Suomen Big Brother 2008

  • 1 245 643
  • 4 325

d2uce

Jäsen
Ihanan naisellinen tuo Vapun nauru, josta saamme nyt nauttia tavallista suuremman määrän kun Afrikan kaveri on saanut rotevan vaaleaverikkömme jalat keitetyksi makaroniksi.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Ihan asia äijältä vaikuttaa. Mielenkiintoista nähdä, miten asukkailta englanti taittuu. Vittu tota Vapun naurua vaan...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Vappuhan sitä on innoissaan, kun ehta Afrikan poeka tulee Suomen BB:hen. "Tämä on Big Brother. Kaikki muut paitsi tumma poika menkää pihalle." Ja samaan aikaan Vappu kipittää käytävää pitkin "kulttuurimatkalle" taloon.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noniin, nyt on Munya(munia) talossa. Eikun sauna lämpeämään ja viinaa kehiin, niin nähdään millanen kaveri on huppelissa. Ihan lupsakan tuntuinen kaveri.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Tämä asukasvaihto on kyllä kieltämättä tämän kauden paras tapahtuma tähän mennessä, ei edes Nikon, Marian ja Aden poislähdöt ovat olleet näin mielenkiintoisia. Oli jännä seurata asukkaiden reaktioita, kun ovesta astui sisään toisesta maasta tullut BB-asukas.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä asukasvaihto on kyllä kieltämättä tämän kauden paras tapahtuma tähän mennessä, ei edes Nikon, Marian ja Aden poislähdöt ovat olleet näin mielenkiintoisia. Oli jännä seurata asukkaiden reaktioita, kun ovesta astui sisään toisesta maasta tullut BB-asukas.

Tämä on ihan totta. Ainakin itse olen aika iloissani tästä käänteestä. Vai oli Munia kova peluri afrikassa, eiköhän tuikkase ensin tsirpukkaa, kun tuntui blondeista pitävän. Selvisi tuokin mitä kyselinkin jo, elikkä Johanin otteita nähdään Suomessakin.
 

J.Petke

Jäsen
Tuuli "ei puhu ulkomaankieltä". Myös olin kuulevinani, että Anniinakaan ei osaa englantia. Eria asia sitten, että onko tuo tuota normaalia suomalaisten "en mä osaa"-asennetta vaiko onko kielipää todella niin huono.

Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa tuo tumma poika.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
ei vittu joutuu repeilemään =)

kaveri tankkaa muiden nimiä ja Jari-Matti opastaa kaveria lausumaan.

Marianne or Mertsi or you can say Vanha Lima.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuuli "ei puhu ulkomaankieltä". Myös olin kuulevinani, että Anniinakaan ei osaa englantia. Eria asia sitten, että onko tuo tuota normaalia suomalaisten "en mä osaa"-asennetta vaiko onko kielipää todella niin huono.

Tietyllä tapaa ei yllätä...

Mutta onpa (jo nyt) ollut loistokäänne, sitä huomaa itsekin olevansa ihan fiilareissa nyt tästä BB:stä. Jänskä nähdä myös miten Afrikan talossa reagoidaan Johaniin huomenna. Noita Afrikan videoitahan näkee täältä:

http://www.mnetafrica.com/bigbrother/browsevideo.aspx?ChannelId=17
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Kuulin että kisailijoiden valintaprosessissa tapahtui virhe ja tämä "kiintiotummaihoinen" jäi tulematta taloon.

No jokatapauksessa nyt on asia korjattu ja tämänkin vuoden BB:hen saatiin vähän väriä mukaan!
 

scholl

Jäsen
Sattumalta avasin äsken tv:n. Ei se tyyppi mennytkään taloon sen jälkeen kun sieltä oli joku häädetty, vaan kävelikin äsken. Pitää katsoa sen aikaa kun näyttävät suomalaista tyyppiä Afrikassa. Toi tyyppi vaikutti huomattavasti puheliaammalta kuin kukaan suomalaisista. Villapaidankin oli saanut.

Aikamoinen kontrasti. Itse olen mm. ollut sattumalta juuri lokamarraskuun vaihteessa Johannesburgissa ja siellä on semisti lämpimämpi.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Ihan kelpo käänne kieltämättä, tämä uusi asukas onkin ensimmäinen joka ei oo vielä ärsyttänyt.

Olis ollut niin perkeleen asiallista ku HanneBög Niko olis lähetetty afrikkaan. Varsinainen suurlähettiläs.. Olisin tuijottanut 100-varmasti jokikisen jakson jollain konstilla! Sen pässin sipuli ei ois kestänyt 5 minuuttia pitempään, eikä kyllä sen puoleen kanssaasukkienkaan...
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Olis ollut niin perkeleen asiallista ku HanneBög Niko olis lähetetty afrikkaan. Varsinainen suurlähettiläs.. Olisin tuijottanut 100-varmasti jokikisen jakson jollain konstilla! Sen pässin sipuli ei ois kestänyt 5 minuuttia pitempään, eikä kyllä sen puoleen kanssaasukkienkaan...

Jos asiaa ajattelee tuolta kannalta, niin ehdottomasti Niko olisi ollut oikea henkilö lähetettäväksi toisen maan BB-ohjelmaan. Se olisi oikeastikin voinut olla huikeaa seurattavaa.

Mutta kuitenkin, kiitos tuosta tekstistä. Siitä tuli hauska fiilis.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Yllätys sinänsä, että Annina kuului harmittelevan, kun häneltä ei tuo englannin kieli oikein taivu...

Mä oon ihan pihalla...NO SHIT BIATCH!

Munya vaikuttaa kyllä ihan jees-kaverilta, englanti taipuu hyvin (ahaa, puhuvat englantia paikallisessa BB:ssäkin, selittää tuon) ja suht kivaa läppää lentää.
 

trap

Jäsen
Sympaattinen ja vekkuli tämä uusi asukas - nyt jaksaa varmaan vähän katsoakin noita viikon koostelähetyksiä.

Anniina tosiaan aivan pihalla - yllätys yllätys.
 

J.Petke

Jäsen
Munya vaikuttaa kyllä ihan jees-kaverilta, englanti taipuu hyvin

Zimbabwessa puhutaan virallisena kielenä englantia. Rento tyyppi tuo tumma poika. Tuo varmasti eloa taloon. Olisi ihan piristävää jos talon virallinen kieli muutettaisiin täksi viikoksi englanniksi.

Johankin tuntui edustavan ihan hyvin. Toivotaan, että pätkiä tuolta afriikasta näytetään joka päivä noissa koosteissa.

Yllättävän paljon kangertelee Annan englanti ottaen huomioon sen, että tyttö on kuitenkin ollut jenkeissä vaihdossa.
 

Kurt

Jäsen
Ihan hyvin veti Johan siellä paikallisessa BB:ssä, oli Johan ehdottomasti paras valinta lähetettäväksi tuonne. Propsit siitä, ja taitaa tuo keikka sinetöidä Johanin BB-voiton.

Cheryll on jo nyt kuumana Munyaan, taitaa saada mustaa miestä tällä viikolla. Ja Ansku on niin pihalla, että hävettää ihan kotisohvallakin hänen puolestaan.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
"Se puhuu ulkomaan kieltä!"

No shit Sherlock?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös