BB:n äänestysmekaniikan tuntien Annan lähtö ei ehkä ole niin selvä juttu kuin voisi ajatella.
Tämä johtuu siitä, että äänestyksessä on useampi henkilö. Annalle ei kukaan anna luultavasti juurikaan plussaa, eikä miinusta. Näin hän jää kuta kuinkin nollille. Tähän asti kaikki häädetyt ovat olleet enemmän tai vähemmän miinuksella.
Johan saa luultavasti paljon plussaa, mutta J-M ja Cheryll ovat vaarassa, jos sattuvat saamaan enemmän miinuksia kuin plussia. Eli kärjistäen, vaikka Cheryllillä olisi sata kannattajaa, niin satayksi inhoajaa voivat tykittää hänet ulos.
Cheryllistä vielä. Täytyy ihmetellä, miten aggressiivisesti täälläkin häntä inhotaan. Osa tuosta menee tietty erään nimimerkin ärsyttämiseksi, mutta silti.
Mä en näe pahuutta C:ssä. Kuten aiemmin kirjoitin, ne eräät mariannat, jennit ja iinat on paljon pahempia. Hehän puhuvat tyyliin, "se yks yritti tutustua muhun, mutta mä ilmeilin sille, ettei paljon kiinnosta" tai Jennin vanha "Ei mun tarvitse olla koko valmis juttelemaan kohteliaasti".
Mikä perhana siinä on niin vaikeata jutella niitänäitä sellaisellekin, josta ei niin pidä. Muistan kyllä, että tuo Jennin kommentti herätti täällä joissain kunnioitustakin, mutta mun mielestä se on vaan ylimielisyyttä, henkistä laiskuutta ja kopeutta. Mut erilaisiahan tässä kaikki ollaan.