Suomen Big Brother 2019

  • 203 371
  • 736

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ei yllättänyt kun Jukka antoi 2pinnaa Miralle ja yhden Krisulle. Pelimies siinä mielessä jos haluaa Miran ulos niin sille paha vastus kun näyttää huomaavan että Krisussa on potentiaalia pärjätä.

No mielenkiintoinen kolmikko pudotuksessa. Veikkaan että Mira lähtee koska ainakin mun mielestä se on rasittavin tosta kolmikosta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Pelin jälkeisessä pikkusievässä bb:tä katsoessa on lähestulkoon pakko kirjoittaa tänne. Tuo Mira on aivan uskomattoman ärsyttävä mimmi. Terve, en tulisi hetkeäkään toimeen kyseisen naikkosen kanssa.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Krisu oli mun top 3 : sessa aluksi, mutta tänään jutut on kyllä menny aika pahasti yli ja ympäri.
 

ace

Jäsen
Edelleen ihmettelen sitä kuinka monelle hyvää tv-viihdettä on se, että nämä maailmanparantajat keskustelevat loputtomasti syvällisiä seksuaalivähemmistöjen oikeuksista ja ilmastonmuutoksesta?

Kyllä, tiedostan olevani vanha jäärä, en silti kuitenkaan dumaa näitä aiheita yleisesti. Ihmetyttää vaan löytyykö hömppäviihdeohjelmassa paljon katsojia näille jaarituksille.

Ihan helvetin raskasta, onneksi on edes se toinen kamerafeedi mihin voi kääntää. Poikkeuksetta niin teenkin kun Tarina ja Kevin (varauksin myös Eevis) on samassa tilassa.

Kristianin käytös tosiaan tänään muuttui, velvollisuuksien takia en iltapäivästä ehtinyt enää seuraamaan, ajattelin sen johtuvan päivätehtävästä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Nyt kun tosiaan on linjaus, että juopottelua ei enää ole niin paljon, niin tätä saa katsoa: päiväkausia kestäviä ”maailmanhalauspuheita” ja ajankohtaisia pohdintoja (ilmasto, seksuaalivähemmistöt you name it). Jee, voisin halutessani kääntää mille vain muulle kanavalle ja samaa sieltä tulisi.

Eipä ole paljoa tullut seurattua tätä touhua tähän mennessä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kristianilla selkeästi alkaa näkyä se että halusi vetää laivatehtävän täysillä jotta tehtävä menisi läpi ja päästäisiin kunnolla ryyppään. Nyt alkaa ehkä vähän menettää motivaatiota olla talossa, ihmettelisi jos ei kohta ole ryyppäämistä että vaikka jättäisi kokonaan talon. Vähän tulee Idolsin Lasse Valtonen mieleen joka tuli kovalla ryminällä mutta lähti menemään formaatista ulos, tiedä vaikka sama tässä tapahtuisi että ei halua itseä liikaa muuttaa talon ehdoille.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kun 24/7:aa kattelin eilen niin Krisulla alkaa meneen hermot Tarinaan, Eevikseen ja Keviniin kun puhe oli alkoholista. Hauskaa nähdä että sen teki mieli sanoo jotain tyhjentävää mutta muotoili asiansa niin ettei loukkaisi.

Kiva olis nähdä koska tuolla jengi alkaa taktikoimaan nimeämisissä enempi koska Jukka sen jo tajus että esim Ville saa ääniä niin turha sille enempää on antaa. Jännästi Krisulle ja Miralle.

No kyllä jos itse olisin talossa niin pohtisin enempi sitä että ketkä mun mielestä on vaarassa todennäköisimmin joutua häätöäänestykseen ja sitten nimeäisin mielummin niitä jotka olis siinä noin 3-4 sijalla omassa listassa koska 1-2 sijat saa ääniä varmaan muilta.

Miran heivaisin huomenna itse mutta eivät nuo Ville ja Timo huonoja vaihtoehtoja olisi.

Anu on aika turhake tuolla myös. Millasta ei osaa sanoo muuta kun sillä on ihan kympin perse ja muutenkin ihan katseltava pakkaus.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mira vaikuttaa turhimmalta nyt, mutta saattaisi tosiaan olla potentiaalia jos saisi hieman viinaa ja muutenkin osaisi enemmän olla "oma itsensä", olettaen ettei ole jo nyt :D Timo sentään tuntui tuossa viikkotehtävässä välillä osallistua enemmän kun moni muu ja sai itsestä jotain irti aikaisempaan nähden, turha mutta ehkä tuosta kolmikosta eniten pystyi eläytyy roolinsa.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Eka viikko tuli seurattua 24/7 aika paljon mutta nyt on vaan jäänyt pois. Aina kun aukaisee lähetyksen on tosiaan jutut niin tylsiä ja porukka vaan makoilee tylsistyneenä. Eikai sitä jaksa pidemmän päälle katsoa. Voi olla että asiaan vaikuttaa myös nuo juttujen aiheet kun ollaan niin maailmanparantajia ja fiksuja olevinaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Edelleen ihmettelen sitä kuinka monelle hyvää tv-viihdettä on se, että nämä maailmanparantajat keskustelevat loputtomasti syvällisiä seksuaalivähemmistöjen oikeuksista ja ilmastonmuutoksesta?

Juurikin näiden keskusteluiden takia olisi ollut kiva saada Villen lisäksi joku muunkin uskonnon edustaja taloon. Vaikkapa imaami tai mitä näitä on.

Olisi saatu eri näkökulmia asiaan, tai sitten ei. Tiedä häntä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Illan koosteen perusteella Tupu on talon ainoa asukas, joka ei juuri millään tasolla ärsytä tai turhauta mua. Kaikki loput tekevät erittelemättömistä syistä juuri niin, toiset enemmän ja toiset vähemmän. En sano sen olevan ainakaan pelkästään noiden asukkaiden vika, omalla umpimielisyydellänikin on varmasti tuossa iso osansa.

Vaan eipä tätä ole pakko katsoa enkä näe katsomisessa olevan järkeäkään, jos ja kun se aiheuttaa pääasiassa vitutusta. Pisteet kyllä tuotannolle siitä että asukkaat herättävät tunteita, ehkäpä joissakin katsojissa myös positiivisia sellaisia. Itse päätin lopettaa seuraamisen tältä vuodelta tähän. Jopa mulla saattaa olla iltaisin parempaakin tekemistä. En vielä tiedä mitä se on, mutta olen varma että sitä on.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Ei hemmetti että osaa olla tylsä tuo Tarina-Eevis-Kevin - rinki. Ei vaan pysty. Seuraavaksi ulos juuri nuo ja tuossa järjestyksessä.
Jukka tyrii itsensä ulos voittokamppailusta tuon imelyyden vuoksi.
Tässä kohtaa voisi veikata finaalikolmikon olevan Krisu, Helmeri, Anu.
Krisusta tuli jotenkin mieleen Perttu. Talon viihdyttävin ukko, mutta voi olla jokaisessa häätöäänestyksessä jatkossa mukana. Ihan päällikkö ukko, mutta tuo hieman alkaa ärsyttämään kun joka ikisessä lauseessa on joku kirosana. Mukavaa hajoilua nuuskarefloissa kyllä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Krissulla ainakin näyttää menevän aika kovaa hermot Tarinaan :D juuri kyllä vasta liven pistin mutta aika monta kirosanaa sitä kohtaan 5 minuttiin kun jonkun palapelin oli purkanut :D
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helmeri noussut jopa suosikiksi. Krisu oli aluksi hauska, mutta toisen viikon alkaessa ikävät luonteenpiirteet alkoivat paljastua.

Tarinan odotin hieman rauhoittuvan, mutta ilmeisesti hän on juuri niin rasittava kuin ensimmäiset päivät antoivat olettaa.
 

ace

Jäsen
Helmeri noussut jopa suosikiksi. Krisu oli aluksi hauska, mutta toisen viikon alkaessa ikävät luonteenpiirteet alkoivat paljastua.

Tarinan odotin hieman rauhoittuvan, mutta ilmeisesti hän on juuri niin rasittava kuin ensimmäiset päivät antoivat olettaa.

Tuon Krisun kanssa käydyn riitelyn myötä minusta on alkanut vaikuttaa, että Tarina on vain hukassa oleva isestään epävarma pikkutyttö. Toisteli moneen kertaa eri ihmisille miten häntä ahdistaa että hänen personaansa vastaan hyökätään ja jossain toisessa keskustelussa pelkäävänsä että hänestä ei pidetä.

Helppohan tuollainen on aivopestä kaikenmaailman hihhuliaatteisiin. Rasittava hän on kyllä.

Helmeristä samaa mieltä, mutta itselleni yllätykseksi olen hieman kääntänyt kelkkaani Villen suhteen. Yleensä en jaksa pätkääkään kuunnella mitään uskishömppää, mutta ehkä kaksi vielä raskaampaa hahmoa talossa pistää kestämään Villen juttuja paremmin. Eikä hän loppujen lopuksi kovin paljoa Jesse-juttuja edes paasaa, ainakaan silloin kun itse olen sattunut katsomaan. Äsken toki piti Krisulle luentoo aiheesta.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Helmeristä samaa mieltä, mutta itselleni yllätykseksi olen hieman kääntänyt kelkkaani Villen suhteen. Yleensä en jaksa pätkääkään kuunnella mitään uskishömppää, mutta ehkä kaksi vielä raskaampaa hahmoa talossa pistää kestämään Villen juttuja paremmin. Eikä hän loppujen lopuksi kovin paljoa Jesse-juttuja edes paasaa, ainakaan silloin kun itse olen sattunut katsomaan. Äsken toki piti Krisulle luentoo aiheesta.

Ville tosiaan saattaa olla koko kisan musta hevonen jos finaalejakin mietitään. Selvitti kuitenkin ekan äänestyksenkin ja ei pidä vähätellä myöskään sitä mitä rahoja eri uskontopiireissä liikkuu jos sattuvat asettumaan miehen taakse. Lisäksi on juuri semmoinen sopivan juntti mitä normaalisti suomalaiset miehet on joten voi saada monen muunkin ääniä. Lisäksi tuntuu nyt monet olevan sotapäällä joten ei välttämättä ole moneen viikkon uudestaan äänestyksessä. Samoin Tupu voi päästä aika pitkälle vaikka persoonaa ei juuri olekaan. Pitäisi yllätyksenä jos helmeri, ville ja tupu on finaalissa.

Tämän viikon äänestyksiä jos miettii veikkaan että Tarina ja Kristian saa ainakin talossa paljon nimeämisiä. Ei sillä tuskin Kristian joutuu nyt vielä kotiin mutta jos monta äänestystä putkeen riski kasvaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä aina nopeasti tuota liveä katsoo niin tuntuu että nykyään Kevin ja Tarina on kokojan kimpassa ja kerää ympärilleen ne kaikista ärsyttävimmät jutut. Taitaa olla että kaksi erittäin itsestään epävarmaa hakee varmuutta toisissaan ja lisääntynyt vain kilpailun mennessä eteenpäin.
 

ace

Jäsen
Onhan tuo Tarina klassinen esimerkki siitä, miten omaa käyttäytymistä ei osata tarkastella, vaan kaikki on aina muiden syytä. Hän syyttelee milloin ketäkin, pääasiassa Krisua talon huonosta ilmapiiristä, mutta sai juuri itse ylivoimaisesti eniten nimeämisiä muilta asukkailta.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Onhan tuo Tarina klassinen esimerkki siitä, miten omaa käyttäytymistä ei osata tarkastella, vaan kaikki on aina muiden syytä. Hän syyttelee milloin ketäkin, pääasiassa Krisua talon huonosta ilmapiiristä, mutta sai juuri itse ylivoimaisesti eniten nimeämisiä muilta asukkailta.

Nyt meni ohi. Kuka/ketkä muut on äänestyksessä kun Tarina?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Ei niitä vielä julkasistu, seurasin nimeämiset 24/7:sta. Tarina ja Ville sai eniten, kolmannesta en ole ihan varma, taitaa olla Eevis.
Näytetäänko päiväkirjahuonetta 24/7:ssa kun on nimeämiset? Silloin tälloin taustalla pyörii 24/7 ja ikinä en ole päiväkirjahuonetta nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös