Suomen Big Brother 2009

  • 1 140 962
  • 3 798

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mutta mitäpä luulet jos esim. Justiina olisi kertonut samanlaisen tarinan? Olisiko se enää ollut "hauska tarina"?

Ei varmaankaan koska sieltä olisi puuttunut tuo Kätlinin hössötys ja ilmeikäs selittäminen. Kätlin on mielestäni hauska tarinankertoja nimenomaan tuolla ilmeikkyydellään, jota Esakin pk-huoneessa imitoi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei varmaankaan koska sieltä olisi puuttunut tuo Kätlinin hössötys ja ilmeikäs selittäminen. Kätlin on mielestäni hauska tarinankertoja nimenomaan tuolla ilmeikkyydellään, jota Esakin pk-huoneessa imitoi.
Miten on flintti, oletko ajatellut uraa asianajajana? Osaat niin hemmetin hyvin puolustella asioita ja kääntää ne aina omien mieltymystesi mukaiseksi. Paskalla höystetty kuukautisveri vessan lattialla lillumassa on herttaisen suloinen ja sexy asia. Ainakin kun sen silmiä nätisti räpyttäen ja vienosti hymyillen osaa toisille selostaa..?

Ymmärrän kyllä, että kun flint kerran tuon puolustusasianajajan taktiikan on valinnut, niin siitä pitää loppuun asti pitää kiinni. Mustankin voi nähdä valkoisena, kun sopivasta kulmasta katselee.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei varmaankaan koska sieltä olisi puuttunut tuo Kätlinin hössötys ja ilmeikäs selittäminen. Kätlin on mielestäni hauska tarinankertoja nimenomaan tuolla ilmeikkyydellään, jota Esakin pk-huoneessa imitoi.

Ilmeikkyydellään? Esakin päiväkirjahuoneessa taisi olla täysin samanlaisessa lamaantunut katukissa-asennossa kun kuvaili Kätlinin reagointia eri asioihin.

Kuukautisverestä ja paskasta ei tule hauskaa tai millään tavalla söpöä hössöttämistä vaikka puhelahjat olisivat kuinka rajatut.
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Olen jo pidemmän aikaa seurannut tätä BB-09 keskustelua mitään kirjoittamatta, mutta kyllähän tuolla Flintillä on pakko olla jonkinlainen pakkomielle siihen että saa huomiota, ja sitähän saa hyvin juuri tällä tavalla, tai jotakin on kyllä pakko olla vialla.

Itse asiaan, toivottavasti Esa A vie koko paskan! Ainut persoona kuka on melko varmasti oikeassa elämässäkin tuollainen, ei esitä mitään ja on muutenkin ystävällinen ja asiallinen kaikille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Miten on flintti, oletko ajatellut uraa asianajajana? Osaat niin hemmetin hyvin puolustella asioita ja kääntää ne aina omien mieltymystesi mukaiseksi. Paskalla höystetty kuukautisveri vessan lattialla lillumassa on herttaisen suloinen ja sexy asia. Ainakin kun sen silmiä nätisti räpyttäen ja vienosti hymyillen osaa toisille selostaa..?

No nyt sinä kerrot oman mielikuvasi tuosta, Kätlin ei tuollaista kertonut. Ja lattiallehan siitä ei mennyt mitään kun se vesi ei sinne asti kuulemma noussut. Voishan se asianajajan ammatti olla ollut mielenkiintoinen homma, eikä kauhean huonosti palkattukaan kaiketi.

Mutta uuh nyt mä meen oikeasti seksykkään ohjelman pariin eli katsomaan koosteesta Kätlinin kissa-asentoa strip aerobicissä.

Itse asiaan, toivottavasti Esa A vie koko paskan! Ainut persoona kuka on melko varmasti oikeassa elämässäkin tuollainen, ei esitä mitään ja on muutenkin ystävällinen ja asiallinen kaikille.

Eiköhän nuo kaikki ole aikaslailla juurikin tuollaisia kuin tuolla on nähty, ei kukaan esitä 11 viikkoa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ei jeesus tuota Antin tanssia. Ja kaverihan luulee olevansa vielä ihan hyväkin siinä :)

Antin laulaminen on myös ihan hupaisan kuuloista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi helvetti tuota Kätlinin säkätystä! Kuvittelenko minä vaan vai onko tuo Kätlin ollut muidenkin mielestä (Flintin on tietysti turha vastata tähän...) ihan vitun rasittava sen Filippiinien reissun jälkeen. Ei tuo Toninkaan touhu (kiukuttelu ja raivoaminen) nyt sen järkevämpää ole mutta kyllä minultakin menisi jo hermot tuon vitun vänkäämisen ja säkättämisen kanssa. Ja siihen päälle vielä tuo toinen kana alkaa vänkyttää samasta asiasta.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kuvittelenko minä vaan vai onko tuo Kätlin ollut muidenkin mielestä (Flintin on tietysti turha vastata tähän...) ihan vitun rasittava sen Filippiinien reissun jälkeen.

Aivan samaa olen ollut huomaavani ja meinannut siitä tännekkin kirjoittaa. Tai noh, en tiedä tuosta vitun rasittavasta, mutta jotenkin on tuntunut Kätlin muuttuneen negatiivisempaan suuntaan tuolla reissulla. Näin ainakin koosteiden perusteella.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuossakin äsken ihan turhaan jatkoi tuota vänkäämistä jostain helvetin nukkumapaikasta ja siitä kenen peitto mikäkin on, kun näki että toinen on jo valmiiksi ihan hiilenä. Ihan tarkoitukselliselta provosoinnilta vaikutti. Sitten vaan hymyillään päälle että "Miks sä hermoot Toni? Älä hermoo!". Niin, miksiköhän Toni hermoo?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi helvetti tuota Kätlinin säkätystä! Kuvittelenko minä vaan vai onko tuo Kätlin ollut muidenkin mielestä (Flintin on tietysti turha vastata tähän...) ihan vitun rasittava sen Filippiinien reissun jälkeen. Ei tuo Toninkaan touhu (kiukuttelu ja raivoaminen) nyt sen järkevämpää ole mutta kyllä minultakin menisi jo hermot tuon vitun vänkäämisen ja säkättämisen kanssa. Ja siihen päälle vielä tuo toinen kana alkaa vänkyttää samasta asiasta.
En ota muuten kantaa Kätlinin käyttäytymiseen asukasvaihdon jälkeen, mutta tuo äskeinen riita oli Tonin kanssa kyllä ihan turhaa riidanhaastamista. Pelkkää inttämistä, ja vaihtoi mielipiteitään milloin mihinkin. Ja kun muutenkin toinen osapuoli on ollut kuin myrskyn merkki koko päivän, niin pitäisi olla sen verran pelisilmää että osaisi kävellä tuollaisesta tilanteesta pois, kun homma menee täysin inttämiseksi. Muuten kyllä Kätlin kuuluu edelleen suosikkeihini.

Mutta tuo Toni taas... Miten voi koko maailma kaatua johonkin helvetin tupakkaan? Järkyttävää kiukuttelua ja lapsellista tiuskimista kaikille, jopa "bestbuddy"-Asolle.

Asosta puheenollen, on se ihmeellinen kaiffari. Välillä ärsyttää ihan perkeleesti ja on inhokki-listan kärkipäätä, ja välillä taas on yksi ehdottomista suosikeista. Esimerkiksi tuo tämän illan lähetyksen loppu oli varsin hauskaa katsottavaa, ainakin minusta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Aivan samaa olen ollut huomaavani ja meinannut siitä tännekkin kirjoittaa. Tai noh, en tiedä tuosta vitun rasittavasta, mutta jotenkin on tuntunut Kätlin muuttuneen negatiivisempaan suuntaan tuolla reissulla. Näin ainakin koosteiden perusteella.

Esan kannattajat aloittanut lokakamppanjaansa Kätliniä kohtaan, finaali kun jo pikkasen häämöttää.

Ja vaikka tätä lienee turha sanoa niin kyllä Toni oli taas herkillä, eikä Kätlin kylläkään ollut menossa siihen paikalle vaan Danan ja Sampon väliin. Mutta kun Toni halus vetää jonkun marttyyrivaihteen päälle niin menihän se riitelyksi. Aso kiteytti riidan hyvin. Ai niin mutta Aso ei varmaan oo puolueeton.

Filippiinien reissu on tuonut Kätliniin ehkä pikkasen lisää pippurisuutta, Kätlin pitää tiukasti puoliaan ja pitää mm huolta että talossa siivottaisiin ja korjattaisiin omat jäljet. Filippiineillä kun kaikki teki oman osansa, täällä se siisteyden osalta näyttää olevan suurelta osin Esan ja Kätlinin tehtävä. Eikä nuo kermaperseet tunnu kestävän yhtään että joku (Kätlin) patistaa siivoamaan omat jälkensä eikä tavaroita jätettäisi siihen mihin ne sattuu tippumaan.
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi helvetti tuota Kätlinin säkätystä! Kuvittelenko minä vaan vai onko tuo Kätlin ollut muidenkin mielestä (Flintin on tietysti turha vastata tähän...) ihan vitun rasittava sen Filippiinien reissun jälkeen. Ei tuo Toninkaan touhu (kiukuttelu ja raivoaminen) nyt sen järkevämpää ole mutta kyllä minultakin menisi jo hermot tuon vitun vänkäämisen ja säkättämisen kanssa. Ja siihen päälle vielä tuo toinen kana alkaa vänkyttää samasta asiasta.

Kätlin puhuu nykyään todella epäselvästi. Kuulostaa siltä kuin naama olisi turvonnut umpeen. Muutenkin Kätlin on jotenkin muuttunut enemmän lapselliseksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Esan kannattajat aloittanut lokakamppanjaansa Kätliniä kohtaan, finaali kun jo pikkasen häämöttää.

Tai sitten kaikki ei vaan ole niin täydellisen sokeita yhden ihmisen tekemisille? Kuten -RTK- tuossa sanoo niin koko tilanne oli Kätliniltä ihan turhaa riidanhaastamista naurettavasta asiasta. Toni oli ollut ilmeisen pahalla tuulella koko päivän niin sen verran pitäisi kyllä pelisilmää löytyä että ei ainakaan tuollaisesta ihan tyhjänpäiväisestä asiasta lähde vänkyttämään enää. Siksi minä näenkin tuon ihan tahallisena yrityksenä provosoida riitaa, sitten vähän ylimielisen näköisenä vaan aletaan leikkimään pyhimystä ja ihmettelemään miksi toinen hermostuu... Tuo Kätlin oli minun mielestäni aika kaukana siitä Kätlinistä josta sinä täällä maalailet kuvaa...

Ja jos tarkoitit minua tuolla "Esan kannattajat" -kommentilla niin en kyllä lue itseäni kenenkään kannattajiin, en sen enempää Kätlinin kuin Esankaan. Jotenkin on vaan alkanut nyppimään tuo Kätlinin säkätys tuon Filippiineiltä paluun jälkeen.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Esan kannattajat aloittanut lokakamppanjaansa Kätliniä kohtaan, finaali kun jo pikkasen häämöttää.

Olen Samin kannattaja. Esa ja Aso ovat kyllä sitten seuraavat suosikit asukeista, mutta kuitenkin, en ole tässä mitään kampanjaa vetämässä, kunhan olen tehnyt tuollaisen huomion koosteita katsoessa.

Ja siis Tonin käytöksessähän ei ollut kehumista, mutta onko se nyt sitten enää mikään yllätys, kun tuntuu hermoilevan isosti jokaisesta vastoinkäymisestä.
 
Tämän päivän kooste oli sitten tunnin mainoskatko. Ensi kaudella voisi ottaa urheilusponsoroinnista mallia ja alkaa myydä asukkaiden paitoihin ja muihin vaatekappaleihin mainostilaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kätlin puhuu nykyään todella epäselvästi. Kuulostaa siltä kuin naama olisi turvonnut umpeen. Muutenkin Kätlin on jotenkin muuttunut enemmän lapselliseksi.
Filippiineiltä palattuaan Fät.. eiku Kätlin on alkanut kälättää entistä pahemmalla viron aksentilla, mikä on tosi ärsyttävän kuuloista. Ja muutenkin on ollut melkoisen rasittava tuon reissun jälkeen. Todennäköisesti pääsee häätöäänestykseen tällä viikolla. Kyllä se Tonikin nikotiinivajeessaan aika heikoilla hangilla oli tuossa kinastelussa, mutta kaikkiaan aika lapsellista vääntöä. Lapin mies voi olla myös pudotusuhassa sunnuntaina.

Esan voittoa tuskin estää enää mikään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tai sitten kaikki ei vaan ole niin täydellisen sokeita yhden ihmisen tekemisille? Kuten -RTK- tuossa sanoo niin koko tilanne oli Kätliniltä ihan turhaa riidanhaastamista naurettavasta asiasta. Toni oli ollut ilmeisen pahalla tuulella koko päivän niin sen verran pitäisi kyllä pelisilmää löytyä että ei ainakaan tuollaisesta ihan tyhjänpäiväisestä asiasta lähde vänkyttämään enää. Siksi minä näenkin tuon ihan tahallisena yrityksenä provosoida riitaa, sitten vähän ylimielisen näköisenä vaan aletaan leikkimään pyhimystä ja ihmettelemään miksi toinen hermostuu... Tuo Kätlin oli minun mielestäni aika kaukana siitä Kätlinistä josta sinä täällä maalailet kuvaa...

Toni riiteli Ason kanssa aamulla, oli varmaan Ason syytä kun nyt näkyy olevan Kätlinin syy että prinsessa-Toni menettää hermonsa kun Tonilta kysyy jotain.

Todennäköisesti pääsee häätöäänestykseen tällä viikolla.

Niin todennäköisesti on BB määräämänä, aivan kuten Johankin oli, tuskin saa pisteitä muilta kuin Tonilta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toni riiteli Ason kanssa aamulla, oli varmaan Ason syytä kun nyt näkyy olevan Kätlinin syy että prinsessa-Toni menettää hermonsa kun Tonilta kysyy jotain.

En minä puolustellutkaan Tonia tuossa riidassa, ihan liian ison numeron hänkin tuosta teki. Mutta Kätlinin käytös oli typerää ja minun mielestäni tarkoituksellista, hänellä olisi ollut tilaisuus vetäytyä pois tuosta tilanteesta mutta päätti vaan jatkaa ärsyttämistä ihan turhasta (ja minun mielestäni jo siinä vaiheessa loppuunkäsitellystä) asiasta. Ei minusta ollut yhtään ihme että jo valmiiksi vittuuntunut ihminen hermostuu tuollaisesta. Se hermoilu Asolle oli Tonilta ihan typerää niin kuin suurin osa muustakin kiukuttelusta.

Etkö sinä muuten ihan oikeasti pysty missään tilanteessa A) näkemään Kätlinissä mitään vikaa B) hyväksymään sitä että Kätlinissäkin voi olla jotain negatiivista eikä häntä tarvitse jokaisesta kritiikistä syöksyä puolustamaan valkoisella ratsulla? Avaa silmäsi hyvä ihminen!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Etkö sinä muuten ihan oikeasti pysty missään tilanteessa A) näkemään Kätlinissä mitään vikaa B) hyväksymään sitä että Kätlinissäkin voi olla jotain negatiivista eikä häntä tarvitse jokaisesta kritiikistä syöksyä puolustamaan valkoisella ratsulla? Avaa silmäsi hyvä ihminen!

Pystyn, Kätlin olisi voinut lähteä tilanteesta pois kun näki että Toni käy kierroksilla. Kätlin jankkasi Tonille liian pitkään. Minua tosin nauratti tuon tilanteen seuraaminen, ihan molempien toiminnan osalta. Toinen suuttui ihan mitättömästä ja toinen ei peräänny vaikkei tiedä edes mistä riiteli. Kätlin on vahvatahtoinen nainen joka näkyy tällaisissa tilanteissa, Kätlin ei peräänny jos tuntee olevansa oikeassa (ei tarkoita että Kätlin olisi aina oikeassa). Perääntymällä koko tilanne olisi jäänyt tulematta, tosin Tonin käytöksen perusteella se olisi tullut hetken päässä jostain toisesta tilanteesta.

BB-uutista, Toni riidellyt Stephanian kanssa. On se ihme että tuo lähes syytön mies on koko ajan riidoissa jonkun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Satunnaisen seurannan perusteella puolueettomat tuomiot asukkaista.

Aso
Hyvää tilannehuumoria, välillä tahattomastikin. Ns. symppis talossa. Sovinistuus paistaa läpi. Todennäköinen finalisti.

Esa A
Jäykkä kuin rautakanki, robottimainen. Kirjakielellä puhuminen ja moniulotteinen termien käyttö antaa hieman näsäviisaan vaikutelman. Sosiaalisesti vaikea lähestyttävä. Tunneälyä ja empaattisuutta löytyy yllättävän paljon. Ennakkosuosikki finaaliin.

Sami
30-vuotias renttumies. Maailmankuva kiteytettynä: viina, naiset ja laulaminen. Johtajatyyppi, pyrkii hallitsemaan muita ja ratkaisemaan ongelmat. Viihdyttävin nykyisistä asukkaista. Saumat finaaliin.

Kätlin
Positiivinen asenne, pirteä poikkeus suomalaisesta prototyypistä. "Me, me, me first" -persoona. Huomionhakuinen. Jatkuvaa järjetöntä kälätystä, yleensä itse sanoman keskipisteenä. Saa herttaisuudellaan anteeksi. Ulkonäöllisesti keskiverto blondi. Finalisti.

Dana
Pissis, joka pyrkii havainnoimaan ja selittämään kaiken järjen avulla. Tykkää örveltämisestä. Puhuu paljon, mutta vähän asiaa. Ei yhtä itsekeskeinen kuin Kätlin. Mahdollinen finalisti.

Sampo
Teinityttöjen suosikki. Menettänyt otteensa, Ninon ja Lotan lähtö heijastunut pojan energiatasoon. Ei ärsytä talossa ketään. Kaikkien kaveri. Pliisu.
Finalisti.

Antti
Outo. Turha edes kuvailla muilla adjektiiveillä. Vetäytynyt sivustalle talossa. Välillä yrittää hakea huomiota oudoilla tempauksillaan ja jutuillaan. Cathyn vierailu klanipäätohtorin kohokohta. Ei herättänyt tarpeeksi tunteita lentääkseen heti kättelyssä pihalle. Ei saumoja jatkoon.

Stephania
Pientä pätemisen ja ohjailun tarvetta havaittavissa. Touhukas täti. Ei ole muodostanut läheisiä suhteita kenenkään kanssa. Ulos.

Toni
Murrosiän kriisit edelleen ohittamatta. Lapsellinen ja vastenmielinen. Tuo kuitenkin jonkinasteista väriä taloon. Todennäköisesti seuraava putoaja.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
BB-uutista, Toni riidellyt Stephanian kanssa. On se ihme että tuo lähes syytön mies on koko ajan riidoissa jonkun kanssa.

Öö, syytön mihin? Ja kuka on sanonut että on ylipäätään syytön johonkin?

Jos tuota kränää bimbon kanssa tarkoitit, niin eihän sitä kukaan ole kieltänyt etteikö jänkhä olisi turhan kireänä. Lapsellinen jätkä muutenkin tuntuu olevan lapin poika.

Aso on kyllä tällä hetkellä ykkönen, varsin hauska tyyppi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koko ohjelman parasta antia jakelee Flint. Oikein ääneen sanoin eilen, että millähän se Flint nyt puolustelee Kätlinin täysin ämmämäistä käytöstä. Vaimoni muuten sanoi, että ei ihme, että jotkut naiset saa turpaansa välillä, jos noin käyttäytyy.

Eli Flintin mukaan ulkomaanmatka on tuonut "pippurisuutta" käytökseen ja minä sanon, että se on tuonut kusta päähän. Veikkaan, että Kätlin pelaa itsensä pois pelistä noin vittumaisella käytöksellä.

Olenko ihan väärässä kun lasken, että ensi viikolla putoaa 3 ja seuraavana myös 3? Sittenhän tämä loppuu.

Ensi viikolla lähtee Dana, Antti ja Toni. Seuraavalla Stefania, Kätlin ja Aso ja finaalissa on siis Esa, Sampo ja Sami. Järjestyskin on tuo, eli finaalissa Sami lähtee ensin ja kaksi viimeistä on Sampo ja Esa. Sorry spoileri.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Koko ohjelman parasta antia jakelee Flint. Oikein ääneen sanoin eilen, että millähän se Flint nyt puolustelee Kätlinin täysin ämmämäistä käytöstä. Vaimoni muuten sanoi, että ei ihme, että jotkut naiset saa turpaansa välillä, jos noin käyttäytyy.

Eli Flintin mukaan ulkomaanmatka on tuonut "pippurisuutta" käytökseen ja minä sanon, että se on tuonut kusta päähän. Veikkaan, että Kätlin pelaa itsensä pois pelistä noin vittumaisella käytöksellä.

No huh huh johan sinulla on vaimo jos tuolla perustella vaimosi on sitä mieltä että Kätlin olisi ansainnut/voinut saada turpiinsa Tonilta. Ei ihme että Suomessa on naisten hakkaaminen varsin yleistä. En ala tästä vetämään sen pidemmälle meneviä johtopäätöksiä mutta...

Nyrkkeihin ja väkivaltaan turvautuminen on heikkouden osoitus, mies joka hakkaa naisia osoittaa vain itse äärimmäistä heikkoutta.

Ja mitähän kusta tuo muka on tuonut, se että koittaa pitää tuolla edes auttavasti järjestystä yllä ei todellakaan ole merkki kusen nousemisesta päähän. Kätlin vain on nähnyt sen kontrastin mikä Filippiinien talojen järjestyksen ja yhteistyön ero on verrattuna Suomen epäjärjestykseen ja paskasuuteen. Samoin tuo helvetin väsynyt pieruhuumori on jo aikaa sitten lopettanut naurattamisen, ei ihme että Kätlin on Stephanian kanssa siihenkin puuttunut.

Toni ja Kätlin sopivat eilen tuon sänkyepisodin ja pyysivät anteeksi sekä halasivat.

Finaaliveikkauksesi on ihan metsässä, vaikka voittaja saattaa olla oikein. Kaksi viimeistä talossa tulee olemaan Esa ja Kätlin.
 
Viimeksi muokattu:

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Koko ohjelman parasta antia jakelee Flint. Oikein ääneen sanoin eilen, että millähän se Flint nyt puolustelee Kätlinin täysin ämmämäistä käytöstä. Vaimoni muuten sanoi, että ei ihme, että jotkut naiset saa turpaansa välillä, jos noin käyttäytyy.

Pakko kommentoida...
En ole Kätlin fani millään muotoa, mutta jos joku sanoo, että ei ole ihme että jotkut naiset saa turpaansa tuollaisen takia, niin se kertoo enemmän ihmisestä joka näin sanoo. Eikä tätä lausetta tee yhtään paremmaksi se, että sen sanoi nainen - uskomaton kommentti mammaltasi!

Täällä ihmiset selittää, kuinka Kätlinín olisi pitänyt niellä kiukku ja poistua, kun näkee että toinen on täysin hiilenä. Mikä hemmetin robotti Kätlinin oletetaan olevan? Jos toinen on kiukutellut koko viikon, niin ainakin itsellä tulisi jossain vaiheessa raja vastaan ja en enää malttaisi mieltä ja kävellä pois.

Tuo amis-pelle on kiukutellut koko viikon kaikille, ja varmasti monilla on hermot tiukalla tuon kanssa. Aina ei maltti riitä poistumaan, eikä se ole muiden vika, vaan ainoastaan Tonin vika! Vielä palaan tuohon turpaan saantiin... Jos joku tuolla olisi ansainnut saada käkättimeen, niin kyllä se olisi Toni, ei kukaan muu.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
En ole Kätlin fani millään muotoa, mutta jos joku sanoo, että ei ole ihme että jotkut naiset saa turpaansa tuollaisen takia, niin se kertoo enemmän ihmisestä joka näin sanoo. Eikä tätä lausetta tee yhtään paremmaksi se, että sen sanoi nainen - uskomaton kommentti mammaltasi!

No jaa. Ei tuo kyllä sanonut, että ansaitsisi saada turpaansa, vaikka täällä se niin tunnutaan ottavan. Tehkää lisää tikusta asiaa.

Minäkin sanon tähän, että ei ole ihme, että naisia raiskataan, kun menevät yöllä humalassa Kaisaniemenpuistoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös