Suomen Big Brother 2011

  • 853 990
  • 2 522

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Aamutuimaan asiaa vielä eri kulmista mietittyäni: kyllä se on niin että Janika tulee paneen tuolla. Tällaisessa asetelmassa asukas lähtee matkalle tietynlaisen, jopa aika kovankin lastin kera: on viihdytettävä kansaa. Janica tiedostaa tämän hyvin. Ja koska hänen viihdytysarvonsa liittyy enempi tai vähempi alapäätsydeemeihin, niin Janica tulee tykönänsä siihen lopputulemaan, että pillunarulla ei tästä enää selvitä. Jos siellä on vähänkin sellainen karpaasiturska, jolta haluja panohommiin löytyy, niiin mark my words: terska työntyy suomivaginaan.
Sakset aukeaa, jos äijät tuolla ei ole aivan tösseröitä. Janica imaisee turskan sisäänsä kuin Moby Dick konsanaan. Ensinäkemältä norskipojat vaikuttivat suhteellisen eläväisiltä, joten eiköhän siellä joku lemmenkutsuun vastaa. Janican fiiliksiä saattaa tosin laskea se, että toivoi ja odotti pääsevänsä käpertymään jonkun Manolon kuumaan syleilyyn Espanjaan. Nyt joutuukin tyytymään sillinhajuiseen norjalaiseen. Eipähän ainakaan jää talon äijät pikku sormileikeistä kiinni, kun sormet haiskahtaa jo valmiiksi surullisen kuuluisille helminauhoille.

Olisikin mahtavaa, jos saataisiin aito interracial bb-vauva, sitä kelpaisi kv. areenoilla ja kokouksissa näytellä. Kuuluu osastoon Before i die - haluan nähdä bb-vauvan Ahtisaaren vahvoilla käsivarsilla ilmaan kohotettuna Oslon kuninkaanlinnan taustalla häämöttämässä.
Olisi hieno juonenkäänne, mutta Janica pakkasi mukaan myös kertakäyttöisiä sadetakkeja. On tietenkin käsikirjoituksen kannalta mahdollista ja myös toivottavaa, että Sainio vastuuntuntoisena draaman tuottajana käy käsittelemässä varmuusvälineet nuppineulalla. Janicalla ei tosin omien sanojen mukaan ole kuukautisia, joten suvun jatkaminen saattaa olla tällä hetkellä vaikeaa. Mutta ei se mitään. Jos ei saada bb-lasta, saattaisi bb-klamydiakin olla kovaa valuuttaa.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan hiton hyvä! Tosin ei välttämättä ehdi viikossa kunnolla sekoittamaan pakkaa, mutta toivotaan parasta! Aika kisasen näköinen kissa kyllä, saisi olla pidempääkin talossa..
Toivotaan, että Sainio ja norjalainen kollegansa ovat ideoineet Siville sopivan salatehtävän.
Norjan talossa ei taida olla ainuttakaan maahanmuuttajan, joten interracial vauvoja tuskin tulee.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Norjan talossa ei taida olla ainuttakaan maahanmuuttajan, joten interracial vauvoja tuskin tulee.

Kyllä siellä näytti olevan joku Roberto, joka ei ihan siltä perinteiseltä vaaleatukkaiselta Pål-Arnelta näyttänyt. En kyllä tiedä sitten sen tarkemmin tuon kaverin taustoja.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siv Anita on vissiin heilastellut tuolla norjan BB:ssä jonkun paikallisen Romeon kanssa. Mitäs veikkaatte, hoitaako Benkq homman kotiin täällä ja kellistää norjattaren ? Tai Ramilla voi olla sanansa tähän sanottavana. Tää viikko on kyllä muuten ollut aika hanurista kun asetelmat meni puihin. Toivottavasti nyt tulis tas uutta säpinää touhuun. Janicalla on joo näytön paikka myös, kovat on odotukset naista kohtaan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä siellä näytti olevan joku Roberto, joka ei ihan siltä perinteiseltä vaaleatukkaiselta Pål-Arnelta näyttänyt. En kyllä tiedä sitten sen tarkemmin tuon kaverin taustoja.

Yksi norjalainen BB-fani oli jo kirjautunut BBPlazalle, ja hän oli tehnyt esittelyn asukkaista.

Roberto on viestin mukaan alunperin Meksikosta.

Siv Anitan partneri on ollut siis Andreas P, kuvauksesta päätellen yhdistelmä Salaria ja BB4-Andreasta, lisänä yhtä kova tupakkariippuvuus kuin Terhillä.

Carolinella ja Suvilla olisi yhteisiä puheenaiheita.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suvi, Stefan ja Terhi häätöäänestykseen. Jokohan päästään Terhistä eroon?

Kyllä tuo vähän siltä näyttää, kun tällä viikolla ei ole edes oljenkorsikisaakaan. Suvi ja Stefan ovat ärsyttäviä mutta minä luulen että heillä on myös äänestäjiä, ainakin enemmän kuin Terhillä.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
www.bigbrother.fi: Sääntökirjaa täydennettiin
Tuotannosta puhumisen sääntöjä siis tarkennettiin.

Omat leikit ja pelit kielletiin. Toisaalla jo epäiltiin, onko Aaltonen tullut takaisin.

Suvin raportit lapsistaan saivat varmaan aikaan sen, että keskustelut alaikäisistä lapsista kiellettiin.

Asukasvaihdon aikana saa käyttää vain englantia vieraana kielenä. Stefanille tulee rankkaa, jos hänen englannin kielensä on heikkoa. Onko amerikkalaisessa jalkapallossa ollut minkä verran ulkomaisia valmentajia ja pelaajia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suvin raportit lapsistaan saivat varmaan aikaan sen, että keskustelut alaikäisistä lapsista kiellettiin.

Suville oli kai sanottu tästä asiasta ihan erikseen jo aiemmin tällä viikolla. Olisiko ex-mies ottanut yhteyttä tuotantoon ja käskenyt tukkia tuon hölösuun turvan? Ei varmaan nimittäin ihan loppuun asti ajateltua toimintaa kertoa kameroiden edessä teini-ikäisen tyttären dildoista yms. ja voisin kuvitella että saattaa aika helposti joutua kiusauksen uhriksi kun äiti hölöttää kaiken julkisesti.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei varmaan nimittäin ihan loppuun asti ajateltua toimintaa kertoa kameroiden edessä teini-ikäisen tyttären dildoista yms.

Lisätietoja tästä? Mennyt aivan ohi. Onkohan tytär yli 16? Minkäköhän näköinen? Puhelinnumerot ja muut privana.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lisätietoja tästä? Mennyt aivan ohi.

Jossain vaiheessa Suvi kuvaili hyvin yksityiskohtaisesti minkälainen dildo hänen tyttärellään on ja taisipa tuo paljastella jotain muitakin aika intiimejä asioita, en muista sen kummemmin muuta kuin tuon dildojutun. Tytöllä ikää käsittääkseni 16 v.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selittyyköhän tuollainen käytös pelkällä tyhmyydellä? Miksi levitellä lastensa asioita jossain reality-ohjelmassa?
 

J.Petke

Jäsen
Suvi kertoi myös kuinka hän tietää poikansa suuntautumisen mutta ei viitsi sitä talossa paljastaa kun haluaa, että poika kertoo sen sitten joskus itse kun niin haluaa tehdä......Vittu oikeesti.. Juu, ei paljastanut yhtään mitään.

Käsittämätöntä kuinka ajattelematon tuo nainen on.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suvi kertoi myös kuinka hän tietää poikansa suuntautumisen mutta ei viitsi sitä talossa paljastaa kun haluaa, että poika kertoo sen sitten joskus itse kun niin haluaa tehdä......Vittu oikeesti.. Juu, ei paljastanut yhtään mitään.

Käsittämätöntä kuinka ajattelematon tuo nainen on.


Kuinka voi olla äiti ja noin vitun itsekäs ja ajattelematon. Lapset on saanut kuulla varmasti asiasta. Ja hirvittää ajatella mitä äidin sänkytarinoista on väännetty koulussa. Aivan ääliö.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Meni vähän ohjelman tapahtumat ohi, koska keskityin niin intensiivisesti Janican farkkuperseeseen. Nice.

Onko Stefan jo päässyt vaihtamaan ajatuksia Siviän kanssa?
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Jossain vaiheessa Suvi kuvaili hyvin yksityiskohtaisesti minkälainen dildo hänen tyttärellään on ja taisipa tuo paljastella jotain muitakin aika intiimejä asioita...

Ei vittu mikä ämmä. Sääliksi käy tyttöä, voi vain arvailla kuinka paljon saa kuulla kuittia kaikkialla äitinsä jutuista. En tosin tiedä minkälainen tyttö on kyseessä, eli voisi käydä dildoakin sääliksi, who knows...

Hienoa että Janica lähetettiin ruotsiin, saa annika ja benis hajoilla kateuteensa. Ja kiva että erilaisia, semmosia isompia tissejä nähdään tässä nyt tulevan viikon aikana.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Norjan mimmi tempaisi nuuskan huuleen muina miehinä.... V***n seksikästä joo. Huh.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eikä sitten edes tervetuliaisjuhlia voitu vetää ilman jotain vitun keksittyä kahtiajakoa. On ihan helvetin hauska twisti taas, olen satavarma että Sami Aaltonen on palannut käsikirjoittajaksi. Oma mielenkiinto tätä iltaa kohtaan loppui tähän äärityperään käännökseen. Norjan BB:ssa porukka juhlii ja pitää hauskaa Janican kanssa koko porukan voimin, meillä tytöt erotettiin heti Sivistä niin että Siv jo sanoi että tuntuu pahalta muita tyttöjä kohtaan kun meidän talon tytöt ei myöskään saa osallistua juhliin eikä koskea muihin asukkaisiin ja pitävät päällään jotain vitun valkoista haalaria ja suihkumyssyä, ihan repeän naurusta. Plääh! Oikeasti tämä hipoo taas typeryydessään taivaita.

Siv vaikuttaa mukavalta tytöltä. Annika, Tanja, Sebastian, Mikael ja Matti vaikuttaa kielitaitoisilta. Annika, Sebastian ja Mikael on eniten jutelleet Sivin kanssa ja olleet äänessä, tietenkin Siv on myös puhunut paljon.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Näkyy olevan Benq tapettina kun keskustelu kääntyi enkuksi norskitypyn kanssa. Eikös se ilmailuenkku sujukkaan? Ai niin, eihän siinä tavitsekaan sitä, "ohjaamo - maa" ja sitä rataa..
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos noi ihmiset hajoaa tuohon, että ei saa vetää viinaa kun on synttärit, niin pienellä hajoaa noi läskipäät. Itse on jengi lähtenyt peliin messiin. Eikö kenelläkään talossa ole muuta ajatusmaailmaa kuin minä, minä, minä, minä, minä.....
 

ace

Jäsen
Jos noi ihmiset hajoaa tuohon, että ei saa vetää viinaa kun on synttärit, niin pienellä hajoaa noi läskipäät. Itse on jengi lähtenyt peliin messiin. Eikö kenelläkään talossa ole muuta ajatusmaailmaa kuin minä, minä, minä, minä, minä.....

Samaa mieltä, siis mitä vittua oikeesti?!? Jos 25 vuotias nainen, joka on jo lapsenkin pyöräyttänyt, hajoilee siitä, ettei saa synttärikekkereitä, niin kyllä on vähissä murheet elämässä. Mä oon luullut että kaikki lopettaa varsinaiset synttärijuhlat viimeistään täysi-ikäisyyden kynnyksellä, mutta nämä kaksi synttärisankaria ovat osoittaneet, että ilmeisesti olin väärässä. Ei hyvää päivää sentään...

Siihen kantaaottamatta, onko käänne hyvä tai huono, niin kyllähän tuo on juurikin Terhille käsikirjoitettu juttu. Nyt vaan Benqlille luuta käteen isojaossa norskin tyttösestä, niin saadaan taas draamaa ruutuun. BB voisi järjestää esim. Ramin ja Siv Anitan välille jotain kaksinkeskeistä, intiimiä aktiviteettiä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa että Suvi äänestyksessä? No nyt se yli-ikäinen pissis kotiin katsomaan, kehtaako jälkikasvu sanoa sitä vielä äidikseen.

Koskas nähdään Janican ensimmäinen strip-tease show norjalaisyleisön edessä?
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Jos noi ihmiset hajoaa tuohon, että ei saa vetää viinaa kun on synttärit, niin pienellä hajoaa noi läskipäät. Itse on jengi lähtenyt peliin messiin. Eikö kenelläkään talossa ole muuta ajatusmaailmaa kuin minä, minä, minä, minä, minä.....
Ja jos ei voi keskustella muista kuin sääntötarkennuksissa kerrotuista asioista niin Tanjan mukaan ei sitten voi puhua mistään. Näin siis tyhjäpään mielestä.

Ja toinen aikuinen (?) märisee kun synttäribileitä ei tullutkaan!

Tietenkin jos kuvittelen kyseessä olevan jonkun syvääluotaavan keskusteluohjelman katson väärää kanavaa ja pitäisi siirtyä vaikkapa A-studion pariin mutta kyllä tuo jotain kertoo eräiden ajatusmaailman rajallisuudesta..
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toki nyt näyttää, että tuotanto on ajan hermolla ja iskee ihmisiin jotka ovat "henkisesti" heikkoja. Loistavaa. Terhi hajoilee kun ei ole röökiä eikä saa viinaa vaikka on synttärit...? WTF? Luulisi, että itku tulisi kun ei saa olla oman lapsen kanssa, mutta jokainen tyylillään.... Olisko edelliset "punapään" tuottamat kaudet sen verran helppoja, että ihmiset jotka hakee ei edes ajattele, että voisi joutua koville kun vaan Aaltonen pääsee ulkomaille asukasvaihdon takia. Lisää runtua jengille kun ovat olleet valimiina peliin lähtemään. Terveellä ja järkevällä tavalla toki joiksi röökin puutteen ja viinan puutteen lasken.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miten voi olla niin vaikea erottaa sanat "empatia" ja "sympatia"... ei helvetti...

Hitto toi Annika on rasitus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös