Suomen Big Brother 2011

  • 854 010
  • 2 522

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lupaa vaan. Valitettavasti.

Ja voihan se olla että tuotantokin yrittää suostutella Terhin jäämään sunnuntai-iltaan asti jotta äänestyksestä saadaan revittyä maksimirahat.

Taas muuten tuttua vaihtomeininkiä tuolla kun suurin osa porukasta juttelee keskenään suomeksi ja vaihtari joko istuu vaivautuneen näköisenä keskellä tai sitten juttelee vain yhden-kahden ihmisen kanssa. Naisista oikeastaan Annika ja Tanja ovat sellaisia jotka joten kuten pystyvät kommunikoimaan tämä norskin kanssa, miehistä Sebastian, Mr. Korso ja Muskelimatti puhuvat hyvää englantia mutta myös Rami ja Stefan yrittävät jutella norskille. Veeralta ja Benqulta ei ilmeisesti taivu englanti ollenkaan.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas, Janica on sitten heti antanut pesää, ainakin tämän uutisen mukaan.

Terhi ruikuttaa taas, nyt taas vissiin pyörtänyt päätöksensä. No pääsee toivon mukaan huomenna pois ihan ilman luovuttamistakin. Hitto että säälittää ton akan lapsi, voimia hänelle jos mami on siivilissä samanlainen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hitto että säälittää ton akan lapsi, voimia hänelle jos mami on siivilissä samanlainen.

Jossain vaiheessa taisi sanoa että tämä lapsi viettää enemmän aikaa Terhin isän luona kuin Terhin kanssa, ja että tämä Terhin isä on lapselle paljon läheisempi kuin Terhi itse. Että mahtaneeko tuo muksu edes paljon nähdä äitiään...

Samallahan Terhi kertoi myös että isä saattaa antaa hänelle jopa 500 euroa viikossa ja siihen päälle käy vielä kaupassa ja ostaa ruoat Terhille. Terhi saa sitten tuhlata kaikki omat tulonsa ihan niin kuin huvittaa kun ei tarvitse mistään ruokalaskuista välittää. Totesi vielä että "mä oon tottunu tällaseen elämäntyyliin ja tää sopii mulle".

Ei tarvitse ihmetellä mistä tuollainen "minullehetikaikki-asenne" sitten tulee, ja mistä johtuu että Terhi hajoaa täysin heti kun kaikki ei mene hänen mielensä mukaan.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jossain vaiheessa taisi sanoa että tämä lapsi viettää enemmän aikaa Terhin isän luona kuin Terhin kanssa, ja että tämä Terhin isä on lapselle paljon läheisempi kuin Terhi itse. Että mahtaneeko tuo muksu edes paljon nähdä äitiään...

Samallahan Terhi kertoi myös että isä saattaa antaa hänelle jopa 500 euroa viikossa ja siihen päälle käy vielä kaupassa ja ostaa ruoat Terhille. Terhi saa sitten tuhlata kaikki omat tulonsa ihan niin kuin huvittaa kun ei tarvitse mistään ruokalaskuista välittää. Totesi vielä että "mä oon tottunu tällaseen elämäntyyliin ja tää sopii mulle".

Ei tarvitse ihmetellä mistä tuollainen "minullehetikaikki-asenne" sitten tulee, ja mistä johtuu että Terhi hajoaa täysin heti kun kaikki ei mene hänen mielensä mukaan.
Onneksi näin, lapsen kannalta. Tuohon Terhiin yllämainitun lisäksi uskoisin tämän olevan perheensä ainoa lapsi, ne kun yleensä ovat aina "kaikki mulle heti"- luonteeltaansa..
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Terhin pikkutyttö-itkuille taas kerran huutonaurua. Ulos talosta sunnuntaina, on sekä katsojilla, asukkailla, että myös Terhillä helpompi hengittää. Ei mitään käyttöä enää talossa tälle turhakkeelle.

Siis tälle ei voi olla enää muuta vaihtoehtoa. Terhi vihdoin ja viimein saadaan veke tuolta. Ei pysty katseleen noita sen kohtauksia.
Jotenkin ei yllätä tuo Benkun englannin osaamattomuus..:)

Sen sijaan Janicahan puhuu varsin hyvää enkkua ja on heti kuin kotonaan tuolla norskien talossa. Kyl siinä vaan heti kävi kuten nimimerkki vdx mua zorbas täällä aiemmin kirjoittikin. Eli Janica päätti jo heti ensimmäisenä yönä testata Roberton meisseliä. Tuo nainen kyllä muuttuu huppelissa todelliseksi villikissaksi ja silloin mennään heh. Kun asiaa miettii niin jos nainen haluttiin lähettää asukasvaihtoon, niin kyl ainoa vaihtoehto oli Janica..no Veera olis ehkä voinut mennä kans, mutta noi muut..

e: tai Veera ei taida englantia osata, Siville ei juttele mitään vaan lähinnä välttelee
 
Viimeksi muokattu:

ace

Jäsen
Nyt Terhi sitten sai ne ruinaamansa synttäribileet. Siv Anita äänestettiin avaamaan Pandoran laatikko ja hän valitsi hyvää muille ja pahaa itselleen. Joutuu palvelemaan juhlijoita yhdessä Sebastianin ja Mikaelin kanssa.

Huutonaurua Terhin lapsenomaiselle riemulle, kun kävi ilmi, että bileet tulee. Tämä 25v. äiti riemuitsi hyppien ja huutaen kuin 6 vuotias pikkutyttö, eikä murjotuksesta ollut tietoakaan.

BB:n olisi vain pitänyt pysyä ilkeänä, eikä antaa Terhin murjotukselle periksi. Nyt täytyy vain toivoa, että Benq on vihreä kateudesta, kun ei itse saanut juhlia. Saadaanpahan edes jotain iloa tästä irti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Koska en pahemmin hengaile 80-lukulaisten enkä sitä myöhemmin syntyneiden parissa, niin huvittaisi tietää, että onko tuollainen äärimmäinen narsismi ja skidimäinen käyttäytymismalli kovinkin yleistä tuossa ikäryhmässä?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Koska en pahemmin hengaile 80-lukulaisten enkä sitä myöhemmin syntyneiden parissa, niin huvittaisi tietää, että onko tuollainen äärimmäinen narsismi ja skidimäinen käyttäytymismalli kovinkin yleistä tuossa ikäryhmässä?
Varmaan iso osa siitä "minä-minä"-porukasta, jotka tollasiin ohjelmiin hakee. Ei kai tonne perus suomainen pääsiskään...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanokaa mitä sanotte mutta minusta tuo Tanja on hauska tyyppi. Onhan tuo välillä ärsyttävääkin kun puhetta tulee kuin Luis Moyalta parhaina päivinä mutta kaiken kaikkiaan tuo on minusta ihan hauska hahmo talossa.
 

ace

Jäsen
Sanokaa mitä sanotte mutta minusta tuo Tanja on hauska tyyppi. Onhan tuo välillä ärsyttävääkin kun puhetta tulee kuin Luis Moyalta parhaina päivinä mutta kaiken kaikkiaan tuo on minusta ihan hauska hahmo talossa.

Kieltämättä sillä on samanlainen mukavan kieroutunut huumorintaju, mikä itseenikin uppoaa. Silti, tuo ulosannin vaikeaselkoisuus tekee siitä ihan saatanan ärsyttävän ämmän. Aina tekee mieli vaihtaa kanavaa, kun se alkaa puhumaan. Ainakin Urheiluruudun ehtisi katsoon kokonaisuudessaan, ennenkuin se saa asiansa sanottua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä olenkohan minä jotenkin sairas ja paha ihminen kun minä nautin joka kerta kun Terhi tai Annika kärsii ja itkee.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikseihän talon muille naisille olisi ollut suotavaa päästä juhlien muodossa tutustumaan Siviin? Ai niin nyt mä muistankin syyn, nää talon miehet on niin saamattomia paskoja että naiset olisi varastaneet show jos jotain tällaista erityisjärjestelyä ei olisi tehty. Toivottavasti huomenna kukaan asukas ei saa puhua Sivin kanssa ja sunnuntaina ei sitten saisi edes katsoa. Pitää elää niin kuin Siv ei olisi ollenkaan talossa. Vähänkö se norjalainen Siv tuntisi itsensä talossa tervetulleeksi ja sitten tämä ohjelma vasta olisikin mielenkiintoista katsottavaa.
.

Heh, tällä hetkellä Siv tarjoilee ja suurin osa porukasta bilettää / puhuu suomea tietty. Näyttää muutenkin tosi "innostuneelta" . Terhi sai bileet ja huomenna sitten kotio tack.
 

J.Petke

Jäsen
Heh, tällä hetkellä Siv tarjoilee ja suurin osa porukasta bilettää / puhuu suomea tietty. Näyttää muutenkin tosi "innostuneelta" . Terhi sai bileet ja huomenna sitten kotio tack.

En yksinkertaisesti ymmärrä ihmistä joka puhuu suomea jos joku ulkomaalainen on seurassa. Jonkun nopean selityksen kaverille voi tehdä mutta jos yhtään ns. koko porukalle puhuu niin pitäisi kyllä hoitaa englanniksi. Vituttaa taatusti tuota muijaa kun ei tajua jutusta yhtään mitään.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Pakko myöntää, että nyt olen kuullut kaiken:

Olen aina halunut kuulla olevani ruotsalaisen näköinen.

Hienoa :D

EDIT: Seison korjattuna: kuulin Stefanin laulavan Aikuisen naisen. Nyt olen kokenut kaiken.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voi helvetti. Benhän on oikea idiotismin kultakaivos. Häntä ei saa äänestää pois vielä pitkään aikaan.

"Mä oon aina halunnut olla ruotsalaisen näköinen."

edit. Fuuuuuck. Just selvisi, että BB-Suvi asuu ja pitää bisnestään noin 700 metrin päästä asuinpaikastani.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pääsis nyt tuo Stefan tuolta nolaamasta itseään. Ihan hyväntahtoinen kuitenkin... aiheuttaa vaan hyvin paljon myötähäpeää.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Norjan Robertolle iso peukku! :D Pelimiehen elkein kävi heiluttelemassa kullia sillä välin, kun Janica kävi vessassa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi helvetti. Benhän on oikea idiotismin kultakaivos. Häntä ei saa äänestää pois vielä pitkään aikaan.

"Mä oon aina halunnut olla ruotsalaisen näköinen."
Eikös Ben Grundström myös kuulosta melko ruotsalaiselta, ainakin nimen perusteella.

Terhi on kyllä kaivanut jo sellaisen kuopan itselleen, että joutaakin ulos talosta. Toisaalta Suvin saisi heivata samalla oven avauksella.

Eki-Stefan on sen verran hyväntahtoinen hölmö, että hän saisi jäädä vielä pariksi viikoksi.

Tanja on jotenkin symppis siinä mielessä, että hänellä on sopivasti itseironiaa ja sarkasmia, eikä kilahtele niin äärettömästi kuin esim Terhi.

Kun turkulais-iranilainen Salar ei oikein tarjonnut Janicalla tarpeeksi äksöniä, niin meksikolais-norjalainen Roberto sitten seivästi stripparin heti ekana iltana. Loistavaa!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Heh, tällä hetkellä Siv tarjoilee ja suurin osa porukasta bilettää / puhuu suomea tietty. Näyttää muutenkin tosi "innostuneelta" . Terhi sai bileet ja huomenna sitten kotio tack.

Ja mitä koitat sanoa tällä? Sitäkö ettei Siv halua tutustua talon naisiin?

Eilen kaikilla oli hauskaa siihen asti kun tuli ne typerät jaot. Nyt sitten ei edelleenkään saatu juhlia porukassa kun Pandoran lipas toi tällaisen jaon jossa Siv, Mikael ja Sebastian ei saa osallistua juhlintaan vaan toimivat vain palvelijoina. Talon naisista vain Annika ja Tanja on sellaisia jotka osaavat englantia, Annika selvästi Tanjaa sujuvammin mutta molemmat on aktiivisesti olleet pitämässä seuraa Siville, Terhi on myös ollut varsin paljon kuunteluoppilaana mutta ei ilmeisesti osaa puhua paljoakaan. Suvi ilmeisesti osaisi mutta Suvi ei kehtaa perisuomalaiseen tapaan puhua ja Veera vaikenee englanniksi aivan yhtä sujuvasti kuin suomeksikin. Miehistä Sebastian, Mikael ja Matti on ne jotka puhuvat englantia. Rami ei paljoa puhu mutta yrittää kuitenkin ihan suhteellisen hyvin. Stefan on puhunut vaihtarille lähinnä ruotsia, silloin kun jotain örisee.

Talossa menossa Terhin synttärit, nämä lienevät myös Terhin läksiäisbileet vaikka minulle on kyllä ihan sama kuka näistä vaihtoehdoista tippuu. Mieluiten ehkä Terhi.

BenQ oli huvittava koosteessa ja Janica omasta mielestäni pikkasen nolo kun jo ensimmäisenä iltana peitto heilui.
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jiihaa!!!!
Ben tarjosi kuukauden naurut. Tällaisesta fetissistä en ole vielä aikaisemmin kuullutkaan: Että joku haluaa olla ruotsalaisen näköinen.
Ilmeestä päätellen kaveri oli vielä juuri hetkeä aiemmin lauennut housuihinsa.
Aivan loistavaa.

Ja Stefu huomenna pihalle...
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja mitä koitat sanoa tällä? Sitäkö ettei Siv halua tutustua talon naisiin?
i.
Tarkotin siis että pikkasen on naisella suu välillä mutrulla kun ei oikein juttukavereita tuolla riitä ja jää siis ulkopuoliseksi. Voisivat nyt yrittää ees ottaa Siviä enemmän mukaan keskusteluihin..

Jokin aika sitten oli hulvatonta meininkiä. Tanja röyhtäili, Stefan örisi Benkun perään ja pyysi katsomaan kun puhalteli saippuakuplia.. .
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tarkotin siis että pikkasen on naisella suu välillä mutrulla kun ei oikein juttukavereita tuolla riitä ja jää siis ulkopuoliseksi. Voisivat nyt yrittää ees ottaa Siviä enemmän mukaan keskusteluihin..

Tehtävänanto kielsi hymyilemisen. Ja tehtävänanto määräsi palvelijat vaikka kuuraamaan pöytiä jos asukkaat ei muuta määrää, joten osallistuminen on muutenkin hieman hankalaa. Mielestäni suurin osa asukkaista on ottanut varsin hyvin Sivin huomioon tänään ennen tätä ns tehtävää johon Siv ei siis kunnolla saa osallistuakaan.

Siv on aika kivan näköinen ranskalaisena sisäkkönä.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Go Mikael! Sanoi Terhille suorat sanat päin naamaa juuri äsken. Haukkui Terhia mm. rasittavaksi ja itsekkääksi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå, Carolina Hurricanes
Go Mikael! Sanoi Terhille suorat sanat päin naamaa juuri äsken. Haukkui Terhia mm. rasittavaksi ja itsekkääksi.

Aivan loistavaa materiaalia! Mikaelin pisteet nousi ainakin omissa silmissä välittömästi, vaikka korkeella ne on olleetkin. Toivottavasti näytetään huomenna muillekkin katsojille päälähetyksessä. Mut en oo kyllä varma ymmärsikö "mä en sääli ketään" -terhi viestiä lopulta oikein vai eikö vain halunnut ymmärtää. Miten tuollaisella ihmispaskalla voi olla oikeita ystäviä talon ulkopuolella?

Toinen maan mainio tapahtuma sattuiki sitte länsinaapurissa kun hetki sitten mexicon norski retostellen meni kortsua pummailee ku panopuuhia oli tiiossa janican kanssa ja ku hommii alkoivat nii sillä ei seissykkään. Vuolaasti lettua maiskutteli ja ainaki spärdäriä hakiessa näytti vielä että ei mahu boksereihin mut liekkö liika viina vai kamerat sitten..

Edit. No jaa otetaan sen verran takaisin että jotaki uutta yritystä näyttäs olevan kun peitto liikahtelee siinä määrin. Taisi siinä jonkin asteinen häpi ending ollakkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös