Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 051
  • 1 512

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Blackie kirjoitti:
Näin ne nimeämiset seuraavalla kerralla menee:

Antti: 2p. Kathy 1p. Timo
Timo: 2p. Perttu 1p. Tiina
Mika: 2p. Kathy 1p. Timo
Perttu: 2p. Kathy 1p. Minna
Minna: 2p. Perttu 1p. Terhi
Terhi: 2p. Kathy 1p. Minna
Tiina: 2p. Timo 1p. Mika
Kathy: 2p. Perttu 1p. Minna

Perttu ja Kathy yleisöäänestykseen ja Kathy yllättäen lähtee himaan.

Miksi Perttu nyt joutuisi äänestykseen kun kaksi varmaa ääntä on häneltä lähtenyt pois (eli Hannan äänet)? Viimeeksi oli tiukilla että hän ylipäänsä joutuu äänestykseen.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ouzala kirjoitti:
Eikös siellä ole viimeisenä päivänä 3 kilpailijaa jäljellä. Viimeisenä päivänä pudotetaan ensiksi vähiten ääniä saanut ja seuraavaksi toiseksi vähiten ääniä saanut ja jäljelle jää voittaja. Muistaakseni Brittien bb:ssä oli noin.

Näin ollen "säästyisi" ainakin yksi kahden viikon odotusaika.

Me voidaan vaan arvailla monta kilpailijaa talossa on lopulta. Brittien BB:ssä systeemi on vaihdellut vuosittain ja muiden maiden versioissa ymmärtääkseni on ollut vielä enemmän vaihtelua. Eli ei voi tietää onko siellä vikalla viikolla 2 vai 3 vai 4 kilpailijaa. Mutta luultavasti tässä Suomi-versiossa ei tule mitään suuria yllätyksiä, mikä on sinällään aika perseestä. Todennäköisesti kilpailijoista tippuu jatkossa samalla tavalla kuin tähänkin asti. Vauhti saattaa lopussa ehkä vähän kiihtyä, mutta ei paljon. Jos loppuun asti mentäisiin samalla tahdilla (yksi lähtee joka toinen sunnuntai) niin viimeisellä viikolla talossa olisi 5 kilpailijaa. Eli ihan viimeisessä tiputuksessa tippuu ehkä kaksi henkilö tms. Sinällään olisi toivonut enemmän yllätyksiä ja vaihtelevuutta näihin häätöäänestysjuttuihin, mutta ei nähtävästi hirveästi ole mielikuvitusta käytetty. No, ehtiihän tässä vielä jotain ylläreitäkin tapahtua. Yllätyksistä puheen ollen, mielestäni suurin yllätys olisi jos joku kolmikosta Perttu, Mika, Antti ei voittaisi. Jos lopussa on jäljellä 4 kilpailijaa, niin tämä kolmikko on ainakin mukana. Se neljäs voi sitten olla oikeastaan kuka tahansa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uleåborgir kirjoitti:
Tuosta Minnan touhusta on niiskutus kaukana. Oikea termi on rään kirnuaminen.

Eipä ollut Timo kauhean apaattinen Hannan putoamisesta. Päinvastoin, äijä viritteli jo uutta hoitoa Terhistä. Tällä kertaa taktiikkana vain oli kärsivällisen herrasmiehen toimintatapa.

Rään kirnuaminen...aivan. Tämä tunnevammainen sotanorsu on tehnyt itsestään jo niin pellen ettei seurauksilta varmasti voi välttyä kukaan läheinenkään, valitettavasti.

On muuten satavarmaa, että seuraavan kerran kun BB päättää jakaa kilpailijoille kunnolla viinaa, Minna tekee jotakin sellaista että Katso!:a myydään taas kasapäin. Ei se Antti ikuisuuksiin voi väistellä, vaikka aika hyvin tähän asti onkin pärjännyt.

Olen muuten sanattoman onnellinen, että Kana saatiin ulos talosta. Varsinainen "aikuisen naisen" irvikuva. Nyt voidaan meikkaamisen sijasta realityissä nähdä ihan oikeasti kiinnostaviakin asioita.

Ja yks juttu vielä...veikkaan että ei BB:n seksikohtaukset Hannan tippumiseen loppuneet.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
solamnic76 kirjoitti:
Miksi Perttu nyt joutuisi äänestykseen kun kaksi varmaa ääntä on häneltä lähtenyt pois (eli Hannan äänet)? Viimeeksi oli tiukilla että hän ylipäänsä joutuu äänestykseen.

Mikäli Timo olisi häädetty, olisi Perttu välttänyt yleisöäänestyksen seuraavalla kerralla, nimittäin Hanna ja Kathy olisivat joutuneet siihen siinä tapauksessa. Hanna antoi ainoastaan yhden pisteen Pertulle, joten ei siinä kahta pistettä lähtenyt. Timon tapauksessa näin olisi käynyt.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Pelastakaa Antti!

Tuo uusi viikkotehtävä on kyllä melkein kohtuuton Antille. Kaveri on yrittänyt välttää Minnaa sen yhden painajaismaisen yön jälkeen niin paljon kuin suinkin, ja nyt perkele joutuu puolen metrin liekaan kyseisen henkilön kanssa. Eilen putosin täysin, kun vuorotellen näytetään Minnaa kertomassa päiväkirjahuoneessa, miten hyvä pari he Antin kanssa tehtävää ajatellen ovat, ja Antti viittoo parkkitolpan luota kameralle H E L P.

Katsokaa muuten, miten murtunut mies Timo on.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Designer kirjoitti:
Pelastakaa Antti!

Tuo uusi viikkotehtävä on kyllä melkein kohtuuton Antille. Kaveri on yrittänyt välttää Minnaa sen yhden painajaismaisen yön jälkeen niin paljon kuin suinkin, ja nyt perkele joutuu puolen metrin liekaan kyseisen henkilön kanssa. Eilen putosin täysin, kun vuorotellen näytetään Minnaa kertomassa päiväkirjahuoneessa, miten hyvä pari he Antin kanssa tehtävää ajatellen ovat, ja Antti viittoo parkkitolpan luota kameralle H E L P.

Anttihan tosin oli jo aikasemmin päivällä ihan myrtsinä ja viihtyi mm ulkona varsin pitkään yksinään murjottamassa maailman pahuutta. Ja Antti ja Mikahan kiusas Minnaa tuosta Antin vieressä nukkumisesta varsin mukavasti (ainakin minua nauratti katsella ku pojat vähän vedätteli). Antin murjottaminen taitaa kyllä johtua enemmänkin ikävästä ja lähestyvistä Iinan synttäreistä (jotka Antti otti itse eilen puheeksi) kuin tuosta Minnan kauheudesta parina.

Designer kirjoitti:
Katsokaa muuten, miten murtunut mies Timo on.

Timo näkyy olevan aika pelimies ja vaikka Hannan lähtö näytti hetken aikaa harmittavan Timoakin niin paljon nopeammin Timo toipui Hannan lähdöstä kuin Antti Iinan lähdöstä toipumiseen tarvitsi. Timolla näkyy olevan selkeästi tuhmentava vaikutus tyttöihin, Hanna harrasti seksiä Timon kanssa vaikka Hanna itse alkuun vakuutti ettei näin tulisi tapahtumaan. Ja nyt Kathy jo eilen saunassa melkein esitteli tissejään. Mitähän tuo Timo saisikaan aikaan kilttiäkin kiltimmälle Tiinalle?

Tänään kuulemma tuossa tehtävässä mennään vielä pidemmälle, eli aluksi tytöt eivät saa ollenkaan käyttää käsiään vaan pojat joutuvat vessassakäyntiä lukuunottamatta tekemään kaiken tytöille (mm pukemaan) ja jossain vaiheessa osat vaihdetaan toisinpäin. Paljasta pintaa ja koskettelua lienee siis luvassa.

ps. mitähän Mikalla oli mielessä siellä paljussa lilluessa kun Tiina siinä vieressä pyöri, ainakin Mikan ilme oli varsin veikeä?
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Katsellessani muutamaan otteeseen kilpailijoiden itkua ja kuunnellessani valitusta nimeämisten ym. vaikeudesta, olen ihmetellyt että miten nämä ihmiset selviävät oikeassa elämässä kun oikeasti tapahtuu jotain dramaattista ja ikävää.

Ymmärrän kyllä että koko tilanne on kaikin puolin absurdi ja tunteet voivat hyvinkin pötkähtää pintaan, mutta kun siellä talossa käsittääkseni on kuitenkin aikuisia ihmisiä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rontti kirjoitti:
Katsellessani muutamaan otteeseen kilpailijoiden itkua ja kuunnellessani valitusta nimeämisten ym. vaikeudesta, olen ihmetellyt että miten nämä ihmiset selviävät oikeassa elämässä kun oikeasti tapahtuu jotain dramaattista ja ikävää.

Ymmärrän kyllä että koko tilanne on kaikin puolin absurdi ja tunteet voivat hyvinkin pötkähtää pintaan, mutta kun siellä talossa käsittääkseni on kuitenkin aikuisia ihmisiä.

Pakko kysyä, että missä määrin itkeminen on pahasta tai ei-aikuismaista? Kyllä mä ainakin täräytän kyyneleet harva se päivä, ilosta sekä surusta. Ei se itkeminen mitään dramaattisuutta vaadi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sniper kirjoitti:
Oikeaa toimintaa - sääli vain että iltapaskalehdistö tms. tahot yllyttävät ihmisiä ajattelemaan Timon "moraalittomuutta" ja kiinnittävät ihmisten huomion pois siitä tosiasiasta, että kyseessä on viihdeformaatti ja viihdyttävin mies saa palkaksi 50 000€.

Ai se on jo päätetty, että mies tuon skaban voittaa? No, siltä se kyllä tuntuu, kun lukee tämänkin ketjun viestejä. Tunteita herättävät naiset pitää heti heittää ulos talosta (Iina), ja nämä jotka eivät herätä tunteita (Kathy, Tiina, Terhi) saavat lisänimen tylsätytöt, joten heidätkin pitää heittää ulos talosta. Ei joku Tiina ole yhtään sen tylsempi kuin vaikkapa Mika, mutta niinhän se on että nainen ei tuota skabaa saa voittaa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Gellner kirjoitti:
mutta niinhän se on että nainen ei tuota skabaa saa voittaa.
skaba kuin skaba niin sehän on sama homma.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Gellner kirjoitti:
. Tunteita herättävät naiset pitää heti heittää ulos talosta (Iina), ja nämä jotka eivät herätä tunteita (Kathy, Tiina, Terhi) saavat lisänimen tylsätytöt, joten heidätkin pitää heittää ulos talosta.
Ja nämähän ovat olleet aina samoja tahoja? Mielestäni tuota "tylsätyttö" nimen on keksinyt Flintstone, joka on ollut tämän ketjun suurimpia Iina-faneja.

Jos joku pitää Kathya ja Kathyn tissejä tylsinä, niin tämä ei tuskin on heteromies.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SergeiK kirjoitti:
Jos joku pitää Kathya ja Kathyn tissejä tylsinä, niin tämä ei tuskin on heteromies.

On kyllä varsin muhkeat pallot.

Antti pelaa peliä, sitä ei voisi vähempää Iinan synttärit kiinnostaa. Ei varmasti ole oikeasti kiinnostunut siitä. Anttihan on talon ulkopuolellakin ilmeisesti aikamoinen pelimies.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Gellner kirjoitti:
Pakko kysyä, että missä määrin itkeminen on pahasta tai ei-aikuismaista? Kyllä mä ainakin täräytän kyyneleet harva se päivä, ilosta sekä surusta. Ei se itkeminen mitään dramaattisuutta vaadi.
En minä ole sanonut, että itkemisessä olisi jotain pahaa. Tässä kilpailussa itkeskelleet henkilöt ovat olleet hetkittäin niin aidon tuskissaan, että ihmetyttää minkä vuoksi ovat leikkiin lähteneet, jos niin koville ottaa joutua uusista kavereista eroon muutaman viikon tutustumisen jälkeen. Etenkin kun se ja nimeämiset ym. jutut ovat olleet kaikkien kilpailijoiden tiedossa alusta asti.

Ja edelleen sanon, että itkemisessä ja muutenkin tunteidensa näyttämisessä ei ole mitään pahaa, pikemminkin päinvastoin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Rontti kirjoitti:
En minä ole sanonut, että itkemisessä olisi mitään pahaa. Tässä kilpailussa itkeskelleet henkilöt ovat olleet hetkittäin niin aidon tuskissaan, että ihmetyttää minkä vuoksi ovat leikkiin lähteneet, jos niin koville ottaa joutua uusista kavereista eroon muutaman viikon tutustumisen jälkeen. Etenkin kun se ja nimeämiset ym. jutut ovat olleet kaikkien kilpailijoiden tiedossa alusta asti.

Tuo aikaisemmin mainittu työelämä on hyvä vertaus, sillä ei tuota nimeämistä pysty millään vertaamaan esimerkiksi tilanteeseen, jossa sinä valitset yt-neuvotteluissa useita vuosia tuntemistasi alaisista ne, jotka saavat kenkää. Osa ei välttämättä saa uusia töitä helposti, tuo päätös vaikuttaa henkilöiden elämään huomattavasti.

Sitä minä olen tässä vaan miettinyt, että ovatko tuolla syntyneet ystävyyssuhteet sellaisia, että ne toimivat talon ulkopuolellakin? Ympäristönä tuo on kuitenkin varsin erilainen, ja ihmisten kiinnostusten aiheet saattavat olla varsin erilaisia talon ulkopuolella. Nyt kaikkia kiinnostaa se, että pihalle on ilmestynyt liikennemerkki tai omenoita, kun talossa ei kerran mitään muuta tapahdu.
 
Blackie kirjoitti:
Antti pelaa peliä, sitä ei voisi vähempää Iinan synttärit kiinnostaa. Ei varmasti ole oikeasti kiinnostunut siitä. Anttihan on talon ulkopuolellakin ilmeisesti aikamoinen pelimies.

Pelimies ei voi olla oikesti tykästynyt keneenkään?
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
SergeiK kirjoitti:
Jos joku pitää Kathya ja Kathyn tissejä tylsinä, niin tämä ei tuskin on heteromies.

Jep, Kathy on nostanut osakkeitaan viime aikoina lähinnä juuri ihanien tissiensä ansiosta. Kyllä se vieläkin osaa välillä olla ärsyttävä, mutta nuo kaksi jumalaista palleroa paikkaavat aika paljon. Alkaa näyttämään siltä, että ei olisi suurikaan ihme jos Kathy vielä antaisi Timolle. Aika "pleijeri" Timo kyllä olisi jos saisi houkuteltua Kathynkin sänkyyn (tai suihkuun, tai sohvalle). Hanna tykkäisi varmasti hyvää...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Gellner kirjoitti:
Ai se on jo päätetty, että mies tuon skaban voittaa? No, siltä se kyllä tuntuu, kun lukee tämänkin ketjun viestejä. Tunteita herättävät naiset pitää heti heittää ulos talosta (Iina), ja nämä jotka eivät herätä tunteita (Kathy, Tiina, Terhi) saavat lisänimen tylsätytöt, joten heidätkin pitää heittää ulos talosta. Ei joku Tiina ole yhtään sen tylsempi kuin vaikkapa Mika, mutta niinhän se on että nainen ei tuota skabaa saa voittaa.

Gellner, pitäisikö sinun purkaa sitä feminististä pahaa oloasi jossain muussa ketjussa? Avaa vaikka ihan oma ketju missä voit kirota pahaa maailmaa ihan vapaasti.

ITse en tätä sarjaa hirveästi katsele mutta kaikki hölmöilyt on kiva lukea täältä, ilman itkuja siitä että naisia sorretaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
SergeiK kirjoitti:
Jos joku pitää Kathya ja Kathyn tissejä tylsinä, niin tämä ei tuskin on heteromies.
IIK!

Onkohan missään kuvaa näistä ihanan Kathyn (ainoa hyvä syy katsoa välillä sivusilmällä koko BB:ia) tisseistä? Näin vain vilauksen eilen mainoksessa eikä tänään ehtinyt näkemään.

Pliis? :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
SergeiK kirjoitti:
Ja nämähän ovat olleet aina samoja tahoja? Mielestäni tuota "tylsätyttö" nimen on keksinyt Flintstone, joka on ollut tämän ketjun suurimpia Iina-faneja.

Tuo tylsätytöt on tullut varsinaisesti Terhin lausahduksesta, kun mikään ei ollut vain kivaa (eli oli siis tylsää). Ja sen lisäksi Kathy itse valitteli vielä tylsyyttä joten kun tuo tyttökolmikko kerran pyöri yhdessä niin siitähän tuo muodostu.

SergeiK kirjoitti:
Jos joku pitää Kathya ja Kathyn tissejä tylsinä, niin tämä ei tuskin on heteromies.

Onko Kathyn tissit sitten terävät, ns ketunnenätkö? Ei vaan ei ne Kathyn tissit juu ole tylsät, eikä Timon seuraan jouduttuaan Kathy itsekään ole ollut enää niin tylsä. Myös Tiinan tissit näytti ihan kivoilta.

Jos tän viikon osalta sanoisi ketkä on olleet tylsiä niin Minna ja Antti, joita ei ole tällä viikolla liikaa edes näytetty kun mitään ei ilmeisesti ole tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
Gellner, pitäisikö sinun purkaa sitä feminististä pahaa oloasi jossain muussa ketjussa? Avaa vaikka ihan oma ketju missä voit kirota pahaa maailmaa ihan vapaasti.

ITse en tätä sarjaa hirveästi katsele mutta kaikki hölmöilyt on kiva lukea täältä, ilman itkuja siitä että naisia sorretaan.

Jaa, että minulla on paha olo, kun ottaa päähän tuo Bigsu-talon naisten dissaaminen? Just, just, loistavasti päätelty. Jep, feministi olen ja tulen aina olemaan, onneksi.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Blackie kirjoitti:
Mikäli Timo olisi häädetty, olisi Perttu välttänyt yleisöäänestyksen seuraavalla kerralla, nimittäin Hanna ja Kathy olisivat joutuneet siihen siinä tapauksessa. Hanna antoi ainoastaan yhden pisteen Pertulle, joten ei siinä kahta pistettä lähtenyt. Timon tapauksessa näin olisi käynyt.

Minusta äänestys voi mennä uusiin kuosiin. Näätä-Timo voi kääntää takkia ja jättää äänestämättä Kathyä saaden samalla jatkoaikaa tarkastella kumpuja tarkemmin.

Minnan kaksi ääntä voi hyvinkin suuntautua jatkossa Terhille.

Avain asia on kuitenkin kenelle Hannalle ääniä antaneet tylsätytöt kääntää äänensä. Minä veikkaan, että Minna kiilaa nyt kärkeen äänestyksessä. Perttu ja Kathy kilpailee kakkosijasta. Timolle annan mustan Hevosen viitan. Sillä ei ole ketään oikeeta "kaveria" se vaan vonkailee mimmejä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan, että Perttu ei nyt joudu äänestykseen. Eiköhän se Minna ja Kathy ole, jotka saavat eniten ääniä ja Minna sitten varmaan putoaa. Ärsyttääkö tuo Antti muuten ketään muuta kuin minua? Aluksi Antti oli ihan ok tyyppi, mutta jutut pyörivät nykyään koko ajan navan alla, ja muutenkin Antti on jollain tapaa ärsyttävän pentumainen.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Järjellä ajatellen Pertun äänestäminen kannattaisi nyt lopettaa ainakin joksikin aikaa, koska on päivänselvää että mies nauttii vielä täyttä yleisön luottamusta ja etenee jatkoon seuraavaltakin play off-kierrokselta. Se ei kuitenkaan tunnu menevän jokaisen talon asukin kurpitsaan, joten todennäköisesti Perttu on mukana seuraavassakin äänestyksessä. Vastaan tullee Timo tai Minna, joten tulos vaikuttaa aika selvältä.

Tiinan ja Mikan asema talossa on erittäin vahva, taitavat pysyä mukana ihan loppuun asti.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Gellner kirjoitti:
Jaa, että minulla on paha olo, kun ottaa päähän tuo Bigsu-talon naisten dissaaminen? Just, just, loistavasti päätelty. Jep, feministi olen ja tulen aina olemaan, onneksi.

No siltä se juuri vaikuttaa eli jos vaikka jatkat itkuasi jossain toisessa ketjussa eiks jee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös