Suomen Big Brother 2011

  • 855 196
  • 2 522

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kertokaapas minulle matemaattisesti lahjakkaamman ihmiset että miten on mahdollista että kaikkien kolmen palkit kasvaa koko ajan korkeammaksi vaikka noiden palkkien pitäisi ilmaista käsittääkseni prosenttiosuuksia? Minun järkeni mukaanhan tuon pitäisi mennä niin että samalla kun jokun prosenttiosuus lisääntyy niin se on silloin joltakin pois, mutta nyt vaan kaikkien palkit kasvaa koko ajan korkeammaksi.

Vittu tuo Ben on ääliö! Tuo on oikeasti ihan järisyttävän tyhmä jätkä!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin kasvaako ne palkit vai muuttuuko niiden suhde toisiinsa? Eiköhän niiden suhde kuitenkin säilyy oikeana, vaikka niitä kasvatettaisiinkin. Ehkä sillä näytetään sitä, että ääniä tulee lisää.

Ben todellakin ulos, vaikka ei tuo rääkyjä-räyhääjä-Tanjakaan huono vaihtoehto olisi.

Edit. Sieltähän sitä Tanja-tribuuttia pukkaa. Huhhuh.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin kasvaako ne palkit vai muuttuuko niiden suhde toisiinsa?

Sekä että. Varmaan kyse on juuri tuosta että halutaan näyttää että ääniä tulee koko ajan lisää, mutta on vaan jotenkin niin epämääräinen tuo koko palkkisysteemi kun ruudussa lukee että nuo ilmaisee prosenttiosuuksia mutta silti kaikkien palkit kasvaa koko ajan samalla kun niiden väliset suhteet muuttuvat.
 

ace

Jäsen
Ben ulos tänään, vittu mikä urpo.

Oikeastaan olen pikkuhiljaa kääntynyt toivomaan Netan voittoa. Sen lisäksi, että ihan ok näköinen kissahan se on, on muut asukkaat kaikki omilla tavoillaan niin saa...kelin ärsyttäviä, ettei kenellekkään voittoa soisi.

Eilinen kauhujen yö oli kyllä hauska. Ei varmaan Suvin, eikä varsinkaan Netan mielestä, mutta hauskaa sitä oli seurata.

Niin ja Sainio oli taas huikea BB:n äänenä äsken, kun jutteli Benqn kanssa hampaidenvalkaisusta ja sen jälkeen kun jutteli Netan ja Suvin kanssa ennen kauhujen yötä. On se kova äijä!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä olen jollain kierolla tavalla alkanut pitää tuosta Tanjasta. Jotenkin on tehnyt tuosta räyhäämisestä ja valittamisesta jo niin taidetta että tuosta ei voi olla pitämättä. Ja tykkään myös tuosta kierosta huumorista. Tanja on noussut melkeinpä jo voittajasuosikikseni kun nuo Sebastian ja Janicakin on alkaneet koko ajan enemmän ja enemmän ärsyttää.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oma suosikki on kyllä kaikesta huolimatta Mikael. Vaikuttaa ihan hyvältä sälliltä, mutta kaikissa muissa tuntuu olevan jotain vituttavia piirteitä. Eniten Benissä, Tanjassa, Janicassa ja Sebastianissa. Netta ei ole mikään värikäs persoona, mutta ei kyllä ole mitään raivostuttavia piirteitä. Suvi taas on omalla tavallaan huttua, minkä ei tarvitse voittaa, kun muille en sitä soisi missään tapauksessa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä olen jollain kierolla tavalla alkanut pitää tuosta Tanjasta. Jotenkin on tehnyt tuosta räyhäämisestä ja valittamisesta jo niin taidetta että tuosta ei voi olla pitämättä. Ja tykkään myös tuosta kierosta huumorista. Tanja on noussut melkeinpä jo voittajasuosikikseni kun nuo Sebastian ja Janicakin on alkaneet koko ajan enemmän ja enemmän ärsyttää.
Samaa mieltä. Tanjalla on sopivasti itseironiaa ja noissa kiukunpurkauksissa on tosiaan se kiero huumori ja sarkasmi sivutuotteena. Lisäksi miellyttää se ajoittainen kapina Isoveljä kohtaan ja tapa sinutella sitä pk-huoneessa. "Etkö sä v*ttu tajua, että mulla on iso perse".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samaa mieltä. Tanjalla on sopivasti itseironiaa ja noissa kiukunpurkauksissa on tosiaan se kiero huumori ja sarkasmi sivutuotteena. Lisäksi miellyttää se ajoittainen kapina Isoveljä kohtaan ja tapa sinutella sitä pk-huoneessa. "Etkö sä v*ttu tajua, että mulla on iso perse".

Juuri näin. Toivoisin että Sainio vielä enemmän "ruokkisi" Tanjaa koska parhaimmillaan tuon kaksikon vuorovaikutus PK-huoneessa on ihan huikeaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänne tuo huutaminen muille asukkaille, jotka keskustelee ihan asiallisesti, näyttää kyllä vain ja ainoastaan lapselliselta. Mutta makuasioitahan nämä.

Edit. Tuossa kun noita vanhoja asukkaita näkee tuolla studiossa, niin huhhuh, miten turhalta tuo Minna vaikuttaa tässä vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nettahan sieltä lähti. Vähän harmi. Kumpi tahansa toinen olisi ollut parempi. Mutta olihan tuo aika pitkälle arvattavissa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo saatanan uuvatti (Ben) olisi kyllä nyt voitu äänestää pihalle, mutta Nettahan sieltä lähti. Ei sinänsä haittaa tämäkään koska tuo Netta on alunperinkin ollut aika turhanoloinen asukas.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onneksi taas lähti se ainoa oikea vaihtoehto, eli tapetti-Netta.

Ei ole ollut kauaa talossa + oli ihan helvetin turha ja tylsä.

Viikon päästä sitten Ben tai Suvi tai Ben ja Suvi, kiitos.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perskeles, 0,2% ero Beniin. Ei ollut kaukana Benin lähtökään.

T 36,86% + B 30,81% + N 30,61% = 98,28%
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tulipa sitten katsotuksi tylsän F1-kisan jälkeen illan jatkoksi talkkari ja siellähän oli Annikakin yleisössä, jei! :P

Netan tippuminen tuskin ketään jaksoi yllättää, olin yllättynyt että Netta edes oli vielä talossa. Ensi viikolla toivottavasti tippuu Janica ja Sebastian, BenQ tai Mikael saisi marssia voittoon. Aina hymyilevä symppis tai Korson löysä on just sopiva pinkkien kännyköiden voittaja. Annika sai sentään Korson löysän kovenemaan ja jätkään eloa keskinäisellä sekoilulla ja pelleilyllä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa mieltä. Tanjalla on sopivasti itseironiaa ja noissa kiukunpurkauksissa on tosiaan se kiero huumori ja sarkasmi sivutuotteena. Lisäksi miellyttää se ajoittainen kapina Isoveljä kohtaan ja tapa sinutella sitä pk-huoneessa. "Etkö sä v*ttu tajua, että mulla on iso perse".

Luulen vähän, ettei tuossa oikein ole itseironiasta hajuakaan. Lähinnä vahva sekoitus luokatonta itsetuntoa ja huomionkipeyttä. Eli toisin sanoen aika pitkälti täydellinen BB-kilpailijan prototyyppi. Ne sitten ilmenevät eri kilpailijoilla eri tavalla.

Vaikuttaa helvetin rasittavalta ämmältä. On toisaalta vastannut hienosta hetkestä silloin aiemmin syksyllä kun veti Minnan känniyönä "vittu voit pyyhkiä kyyneleet huppariin" räppiään keskisormet pystyssä. Tuo sellaisena 10 minuutin luuppina olisi tältä mimmiltä paras highlight.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tanja nimenomaan kerää huomiota ja sääliä jatkuvalla valittamisellaan, koska omaa todella huonon itsetunnon ja on täysin epävarma elämästään kuin pahin 15-vuotias teini. Tuollainen valitus ei todellakaan kuulu normaaliin 23-vuotiaan käytökseen. Mielestäni todella ala-arvoista käytöstä lähes koko ajan ja muutenkin vastenmielinen tyyppi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Luulen vähän, ettei tuossa oikein ole itseironiasta hajuakaan. Lähinnä vahva sekoitus luokatonta itsetuntoa ja huomionkipeyttä.

Tästä samaa mieltä, Tanja on rasittavuuteen asti itsetunto-ongelmainen angstaaja. Näkyvä tyyppi joten hyvä valinta siksi taloon. Valitettavasti Tanja on nykyisin talon naisista kuitenkin se parhain (jäljellä oleva tarjonta tosin on äärettömän heikkoa) joten kaiketi se on toivottava että Tanja selvittäisi itsensä finaaliviikolle. Todellisuudessa Mikael on ainoa jolle kuitenkin noista voiton soisin, mutta voittajaksi Mikaelikin on mielestäni antanut itsestään ihan liian vähän mutta Mikael on sentään saanut Annikan kanssa ainakin minua viihdytetyksi, sitä sekoilua ja parisuhdedraamaa kaikkine käänteineen oli hauska seurata niin pitkään kuin sitä jatkui. Ja onhan Mikael näppärä kikkailemaan sanoilla ja se huumori on ihan iskevää. Mikael on myös ärsyttänyt jäljellä olevasta porukasta vähiten.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ihmettelen miksi ihmiset tuhlaa rahojaan tonne. Niin selkeesti manipuloitu äänestys kun olla ja saattaa. Netta ei saanu viime viikolla yhtään puoltoääniä kun ei tarvinnut niitä firman rahantuloon. Nyt sai yllättävän paljon ääni vrt. Ben viime viikkoon. Kun tuotannon piti saada rahaa äänestyksestä. Kumma että Netta lähti, yllätys etten sanois.
 
Suosikkijoukkue
JYP
"Äänestäkää suosikkinne pihalle ja pidetään inhokit talossa"? Olisiko sellainen äänestys sopiva?

Tää on helvetin hyvä idea ensi kaudelle. Ensin laitetaan porukka taloon ja ketään ei häädetä kuukauteen. Sen jälkeen äänestetään voittaja ulos talosta. Viikottain joku onnellinen pääsee ulos ja kansan inhokit joutuvat olemaan talossa jouluun asti. Pakoyrityksistä seuraa rangaistuksia ja ilman viikkotehtäviä ei saa ruokaa lainkaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllähän noista moni on täyden kympin osumia. Vaikka näistä esittävistä jannuista en pidäkään niin kyllähän esim. tuo Annika ja Suvi sai nauramaan.

Heh! Mun mielestä koko pätkä oli hyvä ja varsin hyvin osattu asukkaiden maneereja ja muuta toimintaa poimia. Eikä se Elinan ja Susannankaan parodiointi huonoa ollut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tanja päätti sitten hajota lopullisesti viikko ennen finaalia? Uskomatonta.

Pidin kakkos-/kolmossuosikkina tähän viikkoon asti, mutta nyt kyllä laskee pisteet ja roimasti. Äskenkin lähti sohvalta asukkaiden viikkotehtävän ohjeidenannosta heti kun se vaan teoriassa oli mahdollista, poraten ja angstaten.

Ei ilmeisesti kestänyt kasetti sitten loppuun, harmi, sillä voittomahdollisuuksia Tanjalla olisi voinut olla. Ihme on jos tuosta tokenee täysin vielä, toki se mahdollista vielä voi olla kun tämä "viikko lisää"-vitutus laskee.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toisaalla olivat arvelleet, että Tanjan käytös johtuu neljän viikon välein toistuvasta ilmiöstä, jonka aikana ulkomaailmassa miehiä laitetaan ulkoruokintaan. Veitsenheittokilahdus sattui noin 12 viikkoa sitten.
Pahaan aikaan tuli mahdollisen pärjäämisen kannalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös