Mitä yritin provota? En yhtikäs mitään, Annikasta voi puhua ilman että sitä keskustelua johdatetaan sinuun. Ala-asteella myös nähdään paljon julkisiin hahmoihin ihastumista.
Kuitenkin Annikan naamasta ensimmäisenä tulee mieleen pallinaama. Suurimmalle osalle meistä. Jollakin asteella voi olla jopa kaunis pallinaama kun oikein pynttäytyy. Annika on kuitenkin ärsyttävyyden huippu, älytöntä hihittelyä mikä menee jo sairaan puolelle. Luonteenakin täysin tyypillinen pikkulehmä josta en oikeasti osaa saada selkoa mitä yrittää olla. Pienistä asioista mustasukkaisuutta mitä itse olen kokenut edellisessä suhteessani pitkään, toki oli välillä aiheellistakin mutta suurimman osan ajasta ei. Se kaikki on sairasta, varsinkin tuolla talossa jossa eletään niin vähän aikaa. Olkootkin vain kuinka vaikea paikka niin eiköhän sama toteudu siviilissäkin. Tähän vielä samalla hyviä vainoharhoja pitkin taivaltaan Mikaelin kanssa. "Mikael ei ole niin paljoa enään minun kanssani" Voi helvetti! Nämä seikat nyt toteutuu monilla muillakin ulkomaailmassa mutta noin niiku televisiosta nähtynä älyää kuinka järkyttävää se on. Tämä kaikki vain toki taloa seurattuna. Annikan ulkopuolen elämästä en tiedä eikä kiinnostakkaan. Tämä on mielipiteeni ja se on aivan sama mulle jos joku tykkää Annikasta. Esim juuri vaikka flintti. Se ei ole minulta pois. Niin ja tähän kun vielä lisää kaikki ne Janica vs Annika systeemit niin ei helv..en jaksa edes lähteä sille linjalle. Janica vei sata nolla. Myöskin Annika vei Mikaelia liikaa, sai pauloihinsa. Manipuloi järkevästi, vaati uskollisuutta vaikkei sitä myöntänytkään helpolla.
Mikael ajautu niin ulapalle tuon Annikan pelehtelemisen kanssa että viime tipassa pelastui hänen loppukautensa, ei Mikael mikään räiskyvä persoona ole välttämättä mutta nyt ainakin saa hengittää. Tältä ainakin vaikuttaa, enkä itse ainakaan näe miehen mitenkään olevan hukassa. Toivotaan ettei Mikaelkaan nähnyt Annikassa mitään muuta kuin kivan seksilelun.