Onko tämä tylsin BB-kausi koko sarjan historiassa?
Kai tuo saatanan rukoilijasirkka nyt oikeasti luulee, että hän puhuu vieraita kieliä jumalan armosta? Kun kuuli talon naisilta, että oli hourinut unissaan jotain.
kun omasta mielestä kausi lässähti, eli suunnilleen Salarin lähdön aikoihin.
Joten miettikääpä hetkinen miksi tästä(kin) kaudesta on tullut niin tylsä...
Itse en lähtisi kauden lässähtämisestä syyllistämään asukkaita tai mitään yksittäisiä poistoja. Se nyt vaan taitaa olla niin, ettei enää tätä nykyä ketään jaksa tämäntyyppinen ohjelma kiinnostaa kolmea kuukautta (jokapäiväistä jaksotusta) putkeen. Tällä kertaa päästiin sentään hieman pitemmälle kuin muutamana aikaisempana kautena.
Itse en lähtisi kauden lässähtämisestä syyllistämään asukkaita tai mitään yksittäisiä poistoja. Se nyt vaan taitaa olla niin, ettei enää tätä nykyä ketään jaksa tämäntyyppinen ohjelma kiinnostaa kolmea kuukautta (jokapäiväistä jaksotusta) putkeen. Tällä kertaa päästiin sentään hieman pitemmälle kuin muutamana aikaisempana kautena.
Aika pitkälti samaa mieltä. Tämä kausi alkoi helvetin hienosti ja tuota hyvää menoa riitti paljon pidemmälle kuin monena kautena tätä ennen, mutta varmaan tulee jonkinlainen "kisaväsymys" niin tuotannolle, asukkaille kuin katsojillekin ja ohjelma jaksaa kiinnostaa ainakin minua näin loppuvaiheessa enää ajoittain. Naamat on alkaneet käydä liian tutuksi ja samat jutut on kuultu ja nähty jo liian moneen kertaan.
Vaikka minun mielestäni pari häätöä on mennytkin väärin niin en minäkään lähtisi mitään yksittäistä pudotusta syyttämään siitä että kausi on alkanut pikkuhiljaa käydä puuduttavaksi, ei tuolla kuitenkaan mitään sellaisia persoonia ole ollut jotka olisivat kautta kantaneet harteillaan.
Toivottavasti tuotannolla olisi vielä vähän paukkuja varastossa että ohjelma saisi vielä jonkinlaisen loppukirin.
Jatkoajan puolelta voisi sanoa että tämäkin ketju on kärsinyt tästä..siis nimenomaan flintin puolelta, tällä kertaa Annikan "fanittaminen" jäi teennäiseksi, tuo kauden seuraamisen lopettaminen flintin kohdalta on Annikan putoamisen johdosta on naurettavaa, häpeäisit mies heh.
Kuitenkin pitkät perinteet ja väännöt näissä ketjuissa monien vuosien varrelta.
Tuossa Jeboussahan ei ollut yhtään improvisaatiota. Vaihtomaa oli varmasti tiedossa hyvissä ajoin etukäteen ja sitten vain pistettiin yksi (todennäköisesti kutsuttu) asukas hokemaan jotain joka tarkoittaa vaihtomaan kielellä jotain härskiä.Sitten jotain pientä voidaan improta väliin, kuten ... jonkun tehtävän nimeäminen Jebouksi.
Minusta ristiriitojen ja tappeluiden katselemissa ei ole mitään huvittavaa, joten Salar ja Annika olisi pitänyt häätää oikeastaan ensimmäisinä.
Minusta ristiriitojen ja tappeluiden katselemissa ei ole mitään huvittavaa, joten Salar ja Annika olisi pitänyt häätää oikeastaan ensimmäisinä.
Niin juu ja Janicallahan on taustaa koulukiusaajana ja ei ole talossa nähdyn käytöksen perusteella vaikea nähdä tuota, Annikahan taas on ollut itse koulukiusattu joten nätisti BB:ssäkin Janica pääsi toteuttamaan itseään Annikaa kohtaan. Taisi Janicalla olla taustalla myös tuomio törkeästä pahoinpitelystä. Joten ilmeisen hienosta ihmisestä on kyse.