Johankin tuntui edustavan ihan hyvin. Toivotaan, että pätkiä tuolta afriikasta näytetään joka päivä noissa koosteissa.
Onks tää vaihto lopullinen vai joku esim viikon järjestely ?
Munya: "You wanna suck my cock?"..vaan luulen että Anniina yllättää kaikki.
Scholl nykyään joka ilta bb:n aikoihin: "sattumalta avasin tv:n", "tv oli taustalla auki".
Munya: "You wanna suck my cock?"
Anniina: "Tsihihihi! Ei mulla mitään sukkia oo!"
Munya: "Girl, I wanna make sweet love to you."
Anniina: "Hei, Tero! Mitä toi sanoo? Haluu panna? Mitä paneminen on?"
Puh, noi Vapun "käsi kävi" kysymykset on kyllä jo vähän rasittavia... Joku voisi siltä vapulta kysyy että etkö itse sitten harrasta seksiä. Ihan kun joku pikkulapsi: "hihih. kyllä te siellä jotain teitte"...
Toivottavasti tuo Aaltonen nyt vaikka oppisi tuolla Afrikassa jotain. Ainakin sen lyhyen koosteen perusteella meininki oli pirteämpää kuin Suomessa. Siis tehtävien osalta.
Munya vs. J-M ja Tero on varsin mielenkiintoista kuunneltavaa. Joka toinen lause päättyy: "Shit maaan!"
Aivan samaa mieltä!! Pidempään jo ärsyttänyt.. onko Vappu oikeasti noin lapsellinen idiootti, vai onko hänen roolinaan tuotannon puolesta esittää tuollaista. Ärsyttää yhtä kaikki..
Taitaa valokoinen mies Johan kiinnostaa sen verran, että Afrikassa hajosi koko internet. "Server too busy" tekstiä pukkaa koko ajan tuolta Afrikan BB:n sivuilta.
Joko niillä on talossa bileet pystyssä? Kai siellä perinteiset ryyppäjäiset ole, kun uusi asukas taloon tulee? No lueskellaan aamulla sitten tämän illan tapahtumista, jos siellä nyt jotain tapahtuisi.