Nyt kun noita kauden jälkeisiä Mikaelin kommentteja on seurannut, niin eipä taida seurustelu Annikan kanssa kiinnostaa. Tosin omasta mielestäni sen näki sokea otsallaankin jo tuolla talossa, aina kun tuli puhetta Mikaelin ja Annikan seurustelusuhteesta niin Mikael kierteli ja kaarteli ja vaikutti kuin olisi halunnut paeta tilanteeta.
Vielä kun Mikael varmaan itsekin tietää, että nyt riittää kysyntää markkinoilla niin eiköhän hän halua maistella vähän useampaa kukkaa.
No jaa, mitä minä olen Mikaelin kommentointia lueskellut ja haastatteluja kuunnellut niin edelleen herra on kertonut olevansa mm aidosti ihastunut Annikaan ja pelänneensä talossa ollessaan että Annikan suhtautuminen olisi muuttunut. Ei kuulemma ollut. Mitään ei tietenkään ole jatkon suhteen selvillä, mutta ei mies kieltänyt etteikö voisi seurustella vaikka tietää itsensä huonoksi parisuhteissa. Annikan kanssa oli suunnitteilla tapaamista joskus tälle viikolle. Se miten noille käy jäänee edelleen arvoitukseksi ja jääkööt asianosaisten päätettäväksi.
Mitä tulee useampien kukkien maistelun haluumiseen niin minä olen Mikaelin kommenttien valossa edelleen siinä uskossa että ensisijainen kukka jonka meden maisteluun Mikael on halukas on Annikan. Mikaelin halu ja ihastus on aitoa, samoin pelko sitoutumisesta. Tämän enempää en asiaa ala arvailemaan.
Vaikea nähdä että minun Annika kommentointini olisi tuonut tänne sen enempää haukkumista, minähän aloitinkin oikeastaan Annikasta kirjoittelun vasta Annikan tiputtua koska halusin tällä kertaa seurata millaiseksi täällä menee kirjoittelu kun en paljasta suosikkiani ja pidän kirjoittelunkin varsin vähäisenä. No ehkä joku on sen jälkeen tarkoituksella Annikaa kommentoinut minua ärsyttääkseen mutta sitähän en tiedä, sitä pitäisi ennemmin kysyä niiltä kirjoittajila mikä on ollut motiivina kirjoittaa.
Finaali oli huonosti toteutettu eikä se ollut kovinkaan jännä, varsinkin kaikkien finalistien haastattelut oli huonoja ja liian nopeasti vasemmalla kädellä sutaistuja vaikka äänestys sinällään lopetettiinkin ihan hyvän aikaa ennen varsinaista ohjelman loppua.
Lisäys: kun tänne näkyy tulleen vielä lisää kommentointia tuohon Annika & Mikael kuvioon niin en tiedä missä rinnakaismaailmassa täällä osa on elänyt kun saa tuossa kuviossa nähtyä niin että Annika olisi ollut talossa suhteen aktiivisempi osapuoli ja Mikael oli jotenkin pakotettu roikkumaan Annikan mukana. Mikaelhan se oli joka ensiksi paljasti korttinsa ja takertui Annikaan, omien sanojensa mukaan (seiskan haastattelussa) ihastui jo toisena tai kolmantena päivänä ja oli innoissaan kun pääsi talossa kolmantena yönä Annikan viereen. Ja vaikka tiesi ettei pariutuminen välttämättä ollut hyvä peliliike niin meni omana itsenään kävi miten kävi. Ja Annika oli se joka varsinkin alkuun kertoi mm Mikaelille että pitäisi julkiset hellyyden osoitukset vähäisinä. Loppua kohden mielestäni molemmat oli aktiivisia, vaikka edelleen Annika oli se joka otti aktiivisemmin kontaktia kaikkiin muihinkin asukkaisiin.
Lisäys koskien Brettin alapuolen vastausta, en vain jaksa enää tehdä uutta viestiä sen takia.
En tiedä mistä edelleen saat sen käsityksen ettei Mikael ollut tosissaan Annikan kanssa. Edelleen Mikael kertoi että Annika on toinen tyttö johon on ihastunut yhtä paljon, se toinen lienee se joskus missikisoissa ollut tyttö jonka kanssa Mikael taisi seurustella useamman vuoden. Mikaelin mustasukkaisuutta ei varsinaisesti nähty koska sellaista tilannetta ei tullut eteen, kuitenkin silloin kun Matti ja Rami tuli taloon niin Mikael totesi Annikalle ettet sitten ihastu mihinkään lihaskimppuun ja niissä Salarin häädön jälkeisissä bileissä Mikael jutteli Annikalle että löi Ramia koska Rami oli sanonut meinaavansa pokata Annikan, tätä ei tietenkään ollut tapahtunut mutta Mikaelin sanojen mukaan Mikaelin pahin pelko niistä uusista oli se että ne olisivat olleet Annikan perässä jolloin Mikael olisi kuulemma toiminut. Sen lisäksi kuten olen usein todennut niin Mikael pyysi useampaan kertaan Annikaa odottamaan jos lähtee ennen häntä ja myös itse lupasi odottaa. Nythän tuo ei enää ole ajankohtaista koska molemmat on ulkona. Ja vaikka kyseessä on eräänlainen Mikaelin läppä niin kyllähän niin Oskar (joka kertoi ihastuneensa Annikaan) kuin Annikan viereen pyrkivät muutkin miehet Miksun sanoin kuolee. Ei ihan niin totta mutta pientä läpän varjolla Annikan varaamista kuitenkin. Siitä olen samaa mieltä että Annika on valmiimpi kokeilemaan suhdetta, tämä sen perusteella mitä ovat puhuneet mutta siinäkin on se mikä oli talossakin niin Annika on Mikaelia avoimempi avaamaan julkisesti omia tunteitaan. Kävi miten kävi, Annika ja Mikael sen lopulta päättää spekuloidaan me täällä ihan mitä tahansa.