Suomen Big Brother 2019

  • 203 561
  • 736

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On se läpinäkyvää mutta toimivaa. Kun kone ei ole rikki niin turha korjata vai miten se meni. Toisaalta noi ääripäät on sillä lailla tylsiä, että tietää että ne kilahtaa kyllä kun oikeata nappia painaa, joten pitkässä juoksussa tavallisen ihmisen kestäminen on mielenkiintoisempaa seurattavaa. Tarina on juuri mukava parille ekalle viikolle ja sitten ulos. Sama Villestä. Sitten alkaa kilpailu, lämppärit ovat poistuneet lavalta ja todellinen meno alkaa.
Joo, jäniksiä ovat. Vikassa kaarteessa sitten jotain kirivaihdetta silmään näille Ikean huonekalujen karaktääriä muistuttaville hahmoille.

Kristian ja Helmeri vaikuttavat kovimmilta ennakkosuosikeilta. Kummallakin tuollainen vähän boheemi elämäntyyli, joten sopeutuminen monen viikon leirielämään onnistunee ilman mitään "romahduksia". Molemmissa on vieläpä sellaista tarinallista (pun not intended) potentiaalia, joka koukuttaa katsojia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joku kysyi mikä olisi Tarinan ja Runon mahdollisen lapsen nimi. Se olisi tietysti
rumpujen pärinää...
wait for it...
Satu
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika läpinäkyvää on castingissa suunniteltu "maailmankuvien törmääminen".
On se läpinäkyvää mutta toimivaa. Kun kone ei ole rikki niin turha korjata vai miten se meni.

Samaa mieltä molempien kanssa. Erittäin läpinäkyvää touhua, mutta kun se kerran tuntuu toimivan, niin näillä mennään.

Mulla ei mitään 24/7-juttuja ole, joten olen BB:n suhteen ehtoon koostelähetyksien ja tämän ketjun varassa. Kuitenkin olen nyt jo sitä mieltä, että Kristianin pitäisi ehdottomasti tämä kisa harjata kotiin. Oli siellä mun näkemyksen mukaan joku muukin ihan ok tai vähintään neutraali tyyppi, mutta on tuo Kristian omaa luokkaansa. Jossei muuten, niin ylähuulen päällä olevan voiman mitalla voittoon!

*e* Lainaukset kuntoon saatana.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Samaa mieltä molempien kanssa. Erittäin läpinäkyvää touhua, mutta kun se kerran tuntuu toimivan, niin näillä mennään.

Mulla ei mitään 24/7-juttuja ole, joten olen BB:n suhteen ehtoon koostelähetyksien ja tämän ketjun varassa. Kuitenkin olen nyt jo sitä mieltä, että Kristianin pitäisi ehdottomasti tämä kisa harjata kotiin. Oli siellä mun näkemyksen mukaan joku muukin ihan ok tai vähintään neutraali tyyppi, mutta on tuo Kristian omaa luokkaansa. Jossei muuten, niin ylähuulen päällä olevan voiman mitalla voittoon!

*e* Lainaukset kuntoon saatana.

Kristian oli oma suosikki, kunnes kuulin että painoi kissansa pään kuseen, kun kissa pissas väärään paikkaan. Näin kissa-ihmisenä ei vaan voi ymmärtää.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kristian oli oma suosikki, kunnes kuulin että painoi kissansa pään kuseen, kun kissa pissas väärään paikkaan. Näin kissa-ihmisenä ei vaan voi ymmärtää.

No tosta ainakin Kristianin pisteet nousi. Kissat on vihonviimeinen vitsaus kämpässä jos on sellainen vähänkin terrorisoiva luonne. Ei myöskään mun kämpässä jos on ykskin naukumaija niin ala hyppiin mun silmille.

Noista akoista tuolla ei osaa vielä sanoo oikein mitään mutta itselläni palais käpy aika nopeasti Keviniin ja Villeen, tosin en tiedä kumpi on pahempi.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
No tosta ainakin Kristianin pisteet nousi. Kissat on vihonviimeinen vitsaus kämpässä jos on sellainen vähänkin terrorisoiva luonne. Ei myöskään mun kämpässä jos on ykskin naukumaija niin ala hyppiin mun silmille.

Noista akoista tuolla ei osaa vielä sanoo oikein mitään mutta itselläni palais käpy aika nopeasti Keviniin ja Villeen, tosin en tiedä kumpi on pahempi.

On vain ja ainoastaan tyhmää ja junttia kiusata kissaa sen vuoksi, että se on kussut johonkin. Ei kissa kiusallaan kuse.

Mutta ei tuo mun silmissä Krisun pisteitä laskenut lainkaan! Loistava hahmo.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
On vain ja ainoastaan tyhmää ja junttia kiusata kissaa sen vuoksi, että se on kussut johonkin. Ei kissa kiusallaan kuse.
Menee asian vierestä, mutta kissat kyllä kusevat kiusallaan, jos niitä kyrsii, ei sen takia, että niillä on kova hätä tai kissanhiekat on vaihtamatta. Tuskinpa ne silti ottavat opikseen kuseen hieromisesta.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Menee asian vierestä, mutta kissat kyllä kusevat kiusallaan, jos niitä kyrsii, ei sen takia, että niillä on kova hätä tai kissanhiekat on vaihtamatta. Tuskinpa ne silti ottavat opikseen kuseen hieromisesta.
Eikä kuse.
Se, että kissa pissaa muualle kuin laatikkoon, voi johtua joko psyykkisestä tai elimellisestä ongelmasta, muistuttaa eläinlääkäri Teija Viita-aho.

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko toi Alma Hätönen tosiaan kokenut juontaja?

Miten nyt "kokenut" määritellään, tuli YleX:n juontajaksi joskus 2013-2014 (erittäin mahdollista että muistan väärin), eli onhan sitä kokemusta siinä jo vaikka muille jakaa. En tiedä onko tätä ennen tehnyt mitään telkkarihommia, veikkaan että ei.

Ärsytti mua aikanaan radiossa ja ärsyttää nyt telkkarissa. Tästä ei kuitenkaan tule vetää johtopäätöksiä hänen ammattitaidostaan.
---
En osaa sanoa, että miten tarkkoja viiksijannun hiilinielulaskelmat olivat, mutta sai niillä syötettyä kauhallisen jauhoja Tarinalle ja sille kyömynokalle, pisteet hänelle siitä!
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten nyt "kokenut" määritellään, tuli YleX:n juontajaksi joskus 2013-2014 (erittäin mahdollista että muistan väärin), eli onhan sitä kokemusta siinä jo vaikka muille jakaa. En tiedä onko tätä ennen tehnyt mitään telkkarihommia, veikkaan että ei.

Ärsytti mua aikanaan radiossa ja ärsyttää nyt telkkarissa. Tästä ei kuitenkaan tule vetää johtopäätöksiä hänen ammattitaidostaan.

Mielestäni Alma Hytönen toimii juontajakaksikossa sellaisena sidekickinä, jolta silloin tällöin pääsee sammakoita suusta ja heittää spontaanisti jotain hauskaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En osaa sanoa, että miten tarkkoja viiksijannun hiilinielulaskelmat olivat, mutta sai niillä syötettyä kauhallisen jauhoja Tarinalle ja sille kyömynokalle, pisteet hänelle siitä!

Puhui kyllä vakuuttavasti noille vaikutuksille alttiille nuorille. Ville voisi ottaa oppia Krisusta miten käännytetään niin olisi edes vähän tehokasta eikä aiheuttaisi myötähäpeää ja naureskelua.

Ville ja Tarina ovat molemmat sellaisia, että vakuuttavat vain itsensä ja ne jotka jo ovat vakuuttuneet.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On vain ja ainoastaan tyhmää ja junttia kiusata kissaa sen vuoksi, että se on kussut johonkin. Ei kissa kiusallaan kuse.

Mutta ei tuo mun silmissä Krisun pisteitä laskenut lainkaan! Loistava hahmo.

Menee aihe offtopiciks mutta kyllä kissa voi
On vain ja ainoastaan tyhmää ja junttia kiusata kissaa sen vuoksi, että se on kussut johonkin. Ei kissa kiusallaan kuse.

Mutta ei tuo mun silmissä Krisun pisteitä laskenut lainkaan! Loistava hahmo.

Oot kyllä yössä tuossa oletuksessa ettei kissa kiusallaan tee mitään. Jos kattia vituttaa niin kyllä se tekee kaiken pahan minkä pystyy ja osoittaa myös sen. Juuri tuon takia mä vihaan niitä. Meni off topiciks mutta jotta edes jonkin verran aiheessa pysytään niin kiinnostaa nähdä nimeämiset että tapahtuuko mitään yllätyksiä.

Veikkaan itse että Ville on häädössä toinen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ville on rasittava kaveri, todella rasittava. Niitä on myös, yllätys yllätys, tuolla ev.-lut, seurakuntien huudeilla ja sattumoisin tiedän, että seurakunnan työntekijä voi olla työpäivän jälkeen hyvin, hyvin väsynyt, kun Ville on käynyt kansliassa. Yleensä sanon tuolloin, että mitäpä jos katottaisiin vaikka Frasieria koko ilta ja en ole Jatkoajassa turhailemassa.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Menee aihe offtopiciks mutta kyllä kissa voi


Oot kyllä yössä tuossa oletuksessa ettei kissa kiusallaan tee mitään. Jos kattia vituttaa niin kyllä se tekee kaiken pahan minkä pystyy ja osoittaa myös sen. Juuri tuon takia mä vihaan niitä.
Höpö höpö, olet yksinkertaisesti väärässä. Voin laittaa sulle 100 lähdettä jos haluat, laita sä edes yksi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Höpö höpö, olet yksinkertaisesti väärässä. Voin laittaa sulle 100 lähdettä jos haluat, laita sä edes yksi.

Voin sanoo monia. Jos kissa saa tahtonsa läpi aina niin siitä seuraa terrorismia myöhemmin. Jos kissa ei tykkää jostain omistajan vieraasta niin vieras kokee kissan kiusaamisen.

Kissa tekee pääsääntöisesti mitä se haluaa ellei sitä alisteta omistajan tahtoon. Toki onhan noita kivojakin kissoja mutta pääsääntöisesti jos Kristianin teko on ollut vastenmielinen niin kyllä mulla ymmärrys piisaa.

Jos kissa on kerran saanut tuoretta kuhafilettä ja sitten tarjoat pakkasessa ollutta. Pakkasessa ollut jää syömättä ja alkaa protestointi ja nälkälakko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös