Suomen Big Brother 2011

  • 855 199
  • 2 522
Suosikkijoukkue
Arsenal
...voisi pistää myös sekalaisten kysymysten ketjuun, mutta veikkaan että täältä löytyy asiantuntevampia vastauksia.

Vieläkö viime (?) kauden BB-Wilhelmiina tekee baarityötä Jyväskylässä? Eilen paikallisessa kauppakeskuksessa vieraillessani olisin melkein voinut vannoa, että oli ihan erilaisessa liikkeessä asiakaspalvelijana. Livenä kyllä oikeasti aika h0t, jos oli Wilhelmiina.
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...voisi pistää myös sekalaisten kysymysten ketjuun, mutta veikkaan että täältä löytyy asiantuntevampia vastauksia.

Vieläkö viime (?) kauden BB-Wilhelmiina tekee baarityötä Jyväskylässä? Eilen paikallisessa kauppakeskuksessa vieraillessani olisin melkein voinut vannoa, että oli ihan erilaisessa liikkeessä asiakaspalvelijana. Livenä kyllä oikeasti aika h0t, jos oli Wilhelmiina.

Mitäs luulet, miks käyn melkein joka viikonloppu Londonissa? Toisessakin raflassa oli ainakin viime kesänä töissä. Eli taitaa olla aika monta rautaa tulessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vilhelmiina oli ja on varmaan vieläkin ulkoisesti hottis mutta luonteen puolesta ainakin talossa oli niin kova komentelija että heikompia hirvittää - kuten tällaista pientä runopoikaa.

Ansku oli ihana puhelinhaastattelussa, saatiin kuulla pikkasen kiherrystä mutta myös ihan vastauksia Elinan kysymyksiin. Ja mietteitä myös Mikaelista ja Mikaelin viime yön unestakin koskien Annikaa ja Annikan äitiä. Siellä se ns sinkkumies siis näkee unia reilu kaksi viikkoa sitten tippuneestä tytöstä ja tämän äidin nihkeästä suhtautumisesta itseensä vaikka oli yrittänyt tehdä kaiken oikein. No unet on unia, mutta silti ihan mielenkiintoinen uni. Todellisuudessa Annikan mukaan Annikan äiti oli pitänyt siitä miten Mikael oli pitänyt talossa Annikasta hyvää huolta ja huolehtinut.

Kuka yllättyi että tuotanto valitsi juurikin Janican siksi jonka reaktio kirjeeseen kotoa näytetään suorana Extrassa? En minä ainakaan, sen verran räikeää Janican nostatusta koko kausi on ollut. Varmaan Reetukin on Janican kavereita ulkoa ja ainakin taustatanssijat on tuttuja.
 
Viimeksi muokattu:

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Ansku oli ihana puhelinhaastattelussa, saatiin kuulla pikkasen kiherrystä mutta myös ihan vastauksia Elinan kysymyksiin.
...
Kuka yllättyi että tuotanto valitsi juurikin Janican siksi jonka reaktio kirjeeseen kotoa näytetään suorana Extrassa? En minä ainakaan, sen verran räikeää Janican nostatusta koko kausi on ollut.

Joo, kyllä me kaikki nähtiin sun kaipausviesti(t) Antzkulle extran ruudulla. Kyynel. Lehmä on kotilaitumella. That's all that counts.

Tämä kausi on ollut tarkoituksellisesti täynnä epätasa-arvoa ja muuta läpinäkyvää räikeyttä, mutta mitä siitä...? Siitä on saanut osansa moni muukin asukas. Ei se Mikaelkaan ihan ilman avustusta ja mielistelyä tuolla ole joutunut pärjäilemään. Se on talon suola ja kato sitä Sainion politiikkaa millä taloon on saatu elämää. Ei tartte kaivata porkkanapään kässäreitä.
Kun olen vahdannut tämän kauden 24/7:sta, niin voittajaehdokas nro 1 on kaikesta huolimatta Janica. Sebun sulkeutunut ja äärettömän kapeakatseinen moralisointi vetää pojan pisteitä alas reippaasti. Tanja sopisi myös voittoon ja osaltaan varmaan taloudellisestikin ansaitsisi rahat kaikista kipeimmin jos ei vetäis niin pahasti överiks kilareinsa kanssa. Mikael taasen on tasasen tylsä Niko N -tyyppi, joka ei itselle herätä mitään tunteita. Suvi ja Ben on muuten vaan perseestä ja pahasti. Perhana kun Jeppe ja Salar tippu niin aikasessa vaiheessa.

Centtiäkään en kuitenkaan edelleenkään laita itse peliin (poikkeuksena ekan kauden finaali - Go Perttu!), joten tää lienee loppupeleissä Sebun ja Miksun kaksinkamppailu.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Tanja vampyyri eikä nuku yöllä vai miksi se on ainoa, joka tarvitsee päiväunet? Oksettava ämmä kaiken kaikkiaan. Toivottavasti silmät muurautuvat lopullisesti umpeen.

Eikä toi jeesuskaan mikään älykkö ole. Paikkakunta nimeltä Valio... ok.
 
Noniin nyt ne valkotakkiset viemään tuolta talosta pois mörkö nimeltään Tanja. Koen suorastaan inhoa kyseistä ihmistä kohtaan ja sääliksi käy lapsia.. toivottavasti heidät otetaan huostaan.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä helvettiä toi Tanja ylipäätänsä tekee talossa? Lähtis helvettiin jos on niin epämukavaa. Kenelläkään ei tule ikävä.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Ihmetyttää myös että miten toinen voi olla kokoajan väsyny. Kunhan rypee itsesäälissä ja verhoilee sen väsymyksellä. Näkeehän sen tossa että kun tuotanto kysyy että onko kykeneväinen jatkamaan talossa niin siihenkään ei saada vastausta. Pihalle vaan! Eihän see tuolla mitään muuta kun vollottaa ja vittuilee kaikille. Itsekin koen jopa kiukkua noiden asukkaiden puolesta kun vois olla hyvällä joulu fiiliksellä, niin yks pilaa kaiken. Ja joo, kohtalaisen tylsä tehtävä. Toivottavasti Janica tai Suvi vie.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tanja on säälittävä, enään ei jaksa edes kiinnostaa sen lehmän hajoamiset. Niin nähty jo.

Onhan tää aika kuivaa seurailla mutta sama se, kun on aloitettu niin katsotaan loppuun asti.

Benin puolella muuten ollaan vieläkin, lisäksi Janica ja Sebastian. Perkele myös Mikael joka saa vihdoin olla irti pallinaamasta. Teki hyvää miehelle.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ihmetyttää myös että miten toinen voi olla kokoajan väsyny.

Reipas yh?? En tiedä miksi, mutta tuli mietittyä millainen lahna tuo on sängyssä. Joka jeesuksen päivä sama show..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Perkele myös Mikael joka saa vihdoin olla irti pallinaamasta. Teki hyvää miehelle.

Heh, tuo ulkonäköön viittaava nimittely on huonointa mahdollista provoamista ja sitä näkeekin lähinnä ala-asteella. Yrittäisit edes.

Jos kuitenkin hieman puhuisi mainitsemastasi asiasta niin Annikastahan Mikael on tosiaan ollut nyt erossa reilut pari viikkoa ja minusta Mikael on tuolla talossa ilman Annikaa lähinnä kuin eksyksissä oleva pikku poika, Annikan kanssa Mikaelilla oli virtaa peuhata ja temppuilla. Se on totta että nyt ilman Annikaa Mikael on joutunut ottamaan kontaktia muihinkin. Annikan ollessa talossa Mikaelille riitti innostumiseen pelkästään Annika ja lähinnä vain Annika. Se tosin kertoo enemmän Mikaelista kuin Annikasta. Sen verran Annikan poistuminen on tehnyt hyvää Mikaelille että voittomahdollisuudet parani kun teinityttöjen pinkit kännykät voi taas laulaa ääniä Mikaelille kun Annika ei ole siellä kainalossa. Todellisuudessa Mikael ilman Annikaa on paljon vaisumpi ja tylsempi, mutta mitä pienistä kun ei pienetkään meistä.

Tästä kaikesta huolimatta 11 viikkoa Annikan kanssa hauskuuttamisella Mikael on edelleen selvästi minun voittajasuosikkini, kun Annika ei sitä enää voi olla.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mitä yritin provota? En yhtikäs mitään, Annikasta voi puhua ilman että sitä keskustelua johdatetaan sinuun. Ala-asteella myös nähdään paljon julkisiin hahmoihin ihastumista.

Kuitenkin Annikan naamasta ensimmäisenä tulee mieleen pallinaama. Suurimmalle osalle meistä. Jollakin asteella voi olla jopa kaunis pallinaama kun oikein pynttäytyy. Annika on kuitenkin ärsyttävyyden huippu, älytöntä hihittelyä mikä menee jo sairaan puolelle. Luonteenakin täysin tyypillinen pikkulehmä josta en oikeasti osaa saada selkoa mitä yrittää olla. Pienistä asioista mustasukkaisuutta mitä itse olen kokenut edellisessä suhteessani pitkään, toki oli välillä aiheellistakin mutta suurimman osan ajasta ei. Se kaikki on sairasta, varsinkin tuolla talossa jossa eletään niin vähän aikaa. Olkootkin vain kuinka vaikea paikka niin eiköhän sama toteudu siviilissäkin. Tähän vielä samalla hyviä vainoharhoja pitkin taivaltaan Mikaelin kanssa. "Mikael ei ole niin paljoa enään minun kanssani" Voi helvetti! Nämä seikat nyt toteutuu monilla muillakin ulkomaailmassa mutta noin niiku televisiosta nähtynä älyää kuinka järkyttävää se on. Tämä kaikki vain toki taloa seurattuna. Annikan ulkopuolen elämästä en tiedä eikä kiinnostakkaan. Tämä on mielipiteeni ja se on aivan sama mulle jos joku tykkää Annikasta. Esim juuri vaikka flintti. Se ei ole minulta pois. Niin ja tähän kun vielä lisää kaikki ne Janica vs Annika systeemit niin ei helv..en jaksa edes lähteä sille linjalle. Janica vei sata nolla. Myöskin Annika vei Mikaelia liikaa, sai pauloihinsa. Manipuloi järkevästi, vaati uskollisuutta vaikkei sitä myöntänytkään helpolla.

Mikael ajautu niin ulapalle tuon Annikan pelehtelemisen kanssa että viime tipassa pelastui hänen loppukautensa, ei Mikael mikään räiskyvä persoona ole välttämättä mutta nyt ainakin saa hengittää. Tältä ainakin vaikuttaa, enkä itse ainakaan näe miehen mitenkään olevan hukassa. Toivotaan ettei Mikaelkaan nähnyt Annikassa mitään muuta kuin kivan seksilelun.
 
Viimeksi muokattu:

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Heh, flintin on jo monta kertaa pitänyt poistua ketjusta, mutta joka kerta hän on palannut itku kurkussa puolustelemaan suosikkiaan. Tuo pallinaama nimitys sopii kyllä hyvin Annikaan. Linkki vie seiskan sivuille.

Tuo Tanjan meno alkaa olemaan jo täysin käsittämätöntä ja toivon, että hänet lähetetään mahdollisimman nopeasti kotiin. YH huutaa ja rääkyy kokoajan hereillä ollessaan ja ihme ettei kukaan talon asukas ole vielä hiljentänyt häntä.. Kaveri on moraalisesti täysin ihmisraunio ja täytyy vaan toivoa ettei hänen jälkikasvunsa näe häntä TV:ssä.

Täällä toivotaan Janicalle voittoa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuitenkin Annikan naamasta ensimmäisenä tulee mieleen pallinaama.

Et sitten ilmeisesti ymmärtänyt edes vähää alusta kun nyt sait sinne lapselliseen nimittelyyn mukaan pikkulehmänkin. Ehkä se nimittely on sitten sun juttusi, joten mikä minä olen sinua arvostelemaan.

Toivotaan ettei Mikaelkaan nähnyt Annikassa mitään muuta kuin kivan seksilelun.

Miksi? Koska sinua henkilökohtaisesti ahdistaa kuinka paljon Annika sai Mikaelin pauloihinsa että ihan hui kauhistus? Mikael varmaan osaa arvostaa huolenpitoasi naisen valinnassa. Jos nyt jotain noiden kahden osalta toivoisi niin en minä ainakaan muuta toivo kuin että ovat rehellisiä itselleen ja toisilleen, tarkoittaa se sitten mitä tahansa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Miksi? Koska sinua henkilökohtaisesti ahdistaa kuinka paljon Annika sai Mikaelin pauloihinsa että ihan hui kauhistus?....

Kyllähän aika moni noista talon miehistä olisi antanut Annikan tehdä käsitöitä itselleen, mutta Mikael nyt sattui olemaan ensimmäisenä paikalla. Eipä tuossa muuta ollut Mikaelin puolelta, näkihän sen sokea perseelläänkin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Häätöuhan alla Tanja, Benqqu ja Sebu. Tanja vetäisi taas angstit julkisen nimeämisen päätteeksi tyyliin "kukaan ei pidä minusta täällä, ihan sama bla bla bla". Ihme, jossei Tanja lähde. Jopa Iso-Ben antaa talolle tällä hetkellä enempi kuin Tanja.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Et sitten ilmeisesti ymmärtänyt edes vähää alusta kun nyt sait sinne lapselliseen nimittelyyn mukaan pikkulehmänkin. Ehkä se nimittely on sitten sun juttusi, joten mikä minä olen sinua arvostelemaan.

Tuota Annikaa on kaiketi aika yleisesti nimitetty täällä pallinaamaksi. Ei kait se ole sen lapsellisempaa, kun sinun hellittelynimittely omista suosikeistasi vuosien saatossa. On tainnut tulla hiukan rajumpaakin nimittelyä joitain miespuolisia asukkaita kohtaan jotka eivät ole talossa sinun suosikeistasi tykänneet.


Miksi? Koska sinua henkilökohtaisesti ahdistaa kuinka paljon Annika sai Mikaelin pauloihinsa että ihan hui kauhistus? Mikael varmaan osaa arvostaa huolenpitoasi naisen valinnassa. Jos nyt jotain noiden kahden osalta toivoisi niin en minä ainakaan muuta toivo kuin että ovat rehellisiä itselleen ja toisilleen, tarkoittaa se sitten mitä tahansa.

Tämä se vasta lapsellista onkin. Nimimerkki Niks kertoi oman mielipiteensä pall...Annikasta ja sen sijaan, että kertoisit omasi, niin lähdet henkilökohtaisuuksiin toista kirjoittajaa kohtaan, että ihan hui kauhistus?

Kuka oli hei se kirjoittaja joka lupasi lähteä tästä ketjusta? Muistaako kukaan?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tanjan kiukuttelu näyttää tyypillisiltä masennuksen oireilulta. Vetätyy omiin oloihin, mutta silti jaksaa valittaa kaikesta mahdollisesta. Itkee jatkuvasti, mutta ei osaa selittää mistä paha olo tarkemmin johtuu. Ruokailutkin ovat tainneet jäädä vähiin.

Olisi kyllä kaikin puolin parempi, että pääsisi sunnuntaina kotiin.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Häätöuhan alla Tanja, Benqqu ja Sebu. Tanja vetäisi taas angstit julkisen nimeämisen päätteeksi tyyliin "kukaan ei pidä minusta täällä, ihan sama bla bla bla". Ihme, jossei Tanja lähde. Jopa Iso-Ben antaa talolle tällä hetkellä enempi kuin Tanja.

Saa kyllä tuotanto vetää huijausmasiinat pari kierrettä tiukemmalle, että saa taas äänestyksen näyttämään edes vähän tasaiselta, eikä Tanja olisi koko ajan lähdössä 100-0 -tilanteessa. Sen verran "viihdyttävä" on ollut tällä(kin) viikolla. Tai jotain muuta pitäisi keksiä pikaisesti, koska tuo nyt on aivan selvä juttu ja Tanja voitaisiin about marssittaa yleisön eteen samantien lähetyksen alkaessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tämä se vasta lapsellista onkin. Nimimerkki Niks kertoi oman mielipiteensä pall...Annikasta ja sen sijaan, että kertoisit omasi, niin lähdet henkilökohtaisuuksiin toista kirjoittajaa kohtaan, että ihan hui kauhistus?

No hui kauhistus tosiaan olipahan todella hurja henkilökohtainen hyökkäys. Minähän kyselin vain miksi Niksin mielestä pitäisi toivoa että Mikael halusi Annikasta vain kivan seksilelun. Mitä väliä sillä on mitä Mikael Annikasta halusi tai haluaa ilmeisesti edelleen kun pyysi Annikaa odottamaan itseään? Keneltä se on pois jos Mikael halusikin enemmän? Tai miksi meidän pitäisi siitä välittää niin että pitäisi ihan toivoa että kyse oli vain kivasta seksilelusta? Eiköhän se ole ihan Mikaelin ja Annikan välinen asia miten tilanne ulkopuolella etenee, jos etenee?

Ja saat minun puolestani kaivella minun viljelemiä lapsellisia ulkonäkö haukkuja, jos siltä tuntuu. En ole myöskään kuullut että lapselliset hellittelynimet olisi ketään satuttaneet. Sen tiedän että haukkuminen ja nimittely voi satuttaa. Annikakin on siitä oman osansa saanut kertomansa koulukiusaamisen muodossa ja Annika on itse sanonut tuon jakson vaikuttavan edelleen itseensä mm heikon itsetunnon muodossa.

Taisin myös kirjoittaa että teidän tökkiminen on kivempaa kuin kokonaan poistuminen, tosin ilmeisesti minun pitäisi poistua ettei teidän konsensus vaan järky ja lapsellinen lehmittely ja pallinaamailu saa enemmän ääntään kuuluviin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tanjan raivarit taas! Ottaa suht henk.koht kaiken!

Mitä tulee tuohon että toivoin mikaelin vain pitävän annikaa seksileluna niin olihan siinä jo perustelut samassa viestissä, nuo kaikki negatiiviset asiat mitä tuli annikassa esiin tuo jo ison varoituksen tulevasta. Ei ne jutut ole mitään talon aiheuttamaa. Edelleen aivan sama mitä tapahtuu ohjelman jälkeen, itse vain muodostan mielipiteeni talon tapahtumien perusteella ja näinhän nyt kaikki tekeekin. Ei sen vakavempaa.

Olkoot vain koulukiusattu siinä mielessä etten minä koe sääliä häntä kohtaan sillä että en haukkuisi häntä pallinaamaksi tai pikkulehmäksi. Elämä ottaa ja antaa. Karu fakta, tottakai tuollainen vaikuttaa moneen asiaan mutta tämä nyt taas meni niin täysin ohi aiheen. Enkä ala edes puimaan tätä puolta tämän enempää mutta Itsetuntoa voi kohentaa ja jos ei pysty siihen niin sit ei pysty.

Rauhaa ja rakkautta, pallis for eva <3
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tanja tosiaan on henkisesti aika loppu, harmi sillä olisin voinut toivoa Tanjaa finaaliin nyt toivon että Tanja pääsee sunnuntaina pois ja kavereidensa pariin. Liputan näin ollen BenQ finaaliin, Sebastian toki saa tippua Tanjan sijaan mutta en siihen kauheasti usko.

Mitä tulee tuohon että toivoin mikaelin vain pitävän annikaa seksileluna niin olihan siinä jo perustelut samassa viestissä, nuo kaikki negatiiviset asiat mitä tuli annikassa esiin tuo jo ison varoituksen tulevasta. Ei ne jutut ole mitään talon aiheuttamaa. Edelleen aivan sama mitä tapahtuu ohjelman jälkeen, itse vain muodostan mielipiteeni talon tapahtumien perusteella ja näinhän nyt kaikki tekeekin. Ei sen vakavempaa.

Mikael tietää Annikan olevan mustasukkainen, mainitsi siitä jo talossa mm BenQ kanssa jutellessaan. Siitä huolimatta Mikael seurasi talossa Annikaa kuin hai laivaa ja näytti se Mikael siellä Annikan kainalossa viihtyvän. Mikaelhan itsekin on toistuvasti todennut olevansa ihastunut Annikaan, myös Annikan lähdön jälkeen silloin kun asiaa on kyselty mm Suvin taholta. Annika on Mikaelin sanojen mukaan sairaan makea mimmi joka kolahti ja kovaa. Annika taas on kertonut tunteistaan useammissa haastatteluissa nyt talon ulkopuolella. Näinollen jätän asioiden etenemisen pohdiskelun noille kahdelle asianosaiselle. Jos Annika on sellainen tyttö josta Mikael tykkää niin sitten on, tai vastavuoroisesti Mikael sitä mitä Annika haluaa niin sitten on. Minun tai sinun toiveilla sen suhteen tuskin on merkitystä joten en jaksa toivoa noille muuta kuin sitä peräänkuuluttamaani rehellisyyttä itselle ja toiselle. Ei minullakaan sen vakavampaa.

Olkoot vain koulukiusattu siinä mielessä etten minä koe sääliä häntä kohtaan sillä että en haukkuisi häntä pallinaamaksi tai pikkulehmäksi. Elämä ottaa ja antaa. Karu fakta, tottakai tuollainen vaikuttaa moneen asiaan mutta tämä nyt taas meni niin täysin ohi aiheen.

Näinhän se tekee ja heikot sortuu elon tiellä tai muuta karua. Näin ei kuitenkaan tarvitse olla vaan ihan jokainen meistä voi miettiä itsekseen haluaako lyödä ns heikompia ja herkempiä vai nousta puolustamaan heitä vaikka siinä ottaisi itse muutaman iskun vastaan.

Rauhaa ja rakkautta, pallis for eva <3

Rauhaa ja rakkausta vaan sinnekin suunnalle...
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Taisin myös kirjoittaa että teidän tökkiminen on kivempaa kuin kokonaan poistuminen, tosin ilmeisesti minun pitäisi poistua ettei teidän konsensus vaan järky ja lapsellinen lehmittely ja pallinaamailu saa enemmän ääntään kuuluviin.

Mikä ihmeen tökkiminen? Itsehän sanoit lähteväsi pois, mutta sinusta vain ei ole siihen. Eihän se ole keneltäkään pois jos sinä tykkäät pallinaamasta. Antaa mennä vain. Muut voivat sanoa mitä mieltä ovat Palliksesta ja siihen sinä et voi vaikuttaa. Mielipiteitä kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös