kirjoitti:
24/7 ei ole, eikä tule meille.

No ei sitä kyllä olla edes harkittu täälläkään, minä luin Subin sivuilta tuon asian.

repe_joke kirjoitti:
Ja Tiinasta tekee kusipään pelkästään se, että Tiina puuttuu toisten tekemiin virheisiin, ja urputtaa niistä. Mutta jos omalla kohdalle sattuu moka, niin rukoillaan armoa, ja koitetaan lakaista koko asia maton alle.
Täydellinen esimerkki piloille hemmoteltusta pikk prinsessasta.

Tiina pyysi eilenkin anteeksi kaikilta omaa virhettään ja siitä tullutta rangaistusta. Ja kyllä se Tiinan itkeminen (ennen rangaistuksen julistamista) minusta näytti aivan aidolta ja se mielestäni osoitti myös että Tiinasta tuntui pahalta että hänen hölmöilynsä aiheutti muille harmia. Eikä tuo minusta ollut tippaakaan sellaista toimintaa jossa yritetään olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ja tuollainen käyttäyminen ei vain vastaa ainakaan minun mielikuvaani piloille hemmotellusta pikku prinsessasta.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
On muuten viimeaikoina BB muttunut järkyttävän tylsäksi. Parempi vaan nauhotella ja katella sitten pikakelauksella ohjelmaa tsekaten tarkemmin ainostaan kiinnostavan oloiset kohdat.

Ihan lässytykseksi mennyt.

-ipa rules
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
flintstone kirjoitti:
Ja tuollainen käyttäyminen ei vain vastaa ainakaan minun mielikuvaani piloille hemmotellusta pikku prinsessasta.

Entäs toissailtainen psyykkaus pojille siitä kuinka epämiellyttäväänkin viikkotehtävään tulee suhtautua innostuneesti kontra Tiinan aiempi historia armeijaleikin kanssa sekä eilinen mökötys kiviporien ilmestyttyä ihmeteltäviksi.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
ipa rules kirjoitti:
On muuten viimeaikoina BB muttunut järkyttävän tylsäksi. Parempi vaan nauhotella ja katella sitten pikakelauksella ohjelmaa tsekaten tarkemmin ainostaan kiinnostavan oloiset kohdat.

Sama homma. Olivatkos ne brittien BB:t muuten vain parin kuukauden mittaisia?
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen Tiinan täytyy olla jollain tapaa henkisesti jälkeenjäänyt. Tekee jotain mothafucking sorminukkeja ja koittaa muiluttaa niitä ulos talosta... Eikä kovinkaan aikuismaista suhtautumista epämiellyttäviin viikkotehtäviin, naama oitis norsunperseellä ja kilometrin päähän näkee, että ei kiinnosta pätkääkään, pitäisi vaan saada askarrella paskarrella vaikka sambahelistimiä vessapaperihylsyistä ja kreppipaperista sisällä pöydän ääressä tyttöjen kanssa. Herätyyyyys! Maailmassa joutuu silloin tällöin tekemään epämiellyttäviäkin asioita.

Silti "pelkään", että seuraava lähtijä on Mika. Pääsyynä tähän on se, että naisilla on tapana tehdä tämänkaltaisista kilpailuista helposti sukupuolikysymyksiä. Enää ei merkitsekään se, mitä ajattelee jostain kilpailijasta, vaan se, minkälaiset pelit jalkovälistä löytyy. Näin kävi mm. ekassa Suomen Robinsonissa. Ei kai se talossa olevien kundien vika voi olla, että taloon valitut mimmit ovat epämielenkiintoisia marisijoita? Tässä yhteydessä annettava propsit Terhille, joka on osoittanut hyvää asennetta ja innostuneisuutta sekä siihen inttitehtävään että tähän kiviporaukseen. Varsinkin kun ottaa huomioon, että sen pitää jatkuvasti olla huolehtimassa siitä Tiinasta että kuinka se nyt jaksaa ja voi ja miellyttääkö prinsessaa tämänkertaiset tehtävät...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kausi kirjoitti:
Entäs toissailtainen psyykkaus pojille siitä kuinka epämiellyttäväänkin viikkotehtävään tulee suhtautua innostuneesti kontra Tiinan aiempi historia armeijaleikin kanssa sekä eilinen mökötys kiviporien ilmestyttyä ihmeteltäviksi.

Höpö, höpö. Tiina ei missään vaiheessa mököttänyt. Omalla porasuvuorollaan Tiinaa ainoastaan jännitti se poraaminen, mutta ihan innoissaan hän oli.

Ihmisten ilmeitä ja eleitä on niin hemmetin helppo tulkita haluamallaan tavalla.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Schwalbe kirjoitti:
Sen Tiinan täytyy olla jollain tapaa henkisesti jälkeenjäänyt. Tekee jotain mothafucking sorminukkeja ja koittaa muiluttaa niitä ulos talosta... Eikä kovinkaan aikuismaista suhtautumista epämiellyttäviin viikkotehtäviin, naama oitis norsunperseellä ja kilometrin päähän näkee, että ei kiinnosta pätkääkään, pitäisi vaan saada askarrella paskarrella vaikka sambahelistimiä vessapaperihylsyistä ja kreppipaperista sisällä pöydän ääressä tyttöjen kanssa.

Jep, Tiina voisi kysyä opetella käytöstapoja vaikka Mikalta, joka osaa tilanteessa kuin tilanteessa käyttäytyä oikein ja aikuismaisesti. Eikun...
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
En tiedä onko tullut jo esille täällä topicissa mutta ensi vuoden syksyllä tulee tuotanto kausi 2 BB:tä ulos... kun joku kyseli aikaisemmin että tuleeko kyseistä ohjelmasta kakkos osaa...
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Gellner kirjoitti:
Höpö, höpö. Tiina ei missään vaiheessa mököttänyt. Omalla porasuvuorollaan Tiinaa ainoastaan jännitti se poraaminen, mutta ihan innoissaan hän oli.

Ihmisten ilmeitä ja eleitä on niin hemmetin helppo tulkita haluamallaan tavalla.

Tarkoitin tilannetta jossa porakoneet ilmestyivät isovelihuoneen lattialle ihmeteltäviksi ja kamera zoomasi Tiinan alvettia. Istui muusta ryhmästä erillään puhumatta juuri sanaakaan. Käytös poikkesi melkoisesti tiistaisesta innostuneesta suhtautumisesta hänelle ominaiseen muovailutehtävään, joka siis oli pipari-tiinalle varsin mielekästä taiteellista toteutusta.

"Ihmisten ilmeitä ja eleitä on niin hemmetin helppo tulkita haluamallaan tavalla" juuri näin ja koskee myös sinua. Höpöt höpöt myös sinne.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kausi kirjoitti:
"Ihmisten ilmeitä ja eleitä on niin hemmetin helppo tulkita haluamallaan tavalla" juuri näin ja koskee myös sinua. Höpöt höpöt myös sinne.

Ilmaisin itseäni ehkä huonosti. 24/7 kanavalla näytettiin muutakin tuo Subbarin parinkymmen sekunnin väläys tilanteesta. Tiina istui Antin vieressä ja hyvinkin pian porien tulon jälkeen hän alkoi kommentoida laitteita, eikä todellakaan ollut mytrynä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Gellner kirjoitti:
Ilmaisin itseäni ehkä huonosti. 24/7 kanavalla näytettiin muutakin tuo Subbarin parinkymmen sekunnin väläys tilanteesta. Tiina istui Antin vieressä ja hyvinkin pian porien tulon jälkeen hän alkoi kommentoida laitteita, eikä todellakaan ollut mytrynä.

Jaha, no mä vetelin sitten näemmä väärät johtopäätökset tuotantotiimin petoksen uhrina. Aika hyvin tuota ohjelmaa pystyy kyllä sopivasti leikkaamalla johdattelemaan. Vissiin pitäisi istua klyyvari monitorissa päivät pääskysten että todella tietäisi kuka on minkälainen oikeasti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
Tiina pyysi eilenkin anteeksi kaikilta omaa virhettään ja siitä tullutta rangaistusta. Ja kyllä se Tiinan itkeminen (ennen rangaistuksen julistamista) minusta näytti aivan aidolta ja se mielestäni osoitti myös että Tiinasta tuntui pahalta että hänen hölmöilynsä aiheutti muille harmia. Eikä tuo minusta ollut tippaakaan sellaista toimintaa jossa yritetään olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ja tuollainen käyttäyminen ei vain vastaa ainakaan minun mielikuvaani piloille hemmotellusta pikku prinsessasta.

Kuten varmaan tekstistäni huomasit, niin kyse ei ollut pelkästään eilisestä.
Ymmärtäisin todella hyvin Tiinan käytöksen, jos hän ei itse olisi aikaisemmin toisten virheistä nostanut kissaa pöydälle. Ja eräästä virheestä jopa useampaa päivää valittanut toisten selän takana.

En epäile sitä etteikö Tiinasta tunnu pahalta. Ehkä hän nyt on tajunnut mitenkä helppoa tuolla on sääntöjä rikkoa.

Minusta Tiina on kyllä muutenkin ärsyttävä persoona, kun pelkästään tuon yllä mainitun osalta.
Kuten täällä on jo mainittu, jos Tiina ei kiinnosta, niin sitä ei pitäisi tehdä. Ja jos Tiinaa kiinnostaa, niin kaikkia pitää kiinnostaa. No ehkä ei tuossa muodossa ole mainittu, mutta kuitenkin.
Tosin kaikki tehtävät Tiina on vetänyt läpi. Toiset innostuneesti, ja toiset vähän vähemmän innostuneesti.
Ja ehkä tuosta pelkästi subin tunnin pläjäyksestä saa kilpailijoista väärän kuvan, mutta mielummin minä sitä katson ja muodosta kilpailijoista stereotypiat, kun katsoisin 24/7 ja tietäisin millaisia he oikeasti ovat. Veisi ohjelmasta mielenkiinnon, kun huomaisi, että ei ne olekkaan vatipäitä ihan kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös