Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 029
  • 1 512

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kertauksen vuoksi mukana:

flintstone kirjoitti:
Antti: Terhi 2p, Tiina 1p
Mika: Terhi 2p, Perttu 1p (veikkaan että jatkaa edelleen poika ja tyttö linjallaan)
Perttu: Terhi 2p, Tiina 1p
Terhi: Perttu 2p, Mika 1p
Tiina: Perttu 2p, Antti 1p

Blackie kirjoitti:
Jos sun veikkaus nimeämisistä on tuollainen, niin eihän Tiina joudu siinä tapauksessa äänestykseen.

Ai ei vai?

Mun mielestä tässä mun veikkauksessa äänet jakautuisi näin:
1. Terhi 6 ääntä
2. Perttu 5 ääntä
3. Tiina 2 ääntä
4. Mika ja Antti molemmille 1 ääni

Vai enkö mä osaa enää laskeakaan?
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Sivuverkko kirjoitti:
No kerros miten tuon tuloksen perusteella joutuisi kolme (3) kilpailijaa äänestykseen?

GEG76 kirjoitti:
Jahas, Subin etusivu kertoo että kolme kilpailijaa joutuu seuraavaan katsojaäänestykseen.

Aukeaako?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sivuverkko kirjoitti:
Mistä luulet johtuvan, että eilisten nimeämisten jälkeen kolme kilpailijaa joutui pudotusuhan alle? Voisiko johtua siitä, että kaksi kilpailijaa sai saman verran ääniä?

Minä olen kyllä käsittänyt niin että tuo kolmen kilpailijan äänestykseen joutuminen on ihan päätetty asia, eikä tasan menneestä äänimäärästä johtuva asia. Eli kolme eniten ääniä saanutta on tällä kertaa mennyt joka tapauksessa äänestykseen.

Illallahan sen sitten näkee miksi niitä äänestyksesssä olevia todella on kolme.

Lisäys: kävin kylläkin tämän epäselvyyden takia vilkaisemassa Subin sivuilla tuon jutun ja siinä sanottiin että "Nimeämisissä selvisi, että seuraavassa katsojaäänestyksessä nähdään kolme kilpailijaa", jonka voi tulkita että äänestystulos aiheutti tuon kolmen kilpailijan joutuminen äänestykseen tai sitten siellä kerrottiin kilpailijoille että tällä kertaa joutuukin kolme kilpailijaa äänestykseen.
 
Viimeksi muokattu:
flintstone kirjoitti:
Minä olen kyllä käsittänyt niin että tuo kolmen kilpailijan äänestykseen joutuminen on ihan päätetty asia, eikä tasan menneestä äänimäärästä johtuva asia. Eli kolme eniten ääniä saanutta on tällä kertaa mennyt joka tapauksessa äänestykseen.

Illallahan sen sitten näkee miksi niitä äänestyksesssä olevia todella on kolme.

Tieto kolmesta pudotusuhan alle joutujasta ilmoitettiin eilen heti kilpailijoiden nimeämisten jälkeen. Minusta se on selvä merkki siitä, että kakkoseksi tulleet ovat saaneet saman verran ääniä, mutta illallahan tuon sitten näkee.

Oma veikkaus on, että Terhi sai eniten ääniä. Tiina ja Perttu jaettuna kakkosina.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
vintsukka kirjoitti:
Ehkä Timo ei ole vielä myöntänyt itselleen olevansa homo vaan koittaa kovasti todistella heterouttaan sekä itselleen että muille muodostamalla seksisuhteita naisten kanssa mutta todellisuudessa ajattelee vain Anttia harrastaessaan seksiä.

Tota hain itsekin. Aivan sanasanalta samaa mieltä tosta. Jopa toi Antin ajatteleminen olisi voinut olla totta=). Timohan uhkasi Antille kirjoittaa jotain, kun hän tulee vastaan Anttia. Aivan varmasti siinä lukee jotain "Tervetuloa kotiin rakas" ;).
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sivuverkko kirjoitti:
Äänestykseen joutuivat siis Perttu, Mika ja Tiina.

Akat sitten äänestivät maksimipanoksillaan Mikaa. Eiköhän Tiina lähde tuosta triosta ulos.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sivuverkko kirjoitti:
Äänestykseen joutuivat siis Perttu, Mika ja Tiina.

Jaahas.

Ei tarvitse edes arvata kuka tästä kolmikosta tippuu. Eikä Tiinan tarvitse alkaa purkamaan tavaroitaan sillä nyt lähtö on täysin varma. Eniten mua ihmetyttää että se vitun vali, vali Terhi ei edelleenkään joutunut äänestettäväksi.

Mika ja Perttu saanee kasaan yhteensä n. reilun 10% äänistä ja Tiina kerännee uuden ennätyksen (eikös Iina saanut 83% äänistä?) äänissä, eli sinne 90% pintaan mennään varmasti.

Edit: nyt mä ymmärrän myös sen BB:n tupakkakiellon. Ainut pienen pieni mahdollisuus Tiinan jatkoon selviämisessä on se että Mika ja Perttu kilahtaisivat kunnolla tuosta viikon pakko tauosta tupakasta. Tällainen ennakkoon täysin selvä äänestys kun ei ole BB:n kannalta hyvää bisnestä.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kausi kirjoitti:
Akat sitten äänestivät maksimipanoksillaan Mikaa.

Todennäköisesti näin, muttei välttämättä. Mika on parin viime viikon aikana muuttanut suhtautumistaan Perttuun. Ollut välillä aika ylimielinen tätä kohtaan, tosin parin viime päivän aikana Lintsi on selvästi ruvennut kohtelemaan Perttua taas kuin ihmistä, mutta enpä silti yllättyisi, vaikka Perttu olisi antanut yhden pisteen Mikalle ja toinen tytöistä maksimit ja toinen yhden. Vielä vähemmän yllättyisin, mikäli Mika olisi antanut 2 pojoa Pertulla. Se ajattelee tätä kuitenkin tätä aika paljon pelinä. Mua myös jaksaa ihmetyttää, että miten sitä kiero-Terhiä ei saada millään siihen äänestykseen.

Pertun tupakkalakko on muuten loppunut.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös yleisö valitse lopullisen voittajan myös äänestämällä? Siinä mielessä lienisi järkevää vetää yksi sellanen henkilö väkisin finaalin jolla ei ole mahdollisuuksia voittaa finaalia. Eli Terhiä ei nimetä koska häntä ei koeta uhaksi finaalissa. Kai sitä muijaa sillä varjolla noi pojat sietää.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Todennäköisesti näin, muttei välttämättä. Mika on parin viime viikon aikana muuttanut suhtautumistaan Perttuun. Ollut välillä aika ylimielinen tätä kohtaan, tosin parin viime päivän aikana Lintsi on selvästi ruvennut kohtelemaan Perttua taas kuin ihmistä, mutta enpä silti yllättyisi, vaikka Perttu olisi antanut yhden pisteen Mikalle ja toinen tytöistä maksimit ja toinen yhden. Vielä vähemmän yllättyisin, mikäli Mika olisi antanut 2 pojoa Pertulla. Se ajattelee tätä kuitenkin tätä aika paljon pelinä. Mua myös jaksaa ihmetyttää, että miten sitä kiero-Terhiä ei saada millään siihen äänestykseen.

Pertun tupakkalakko on muuten loppunut.

Subin nettisivujen mukaan akat todellakin äänestivät Mikaa kahdella pojolla.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
OneBigRed kirjoitti:
Tiina: Mika 2p. Perttu 1p.
Terhi: Mika 2p. Perttu 1p.
Antti: Tiina 2p. Perttu 1p.
Mika: Tiina 2p. Perttu 1p.

Näin käsitin subin sivuilta.

Kai Perttukin äänesti?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
OneBigRed kirjoitti:
Tiina: Mika 2p. Perttu 1p.
Terhi: Mika 2p. Perttu 1p.
Antti: Tiina 2p. Perttu 1p.
Mika: Tiina 2p. Perttu 1p.

Näin käsitin subin sivuilta.

Tiina voi pakata laukkunsa käytännössä. Ei ole mitään mahdollisuuksia näitä kahta vastaan.

On muuten käsittämätöntä ettei Terhi saa ääniä. Ollenkaan! Mikä vittu siinä viehättää.
 

GEG76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
OneBigRed kirjoitti:
Tiina: Mika 2p. Perttu 1p.
Terhi: Mika 2p. Perttu 1p.
Antti: Tiina 2p. Perttu 1p.
Mika: Tiina 2p. Perttu 1p.

Näin käsitin subin sivuilta.
Itse löysin tällaisen:

Tiina: Mika 2p. Perttu 1p.
Terhi: Mika 2p. Perttu 1p.
Antti: Terhi 2p. Perttu 1p.
Mika: Tiina 2p. Perttu 1p.
Perttu: Tiina 2p. Terhi 1p.

Antti ainoona fiksuna antoi Terhille 2p. Harmi, ettei riittänyt äänestykseen asti :(
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maco kirjoitti:
Subin nettisivujen mukaan akat todellakin äänestivät Mikaa kahdella pojolla.

Ettäs kehtasivatkin äänestää tuota orankimaista roolinvetäjää! Ei niin saa tehdä!
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Mistäköhän johtuu, että la illan etkoilla ihan normaalitkin ihmiset ovat laittaneet tuon BB:n päälle ja katsovat, kun roskasakki riisuutuu. Se on todella vastenmielistä. Onneksi television ääni ei ollut päällä, vaan musiikki soi, joten riitti, kun käänsi pään toiseen suuntaan.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
GEG76 kirjoitti:
Itse löysin tällaisen:

Tiina: Mika 2p. Perttu 1p.
Terhi: Mika 2p. Perttu 1p.
Antti: Terhi 2p. Perttu 1p.
Mika: Tiina 2p. Perttu 1p.
Perttu: Tiina 2p. Terhi 1p.

Antti ainoona fiksuna antoi Terhille 2p. Harmi, ettei riittänyt äänestykseen asti :(

Joo tolleen se meni. Vaikka tää on pelkkä tv-ohjelma niin kyllä nyt vituttaa ja rankasti. Ei taaskaan Terhiä. Ei jumalauta. Se on ollut mun antisuosikki alusta asti. Välillä oli vähän siedettävämpi, mutta kyllä noista viidestä se on kaikkein ärsyttävin. Oli tää kyllä aika yllätys. Olin ihan satavarma, että Perttu, Tiina ja Terhi ois ollu tää kolmikko. Mutta ei, yllättäen Tiina ja Terhi äänestivät jälleen täysin samalla lailla. Ei yhtään epäilyttävää...

Itse toivoisin tässä tilanteessa, että Perttu saisi kenkää. Koskaan ei sen jutut ole kolahtanut yhtä hyvin kuin ilmeisesti lähes kaikkiin muihin. Onhan se ihan hauska ollut eikä se sinänsä ärsytä. Ihan hyvä tyyppi, mutta jos noista kolmesta pitää valita niin se on Perttu. Mutta kyllä mä jo nyt tiedän, että turha tässä on Pertun häätöä odotella, eihän se mihinkään lähde. Äkkiseltään tuli heti fiilis, että Tiinahan se on joka lähtee, mutta ei se oo niin selvä peli. Mika on jostain ihmeen syystä saanut jonkun ihme selkäänpuukottaja-kieroilija leiman ja nyt on joku kampanja Mikaa vastaan. Eli Mika tai Tiina lähtee. Noista kahdesta taas toivoisin Mikan lähtevän vaikka en ymmärräkkään tuota leimaamista. Mikastakin pidin aluksi, mutta nyt se on muuttunut jotenkin aika väsyneeksi. Ois ihan hyvä jos lähtis nyt. Tiina ei taida olla täällä kovin suosittu, mutta itse pidän hänestä. Välillä ärsytti kun sen on niin helvetin itsekäs, mutta kun se on hyvällä päällä, niin se paikkaa mun mielessä ne heikot hetkensä.

Näinköhän tämän häädön jälkeen lähtee vielä porukkaa ennen finaalia. Ehkä ne laittaa vielä viimeiseksikin sunnuntaiksi häädön, saa sillä tavalla taas vähän lisää massia. No, toivottavasti se Terhi sitten olisi nimettynä, koska jos Terhi joutuu nimetyksi niin se myös lähtee. Onneksi.

Koko paskan voittajaksi toivon Anttia. (vaikka Perttu sen taitaa joka tapauksessa voittaa)
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tuosta BB:n sivuilla olevasta gallupista (jossa kysytään kenet olisit nimennyt lähtöuhan alle) voi päätellä, että Tiina lähtee. Mika ja Perttu ovat edelleen suuren yleisön suosikkeja, Terhi on saanut tuossa tällä hetkellä reilusti yli 3500 ääntä (yli 50%). Eihän tuosta nyt yksi yhteen voi päätellä, mutta varmasti antaa jonkinlaista suuntaa.

Ratkaistaanko lopullinen voittaja yleisöäänestyksellä? Jos näin on, ei ole muita vaihtoehtoja kuin Mika ja Perttu. Vai kuinka?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mazza kirjoitti:
Ratkaistaanko lopullinen voittaja yleisöäänestyksellä? Jos näin on, ei ole muita vaihtoehtoja kuin Mika ja Perttu. Vai kuinka?

Jep, yleisöäänestyksellä. Totta, Perttu tai Mika vie koko roskan. Mä uskon, että Perttu voittaa. Niin ja Tiina lähtee sunnuntaina.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mazza kirjoitti:
Ratkaistaanko lopullinen voittaja yleisöäänestyksellä? Jos näin on, ei ole muita vaihtoehtoja kuin Mika ja Perttu. Vai kuinka?


Minkähän takia Antti ei olisi vahvoilla. Ei ole mies tainnut saada äänen ääntä talossa ja on muutenkin aika neutraali tuolla.

Seuraava lähtijähän on Tiina siitä ei ole epäilystäkään.
 
Ice Hockey kirjoitti:
Minkähän takia Antti ei olisi vahvoilla. Ei ole mies tainnut saada äänen ääntä talossa ja on muutenkin aika neutraali tuolla.

Talossa annetuilla äänillähän ei tule lopullisessa äänestyksessä olemaan mitään merkitystä, kun yleisö päättää voittajan. Perttu vaikuttaisi olevan aika vahvoilla.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tarkkailija kirjoitti:
Talossa annetuilla äänillähän ei tule lopullisessa äänestyksessä olemaan mitään merkitystä, kun yleisö päättää voittajan. Perttu vaikuttaisi olevan aika vahvoilla.

Ei niin, mutta vihaako yleisö sitten Anttia? Jostain syystä tuntuu, että Antin neutraali käytös ei ärsytä hirveän montaa katsojaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös