Suomen Big Brother 2008

  • 1 244 890
  • 4 325

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Eikä maailman kääntävillä laseilla ollut asiaan mitään vaikutusta! Saatanan Cheryll, ei sinusta ole mihinkään.

Oli varmasti, mutta olihan toi muiden syyttely aivan tarpeetonta.

No niin tai näin niin tuo tehtävä oli "mahdoton" tunnin treenamisen jälkeen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eikä maailman kääntävillä laseilla ollut asiaan mitään vaikutusta! Saatanan Cheryll, ei sinusta ole mihinkään.
Totta helvetissä niillä laseilla oli merkitystä. Tsibulin mielestä homma olisi ollut kuitenkin aivan läpihuutojuttu ilman äijien läsnäoloa. Prinsessan mielestä homma ei lainkaan kaatunut laseihin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viikon parasta komiikkaa tuo Chipan tunteenpurkaus tehtävän jälkeen.
"Aaarrgg, voi helvetti! aaaarrgg vittu! aaaaaa! noi nauro ihan sikana, mä en saanu rauhas yrittää. aaarrg, ei helvetti. Mä oon vaan niin idiootti"

Joo. Kiukuttelee taas kuin uhmaikäinen kakara. Cherryll on aikuinen?

Vittu vittu vittu vittu vittu.... Poikien syy vittu vittu...

Joopa joo, Tsipa ulos ja jonnekin muualle kuin kotio kasvamaan ihan aikuisten oikeastikin.

Eipä sillä että ei todellakaan helppoa ollut tuollainen suoritus maailma ylösalaisin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sen verran täytyy Cheryllin epäonnistumista puolustaa, että noilla laseilla ei olisi kukaan asukkaista tehtävässä onnistunut tunnin harjoitusajalla. Lasit päässä pitäisi elää useampi päivä, että "uuteen maailmaan" tottuisi.

Osaan melkeinpä arvata kuinka paljon Chipa ottaa tuon epäonnistumisen itseensä vaikka poikien nauraminen epävarmaa Cheriä hermostuttikin. Jos kauppareissun epäonnistuminen oli niin iso asia niin kuinka ISO tämä sitten on. Voi sitä kyyneltulvaa mitä lienee luvassa.

Kylläpäs tänne ketjuun rantautui nopeasti näitä Cherin dissaajia kun Chipa epäonnistui tehtävässä. -irviö-
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hi-hii, Pitsiviikkojen 1 perintöprinsessa... Anna mun kaikki kestää...
Cheryll Karri! "Melkein" pitsimissi! Buahhahh!

Ja tuo viikkotehtävän kosahtaminen oli kyllä hupaisaa seurattavaa. Sori nyt vaan flintti ym Tsipa-fanit, mutta kyllä tuo hieman henkisesti jälkeenjääneeltä vaikuttaa. Ei 25-vuotiaalla voi olla oikeasti noin armottoman heikko itsetunto.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niinpä. Yritin netitse etsiä, minkä alan "promoottori" hommia Chihuahua tekee, mutta en kyllä löytänyt mitään. Tuskinpa ainakaan musiikin puolella, koska ei tiennyt kuka on Tuomas Holopainen, eikä yhtye nimeltä Nightwishkaan kolistanut kelloja kovinkaan isosti...

Taisipa joskus mainita että tuo titteli tarkoittaa sitä että yrittää promotoida itseään... Eli siis jotain näitä juontokeikkoja yms. mitä nämä wannabe-julkkikset aina havittelevat. Totuus lienee se että tuo titteli vaan kuulostaa hienolta ja se on otettu käyttöön siksi.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Voin vain kuvitella flintin istuvan jaffalassa katsomossa t- paita päällä, jossa etupuolella on Nielikäisen turpavärkki jossa henkselit yli. Takana onkin Go chipa Go! ja cheryll:n naama :). Mielenkiintoista olisi tietää paljon flintti on lyönyt rahaa noihin äänestyksiin?

Toisaalta täällä kyllä jotkut tahallaa provosoivatkin umpi rakastunutta flintstonea, mutta ei nyt jokaiseen provoon kannata mennä. Alkaa jo nauruhermot olla koetuksella, kun lukee noita puolustusviestejä.

Itse ohjelmasta. Kyllähän se Anna taitaa lähteä. Ei mitään annettavaa ohjelmalle. Ei tule ikävä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei 25-vuotiaalla voi olla oikeasti noin armottoman heikko itsetunto.

Välillä pistää miettimään että onko sekään sitten ihan oikeasti niin huono kuin miltä näyttää. Meinaan että tuollaisella käytöksellä saa vedettyä aika kivasti huomiota itseensä... Kaikki säälivät että voi reppanaa kun sillä on niin huono itsetunto... Jotenkin minä en vaan osaa luottaa yhtään mitä tuo nainen tekee/sanoo, ihan alusta asti on koko ajan ollut sellainen olo että kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
 

Betoz

Jäsen
En ole rehellisesti sanottuna ainakaan kuukauteen nauranut yhtä paljon kuin katsoessani netti-tv:stä uudelleen ja uudelleen Cheryllin mälläystä. Ja päälle vielä Cheryllin syyttelyt. "Te nauroitte, te nauroitte! Miks te nauroitte? Te nauroitte ihan sikana! Voi vitsi. Te nauroitte! Vitsi. Mä olisin niin halunnu yrittää. Emmä ois mokannu noin paljon, jos ette olis nauranu!"

Parasta viihdettä. Lisää näitä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minusta taas Chipa yrittää todistella vain sitä että on tehnyt töitä eikä vain ole saanut kaikkea valmiina.

En uskonut välittäväni näin paljoa, mutta ainakin jossain lehdessä luki että Cheryllin verotulot olivat viime vuonna 0 euroa. Ja sen mutsikin tais sanoa että tyttö elää pääomatuloilla. Joten tuskin sitä duunia nyt niin hirveästi on tehty, kun ei olla lukionkaan jälkeen opiskeltu...

Todella "yllättävää" ettei Flint ole tähän vastannut mitään.
Samanlainen roskakirjoittaja kun Jags on Venäjää koskevissa asioissa eli kaikki negatiivinen sivuutetaan suoraan ja koitetaan vaan toistella samoja muka positiivisia asioita.

En tiedä oletko tarkoituksella muuttanut kirjoitustyylisi tälläiseksi puoli trollaavaksi vai oletko oikeasti todella erikoinen kaveri mutta BB-Kadi ja BB-Cheryll ovat sinulle selkeästi vähän liikaa.
Jos tämä sinun tunteilusi jäisi edes näihin ketjuihin mutta kun pitää vielä tukottaa kaikki Jokereihin liittyvätkin ketjut täyteen jotain naurettavaa itkua yksittäisitä pelaajista(Virta , Nielikäinen jne).

Ole hyvä ja vaihda levyä , kiitos!

XOXO
 
Viimeksi muokattu:

Sic

Jäsen
http://tinypic.com/player.php?v=rr2p2t&s=4 siinä videoclippi cheryllin kusemisesta segway-härpäkkeellä ja itkuraivarit vielä loppuun, unohtumatonta BB-materiaalia tiedossa!

Heti kun Cheryll pääsee ratsuille niin rönyää jo ulos ja kommentit "hei apua pyörryttää" Siis mitäh!?? Eihän se edes pyörinyt lujaa tuossa, voi jumalauta. Vähän liian kovat paineet selvästikkin olleet.

Ja sitten kun oikea ajo alkaa niin eikös sitä vedetä täysiä suoraan, meno näytti siltä, että kaasua painetaan ja toivotaan että homma ohjautuu itsestään.

Noh, kusemisen jälkeen kommentteina "Mua otti jo päähän ku nauroitte valmiiks, miks te nauroitte, oikeesti nauroitte ihan sikana!" Noh chipa, ehkä tuo nyt on _vähän_ liioittelua. Vittu miten ärsyttävä ihminen. Sitten "Mä oisin niin halunnu yrittää" Siis mitäh!? Eihän tuossa ollut yrittämisestä tietoakaan, voi vittu kun hajoaa pää tuohon. Harmi jos ei putoa sunnuntaina.

Ja en sano etteikö tehtävä olisi ollut vaikea, mutta kyllä nyt vähemmästäkin hajoaa pää tommoseen käytökseen homman jälkeen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onneksi Cherille ei käynyt pahasti, otsassa on kuhmu ja ilmeisesti silmäkin on mustumassa.

Nyt kun olen nähnyt tuon klipin tuosta Chipan ulosajosta ja Cherin puheista niin täytyy sanoa että tuohan oli just hyvää viihdettä (kun selvittiin säikähdyksellä) ja se Cherin purkauskin oli hauska. Ja kun tunnekuohut oli epäonnistumisen jälkeen laskeneet niin Cheryll pyysi kaikilta anteeksi omaa purkaustaan. Itseään Cheri syytteli ja syyttelee eniten varmasti jatkossakin tuosta epäonnistumisesta. Poikien nauraminen häiritsi ja pojat sai syyttelyä niskaansa mutta hetken kuluttua se syy oli käännetty jo itseensä, kun ei keskittynyt rataan vaan otti liikaa paineita taustametelistä.

Ihme että Cheri päästettiin uudelleen ajamaan kun ilmoitti muutaman sekunnin päästä laitteen päälle nousemisesta että alkoi pyörryttään. Turvamiehiäkään ei näkynyt missään vaikka Chipa huusi että tulkaa joku äkkiä ottaan kiinni laitteesta kun pyörryttää.

Cheri, ehdottamasti viihdyttävin asukas talossa.

Todella "yllättävää" ettei Flint ole tähän vastannut mitään.
Samanlainen roskakirjoittaja kun Jags on Venäjää koskevissa asioissa eli kaikki negatiivinen sivuutetaan suoraan ja koitetaan vaan toistella samoja muka positiivisia asioita.

Mitä mä tohon voisin vastata? Mä en tiedä Cherin verotietoja, eikä mua kiinnosta Chipan mahdolliset rahat, niillä kun ei ole mitään merkitystä tän kauden BB:n katseluun.

No onneksi meillä on tällaisia Masculinen kaltaisia asiakirjoittajia, sinun antisi tähän ketjuun onkin ollut erinomainen. Kiitos että osallistut.
-two thumbs up-
 
Viimeksi muokattu:

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ihan kauheeta, pitsimissi Cheryll syyttelee muita nauramisesta! Ulos tollaiset sunnuntaina. Ei se mitään, että tarjoaa viihdettä, ennemmin katselisin vaikka Annaa mussuttamassa suklaata kuin tollaista teeskentelijää!

Aikamoista kaksinaismoralismia. Vähän sama juttu kun viime vuonna, kun Jatkoajan valtavirta halusi Kadin ulos, koska se käyttäisi voittorahat kuitenkin viinaan. Voi kun kauheeta vaikka olisikin käyttänyt, jos voitto olisi tullut.

Ei voi oikeesti käsittää, mistä täällä ihmisten antipatiat kumpuaa. Kai se on sitä normaalia suomalaisuutta, että vaatimattomat tyypit jotka eivät nosta itsestään mitään meteliä ovat paljon kiinnostavampia. Olisipa kiinnostava finaali muuten, jos siellä olisi naispuolinen Al Bundy syömässä suklaata, paikallaan makaava porolainen hitsari ja pohjoisen poromies. No, sitä saa mitä tilaa.

BB on viihdeohjelma, mutta se ei ole mennyt monelle ilmeisesti vielä jakeluun.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Olipa muuten kauden paras bb-extra juuri äsken. Ensin näytetään tuo klippi Chipan seinään ajosta. Toisella puoliskolla vieraana stand-up koomikko Sami Hedberg ja kyllä sai keräillä itseään lattialta koko haastattelun ajan!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
http://tinypic.com/player.php?v=rr2p2t&s=4 siinä videoclippi cheryllin kusemisesta segway-härpäkkeellä ja itkuraivarit vielä loppuun, unohtumatonta BB-materiaalia tiedossa!
Hehe! Ei jumankauta oli koominen pätkä. Mahdollisuudet läpäisyyn oli jotain 0%:n luokkaa, hyvä kun omilla jaloillaan pysyi.
Itse talossa asukkaana olisin revennyt tuohon typerään mustaan naamiohuppuun hieman yksinkertaisen ihmisen päässä, onnettomaan ensimmäiseen yritykseen ja lopulta totaalisesti tohon seinän läpiajoon. Ja vielä bonuksena syytöksiin mokan johtuvan muusta kun ajajan kädettömyydestä. Lopulta olisi voinut todeta vielä että "mitä muuta kukaan odottikaan" ennen sisään astelemista.

Lisäkysymyksenä; tehtävä olisi ollut varmasti aika vaikea, miksi sen joutui suorittamaan kaikkein henkisesti epätasapainoisin henkilö talosta? Oliko joku karsinta?
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun olen nähnyt tuon klipin tuosta Chipan ulosajosta ja Cherin puheista niin täytyy sanoa että tuohan oli just hyvää viihdettä (kun selvittiin säikähdyksellä) ja se Cherin purkauskin oli hauska. Ja kun tunnekuohut oli epäonnistumisen jälkeen laskeneet niin Cheryll pyysi kaikilta anteeksi omaa purkaustaan. Itseään Cheri syytteli ja syyttelee eniten varmasti jatkossakin tuosta epäonnistumisesta. Poikien nauraminen häiritsi ja pojat sai syyttelyä niskaansa mutta hetken kuluttua se syy oli käännetty jo itseensä, kun ei keskittynyt rataan vaan otti liikaa paineita taustametelistä.
Täytyy kyllä toivoa, että sä et oikeasti näe asioita näin, vaan koitat vain selittää asiat parhain päin. Jos olet oikeasti tota mieltä niin, JA:n Alltime-puusilmä-trophy saattaa olla siirtymässä punaisesta kaapista Jokerileiriin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Täytyy kyllä toivoa, että sä et oikeasti näe asioita näin, vaan koitat vain selittää asiat parhain päin. Jos olet oikeasti tota mieltä niin, JA:n Alltime-puusilmä-trophy saattaa olla siirtymässä punaisesta kaapista Jokerileiriin.

No mistä mä voin noutaa mun palkintoni?

Minusta tuo klippi oli kokonaisuudessaan hauska. Tiedän toki että joillekin on vaikeaa kun siinä klipissä on Tsirpukka ja nupit menee punaselle pelkästään jo siitä kun Cheri avaa suunsa. Ja sen jälkeen kun Cheryll oli syyttänyt poikien nauramista niin enää sen jälkeen ei kuultukaan yhtään mitään kun savu tuli jo korvista. Sitä osaa kun Chéri syytteli itseään ei enää niillä savuavilla korvilla kuullutkaan. CheChe vaatii itseltään hirveästi, liikaakin jos näin katsojana saa sanoa, ja ruoskii itseään epäonnistumisista kuten ollaan nähty niistä Tsipan pk-huone jutuissa.

Hauskaa että joku uskaltaa viihdeohjelmassa näyttää tunteitaan, jopa isoja tunteita. Onneksi ihan kaikki eivät ole tuolla tapetteihin katoavaa tylsää ja harmaata massaa, toki se monille meille suomalaisille varmasti olisi sitä parasta viihdettä.

Kerro nyt vielä lopuksi mikä siinä Cherylliumin seinäänajossa ja sitä seuranneessa purkauksessa oli niin kamalaa? Miksei se ollut sinusta hyvää viihdettä? Sinusta olisi ilmeisesti parempi jos C pitäisi kaikki tunteet vain sisällään, se vasta olisikin sitä hyvää viihdettä - miksen minä sitä ollut aikasemmin ymmärtänyt.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kerro nyt vielä lopuksi mikä siinä Cherylliumin seinäänajossa ja sitä seuranneessa purkauksessa oli niin kamalaa?

Se, että tytteli on niin lapio, että syyttää muita omista mokistaan. Kenenkään muun vika tuon tehtävän epäonnistuminen ei ollut, en väitä, että olisi ollut Chipan vika, koska puitteet oli rakennettu mahdottomiksi, mutta muiden syyttäminen tuskin auttaa mitään tai ketään.

Laatuviihdettä, kun Chipa purkautuu. Ryähhähähää!
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Hienoa, että talossa on noinkin paljon keskustelua aiheuttava henkilö kuin Cheryl. Näillä meriiteillä hän ansaitsee paikkansa talossa loppuun saakka. Noista muista ei paljon jutun juurta irtoa.
Tositeeveedraamaa ymmärtämättömät ihmiset ovat äänestäneet kaikki mielenkiintoisimmat tyypit ulos. Sitähän se sanoi Lola Wallinkoskikin männä viikon Ekstrassa.
Vai kuka teidän mielestänne on talon mielenkiintoisin asukas?
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Heh ei jumalauta putosin tosta Teron uudesta lookista! Saparot ja kunnon saku viikset.

Johan sitten jynssäs melkein 12 tuntia lauta- ja betoniseinää. Melkosta simputusta sanoisin.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerro nyt vielä lopuksi mikä siinä Cherylliumin seinäänajossa ja sitä seuranneessa purkauksessa oli niin kamalaa? Miksei se ollut sinusta hyvää viihdettä? Sinusta olisi ilmeisesti parempi jos C pitäisi kaikki tunteet vain sisällään, se vasta olisikin sitä hyvää viihdettä - miksen minä sitä ollut aikasemmin ymmärtänyt.
Clippi oli ihan viihdyttävä, ei siinä mitään. Tyhmempien (tai ainakin tyhmempinä pitämien) toilailut ovat usein ihan hyvää viihdettä. Ei siinä mitään erityisen kamalaakaan ollut. Ainoastaan käsittämättömän hölmöä toimintaa ilmeisen tyhmältä ihmiseltä.

Olihan se nyt ihan uskomatonta toimintaa. Muija koittaa tehtävää ja meinaa pyörtyä heti lähtöön. Toinen yritys on paskin suoritus ikinä. Sitten syytetään muiden naurua ja pompitaan tasajalkaa. Lopussa syytetään jo itseäkin, mutta silti mukana on edelleen muiden nauru, jota en ainakaan itse juurikaan kuullut, kuin jonkin verran ennen suoritusta. Mitään anteeksipyytelyä en clipissä havainnut, mutta saattoi lipsahtaa ohikin. Eikä sinne nyt stna mitään turvmiehiä tule pelastamaan, jos käsittääkseni vapaaehtoisesti suostuu ajelemaan vehkeellä.

Tilanne olisi ollut juurikin sama, jos minut olisi laitettu F!:n puikkoihin. Olisin pyörtynyt hyttiin, kun mekaanikot työntää laitteen ulos pilttuusta. Virottuani olen valmiina pääsuoran alussa. Lyön tallan tiskiin, jolloin auto lähtee lapasesta kymmenesosasekunnissa. Nousen ylös vehkeestä huutamaan mekaanikoille, että niiden vika, kun hymyilivät noustessani autoon. Lopulta myöntäisin itseäni ruoskien, että olisi pitänyt keskittyä enemmän ajamiseen. Ja silloin auto olisikin ihan saletisti pysynyt lapasessa.

Viestini ei siis liittynyt viihdyttävyyteen millään tavalla. Sinä sen sijaan näet Cherylin käytöksen täysin normaalina, muista poiketen. Niin taisi olla myös sinä vuonna, kun siellä oli se yksi brunetti.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Metka tapaus toi Anniina, tommosen pumpuli-aivon vois ottaa kotiin vaikka sohvatyynyksi, ottais sen siitä käyttöön kun tarttis, muun ajan se vois vaikka ihmetellä lusikkaa..
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Olipa muuten kauden paras bb-extra juuri äsken. Ensin näytetään tuo klippi Chipan seinään ajosta. Toisella puoliskolla vieraana stand-up koomikko Sami Hedberg ja kyllä sai keräillä itseään lattialta koko haastattelun ajan!

Oli perkeleen mahtava bb-extra eilen. Sami Hedberg veti koko pätkän ihan överiksi ja oli uskomaton :D

Perus Hedbergiä. Hepussa kasaantuu kaikki elementit mitä minun mielestäni hauskan suomalaisen koomikon kuuluu omata. Kaksi Samin show'ta nähneenä voin sanoa, että se vetää erittäin hyvin.

Tässä lähetyksessä repesin varsinkin sille, että ketä Sami haluaisi BB-taloon.. Sami sitten sanoi, että X, Kim Herold ja Tomi Metsäketo.. Sitten kun Vappu kysyi, että miksi, niin vastaus oli "Ne on kaikki yhtä pitkiä" :D

Kuiskaus "mikä ohjelma tää on?" sain myös hymykuopat esiin ja omien nettisivujen sivussa maininta oli loisto..

*ennen ja jälkeen tätä tuli myös muuta hauskaa matskua, mutta ei jäänyt oikein mieleen..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös