Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 047
  • 1 512

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Timotei taktikoi

Haa, tämä Timohan äityi ovelaksi. Poika antaa nyt äänestäjien ymmärtää, että jättää talon joka tapauksessa, joten on turha tuhlata euron hintaisia ääniä jo menetettyyn tapaukseen.
Äänestyksen ratkettua tuo kuitenkin hakeutuu Hannan lähdettyä Katin kupeeseen puolijähmeä penis puntissaan. Tässä sällissä on ainesta – not!

Elämme mielenkiintoisia aikoja
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rööri kirjoitti:
Haa, tämä Timohan äityi ovelaksi. Poika antaa nyt äänestäjien ymmärtää, että jättää talon joka tapauksessa, joten on turha tuhlata euron hintaisia ääniä jo menetettyyn tapaukseen.
Äänestyksen ratkettua tuo kuitenkin hakeutuu Hannan lähdettyä Katin kupeeseen puolijähmeä penis puntissaan. Tässä sällissä on ainesta – not!

Elämme mielenkiintoisia aikoja

Puhumattakaan, että kerää teinien ihailupisteet, kun ei jätä naistaan. Timo pelimies -vähän liikaakin se voi ärsyttää joitakin.
 
Tepa kirjoitti:
Kuten sanoin BB ymmärtää rahan ääntä. Pertun pitämiseksi talossa pitää äänestää kolmea yhden sijaan.

Kyllähän asia on niin, että Pertun pitämiseksi talossa ei tarvitse äänestää kuin Hannaa. Oli taas niin järkyttävää tämän "niinku" -tyttösen toiminta eilisessä jaksossa. Perttu tulee keräämään korkeintaan noin 2 prosenttia äänistä.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Haista sinäki V*** P****. x 150 kertaa.
Pieni tyhmä kana vai pitäisikö sanoa papukaija keksi hienon lauseen, jota sitten hoki. Meinasi tv lähteä parvekkeelta alas, onneksi älysin vaihtaa kanavaa ennen tuota toimea.

Ihan sama kuka lähtee kunhan se on Hanna.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Iinan häädön jälkeen kaksi ryhmittymää on tainneet hiljalleen hävitä, ja porukka on taas melkein kuin yhtä suurta perhettä. Toki toiset viettävät enemmän aikaa keskenään kuin toiset, mutta mielestäni kahta vastakkaista leiriä ei enää ole. Iina taisi olla niin vahva persoona, että tahtomattaan jakoi porukan kahtia sen mukaan, keiden kanssa tuli toimeen ja keiden ei.

Ei haittaisi, vaikka Hanna lähtisi sunnuntaina. Mitenhän kummassa hänestä saadaankin tehtyä tuollainen bimbo... Ja jos suoraan sanotaan niin ihan sama, jääkö Timo taloon vai ei. Jätkä on ihan hmv.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Designer kirjoitti:
Iinan häädön jälkeen kaksi ryhmittymää on tainneet hiljalleen hävitä, ja porukka on taas melkein kuin yhtä suurta perhettä. Toki toiset viettävät enemmän aikaa keskenään kuin toiset, mutta mielestäni kahta vastakkaista leiriä ei enää ole. Iina taisi olla niin vahva persoona, että tahtomattaan jakoi porukan kahtia sen mukaan, keiden kanssa tuli toimeen ja keiden ei.
Kyllähän tuo "Iinan jengi" hajosi aika mukavasti pomon lähdettyä. Se vaan on hauskaa että Terhi Sundin, joka äänekkäimmin protestoi tuota kuppikuntajutskaa, pitää itse "club omakivaa" sen välkky-Tiinan kanssa.

Siinä on oikeastaan koko pelin kaksi pahinta selkäänpuukottajaa tähän saakka.
Molempia on ilmeisesti jossain elämänvaiheessa kiusattu sen verran, että enään kumpikaan ei näe ihmisissä muuta kuin salaliittoteorioita ja kuviteltua ylimielisyyttä. Yököttää molemmat ja etenkin se, ettei muut tajua niiden juonittelua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en ymmärrä miksi kaikki kutsuu Iinaa selkäänpuukottajaksi. Kyllähän hän arvosteli muita selän takana mutta ei mielestäni esittänyt mitään muuta kasvokkain. Kyllä hän teki esim. Pertulle ihan selväksi että ei pidä tämän jutuista ja että on äänestänyt häntä. Samoin sille toiselle Antille. Ei tuollainen minusta ole mitään selkäänpuukottamista. Terhin touhu taas on juuri sitä itseään. Ensin annetaan häätöääniä ja sitten mennään halaamaan ja lohduttamaan että onpas tämä paskamainen peli.

Itse asiassa Iina oli minusta koko pelin suorimpia ihmisiä, ei yrittänyt esittää mitään muuta kuin mitä oli. Teki vain siinä typerästi että pelasi peliä niin näkyvästi, muut tekevät salassa sen minkä Iina teki näkyvästi.
 
Toivottavasti Pertun munasillaan esittämä "v***u nää on mun maita"-kohtaus näkyy tänään realityssa, sillä nimittäin vedetään tuo jonkun mainitsema HMV-leima alas pytystä, ainakin hetkeksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
-OO- kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi kaikki kutsuu Iinaa selkäänpuukottajaksi. Kyllähän hän arvosteli muita selän takana mutta ei mielestäni esittänyt mitään muuta kasvokkain. Kyllä hän teki esim. Pertulle ihan selväksi että ei pidä tämän jutuista ja että on äänestänyt häntä. Samoin sille toiselle Antille. Ei tuollainen minusta ole mitään selkäänpuukottamista. Terhin touhu taas on juuri sitä itseään. Ensin annetaan häätöääniä ja sitten mennään halaamaan ja lohduttamaan että onpas tämä paskamainen peli.

Itse asiassa Iina oli minusta koko pelin suorimpia ihmisiä, ei yrittänyt esittää mitään muuta kuin mitä oli. Teki vain siinä typerästi että pelasi peliä niin näkyvästi, muut tekevät salassa sen minkä Iina teki näkyvästi.

Totta. Ja minuakin hämmästyttää ja kummastuttaa kuinka tylsätytöt ei ole kerännyt samanlaista antipatiaa täällä kuin Iina keräsi, ei vaikka heidän toimintansa on huomattavasti räikeämpää kuin Iinalla ja Minnalla oli.

Ja saa nähdä mitä Timo tekee, lähteekö Timo itse vai jääkö sittenkin ja katsoo miten äänestyksessä käy. Itse en hämmästyisi vaikka sunnuntaina molemmat Hanna sekä Timo lähtisi talosta.
 
flintstone kirjoitti:
Ja saa nähdä mitä Timo tekee, lähteekö Timo itse vai jääkö sittenkin ja katsoo miten äänestyksessä käy. Itse en hämmästyisi vaikka sunnuntaina molemmat Hanna sekä Timo lähtisi talosta.

Juuri tämän takia kannattaakin äänestää Hannaa, että saadaan molemmat kerralla pois talosta. Tietysti Hanna heittää Timolle sunnuntaina klassisen kuiskauksen: "Jos minut äänestetään, niin et saa lähteä, taistelet loppuun asti".
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
And...action!

"Terhi ja Minna ajautuivat kunnolla törmäyskurssille syksyisen aamuyllätyksen seurauksena." -Subin BB-sivut.

Tätä oli joissain piireissä kenties jo odotettukin?

Odotan kyllä kunnon catfightia vielä myöhemmin, kenties jo tänään, nyt kun kerran on aloitettu.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Kuka lähtee?

Täällä on itseasiassa viimeaikoina ollut aika vähän puhetta siitä kuka lähtee sunnuntaina. Itse haluisin Hannan tai Timon ulos, ehkä jopa Timon ennemmin. Ilmeisesti jonkinlainen enemmistö haluaisi Hannan ulos, mutta taitaa tulla huomattavasti tasaisempi äänestys kuin viime kerralla. Joku kolmikosta Hanna, Timo, Kathy lähtee. Perttu on turvassa. Mikä on jatkoaikalaisten mielipide?
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Perttu ja Kathy ovat molemmat turvassa, samoin Hanna.

Mitä olen foorumeita ja galluppeja seurannut, tippuja on Timo. Lähinnä siitä syystä, ettei tämä neiti tee talossa mitään. Sympatiapisteitä ei tuonut myöskään se, että kun Hanna kännissä oli poikien kanssa uiskentelemassa, Timo pyöri ympärillä kuin eksynyt koiranpentu eikä tiennyt mitä pitäisi tehdä.

Hanna myös juo huomattavasti enemmän ja tällöin jopa Perttu saatta saada häneltä piparia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fawkes kirjoitti:
Täällä on itseasiassa viimeaikoina ollut aika vähän puhetta siitä kuka lähtee sunnuntaina. Itse haluisin Hannan tai Timon ulos, ehkä jopa Timon ennemmin. Ilmeisesti jonkinlainen enemmistö haluaisi Hannan ulos, mutta taitaa tulla huomattavasti tasaisempi äänestys kuin viime kerralla. Joku kolmikosta Hanna, Timo, Kathy lähtee. Perttu on turvassa. Mikä on jatkoaikalaisten mielipide?

Timo kannattaisi tiputtaa nyt. Seuraavaa tilaisuutta siihen ei nimittäin tule vähään aikaan. Hanna joutunee seuraavallakin kerralla äänestykseen, joten se voidaan tiputtaa silloin, nyt on Timon vuoro.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Timon minäkin haluaisin pihalle, vaikea nyt uskoa että ekalla viikolla Timo oli ehdoton suosikkini [lähinnä niiden "runkkaamiseen voi kuolla"-juttujensa takia kun kukaan muu ei silloin ollut kovin avoin tai wannabe-hauska], Hanna ärsyttää mutta se on aika harmitonta ärsytystä, ainakin sille voi nauraa, siksi se voisi mun puolesta selvitä vielä tästä äänestyksestä. Eikä harmittais yhtään vaikka Kathy lähtis, jotenkin on alkanut tympimään, en osaa sen paremmin perustella, mutta viime aikoina sen naaman näkeminen on aiheuttanut halua vaihtaa kanavaa.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Timon saattaa pelastaa tuo marttyyristrategia. Monet ehtivät varmaankin alkuviikolla antaa äänensä Hannalle, kun luulivat että Timo lähtee pois muutenkin. Loppuviikolla he eivät välttämättä muista/jaksa äänestää uudestaan, kun huomaavat että Timo ei lähtenytkään.

Loistavaa taktikointia Timolta. Antaa eukon ymmärtää että lähtee talosta solidaarisuussyistä, minkä ansiosta juuri tuo samainen eukko saakin valtaosan äänistä ja lähtee yksin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Slite kirjoitti:
Loistavaa taktikointia Timolta. Antaa eukon ymmärtää että lähtee talosta solidaarisuussyistä, minkä ansiosta juuri tuo samainen eukko saakin valtaosan äänistä ja lähtee yksin.

Kilin vitut. Marttyyristrategia on johtamassa Timon uloslentämiseen, koska tuo tekopyhyys oli ärsyttävän läpinäkyvää. Timo yritti saada Hannalta säälipillua.

80 prosenttia äänistä annetaan vasta viikon loppupuolella. Ihmiset ovat alkaneet sääliä Hannaa kun se on niin reppanan yksinkertainen raasu.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ole BB:tä kovin intensiivisesti seurannut, sen verran kuitenkin että tietää mitä talossa suurinpiirtein on tapahtunut jne. Timo on toivottavasti seuraava lähtijä. Olisi kyllä mielenkiintoista nähä, mikä Hannan funktio on, kun hänen siippansa häädetään ulos. Olisi jotenkin surkuhupaisaa, jos joku jäljelle jäävistä jätkistä saisi Hannalta pesää. On se Hanna sen verran reppana, että en ihmettelisi jos näin kävisi.

Ja sitten kun aikanaan sekä Timo että Hanna ovat ulkona talosta, niin kauankohan juorulehdet jaksavat seurata tämän "julkkisparin" myöhempiä vaiheita.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Ambi kirjoitti:
Timon minäkin haluaisin pihalle, vaikea nyt uskoa että ekalla viikolla Timo oli ehdoton suosikkini [lähinnä niiden "runkkaamiseen voi kuolla"-juttujensa takia kun kukaan muu ei silloin ollut kovin avoin tai wannabe-hauska], Hanna ärsyttää mutta se on aika harmitonta ärsytystä, ainakin sille voi nauraa, siksi se voisi mun puolesta selvitä vielä tästä äänestyksestä. Eikä harmittais yhtään vaikka Kathy lähtis, jotenkin on alkanut tympimään, en osaa sen paremmin perustella, mutta viime aikoina sen naaman näkeminen on aiheuttanut halua vaihtaa kanavaa.

Alussa Timo olikin sellainen, että oli enemmän äänessä kuin kukaan muu, mutta nykyään se on käsittämätön vätys. Aika uskomatonta, että sarjan alkupuolella, kun katsoin tätä niin silloin mies oli ehkä kaikkein helpoiten mieleenpainuva, mutta nykyään se ei tee mitään muuta kuin nyhvää sohvalla. Jos sarjaan tahtoisi väriä niin olisihan se Timon vuoro lähteä. Muuten menee entistä pahemmaksi nysväämiseksi.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
BB:n tähän asti kuvottavin ja eniten myötähäpeää herättänyt tilanne:

Hanna näpräsi sohvalla tyttöystävänsä mahakarvoja ja molemmat lauloivat jotain käsittämättömän hempeää biisiä, Hannan haaveillessa idioottimainen ilme kasvoillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös