Timi kirjoitti:
Itselleni ei ole vielä oikein valjennut tämä Terhin kaksinaamaisuus. Miten se siis ilmenee ja miksi Terhi on kaksinaamainen? Siksikö, että puhisee seläntakana, että muut ovat saamattomia vätyksiä?
Älä multa kysy, kysy niiltä jotka kertoivat Iinan olevan kaksinaamainen. Itse veikkaisin että juuri tuosta mainitsemastasi asiasta on kyse. Terhi on niin kaveria naamatusten mutta tylsätyttöjen kokoontumisissa onkin toinen ääni kellossa.
Ja Hanna sitten oli se joka lähti ja Kathy sai edelleen jatkaa talossa - ei hyvä. Hanna oli minusta tällä viimeisellä viikollaan paljon paremmin mukana koko talon touhuissa vaikka toki kiehnäsi edelleen Timon kanssa mutta ei se ole minua ennenkään häirinnyt. No samapa tuo, vaikka Kathy on edelleen se joka minusta tuolta saisi lähteä, sillä peikkotytöllä vain näyttäisi olevan näiden parin viime äänestyksen perusteella omat pikku peikkötytöt ja -pojat takanaan (hyvin pienet prosentit äänistä molemmilla kerroilla) joten voi olla että Kathystä ei päästä ihan heti eroon vaikka Kathy talosta keräisikin ääniä.
Edit: Ja mitä tulee Tiinaan niin minusta Tiinan suuttuminen on söpöä ja varsinkin se kun Tiina sitten itse käy pk-huoneessa jälkikäteen kertomassa kuinka hän sanoi omasta mielestään sanoi pahasti (en edes huomannut että siinä olisi sanottu mitään erityisen ilkeää Mikalle ja Timolle), Tiinaa selkeästi harmitti aamiaisen menettäminen, mutta ulospäin pojille Tiina ei edelleenkään pahemmin kiukkuaan puhissut vaikka pk-huoneessa ja Terhille siitä vähän sanoikin. Tiinan pieni puhina ei mielestäni kuitenkaan ollut pahantahtoista tai tarkoitushakuista. Tiina on mielestäni oikein kiltin tytön perikuva.