Tätä Tanjaa. Kunnon nenä-ääni ja sössöttäminen siihen päälle, niin ei jumalauta. Mulla ei kestäis vati olla tuolla ja jutella tuon kanssa. ''Nii sit tota, eeh, tai siis tota jos se suhde on nii et se suhde on nii et se nukkuu meillä, tai siis... '' - Mitä helvettiä? Ja tuo meni juurikin noin, suoraan otin 24/7stä samaan aikaan kun kirjoitin. Pitäis vähän seurata enemmänkin, jos porukka hajoilee. Benin ei pitäis päästä tuolta helvetistä, sillä fancy boy sattuu vituttamaan toisiksi eniten kaikista asukkaista heti Tanjan jälkeen. Noi sen tarinat yms. rupee olee jo liian kuivia, vaikka ei kauaa olla BBtä edes seurattu. Joo ja Killerin mainitsema piirre on myös todella ärsyttävä. Tuo hessunauru (puoliksi tekonaurua Benillä) hahaohohohoh tuohon päälle niin ei, ei - ulos. Äsken kertoi, kuinka hänen unelmanainen on diiva, muttei liian paljoa, kaunis, ei saa sanoa itsestään (Benistä) pahaa, käyttää legginssejä, on kiltti mutta myös tuhma ja tätä rataa. Äijä kertoo tarinaa, pari sanaa ja parin sekunnin taukoja kokoajan. Ei huhhuh noita tarinoita.
Stubastian yrittää hakea asiallista keskustelua ja kun kysyi äskenkin Salarilta jotain, niin heti tuli takasin ''Älä provoo muo nyt, et sä voi kysyy mitään tollasta multa, Ben vastaa mun puolesta ku meil o sama .... sä oot ihan vitun ärsyttävä.'' Salar luulee olevansa kokoajan muita ylempänä ja vastasi loppujen lopuksi Sebun kysymykseen ''miks sä vittuilet mulle?''. Toivottavasti nää pysyis talossa niin tätä hiekkalaatikkotappelua saatais seurata enemmänkin.