Suomen Big Brother 2011

  • 854 006
  • 2 522

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Go Mikael! Sanoi Terhille suorat sanat päin naamaa juuri äsken. Haukkui Terhia mm. rasittavaksi ja itsekkääksi.

Tuo Terhi vaikuttaa kyllä olevan kohtalaisen hukassa elämänsä kanssa. Muokkaa sen takia ulkonäköään noilla lävistyksillä ym. että muuttuisi niin vastenmielisen näköiseksi ettei kukaan vaan ihastuisi häneen ja satuttaisi häntä. Way to go Terhi, olet onnistunut tavoitteessasi! Ja on kuulemma ollut niin rankka elämä että Mikaelin elämä on ollut lastenleikkiä sen rinnalla. On lähtenyt kotoa teininä ja saanut lapsen 18-vuotiaana (jätti vaan sen sanomatta että tällä hetkellä isä kustantaa täysin Terhin elämän). Sitten on sattunut jotain tosi kamalaa ja sen takia vihaa kaikkia ulkomaalaisia.

Sitten vielä päälle tietysti tuo vanha tilitys siitä että "hän ei enää halua tuntea mitään sääliä" ja siitähän Mikael kilahti kun Terhi piti kolmea ihmistä (nämä palvelijat Sebastian, Mikael ja Siv) hereillä vain sen takia että haluaa kuulla jonkun biisin vielä "koska on mun synttärit ja mä haluun".

Ihan uskomattoman typerää ja lapsellista käytöstä Terhiltä jälleen koko tuo keskustelu. Mikael pisti kyllä ihan 100-0 Terhiä tuossa, sanoi suoraan että Terhi on lapsellinen ja rasittava ämmä joka ajattelee aina vaan itseään. Terhin puolustelut oli jotain lapsellista tyyliin "mut oot sä täyttänyt vielä 25?" ja sitä että kukaan ei tiedä miltä hänestä tuntui kun ei saanut viettää synttäreitään perjantaina jolloin oli oikeasti Terhin syntymäpäivä. Ei vittu! Ämmä saa synttäribileet niin itkee sitä että ne on vääränä päivänä!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vaikka Mikael ei kuulukaan suosikkeihini talossa, puhuu hän täyttä asiaa. Toivottavasti Terhi lentää tänään talosta, ei tuollaista spoilattua ämmää jaksa kuunnella.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Pakko myöntää, että nyt olen kuullut kaiken:

Olen aina halunut kuulla olevani ruotsalaisen näköinen.

Ben on elävä klassikko! Olen kehittänyt ns. vertailevan CV:n - kaikkea, osaamistani ja ulkonäköäni, verrataan aina Benkkuun. Näytän lukijan silmissä nerolta ja mahdollisimman epäruotsalaiselta. Tuo Benkun ruotsalaisheitto yhdistettynä kuvaan, jossa se on juuri saanut kuulla Mikaelin voittaneen finaaliviikkoäänestyksen - priceless, näillä ja Bustereilla elää taas talven yli.

Benailu voisi olla kätevä termi arkikäytössä.

Näkijän lailla ennustin Janican peitonheilunnan. Nyt on sellainen kutina vahvistumassa peräreiän ympärillä, että sikiö olisi kasvamassa Janican masussa. Siinä voi olla uusi Vapahtajamme, joka perii maan. Jotain tämänsuuntaistahan on korkeassa veisussa ja Jesajan kirjassa ennustettu, että Uudesti laukeava kaikkivaltias pannaan alulle Tukholman kieppeillä Norjan ja Suomen BB-yhteistuotannon pohjoisena mutta sitkeänä hedelmänä. Tai sitten se voikin olla suuri Saatana, joka tappaa meidät kaikki. Sunnuntain päälähetyksessä Saatana puree ittensä vapaaksi Janican Vaccinan kautta ja pistää alkajaisiksi poskeensa koko revohkan. Juontajapari nauraa että pillunaruko sieltä on taas tulossa mutta nauru lakkaa kuin seinään.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
On tosiaan harvinaisen lapsellinen ja vastenmielinen ihminen tuo Terhi. Vaikka itse en äänestäkään, niin juuri tällaista tapausta varten harmittaa, ettei miinuksia saa tänä vuonna antaa. Jos saisi, Terhi lähtisi pihalle huomattavasti varmemmin, mutta uskon ja toivon, että hän poistuu muutenkin.

Omat suosikit ovat alun jälkeen muuttuneet selvästi. Annika ja Stefan ovat valahtaneet loppupäähän ja Janica ja Sebastian ovat nousseet kärkisijoille. Mikael on myös ihan mukava ja väittäisin, että tällä hetkellä suurin voittajasuosikki. Toivottavasti tuo Annika lähtisi tuolta helvettiin, niin voisi Mikaelkin tuoda enemmän omia mielipiteitään julki Annikan peesamisen sijasta. Uusista asukeista kumpikaan ei erityisiä tunteita herätä. Toivottavasti lähtevät piakkoin.
 

J.Petke

Jäsen
Onkohan tänään sitten Terhin vuoro lähteä kotiin? Ainakin hän tulee olemaan jokaisessa äänestyksessä tämän jälkeenkin jos taloon jää. Ei tosin tekisi pahaa lainkaan jos Suvi lähtisi paljastelemasta lastensa asioita. En tiedä olenko jollain tapaa sairas mutta Suvissa ärsyttää kaikista eniten se saatanan tanssiminen (erityisesti se tanssityyli) aina kun joku biisi soitetaan. "picking apples, I'm picking apples"..

Ensi viikolla saadaan sitten nähdä viikkotehtävässä norjalaisen salatehtävä. Toivottavasti vaan tehtävä ei ole mitenkään sidoksissa kumpaankaan maahan. En jaksa enää yhtään tehtävää missä pitää esitellä Suomea ja syöttää pahoja ruokia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka itse en äänestäkään, niin juuri tällaista tapausta varten harmittaa, ettei miinuksia saa tänä vuonna antaa. Jos saisi, Terhi lähtisi pihalle huomattavasti varmemmin, mutta uskon ja toivon, että hän poistuu muutenkin.

Tänään on onneksi vain kolme ihmistä äänestyksessä niin on ehkä vähän helpompaa saada juuri se vihatuin pois kuin että jos olisi se neljä-viisi ihmistä äänestyksessä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noh eipähän haittaa kenenkään tippuminen tänään, mutta sen verran säälittävää tuo terhin touhu, että saa mennä hoitamaan ongelmiaan ihan kotia tai minne meneekään ja korjaamaan heikkoa itsetuntoaan. Suvinkaan tippuminen ei kyllä haittaa noiden lapsiensa paljastelujen jälkeen. Ei kyllä stefanillakaan hirveästi annettavaa tuolla taida olla, mutta kyllähän mies tuolla voi jatkaa.. Parasta olisi kun tänään tippuisi kolme vähiten ääniä saanutta :D
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Onko tietoa miksi tuo Norjan BB-talo Ruotsissa? Joku vero-/lakisyy?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Katsotaan mikä on tilanne häätöäänestyksessä.. Se on jälleen muuttunut!" Tätä fraasia toistellaan kymmenkunta kertaa ja lopuksi Terhi häädetään.

Se muija on kyllä vielä rasittavampi tapaus kuin 2008 kaudella debytoinut ja viime kaudella talossa käväissyt vinkuva homo Niko S. "Nää on mun synttärit ja ei oo tupakkaa ja tuo uusi asukas vie kaiken huomion.. yhyyy " :(
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
"erittäin rohkeaa menoa Norjan BB-talosta"... jaa-a, mä luulin, että kaikki on jo nähty :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sebastianilta taisi päästä pieni freudilainen lipsahdus. "Mää oon vieläkin korviamyöten... tai siis mulla on ikävä Janicaa!"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"OMG!!! TILANNE ON MUUTTUNUT TAAS!!!!"

Ja käytännössä tuo tilanne ei muutu yhtään, Suvi ja Stefan vaan välillä vaihtaa paikkaa mutta palkit on ihan samankorkuisia koko ajan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Katsotaan mikä on tilanne häätöäänestyksessä.. Se on jälleen muuttunut!" Tätä fraasia toistellaan kymmenkunta kertaa ja lopuksi Terhi häädetään.

Se muija on kyllä vielä rasittavampi tapaus kuin 2008 kaudella debytoinut ja viime kaudella talossa käväissyt vinkuva homo Niko S. "Nää on mun synttärit ja ei oo tupakkaa ja tuo uusi asukas vie kaiken huomion.. yhyyy " :(

Joo tällä kertaa on äänestäjillä järkeä touhussa ja ei tuu mitään viime hetkien muutoksia. Ei noita linkitettyjä pätkiä Terhin synttärikiukutteluista pystynyt kyllä kokonaan katsomaan edes...
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Miten kukaan voi olla 25-vuotiaana noin lapsellinen ja itsekäs. Oksettavaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuolla Terhillä ei kyllä ihan oikeasti voi olla kaikki ihan kunnossa pään sisällä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos Terhin 25-vuotisbileet olivat tuollaiset, niin jo pelkkä ajatus hänen tulevista 30-vuotisjuhlistaan herättää varmasti kauhua hänen naapureissaan. Toivottavasti noita bileitä ei päästä seuraamaan telkusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös