Suomen Big Brother 2007

  • 969 692
  • 3 273

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän koosteen perusteella...Kadi vei Akia 100-0. Aki teki itsestään täydellisen pellen. Aki vetoaa miehisyyteen ja sen jälkeen voimiinsa ja siihen kuinka voisi lyönnillä tapppaa. Hyvin tyypillistä heikkoitsetuntoisen miehen käytöstä. Kadin pisteet nousivat kyllä huimasti, mutta taitaa tuo laiskottelu viedä äänestykseen.
 
Jos tää olisi Kylmä Rinki, niin silloin Akibisi olisi titannut Ryssää päähään ja polkenut sitä keittiössä.

Noh, jumalauta rupeaa tuon Timppan jatkuva vonkaaminen ottamaan päähään., kaverihan pokaa naisia samalla tavalla kuin ylä-aste ikäiset, "oot kiva ja käsi pöksyhin".

Äänestin juuri Henrille plussaa.

edit.
Onko tämän kauden teema se, että ne muijat joita Timppa räplää lentävät äänestyksessä ulos?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ei helvetti mitä settiä! Aki on talon päällikkö ja kuningas. Antakaa hänelle ne rahat niin menee oikeaan osoitteeseen. Legendaarista settiä heitti, hauska veikko.

Kadissa tuli tänään esiin se kuinka vittumainen, omahyväinen, itsekeskeinen minäminäminä-tyyppinen akka on kyseessä. Tollasta ei jaksais kauan katsella, naama on ihan ok, mutta toi luonne on aivan hirveä. Saisi lähteä Helin jälkeen talosta.

Parasta viihdettä tämän vuoden BB:ssä tämäniltainen jakso!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
"sä oot heikoilla hangilla." Siis ei helvetti! Miten joku aikuinen mies jaksaa vääntää tollasta. Teki mieli mennä telkkarista sisään ja ladata turpaan sitä rasvapattia.

Mutta kyllä toi Kadikin on aika ärsyttävä. Munaa toisten päivätehtävän ja sitten vaan sanoo, että "voi voi..." Aargh. Ja kuten tuossa aikaisemminkin kommentoitiin, niin nuo ghetto-pääsheikkaukset olivat aika myötähäpeällisiä.

Parasta tässä kaikessa on se, että nyt saatiin tapahtumia taloon. Loistavaa!

Ja sitten vielä se raumalainen milla magia kilahteli kilon kurkku kädessä. Just joo. Olisin ehdottanut sille kurkulle jotain muuta käyttöä, niin ei tarttis täristä...
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aki teki itsestään täydellisen pellen kännipäissään, mutta niinhän me kaikki joskus. Itse olen 100% Kadin puolella tuossa äskeisessä episodissa. Muut olisivat sitäpaitsi voineet kertoa heti alkuun mikä oikeasti vituttaa eikä peitellä sitä jollain olemattomalla hakemalla haetulla riidalla.

Kadi piti pään hienosti kylmänä eikä alentunut Akin tasolle missään vaiheessa. Itse en olisi pysynyt yhtä tyynenä tuossa tilanteessa millään ilveelläkään.

edit: Ihan vitun totta, että tuo rauman ämmä on suorastaan kuvottava pikku paskiainen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämän illan jakson perusteella olen valmis lähettämään Kadin kotio.

Jos jonkun puolia tuossa kinastelussa olisi pitänyt pitää, niin ilman muuta silloin Akin puolia.

Kadilta tyhmää ja lapsellista kinastelua tyyliin: Mä teen mitä mä haluan... Ja kansakin äänestää ketä haluaa, kannattaisi myös se muistaa.

Kadia ei kauheasti edes päivätehtävä kiinnostanut joten maku meni täysin. Eikä tuo Kadi nyt niin kauhean nätti edes ole. Talon nätein oli Satu, mutta hän on mennyt jo.

Akin hiiltymisen voin ymmärtää kun ottaa huomioon Kadin käyttäytymisen ja reilun alkoholin nauttimisen.

Ok, ei Akiltakaan mitään the fiksua käytöstä, lapsellista uhoa kieltämättä. Mutta kyllähän se totta on, että jos Aki tinttais tuota Kadia, niin tuskin jälki olisi kauhean kaunista, mutta eipä sitä nyt uhota olisi toki tarvinnut.

Mutta mitäköhän sellaista Aki teki, että hänet pitäisi laittaa suoraan äänestykseen ensi kerralla? Niin kuin joku täällä uhosi, olisi kiva vain tietää...
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Tämän koosteen perusteella...Kadi vei Akia 100-0. Aki teki itsestään täydellisen pellen.

No just. Jos tuosta löytää fiksun voittajan, niin ihmettelen. Kyllähän tuo Kadi on tuon perusteella niin omahyväinen bitch kun vaan voi olla. Mua ei kukaan komenna ja mulle ei kukaan huuda. Ja mää en tee mitään muiden hyväksi. Ja pää keinu kun vieteriukolla.

Mutta kyllä jumitti Akikin niin täysillä kun vaan voi. Niitä poliisiläppiä ei tainnut näkyä ollenkaan.

Tuo on seuraus kun kaksi idioottia pääsee jankuttamaan. Sikäli outo oli nähdä tuo otatus, kun olen tähän asti pitänyt molempia ihan "fiksuina" ja ok tyyppeinä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kadi oli ärsyttävä mutta ymmärrän täysin tuollaiset väkisin väännetyt vittuilut kännispäissään kun ollaan kuitenkin 24 h päivässä samojen naamojen kanssa ja vielä niin vittumaisissa oloissa. Tuo purki jännitystä.

Lisää vaan viinaa taloon mutta kyllä taloon muullakin keinolla saataisiin vipinää kun vain olisi hyvä viikkotehtäviä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
"sä oot heikoilla hangilla." Siis ei helvetti! Miten joku aikuinen mies jaksaa vääntää tollasta. Teki mieli mennä telkkarista sisään ja ladata turpaan sitä rasvapattia.

Mutta kyllä toi Kadikin on aika ärsyttävä. Munaa toisten päivätehtävän ja sitten vaan sanoo, että "voi voi..." Aargh. Ja kuten tuossa aikaisemminkin kommentoitiin, niin nuo ghetto-pääsheikkaukset olivat aika myötähäpeällisiä.

Parasta tässä kaikessa on se, että nyt saatiin tapahtumia taloon. Loistavaa!

Ja sitten vielä se raumalainen milla magia kilahteli kilon kurkku kädessä. Just joo. Olisin ehdottanut sille kurkulle jotain muuta käyttöä, niin ei tarttis täristä...

Minua kyllä ärsytti enemmän Kadin hokema: teen tasan tarkalleen niin kuin haluan... Akihan latoi vain totuuden, sillä tuskin äänestäjät kovin kummoisesti Kadista enää ajatteleekaan.
 

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
"Sä oot heikoilla hangilla..." Voi vittu mikä pelle. Että aikuinen mies viitsii. Huh, huh. Kadille pisteet, piti hyvin päänsä kylmänä. Sä oot heikoilla hangilla!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kadi piti pään hienosti kylmänä eikä alentunut Akin tasolle missään vaiheessa. Itse en olisi pysynyt yhtä tyynenä tuossa tilanteessa millään ilveelläkään.

Kyllä. Omasta mielestäni kanssa hyvä veto olla rauhallinen, kun toinen hokee heikkoa hankea. Ihan oikea ratkaisu. Ainoa virhe tuli siinä, että sanoi loppuvaiheessa jotain, että onko Akin äiti ollut sille tyly lapsena tms... Aika vaarallisia kommentteja mennä heittämään tossa tilanteessa, kun ei tiedä toisen lapsuudesta mitään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä. Omasta mielestäni kanssa hyvä veto olla rauhallinen, kun toinen hokee heikkoa hankea.

Toinen hokee heikkoa hankea, ja toinen itserakkauta runsaasti puhkuvia lauseita. Kumpi noistakin sitten on parempi? Minulta nyt ei kauheasti ole koskaan sääliä itserakkaita kohtaan irronnut joten kyllä tuo Akin hokema parempi on.

Itse en nyt näe mitään kauhean radikaalia tuossa, jos nyt joskus hieman heittää ylikierroksilla ja hokee tuollaista Sä oot heikoilla hangilla. So what? Ei pidä ottaa niin vakavissaan?

Noh, lisätään sen verran, että ehkäpä meikäläisen ajatuksia johonkin suuntaan vie myös se, että olen satsannut hieman Akin voittoon vedonlyönnissä... Ja vedonlyöntini taitaa olla nyt heikoilla hangilla...
 

Betoz

Jäsen
Olipa huikeaa settiä eilisiltana. Tuo koko pätkä olisi ollut kive nähdä suorana lähetyksenä. Aki menetti silmissäni pisteensä hetkessä, Kadi puolestaan on menettänyt ne vähitellen tässä muutamien vikkojen aikana.

Kadi on osoittanut olevansa todella lapsellinen, mutta että Akikin. Huhhuh, mitä porukkaa.

Parhaat quotet:

Aki: "Sä oot vaan nainen"

Aki (36v): "Sä oot heikoilla hangilla" 15x

Kadi: "Oliks sun äiti ilkeä sulle, kun sä olit pieni"
- ehkä paskin ja lapsellisin provosointiyritys ihmiskunnan historiassa.

Aki: "Jos mä lyön niin siltä lähtee henki"
- no, eipä mennyt ne kaikki tunnit salilla hukkaan.

Aki: "Kuka on huutanut?", kun Pia juuri muutamia minuutteja aiemmin huusi Kadille suoraa kurkkua.

Kadi: "Mä teen mitä mä haluun"
- joo, huomattu on, ja kohta sä teet mitä sä haluat, tosin kotoota käsin.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Itse en nyt näe mitään kauhean radikaalia tuossa, jos nyt joskus hieman heittää ylikierroksilla ja hokee tuollaista Sä oot heikoilla hangilla. So what? Ei pidä ottaa niin vakavissaan?

Ei siinä ainakaan minusta ole mitään radikaalia. Lapsellista kyllä. Se olisi ollut ihan hyvä, jos olisi pari kertaa sen heittänyt, mutta sitten se koko lauseen merkitys katosi ja jäi vaan jäljelle hokema, jota jengi heittää kylillä seuraavat 3 kuukautta.

Vakavissaan tuota ohjelmaa tuskin ottaa ketään.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
"Sä oot heikoilla hangilla..." Voi vittu mikä pelle. Että aikuinen mies viitsii. Huh, huh. Kadille pisteet, piti hyvin päänsä kylmänä. Sä oot heikoilla hangilla!

Tulipa katsottua ensimmäinen jakso tätä tällä kaudella ja olipa noloa. Melkoinen myötähäpeän tunne kyllä tuli, kun noiden toilailuja seurasi.

Mutta tuo "heikoilla hangilla" ja "sä oot vaan nainen" yhdistettynä "jos mä lyön sitä, se kuolee"on kyllä sellainen trio jolla pitäisi saada välittömästi one-way ticket ulos tuolta.

Olihan Kadikin aika ärsyttävä, mutta useat naiset on tollasia - myös suomalaiset.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Täälläkin eka jakso (tosin vain puolet siitä) katottuna nyt. Yhtään historiaa tietämättä pakko sanoa että kyllä Kadi veti kyllä pisteet kotiin tuossa väännössä. Jostain syystä Kadille huudetaan kun se kysyi miksei huoneeseen saa mennä (ei ollut itse menossakaan sinne) niin pari mulkeroa huutaa että kun ei sinne saa mennä. Sitten tämä mensan perustajajäsen alkaa kutsumaan Kadia valehtelijaksi ja hokemaan heikoilla hangilla. Noin ärsyttävää jannua en ole nähnyt pitkään aikaan (koskaan?). Kyllä mun mielestä tuo Kadin murheellinen lapsuus kommentti sopi ihan hyvin tuohon tilanteeseen kun Yön Timolta leikkasi kiinni ja levy jäi paikoilleen.

En siis tosiaan tiedä oliko tämä kohtelu ansaittua Kadin kohdalla aiemmilla tempauksilla, mutta jos äänestäisin näin puolikkaan jakson nähtyäni niin tämä miehekäs mies joka tappaa naisia yhdellä iskulla pakkaisi laukkunsa.

Disclaimer: Tietääkseni kyseinen henkilö ei ole ketään tappanut lyömällä. Tällä viitataan ainoastaan henkilön kommentiin.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa huikeaa settiä eilisiltana. Tuo koko pätkä olisi ollut kive nähdä suorana lähetyksenä. Aki menetti silmissäni pisteensä hetkessä, Kadi puolestaan on menettänyt ne vähitellen tässä muutamien vikkojen aikana.

Kadi on osoittanut olevansa todella lapsellinen, mutta että Akikin. Huhhuh, mitä porukkaa.
Baarireissu peruuntui, joten tuli nähtyä illan show. Vaikka Kadi oli tapaansa ärsyttävä, veti sarvipää todellakin pohjat. Odotus on palkittu ja bb:n viihdearvo on kovassa nousussa. Täytyy varmaankin käydä ensi viikolla teetättämässä t-paita, jossa lukee 15 kertaa "Sä oot heikoilla hangilla".

Edit: No pistetään sitten 32 kertaa Heikoilla hangilla.
 
Viimeksi muokattu:

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä bändiä/biisiä ne soitti talossa eilen? Oli kuulemma joku jaappanilainen bändi? never heard? kuulosti jotenkin hyvältä
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sitähän minä tässä vaan ihmettelen, että voiko tuollaisella "sä oot tosi kiva, ajattele vaikka mua" -lässytyksellä saada mitään vastakaikua edes hitusenkin täyspäiseltä yli 16-vuotiaalta? Varsinkin jos ei ole mikään kreikkalainen veistos olemukseltaan.

Taisi muuten Henri jo nuorena ymmärtää, että kyllähän ne tipit ovat paljon suurempi tienesti kuin keppien kiertäminen alamäessä. Lahjoja kyllä oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös