Suomen Big Brother 2011

  • 855 055
  • 2 522

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Annika itse olisi jatkanut, eikä suostunut aluksi että Mikael nostaa pois kiviltä vasta kun Mikael kertoi että Salar luovutti jo aikasemmin niin Annika suostui siirtymään sivuun jolloin Veerakin osoitti myötätuntoa Annikalle ja otti itkevän Annikan pitkään halaukseen ja antoi takkinsa Annikalle lämmikkeeksi.

Harvoin ovat vittuilut menneet yhtä oikeaan osoitteeseen kuin Annikan tapauksessa. Tuo tekonauraja on viikkotolkulla kerjännyt tuota. Perinteinen kuviohan tuossa on, epävarma ja itsetunnoton mimmi sortuu paremman kropan edessä ja kitisee siitä jatkuvasti. Nyt sitten tuli korkojen kera takaisin. Täysin ansaittua.

Niinkuin tuolla aikaisemminkin on todettu, niin tuolla helvetissä ovat todella oikeat henkilöt sortuneet. Eli suurimmat kovistelijat/feikkaajat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Harvoin ovat vittuilut menneet yhtä oikeaan osoitteeseen kuin Annikan tapauksessa. Tuo tekonauraja on viikkotolkulla kerjännyt tuota. Perinteinen kuviohan tuossa on, epävarma ja itsetunnoton mimmi sortuu paremman kropan edessä ja kitisee siitä jatkuvasti. Nyt sitten tuli korkojen kera takaisin. Täysin ansaittua.

En ole niin tarkkaan seurannut mutta ihmettelen että mitä Annika on mahtanut Janicalle tehdä että on ansainnut moisen? Se mitä olen seurannut niin Annika on sekoillut tuolla nauravana pomppupallona ja Mikaelin kainalossa maaten. Ja tuo Annikan ja Janican välinen vihanpito on alunperin lähtöisin Janicasta joka jostain syystä ihan kauden aluksi jo halusi tahallaan kiusata Annikaa, kuten pk-keskustelusta olemme kuulleet. Minä en ole kuullut Annikan kitisevän kertaakaan Janican kropasta, joka sekin tosin on hieno kirurgin taidonnäyte. Sen sijaan Janican käytöksestä itseään kohtaan Annika on valittanut.

Se on kuitenkin hyvä että jollekin vielä tämä BB herättää noin voimakkaita tunteita, minä en ole sitä samaa kipinää enää onnistunut löytämään joten kirjoittelunikin on ollut nyt varsin satunnaista samoin kuin tapahtumien seuraaminenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Janica on humalassa BB:tä seuranneille tuttu henamainen persereikä.
Mites selvinpäin seuranneille?

Annika saa sitä mitä on tilannut koko alkuviikon. On syyttänyt Janicaa kaikista vastoinkäymisistä mitä kenellä tahansa on talossa ollut ja toivottanut Janican aivan avoimesti helvettiin koko talosta. Janica vastaa takaisin ilmeisen rankalla kädellä, mutta Annika tuon laittoi puhtaasti liikkeelle.

Mukava nähdä, että Flinttikin on herännyt kauteen. En jaksanut yllättyä, että lemmikiksi nousi epäsuosioon joutunut, venäläisiä taustoja omaava perusblondi.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole niin tarkkaan seurannut mutta ihmettelen että mitä Annika on mahtanut Janicalle tehdä että on ansainnut moisen? Se mitä olen seurannut niin Annika on sekoillut tuolla nauravana pomppupallona ja Mikaelin kainalossa maaten. Ja tuo Annikan ja Janican välinen vihanpito on alunperin lähtöisin Janicasta joka jostain syystä ihan kauden aluksi jo halusi tahallaan kiusata Annikaa, kuten pk-keskustelusta olemme kuulleet.

Se on kuitenkin hyvä että jollekin vielä tämä BB herättää noin voimakkaita tunteita, minä en ole sitä samaa kipinää enää onnistunut löytämään joten kirjoittelunikin on ollut nyt varsin satunnaista samoin kuin tapahtumien seuraaminenkin.

En varmasti sen tarkemmin kuin sinäkään, mutta satunnaiset koosteet ja tämä palsta antavat ihan riittävän kuvan ja siellähän se purkaa tuota kateuttaan. Ihmettelen mihin tuo "naurava pomppupallo" aina katoaa, kun mustasukkaisuus nostaa päätään.

On se kieltämättä hauskaa seurata kun kateellinen mimmi saa nenilleen kateuden kohteeltaan, kliinisena pelurina voittamaan lähtenyt riehuja käy aivan kierroksilla ja armeijan aikaisilla kuseskeluillaan kehuva kaveri itkee reality-ohjelmassa. Samaan aikaan hento hihhuli-Sebu on pään verran muita korkeammalla.

Voimakkaat tunteet on erittäin häilyvä ja laaja ilmaisu. Luulenpa, ettei näissä ketjuissa tunteet juuri räisky. Paitsi ilmeisesti menneinä vuosina.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mukava nähdä, että Flinttikin on herännyt kauteen. En jaksanut yllättyä, että lemmikiksi nousi epäsuosioon joutunut, venäläisiä taustoja omaava perusblondi.

Pahoin pelkään etten mä jaksa nousta tämän enempää eloon tässä ketjussa, ei siis herätellä vielä sen enempää ennenaikaisia toiveita. Katsellaan nyt tuleeko tästä jotain seuraamisen arvoista. Mä tosin toivon että Annika ja Janica lopettaisi vihanpitonsa ja osaisivat elää talossa yhdessä. Tuskin noista kumpikaan on talosta hetkeen poistumassa kun ei enää saa edes miinustaa.

Mites selvinpäin seuranneille?

Heh, tähän vielä kommenttina niin tuo oli hyvä kuitti ja tällainen sanaleikittely olikin tämän ketjun suola. :)
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä en ole kuullut Annikan kitisevän kertaakaan Janican kropasta, joka sekin tosin on hieno kirurgin taidonnäyte.

Vielä on näemmä paljon opittavaa. Ei sitä todellakaan tarvitse sanoa. Kateus on naisten merkittävin ja hallitsevin luonteenpiirre.

Vietä vaikka joku viikonloppu neljän naisen kanssa, jotka ovat "keskenään hyviä ystäviä"(käytännössä siis puhuneet keskenään kohteliaisuuksia ja halaavat jostain syystä aina kun näkevät). Et välttämättä kuule kitinää toisten kropasta, mutta jos silmät ja korvat ovat vähääkään toimintakykyiset, niin et voi olla huomaamatta.

edit. Toisten huoraksi haukkuminen on tosin Annikan suusta toistuvasti kuultu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei sitä todellakaan tarvitse sanoa. Kateus on naisten merkittävin ja hallitsevin luonteenpiirre.

Tämä on valitettavan usein totta, nainen on naiselle susi sanonta ei ole ihan tyhjästä temmattu.

Vietä vaikka joku viikonloppu neljän naisen kanssa, jotka ovat "keskenään hyviä ystäviä"(käytännössä siis puhuneet keskenään kohteliaisuuksia ja halaavat jostain syystä aina kun näkevät). Et välttämättä kuule kitinää toisten kropasta, mutta jos silmät ja korvat ovat vähääkään toimintakykyiset, niin et voi olla huomaamatta.

Tuohan on lähes luonnonlaki, jos naisia on yli kaksi niin tuota alkaa tapahtumaan.

Palatakseni Annikaan ja Janicaan niin mielestäni molemmissa on syitä miksi homma on mennyt tuollaiseksi. Janica vain tässä tällä hetkellä BB:n asettamassa kontekstissa on se jolla on keino nöyryyttää ja fyysisesti satuttaa toista. Annika ei voi, sääntöjen puitteissa, purkaa pahaa oloaan Janicasta kuin sanallisesti muille. Janica myös ylitti toisen satuttamisessa sen rajan että muiden oli tultava väliin.

edit. Toisten huoraksi haukkuminen on tosin Annikan suusta toistuvasti kuultu.

Annikaa sattui niin paljon se konttaaminen että itki tuskasta (eilinen kooste), Suvi ja Veera peitti kasvonsa käsiinsä kun Annikan itkeminen tuntui heistäkin niin pahalta. Janica vaan skoolaili viiniä ja iski silmää kasvot iloisesti hymyillen. Minä ainakin ymmärrän kyynelten läpi puristetun vihaisen "vitun huora" lausahduksen tuossa. Janican halua fyysesti satuttaa minun on vaikeampi ymmärtää. En ala kuitenkaan tappelemaan asiasta, kun en ole niin hyvin seurannut että pystyisin varmuudella kertomaan oman mielipiteeni kuinka paljon Annika on Janicaa huoritellut ja kuinka paljon Janica on vastavuoroisesti Annikaa tahallaan kiusannut. Ainakin Talk Showssa Janicaa on suhtautumisesta Annikaan kuulusteltu, silloin Janica ei vain ole muistanut mitään. Ehkä Susanna ja Elina on keksinyt omiaan, mistäs minä sen tiedän.
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ala kuitenkaan tappelemaan asiasta, kun en ole niin hyvin seurannut että pystyisin varmuudella kertomaan oman mielipiteeni kuinka paljon Annika on Janicaa huoritellut ja kuinka paljon Janica on vastavuoroisesti Annikaa tahallaan kiusannut. Ainakin Talk Showssa Janicaa on suhtautumisesta Annikaan kuulusteltu, silloin Janica ei vain ole muistanut mitään. Ehkä Susanna ja Elina on keksinyt omiaan, mistäs minä sen tiedän.

Millään tällä ei kuitenkaan ole lopulta väliä. Tässä on kyseessä reality-ohjelma, jonne kaiken maailman yhteiskunnan luuserit ovat lähteneet hakemaan jotain elämäntasoa nostavaa julkisuutta(jota ei siis tietenkään oikeasti tule) tai sitä 50 000 egen voittoa. Ei se onnistu enää ohjelmilla, jossa näytetään, kun joku keittää 10 minuuttia puuroa ja tuo läähättävä karmea kertoja välittää sen katsojille. Sitten viikkotehtävässä rakennetaan joku lintupönttö ja käydään ostamassa kukkoa kaupasta.

Sainio on siinä onnistunut, että nyt pistetään kilpailijat koville ja nyt todella pelataan. Iso muutos, joka on vuosien varrella kasvanut, on nimenomaan tämä, että tuonne ohjelmiin haetaan ihan selkeät tarkoitusperät mielessä. Kuten todettua, kilpailijat ovat pääosin hyvin laskelmoivia. Osa hakee sitä ns. kuuluisuutta ja osa vain voittoa. Peli pitää tehdä kovemmaksi. Tällä viittaan esim. Salariin, joka lähti tuonne selkeästi mielestään kokeneena BB-katsojana pelaamaan. On selkeästi saanut yllättyä. Mikaelia pidän myös taktikkona, mutta hän pelaa peliä taitavammin. On ottanut tuollaisen ns. letkeän kaverin roolin, lähtenyt hieman lässyttelemään ja pyrkii pysymään konflikteista poissa. Siitä ei osaa sanoa että pysyykö lookki loppuun asti ja riittääkö se voittoon.

Uutena hauskana äänenä tuolla talossa pitää muuten mainita se Beniltä aina välillä tuleva suhahteleva "jes". Siinä on jotain erittäin huvittavaa, varmaan joka kerta tuolla PK-huoneessa hokee sitä.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Annikaa sattui niin paljon se konttaaminen että itki tuskasta (eilinen kooste), Suvi ja Veera peitti kasvonsa käsiinsä kun Annikan itkeminen tuntui heistäkin niin pahalta. Janica vaan skoolaili viiniä ja iski silmää kasvot iloisesti hymyillen. Minä ainakin ymmärrän kyynelten läpi puristetun vihaisen "vitun huora" lausahduksen tuossa.

Siis tuo konttaaminenhan oli tiistaisessa koosteessa... Vai konttasiko ne eilenkin? Siis tiistaisessa koosteessa Veera ja Terhihän kävivät sitä biisiä pyytämässä, jonka vuoksi sitten nuo muut asukkaat pistettiin konttaamaan. Ja Terhi ja Veera kuulivat tuon hinnan etukäteen, mutta katsoivat sen sopivaksi korvaukseksi siitä, että saavat biisin kuultavaksi. Helvettiläiset konttasivat paikalle ja Annika ryhtyi itkemään. Suvi kauhisteli ja Terhi myhäili. Janicaa ei edes näkynyt paikalla tässä vaiheessa. Sitten helvettiläiset komennettiin ulos tekemään kyykkyjä biisin ajaksi. Kaikki taivaan naiset tanssivat biisin aikana porealtaassa nauttivan näköisinä ja hymyssä suin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nyt on sitten kuitenkin mahdollista että Mikael joutuu talosta pois. Ärsyttävää että tätä vaihtoehtoa edes väläytetään, alkaa turhaan vituttaa kun ei voi luottaa että joku onkin varmasti finaalissa.

Uutinen

linkki Subin sivulle.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt on sitten kuitenkin mahdollista että Mikael joutuu talosta pois. Ärsyttävää että tätä vaihtoehtoa edes väläytetään, alkaa turhaan vituttaa kun ei voi luottaa että joku onkin varmasti finaalissa.

Uutinen

linkki Subin sivulle.

Eikös sitä nimenomaan sanottu, että samat säännöt koskevat talossa myös Mikaelia.

Saisivat poistaa Amandan niin saisi Beniinkin jotain virtaa. Oikeastaan kaikki akathan tuolta joutaisi pois.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eikös sitä nimenomaan sanottu, että samat säännöt koskevat talossa myös Mikaelia.

Saisivat poistaa Amandan niin saisi Beniinkin jotain virtaa. Oikeastaan kaikki akathan tuolta joutaisi pois.

Oot muuten oikeessa, näinhän sitä sanottiinkin. Ymmärsin vaan tosta uutisesta että tuotanto päättää kuka lähtee ja ihan sama kuka sääntöjä rikkoo. Mutta eiköhän sieltä sitten sääntöjä pahiten rikkova lähde kun alkavat mureneen enemmän, veikkaan että Turku saa pojan kotiin.
 
Ite olen sitä mieltä, että aivan liian hepposia nuo BB:n "turvatoimet". Tehtävien pitää olla sellaiset, ettei niitä luovuteta noin vain. Kusta voi, mutta ei suoraan luovuttaa esim. hakemalla luvatta ruokaa. Jos tuo kivijuttukin olisi jossakin "vitriinin" sisällä ja helvetin ovi olisi kiinni koko ajan, ellei ole sitten asiaa sinne kivitunneliin. Näin ei helvetin asukkailla olisi mitään mahdollisuuttakaan tehdä mitään laitonta, eli ainoa mahdollinen luovutustapa olisi ihan vain se, ettei tee sitä mitä BB käskee. Ja se olisi reilua, joskin täysin samoilla säännöillä eli sääntörikkomuksesta rangaistuksia/häätö. Nyt tuollaisena koko BB on ihan vitsi, koska ei ole varsinaista pakkoa tehdä mitään, koska kaikki lähtee ihan täysin itsestään. Oma mielipide on siis se, että asukkaiden toimia pitää ihan rajoittamalla rajoittaa sellaisiksi, että a) BB:tä pelättäisiin tosissaan ja b) kaikki tehtäisiin juuri niin kuin tehtävässä vaaditaan tai sitten suoraan luovutetaan. Luovutuksen seurauksia pitäisi myös nostaa, eli rahamenetyksen lisäksi jotakin tuntuvia menetyksiä kuten totaalinen röökikielto loppuviikoksi.

Mitä tulee Janican ja Annikan suhteeseen, niin olen täysin Janican puolella. Jos minusta puhuttaisiin pelkkää paskaa ja vieläpä jatkuvasti, niin tämä henkilö pääsisi kyllä ihan tosissaan kärsimään, jos itse olisin talossa. Se kärsisi juuri niin kauan kuin tulisi pyytämään anteeksi sanojaan. Ja mikä v*ttu on se juttu, että kaikkien pitää tykätä toisistaan? En minäkään tykänny kaikista ihmisistä omassa luokassa, joten mikä perkele siellä talossa on niin ihmeellistä? Jos henkilö on täys idiootti, jota inhoaa ja halveksii niin en varmasti edes katsoisi häntä päin (Tanja). Vielä kehtaa jatkuvasti selittää siitä... Muutenkin tämä kaikki on kaikkien kavereita-meininki on täysin perseestä, koska mielistelyä on sitten aivan törkeästi.

Kovasti porukat tuolla myös valittelevat kahteen porukkaan-jaosta. Minun mielestä saisivat jakautua vaikkapa kolmeen ja porukoiden välillä voisi olla todellista vihaa. Sitten olisi oikea meininki. Nyt tällä hetkellä uhriksi joutuu lähinnä yksilö, koska "on täysi kusipää". Siellä vihataan Janicaa, koska on tosiaankin kaikista kaunein ja oikeastaan ihan perusfiksu ihminen, toisin kuin suurin osa asukkaista. Sebastian on myös perusfiksu ja "oikeaoppinen", joten osa ei voi sietää hänen kanssa keskustelusta yksinkertaisesti siksi, että hän on fiksumpi. Tästä on esimerkkejä myös normaaliin elämään: minulle ei kyllä tulisi mieleenkään asioida kaikenlaisten vajakkien ja idioottien kanssa, jotka eivät osaa laskea neliöjuuri 4, vaan alkavat pohtimaan liittyykö NELIÖjuuri ja itse numero 4 oleellisesti toisiinsa ja että nämä silloin kumoavat toisensa, jolloin tulos on 0. Ihan totta, olen törmännyt jo lähes 20 vuotiaihin nuorukaisiin, jotka alkoivat ratkomaan laskua juuri noin.... Ja tämä pointti viittasi Seban ja Annikan eilisen koosteen väittelyyn Janicasta, jossa tuolta tyhjäpää-lehmältä paitsi loppui sanavarasto, myös meni ohi koko Seban jutun pointti, joka oli selkeästi liian fiksua lehmän aivoille.

Lisäksi aivan tajuttoman helpolla pääsee kaikki "pettäjät" talossa... Ihan uskovitumatonta. Syylliseksihän sitten tosiaan nousee juurikin se toinen osapuoli, koska "yllytti". Voi v*ttu oikeasti. Mielenkiintoinen kausi siis todellakin, herättää paljon keskustelua ja tunteita, erityisesti niitä pahoja, jolloin sitten normaalielämässä ei tarvitse enää avautua kenellekään :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja tuo Annikan ja Janican välinen vihanpito on alunperin lähtöisin Janicasta joka jostain syystä ihan kauden aluksi jo halusi tahallaan kiusata Annikaa, kuten pk-keskustelusta olemme kuulleet.

Kyllä tuo minun mielestäni on ollut ihan molemminpuolista koko ajan. Molemmat ovat tehneet ihan alusta asti aika selväksi etteivät pidä toisistaan ja tämän takia ovat lähteneet ärsyttämään toisiaan.

Mutta kyllä minä tälle nykyiselle tilanteelle näen suurimpana syypäänä Annikan erittäin lapsellisen ja pahansuovan asenteen jossa kenelläkään ei saisi olla mitään jos Annika ei saa samaa. Tämä nähtiin jo tuossa tupakkaepisodissa kun Annika lietsoi itsensä hirveään Minna-vihaan ja alkoi käännyttämään myös muita käytöksellään Minnaa vastaan. Ja nyt Annika on ihan tehtävän alusta asti ollut välillä täysin syyttäkin vihainen nimenomaan Janicalle ja syyttänyt tätä ihan kaikesta pahasta mitä helvettiin on tullut. Ei Janica tyhmä ole, onhan hän huomannut että tuolla helvetin puolella puhutaan hänestä koko ajan ja tietää että pääagitaattorina on Annika joten miksipä ei sitten kiusaisi häntä lisää kun ei kuitenkaan itsekään pidä Annikasta ja Janicasta löytyy kännissä tuo vittumainen puoli. Ei mitenkään kivaa käytöstä Janicaltakaan mutta pohjimmiltaan syy miksi tilanne on mennyt tähän pisteeseen on Annikan äärimmäisessä kateudessa ja lapsellisuudessa minkä hän purkaa aina pelkästään johonkin sellaiseen ihmiseen mistä hän ei pidä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Siis tuo konttaaminenhan oli tiistaisessa koosteessa... Vai konttasiko ne eilenkin?

Oliko se toissapäivänä? :) No minähän sanoin etten ole hyvin seurannut, ei ne sitten varmaan eilisessä koosteessa konttailleet.

Suvi kauhisteli ja Terhi myhäili. Janicaa ei edes näkynyt paikalla tässä vaiheessa. Sitten helvettiläiset komennettiin ulos tekemään kyykkyjä biisin ajaksi. Kaikki taivaan naiset tanssivat biisin aikana porealtaassa nauttivan näköisinä ja hymyssä suin.

Minun koosteessa ei näkynyt Janicaa kuin altaassa. Silloin Annikan kontatessa (siinäkin fuskasi itkiessään eikä kontannut koko aikaa polvet kivillä) muiden helvettiläisten kanssa näkyi Annikan itku ja Veeran ja Suvin naaman peittäminen käsin. Tuo skoolailu ja silmäniskut tuli ilmi Salarin puheissa, ainakaan Sebastian ei korjannut Salaria joten oletan sen tapahtuneen. Ja kai se nyt on tullut jo selväksi että Annika on tässä tehtävässä Janican silmätikkuna eikä Janica tunne tunnontuskia valita jatkuvasti Annikaa tekemään noita tehtäviä vaikka skoolailu olisikin ollut Salarin tarinan väritystä?


Aika kovat otteet meinaa BB ottaa käyttöön jos viikkotehtävässä luovutetaan, minusta tuo kertoo lähinnä auktoriteetin puutteesta jos tuohon joudutaan. Mielivalta lisää vain mielivaltaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja kai se nyt on tullut jo selväksi että Annika on Janican silmätikkuna eikä Janica tunne tunnontuskia valita jatkuvasti Annikaa tekemään noita tehtäviä vaikka skoolailu olisikin ollut Salarin tarinan väritystä?

Miksipä hän tuntisi edes tunnontuskia koska ei tuo Janica ole voinut olla huomioimatta miten tuolla helvetissä häneen suhtaudutaan ja kuka siellä on pääagitaattorina Janicaa vastaan. Ja ei tuo Janica ole kyllä tainnut Annikaa itse valita noihin tehtäviin kuin kerran tai pari, muut on tulleet BB:n käskystä. Eli BB:kin tuota riitaa jonkin verran kyllä lietsoo.

Joka tapauksessa molemmilta naisilta typerää ja ärsyttävää käytöstä. En vaan ymmärrä yhtään tuota Annikan tapaa demonisoida ne ihmiset joista ei pidä. Minun mielestäni Janica ei ole kyllä tuolla taivaassa erottunut mitenkään käytöksellään muista mutta niin vaan Annika ei näe muissa mitään vikaa vaan kaikki paha on Janicasta lähtöisin. Ja ei kyllä varmasti unohda kertoa näitä näkemyksiään muille asukkaille. Tällä Annikalla on ihme tapa lietsoa itsensä hirveään vihaan ja oikein ruokkimalla ruokkii itsekin sitä tilannetta. Ja kaikki oikeastaan lähtee aina kateudesta, eli juuri siitä syystä miksi hänet tuonne helvettiinkin alunperin laitettiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Miksipä hän tuntisi edes tunnontuskia koska ei tuo Janica ole voinut olla huomioimatta miten tuolla helvetissä häneen suhtaudutaan ja kuka siellä on pääagitaattorina Janicaa vastaan. Ja ei tuo Janica ole kyllä tainnut Annikaa itse valita noihin tehtäviin kuin kerran tai pari, muut on tulleet BB:n käskystä. Eli BB:kin tuota riitaa jonkin verran kyllä lietsoo.

Normaali ihminen taitaa kyetä empatiaan, Janican kohdalla alan epäilemään että kyseinen nainen on täysin tunnekylmä. Toistan itseäni, muut puuttuivat Annikaan kipuun niin että ottivat Annikan pois marssimasta. Muille oli liikaa Annikan kipu, Janica lauleli iloisesti singstaria vaikka juuri hetkeä aiemmin oli hakenut korvatulppia singstarin laulamisen takia (Stefan ja Veera). No eikös Janicalla ollut taustalla tuomio törkeästä pahoinpitelystä jossa on syytteen mukaan oli tönäissyt uhrin liikkuvaa junaa päin.

Tehtävät on tulleet BB:ltä mutta kuka ne tekee on ollut mm Janican päätettävissä ja Janica on aina valitsemaan päästessään valinnut Annikan. Se konttaustehtävä oli koko helvetin väelle ja sen takana oli Veera ja Terhi. Jos Janicalla olisi yhtään järkeä päässään niin ei valitsisi noihin tehtäviin niitä joille se on vaikeinta, vaan valitsisi vahvimpia jotka kestävät sen. Mutta Janica haluaa alleviivata vihaansa Annikaan ja valitsee koko ajan Annikaa.

Nyt lähden koosteelle.
 

ditrim

Jäsen
Tehtävät on tulleet BB:ltä mutta kuka ne tekee on ollut mm Janican päätettävissä ja Janica on aina valitsemaan päästessään valinnut Annikan. Se konttaustehtävä oli koko helvetin väelle ja sen takana oli Veera ja Terhi. Jos Janicalla olisi yhtään järkeä päässään niin ei valitsisi noihin tehtäviin niitä joille se on vaikeinta, vaan valitsisi vahvimpia jotka kestävät sen. Mutta Janica haluaa alleviivata vihaansa Annikaan ja valitsee koko ajan Annikaa.

Heikot ovat ikuisesti tuomittuja heikoiksi ellei joku heitä hieman koittele. Lässynlässynlellikkipullapaskat tärisee noin pienestä televisiosta. Pistää miettimään kuinka helpolla jotkut elämässä pääsevät.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onkohan herra Sainio ollut edellisessä elämässään keskitysleirin komendantti?

Onhan toi aika pahaa tylytystä...
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ben veti juuri koosteessa kaikkien aikojen top-5 ilmeen sarjassa "televisiossa nähdyt ilmeet". Putosin aivan totaalisesti!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Onhan toi aika pahaa tylytystä...

Tuskinpa noista ketään tuonne on pakotettu. Julkkistyrkyille mielestäni täsmälleen oikein, kerrankin Big Brotherissa menossa sellainen tilanne, että tulee nuo koosteet katsottua. Toivottavasti homma jatkuu vielä jonkin aikaa, koska tämä on oikeasti viihdettä.

Mahtavaa!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tuo Benin parkuminen ja kaikki muu hajoaminen, esim tuo sebastianin anelu HAMPURILAISTEN EDESSÄ. Aivan huikeaa!

Tässä on hyvää viihdettä ja vittu tuo ole edes mitään raakaa tai brutaalia koska jokaisen kilpailijan täytyy tajuta että tuolla voi tulla mitä vaan eteen.

Tähän voisi heittää...> Don't hate the game, hate the players.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei mulla ainakaan enää kiinnosta toi taivas/helvettikuvio. Koko touhu on nyt sitä, että Annika itkee ja valittaa Janicasta, Janicalla menee hermot ja se hymysuin Antaa Annikalle samalla mitalla takasin, ja sit Annika saa lisää vettä myllyyn.

Kun nuo on "samalla puolella", niin tulee ruumiita. Luultavasti Annika puhuu kaikki tuohon vihaansa, jostain syystä onnistuu tossa niin hyvin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tuskinpa noista ketään tuonne on pakotettu. Julkkistyrkyille mielestäni täsmälleen oikein, kerrankin Big Brotherissa menossa sellainen tilanne, että tulee nuo koosteet katsottua. Toivottavasti homma jatkuu vielä jonkin aikaa, koska tämä on oikeasti viihdettä.

Mahtavaa!

Kyllä, olen samaa mieltä kanssasi.

Tarkoitin lähinnä sitä, että tässä taivas/helvetti tehtävässä isoveli on käyttänyt aika häikäilemättömästi valtaansa ja scoutannut hyvin henkilöt joiden välille aiheuttaa skismaa, joka tulee kestämään niin kauan kuin henkilöt ovat talossa.

Nyt BB on sellainen rottakoe millainen sen tulisi ollakkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös