Suomen Big Brother 2009

  • 1 141 063
  • 3 798

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aso 69kg +2kg
Sami 79kg +3kg
Toni 84kg +/-0kg
Sampo 78kg +6kg
Kätlin 59kg +6kg
Antti 69kg -3kg
Stephania 62kg +4kg
Dana 68kg +6kg
Esa 91kg +/-0kg
Ei tämä näköjään mikään Suurin Pudottaja -kisa ainakaan ole. Sampo, Dana ja Kätlin ovat keränneet aika hyvin "vararavintoa". Kätlinistä tämä näkyy ehkä eniten ulospäin. Stephania on myös lyhyehkössä ajassa saanut lisäkiloja, kun taas Antilla on vastaavassa ajassa pudonnut paino.
 

Jindebyne

Jäsen
Aso 69kg +2kg
Sami 79kg +3kg
Toni 84kg +/-0kg
Sampo 78kg +6kg
Kätlin 59kg +6kg
Antti 69kg -3kg
Stephania 62kg +4kg
Dana 68kg +6kg
Esa 91kg +/-0kg

Tuo paino on siis nykyinen paino ja seuraava luku kertoo muutoksen alkuperäiseen joka oli taloon tullessa. Linkki uutiseen

Ja huvittavaa onkin se kuinka juuri Stephanie ja Kätlin taivastelivat Sampoa, kun hän ilmoitti kuntoilun oheisessa punnituksessa lihonneensa 6kg. No joskus se reality checkin paikka on ihan hyvä kelle tahansa.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta olihan muuten strippitanssin vetäneellä ammatti(?)tanssijallakin paksut jalat, että ei se paksuus ihan kaikkea katso.

Ei muuten ollut ammattitanssija, vaan ihan tavallinen jumppaohjaaja. Sattuu nimittäin asumaan tuossa naapurissa, hetken ihmettelin että onpas tutun näköinen nainen ennen kuin tajusin.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ettei vaan nyt olisi käynyt niin että tuotannon kultapoika olisi ollut muuten äänestyksessä.
Kuuliko kukaan muu viime sunnuntain suorassa lähetyksessä Sammon pikaista heittoa ennen kuin yhteys taloon katkesi. Mielestäni kuulin hänen sanovan: "Mun sisko on tuotannossa."
Dana istui Sammon vieressä ja kääntyi samassa tähän päin ja kysyi "Mitä?"
Sitten suora yhteys taloon katkesi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ai te vasta nyt tajusitte Kätlinin painonlisäyksen, johan mä sen teille kerroin pari päivää sitten. No hyvältä Kätlin on edelleen näyttänyt ja painoindeksi sekä rasvaprosentti oli normaali niin kuin kuntotesti kertoi, myös yleiskunto oli keskimääräistä parempi (4/5). Mutta jatkakaa toki, onhan teillä siinä vähän sitä naureskelun aihetta, ehkä keksitte jonkun hullunhauskan lempinimenkin vielä Kätlinille. Sampon 6 kiloa ei kyllä näy miehessä mitenkään.

Kuuliko kukaan muu viime sunnuntain suorassa lähetyksessä Sammon pikaista heittoa ennen kuin yhteys taloon katkesi. Mielestäni kuulin hänen sanovan: "Mun sisko on tuotannossa."

Pitää paikkansa että Sampo sanoi noin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt alkaa kyllä pelottamaan, tiedät Käpsyn tulevaisuuden onnellisen perheen kera ja pystyt kertomaan painon nousun, puhumattakaan hänen kuukautisistaan...

Kätlin itse kertoi tuon tuolla talossa kaksi päivää sitten. Mitä pelottavaa siinä on?

Tässä vielä lainaus 9.11. aloittamastani viestistä (viimeisin päivitys 10.11. klo 15)...
Kun se Kätlinin lihominen on ollut täällä jatkoajassa niin kovin iso juttu niin Kätlin on siis lihonut talossa ollessaan 6 kg ja painaa nykyisin 59 kg sen 53 kg sijaan.
 
Viimeksi muokattu:

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ai te vasta nyt tajusitte Kätlinin painonlisäyksen, johan mä sen teille kerroin pari päivää sitten.

Itse en ainakaan massaketjuissa ehdi jokaista viestiä lukemaan, varsinkaan jälkeenpäin tapahtuvia viestien editointeja. Painnonnousun olen kyllä huomannut.

No hyvältä Kätlin on edelleen näyttänyt ja painoindeksi sekä rasvaprosentti oli normaali niin kuin kuntotesti kertoi, myös yleiskunto oli keskimääräistä parempi (4/5). Mutta jatkakaa toki, onhan teillä siinä vähän sitä naureskelun aihetta, ehkä keksitte jonkun hullunhauskan lempinimenkin vielä Kätlinille.

Ei Kätlin missään kohdassa hyvältä ole näyttänyt, neutraalin pikkusievältä, siihen lookkiin lisäkilot kyllä sopii.
Mitä tarkoittaa 4/5 yleiskunnon kohdalla. Tiedän, että siellä kuntoa testailtiin mutta en ole ikinä kuullut mitään 1-5/5 määritelmiä yleiskunnolle. Lempinimien kohdalla olet itse keksinyt sen hauskimman, Prinsessa. Siinä nimimerkissä on sarkasmi paremmin kohdallaan kuin Fätlinissä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lempinimien kohdalla olet itse keksinyt sen hauskimman, Prinsessa. Siinä nimimerkissä on sarkasmi paremmin kohdallaan kuin Fätlinissä.
Eikös samantien Soturiprinsessa. 2006 kaudella se ällöttävä Mira taisi tällaisen lempinimen saada ja sama eukko oli muistaakseni silloin Flintin päiväunien kohde.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Talossa oli hyvää vittuilua BB:n suunnalle kun päällikisan voittajan valinnassa oli tapahtunut laskuvirhe. Sami, Dana, Sampo, Antti ja Aso naureskeli ulkotupakkipaikalla istuskellessaan että mikseihän niitä nimettyjä kerrota jo. Epäilivät laskuvirhettä ja laskukoneen hajoamista. Dana kutsuttiin pk-huoneeseen niin Sampo totesi että Danalle varmaan kerrotaan että Dana onkin oikeasti päällikkö.

Kätliniä on sanottu talossa prinsessaksi (mm Aso kun kertoili Kätlinin olevan talon kaunein nainen) eli ei ole minun keksintöni - kuten ei se Ason, Samin ja Tonin kutsuminen apinoiksikaan.

Nimetyt: Esa, Kätlin, Sami, Stephania ....ja Toni. Vain yksi tippuu ja se tarkoittaa sitä että Toni lähtee. Tonilla 8 pistettä, Esalla, Samilla ja Stephanilla 4 pistettä, Kätlin bonuksena mukaan 3 pisteellä. Danahan se siellä taas puukkoa jakeli. Kätlinkin yllätti ja antoi pisteen Samille, oho Kätlin on irrottautunut Samista kokonaan. Aso taitaa olla tullut siihen Samin tilalle, ainakin mitä on katsellut niin Ason kanssa Käpällä on ollut jo pidemmmän aikaa hyvä meininki, myös Esan kanssa Kätlin viihtyy ja Esakin tuntuu pk-huone vinoilusta huolimatta viihtyvän hyvin flirttailevan Kätlinin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Äänestyksessä nyt sitten Esa, Kätlin, Sami, Stephania ja Toni ja vain yksi lähtee?!

Ei jumalauta kyllä nyt pitäis vähintään 2 lähteä, uskomatonta.

Voi kun Kätlinin saisi pois talosta, koska en halua hänen voittavan. Tonin tai Steffin voittoa on turha pelätä, eivät varmasti saa riittävästi ääniä. Mutta varmasti lähtijä ollee Toni, sen on ihan itse itselleen aiheuttanut noilla munien kaivamisilla, piereskelemisillä ja kakaramaisuuksillaan.

Esa A tai Aso voittoon!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Voi kun Kätlinin saisi pois talosta, koska en halua hänen voittavan.

No ei muuta kuin koittamaan sitten vaan. Sinun äänesi voi olla ratkaiseva.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Porukkaa on talossa vielä aika paljon ja viikot käymässä vähiin. Toivottavasti tulisi pari tuplahäätöä, niin saataisin taloon vihdoinkin tilaa. Veikkaan, että nyt sunnuntaina lähtee Toni ja/tai Stephania. Esa on tietenkin plussalla koko ajan ja muut "kirittelevät" miinuksineen talkshow´n aikana.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Porukkaa on talossa vielä aika paljon ja viikot käymässä vähiin. Toivottavasti tulisi pari tuplahäätöä, niin saataisin taloon vihdoinkin tilaa. Veikkaan, että nyt sunnuntaina lähtee Toni ja/tai Stephania. Esa on tietenkin plussalla koko ajan ja muut "kirittelevät" miinuksineen talkshow´n aikana.

Nämä on näitä kuuluisia makuasiaoita, mutta itse toivon, että Kätlin lähtee vaikka muille "satelee" miinuksia. Danan pihalle liputtaisin mielelläni, mutta ei ymmärrä millä h....tissä se edelleen on talossa.
 

motamoro

Jäsen
Eikö tässä ole enää 2 sunnuntaita ennen finaalia mukaanlukien tämän viikon sunnuntai. Mikäli 3 on finaalissa ja tällä viikolla lähtee yksi, niin seuraavan sitten viisi.


Neljä siellä finaalissa on yleensä ollut tapana olla (ekalla kaudella vain 3) Eli tämä tarkoittaisi kvartettihäätöä ensi viikolla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Neljä siellä finaalissa on yleensä ollut tapana olla (ekalla kaudella vain 3) Eli tämä tarkoittaisi kvartettihäätöä ensi viikolla.

Englannissa josta tän kauden slummi/paratiisi jako oli lainattu oli viimeksi 6 finaalissa, ehkä meillä pistetään paremmaksi ja meillä on 7 finaalissa. Nyt viikonloppuna joka tapauksessa lähtee yksi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nämä on näitä kuuluisia makuasiaoita, mutta itse toivon, että Kätlin lähtee vaikka muille "satelee" miinuksia.
Minäkin toivon Kätlinin lähtevän, mutta edellä esitin veikkaukseni siitä ketkä todennäköisemmin häädetään. Mutta kuten Pimiä sanoo: "Sinä päätät, kuka talosta häädetään". En päätä, minä vain katselen mitä muut päättävät.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Taloon uusi asukas tänään:

http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?996152

Eiköhän tuo ole se leijona, jota lupailtiin jo aikoja sitten. Sehän oliskin kun sinne menisi joku täysin uusi asukas ja voittaisi koko paskan ennen kuin on ehtinyt edes tavaroitaan purkamaan ns.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Moni varmaan odottaa, että laittavat Ninon takaisin taloon. Ravisuttaisi taloa kyllä perusteellisesti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Moni varmaan odottaa, että laittavat Ninon takaisin taloon. Ravisuttaisi taloa kyllä perusteellisesti.

Näinhän jotkut puhuvat ja toivovat. Olisi kyllä melkoinen ylläripylläri.

Noh, pelin jälkeen sen sitten näkee kuka sinne tuli.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Sehän oliskin kun sinne menisi joku täysin uusi asukas ja voittaisi koko paskan ennen kuin on ehtinyt edes tavaroitaan purkamaan ns.
Olisiko tulija viimein se kauan povattu Christian von Hagelstam, tuottajan poika?

Luonnollisesti Christianille annettaisiin talon päälikkyys loppuajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös