Miksi ihmiset ei korjaa puhevikojaan, kun siihen olis varmasti mahdollisuus. Koomista ja jossain vaiheessa myös ärsyttää kuunnella jotain ävvä-vikaa.
Tältäkin palstalta löytyy ainakin yksi ihminen, joka määritteli joskus ärrävikansa "persoonalliseksi puhetavaksi" tjsp. En tarkkaan enää muista miten keskustelu meni, mutta tuollainen muistikuva mulla on. Eli ehkä joku jättää puhevikansa korjaamatta, koska ei koe kyseistä asiaa viaksi ollenkaan, mene ja tiedä.
---
Jaa jaa, että on talossa nussittu jo nyt, siihen ei kauaa mennyt. Silloin aloitusjaksossa ihmisten mennessä taloon pohdittiin vaimon kanssa, että ketkähän tuolla ensimmäisinä päätyvät naimaan. Vaimo veikkasi aktin naisosapuoleksi sitä raumalaista blondia, minä Turun omaa Eevis-tyttöä ja sieltähän se voitto napsahti! Harmi ettei ollut mistään sen suuremmasta vedonlyönnistä kyse. "Tienasin" tällä aamukahvit sänkyyn, mukavaa. Ja vääräleuoille tiedoksi: kahvi toimitetaan mukissa käteeni eikä sitä esim. kaadeta sänkyyn.
Eipä tuolla tosiaan loppujen lopuksi niin erikoisia ihmisiä ole. Kevin taitaa olla erikoisin, mutta hänestäkin tulee sellainen kuva että on erikoisuudentavoittelukuorensa alla varsin tavallinen ihminen. Tarina vaikutti aluksi ihan kunnon sekopäältä, mutta aika tavalliseksi humanistiksi hänkin on paljastunut. Kuten
@Walrus21 mainitsikin, niin noita samanlaisia ihmisiä tulee varsinkin yliopistokaupungeissa vastaan ruuhkaksi asti. En tiedä onko Turun Forumin Cosmic Comic Cafe enää toiminnassa, mutta jos on, niin käykää ihmeessä laskemassa montako kymmentä artesaanisiideriään lipittävää Tarinaa sieltä löytyy. Ainakin silloin kun minä siellä puolipakotettuna silloin tällöin kävin, oli suurin osa asiakaskunnasta juuri sellaista vähän parempaa ihmistä, tiedostavaa yliopistoväkeä.