Edelleen ihmettelen sitä kuinka monelle hyvää tv-viihdettä on se, että nämä maailmanparantajat keskustelevat loputtomasti syvällisiä seksuaalivähemmistöjen oikeuksista ja ilmastonmuutoksesta?
Helmeri noussut jopa suosikiksi. Krisu oli aluksi hauska, mutta toisen viikon alkaessa ikävät luonteenpiirteet alkoivat paljastua.
Tarinan odotin hieman rauhoittuvan, mutta ilmeisesti hän on juuri niin rasittava kuin ensimmäiset päivät antoivat olettaa.
Helmeristä samaa mieltä, mutta itselleni yllätykseksi olen hieman kääntänyt kelkkaani Villen suhteen. Yleensä en jaksa pätkääkään kuunnella mitään uskishömppää, mutta ehkä kaksi vielä raskaampaa hahmoa talossa pistää kestämään Villen juttuja paremmin. Eikä hän loppujen lopuksi kovin paljoa Jesse-juttuja edes paasaa, ainakaan silloin kun itse olen sattunut katsomaan. Äsken toki piti Krisulle luentoo aiheesta.
Onhan tuo Tarina klassinen esimerkki siitä, miten omaa käyttäytymistä ei osata tarkastella, vaan kaikki on aina muiden syytä. Hän syyttelee milloin ketäkin, pääasiassa Krisua talon huonosta ilmapiiristä, mutta sai juuri itse ylivoimaisesti eniten nimeämisiä muilta asukkailta.
Ei niitä vielä julkasistu, seurasin nimeämiset 24/7:sta. Tarina ja Ville sai eniten, kolmannesta en ole ihan varma, taitaa olla Eevis.Nyt meni ohi. Kuka/ketkä muut on äänestyksessä kun Tarina?
Näytetäänko päiväkirjahuonetta 24/7:ssa kun on nimeämiset? Silloin tälloin taustalla pyörii 24/7 ja ikinä en ole päiväkirjahuonetta nähnyt.Ei niitä vielä julkasistu, seurasin nimeämiset 24/7:sta. Tarina ja Ville sai eniten, kolmannesta en ole ihan varma, taitaa olla Eevis.
En ihmettele lainkaan, että Tarinan kaltainen "kaikkien besserwissereiden äiti" aiheuttaa näppylöitä erityisesti keskustelupalstoilla. Onhan some ja myös Jatkoaika, täynnä besserwissereitä. Sellainen itsekin joskus olen.Onhan tuo Tarina klassinen esimerkki siitä, miten omaa käyttäytymistä ei osata tarkastella, vaan kaikki on aina muiden syytä. Hän syyttelee milloin ketäkin, pääasiassa Krisua talon huonosta ilmapiiristä, mutta sai juuri itse ylivoimaisesti eniten nimeämisiä muilta asukkailta.
Tuossa näkyy sekin, että molemmat ovat vielä nuoria ja identiteetti "rakennusvaiheessa". Krisu ja kumppanit edustavat vastakkaista arvomaailmaa, mikä sitten aiheuttaa noita konflikteja.Mitä aina nopeasti tuota liveä katsoo niin tuntuu että nykyään Kevin ja Tarina on kokojan kimpassa ja kerää ympärilleen ne kaikista ärsyttävimmät jutut. Taitaa olla että kaksi erittäin itsestään epävarmaa hakee varmuutta toisissaan ja lisääntynyt vain kilpailun mennessä eteenpäin.