Veikkaan hänelle ikävää loppuelämää ainakin parisuhteen osalta. Mikäli parisuteeseen tulee valittua väkivaltaan taipuvainen mies (tai nainen) luulen, että aurinkolaseja tulee käytettyä muutoinkin kuin auringonpaisteessa.
Ja ei, en hyväksy sitä, mutta ymmärrän miksi.
Minä ja moni muu taas ei nimenomaan ymmärrä että miksi. Minusta on täysin uskomatonta, että täällä YMMÄRRETÄÄN, että joku voisi saada turpaan tuollaisesta, vaikkei itse EI oltaisikaan lyömässä.
Minusta (olen mies) Kätlinin (en ole Kätlin fani) käytöksessä ei ollut mitään sellaista, joka tekisi väkivallasta ymmärrettävää (ei siis oikeutettua). Jos mies provosoituu tuollaisesta "miksi sä hermostut" tyylisestä kommentoinnista, niin huh huh!
Ja tosiaan jännää, että Sami ja Aso talossa olleina päiväkirjahuoneessa pitivät Tonia paljon enemmän syyllisenä, ja Käpää lähinnä uhrina, joka toki olisi voinut perääntyäkin, ei siinä mitään. MUTTA kun toinen on koko viikon niin Känkkäränkkää, niin aina ei vaan jaksa, ja se vika ei ole kenenkään muun kuin sen Tonin.
Omasta mielestäni moisen väkivallan YMMÄRTÄMISESTÄ ei ole myöskään pitkä matka siihen, että asiaa aletaan suvaitsemaan.