Suomen Big Brother 2007

  • 973 417
  • 3 272

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kadi on kyllä juuri sellainen, minkälaisen kuvan sain henkilöstä heti alussa.. "Minäminäminä, minä teen mitä minä haluan!" Muutenkin pyörii sängyssä aamupäivät, kitisee, eikä tarjoa kovin kummoista silmänruokaa..

Mukavaa että taloon tulee kunnon riitoja, tylsää katsottavaa muuten tällainen höntsäily. Timo oli muuten innokkaasti Kadia puolustamassa, aika pelimies, olisiko ollut jonkunlaiset taka-ajatukset?
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkele! Heti kun jättää bb:n seuraamisen parin vuorokauden ajaksi, niin tottakai silloin alkaa tapahtua. Kuinkas muutenkaan? Sunnuntaina on katsottava koko spektaakkeli alusta alkaen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Heikoilla hangilla

Kadin pointtihan oli, että hän ei ota käskyjä keneltäkään vaikka tämä puhuisi Big Brotherin edustajana ja jos häntä ei nappaa päivätehtävään osallistuminen, niin hän ei sitten osallistu.

Ihan valideja pointteja jos sattuu olemaan itsekäs paska.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomenna toisaan luvassa superhyperkultahopeaturbomegaylläri. Odotukset eivät ole kovin suuret.

Olisin kyllä hiukan huolissani, jos joutuisin Henkan kanssa tuolla asumaan. Veikkaan, että kaveri tulee antamaan vielä jollekin pataan, mistä tietenkn seuraa välitön häätö.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tää Kynäniska-Heka, joka sinne äsken pamahti, on sen tason idiootti ettei se tuolla talossa kauaa vanhene. Itse kun joutui intissä kuuntelemaan sen juttuja ja muutenkin olemaan tekemisissä tyypin kanssa 6kk sen ollessa alikessuna niin henkirikoksen toteuttaminen oli hyvin lähellä.
Voin kuvitella millainen asshole tämä Heka on alikessuna ollut. Paitsi että jätkä luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja osaa mitä vaan, on hänen kielenkäytössäänkin yksi ärsyttävä piirre. Sana periaatteessa sisältyy vähintään joka toiseen lauseeseen. Periaattees niinku sitä ja periaattees tätä, jne.

Jos Heka selviää kolmannen kerran häätöuhasta sunnuntaina, niin taas nähdään se vittumainen virne ja voitonriemu. Toisaalta, olihan Perttukin ekalla kaudella monesti äänestyksissä, mutta yleisö ulkona tykkäsi, vaikka kanssa-asukit halusivatkin eroon. Hekan kohdalla tuskin silti tällaista ilmiötä syntyy. Eli ulos vaan ja mahdollisimman pian.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Missä tästä ylläristä on oikein puhuttu? En itse ole kuullut mitään faktaa. Hekasta sen verran että pysykööt talossa. HMV Heli pois. Rambon shouta on kiva seurata... Viikko vielä ainakin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kadia ei naisen omien sanojen mukaan komentele kukaan eikä sille huudeta, ei edes oma äiti.

Niin Kadi sanoi että hänelle ei syyttä saa huutaa edes oma äiti ja eilenhän Aki ja Piia huusi Kadille ja Jarkolle päin naamaa aivan syyttä kun Kadi ja Jarkko oli keittiössä syömässä yöpalaa ja halailivat. Ja komentelusta Kadi sanoi että hän ei hypi kenenkään pillin mukaan vaan tekee ja on juuri niin kuin itse haluaa. Kadi oli itsekäs päivällä nukkuessaan (kun ei ollut kuulemma saanut unta ollenkaan edellisenä yönä) tunnin eläin-tehtävän aikana, esittäen laiskiaista - tosin muistaako joku että asukkaat olisi saaneet näistä tunnin tehtävistä joskus jonkun palkinnon?

Illan episodiin Kadi oli harvinaisen syytön, vaikka kuulemma poliisin kuulustelutekniikalla Aki olikin saanut selville että Kadi valehtelee ja se on kolme yhtä vastaan - shut the fuck off. Samat poliisikuulustelut oli paljastanut myös että Kadi on nainen ja heikoilla hangilla joka varmistettiin sitten useampaan kertaan (subin sivujen mukaan 32 kertaa). Koko homma oli alunperin iso väärinkäsitys josta tuli aikamoinen soppa, kiitos Sveitsi-Jarkon joka oli yhtä mieltä toisaalle ja toista toiseen suuntaan. Saa nähdä tuleeko hommasta Akille jotain rangaistusta, itse veikkaan että Aki joutuu ensi viikolla automaattisesti äänestykseen.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Saa nähdä tuleeko hommasta Akille jotain rangaistusta, itse veikkaan että Aki joutuu ensi viikolla automaattisesti äänestykseen.

Hölmöltä tuntuu, kun miltei joka suunnalta valitetaan että talossa on tylsää eikä mitään tapahdu. HMV-porukkaa taas mukana. Mutta, auta armias kun taloon hommataan viinaa ja saadaan ensimmäinen riita aikaiseksi!! Sitten ollaan talosta jo porukkaa lynkkaamassa ja ulostamassa.. Ymmärtäisin tilanteen jos riita olisi edennyt tuosta suunsoitosta johonkin fyysiseen, mutta en nyt..

SubTv:n nettisivuilta uutisia katsoessani huomasin oikeassa alalaidassa linkin SubTv:n Subject-keskustelupalstalle ja päätin kurkistaa minkälaista vääntöä on käynnissä, virhe. Ensimmäiset otsikot; Aiheesta on tehty tutkintapyyntö, ois kiva tietää onko Aki hakannut tyttöystäväänsä, Neekeri ulos. Pikaisen vierailun jälkeen täytyy sanoa, etten enää ikinä eksy tuolla Suomi24:n tasoiselle palstalle.. Hyvin alustettuja ketjuja +500 kpl, sekä chattiviestit, ah, mitäpä muuta sitä ihminen tarvitseekaan?!?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Niin Kadi sanoi että hänelle ei syyttä saa huutaa edes oma äiti ja eilenhän Aki ja Piia huusi Kadille ja Jarkolle päin naamaa aivan syyttä kun Kadi ja Jarkko oli keittiössä syömässä yöpalaa ja halailivat. Ja komentelusta Kadi sanoi että hän ei hypi kenenkään pillin mukaan vaan tekee ja on juuri niin kuin itse haluaa. Kadi oli itsekäs päivällä nukkuessaan (kun ei ollut kuulemma saanut unta ollenkaan edellisenä yönä) tunnin eläin-tehtävän aikana, esittäen laiskiaista - tosin muistaako joku että asukkaat olisi saaneet näistä tunnin tehtävistä joskus jonkun palkinnon?

Siellä kukaan huutanut. Sanoivat asian, ehkä vähän normaalia painavammalla äänensävyllä, mutta huutamista siitä ei saa tekemälläkään tehtyä.
Ja toisaalta, kun akka on niin perkeleen tyhmä, että ei tajua mitään, niin pakkohan sitä on vähän kovemmin sanoa. Eikä siltikään mennyt päähän, että minkä takia sinne huoneeseen ei saanut mennä, vaan päällinmäisenä pyöri mielessä, vittu minua ei komennella, kun minä olen itsekäs prinsessa.

Ja silloin edellisenä yönä, Kadi nukkui ainakin meidän telkkarissa ennen puolta yötä. Timo oli ainoa, jossa oli jotain elonmerkkiä, mutta sekin makoili vain sängyssä silmät auki.

Koko homman pointti oli, ettei hopea makkariin saa mennä, koska Heli nukkuu siellä. Aki ja tämä hytösklooni (mikä sen oikea nimi on?) esittivät asian huonosta, mutta aivan turhaan Kadi otti asiasta nokkiinsa.
Ja vielä turhempaa oli, pississhow tämän jälkeen, kun oltiin naama norsunvitulla, ja esitettiin, että oltiin koettu suurtakin vääryyttä.

Hommassa ei ollut voittajia eikä häviäjiä, mutta loistavaa viihdettä se oli silti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Siellä kukaan huutanut. Sanoivat asian, ehkä vähän normaalia painavammalla äänensävyllä, mutta huutamista siitä ei saa tekemälläkään tehtyä.

Satavarmasti Piia ja Aki huusi Kadille ja Jarkolle keittiössä, siinä riidan loppuselvittelyssä Timo huusi Akia painumaan kauemmaksi muuten kaikki puhuivat kiivaaseen sävyyn mutta eivät huutamalla.

Ja toisaalta, kun akka on niin perkeleen tyhmä, että ei tajua mitään, niin pakkohan sitä on vähän kovemmin sanoa. Eikä siltikään mennyt päähän, että minkä takia sinne huoneeseen ei saanut mennä, vaan päällinmäisenä pyöri mielessä, vittu minua ei komennella, kun minä olen itsekäs prinsessa.

Kadi ei ollut menossa sinne huoneeseen, piste. Ja siksi se oli ihmeissään mitä pilleripeikko ja wannabe-gootti siinä yhtäkkiä laukesivat.

Ja silloin edellisenä yönä, Kadi nukkui ainakin meidän telkkarissa ennen puolta yötä. Timo oli ainoa, jossa oli jotain elonmerkkiä, mutta sekin makoili vain sängyssä silmät auki.

En tiedä nukkuiko, joka tapauksessa eilen Kadi kuitenkin kertoi että ei ollut saanut unta edellisenä yönä vaan oli kuullut kaikki poikien huoneessa tapahtuneet jutustelut yms.

Koko homman pointti oli, ettei hopea makkariin saa mennä, koska Heli nukkuu siellä. Aki ja tämä hytösklooni (mikä sen oikea nimi on?) esittivät asian huonosta, mutta aivan turhaan Kadi otti asiasta nokkiinsa.
Ja vielä turhempaa oli, pississhow tämän jälkeen, kun oltiin naama norsunvitulla, ja esitettiin, että oltiin koettu suurtakin vääryyttä.

Homman pointti oli se että kaksi kettiönatsia Aki ja Piia ottivat Helin vahtimis roolinsa (tosin tuokin homma oli vain Piialle annettu) liian tosissaan ja avautuivat kahdelle aivan väärälle henkilölle jotka eivät olleet edes menossa Heliä häiritsemään. Kadi ei ymmärtänyt miksi Aki ja Piia raivosivat ja kyseli sitä Jarkolta joka sanoi Kadille ettei tiennyt itsekään mistä siinä huutamisessa oli kyse, hetken päästä Jarkko kuitenkin taas Akille puhuessaan sitten kuitenkin tiesi mistä oli ollut kyse joten Akin mielestä Kadi valehteli, vaikka näin ei ollut. Kadi yritti tuon episodin jälkeen saada selvyyttä mistä koko hommassa oli kyse mutta Aki oli jo poliisikuulustelemalla päässyt johtopäätökseensä ja homma kärjistyi lopulta tuohon nähtyyn sanaharkkaan ja jälkilöylyihin Kadin selän takana joissa "vasikoilta leikataan kieli ja katkotaan kaula" tai "lyömällä lähtisi henki".

Aki ja Piia olivat jutun alkuunpanijat ja Jarkon munattomuus teki hommasta sitten Kadi vastaan pojat episodin.

ps. tänään nähdään kuinka leikelty versio tuosta saadaan koosteeseen kasattua ja näkyykö Akin kaulan katkomis ja kielen leikkaus jutut sekä ne poliisikuulustelut.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
En ihmettele yhtään, että olen nähnyt asian eritavalla kuin flintti. Ainahan flintti on ollut noiden narttujen puolella, ja aina tulee myös olemaan.
Lohkeaa varmaan paremmin, kun pitää vittupäiden puolia.

P.S. Kadi valehteli siitä helvetti jutusta, josta koko valehtelu episodi + poliisikuulustelut lähti liikkeelle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
P.S. Kadi valehteli siitä helvetti jutusta, josta koko valehtelu episodi + poliisikuulustelut lähti liikkeelle.

Koko helvetti sanalla ei ollut mitään merkitystä koko riidassa, se oli vain Akin kiemurtelua pois siitä ettei muka olisi huutanut.

Se vaikuttaako se että Kadi on nainen ja Aki "mies" minun mielipiteeseeni lienee epäolennaista, sen kuitenkin totean että hämmästyttävän moni on BB plazalla saanut Akin tänään inhokikseen - Tilannetta voi tsekata myös bigbrotherin omalta keskustelupalstalta tästä keskustelusta ja katsoa miten tuo kenen puolella ollaan tilanne jakautuu. Mutta ehkäpä mä taas annoin mulkkuni ajatella puolestani, niin kuin näkyy noiden linkkien perusteella tekevän yllättävän moni.

Flintille asia kuin asia on oikein, kun sanojana on nainen tai homoseksuaali. Lienee yksi noista subin keskustelupalstan jeesustelevista kukkahattutädeistä.

Ihan knoppitietona niin bi-seksuaali ei tarkoita homoa ja enpä ole viitsinyt registeröityä tuonne subin keskusteluun tai edes BB plazallekaan.
 
Viimeksi muokattu:
Saa nähdä tuleeko hommasta Akille jotain rangaistusta, itse veikkaan että Aki joutuu ensi viikolla automaattisesti äänestykseen.

Itsehän en seuraa 24/7 enkä lue nettisivuja sen tarkemmin ja ainoat tiedonjyvät eilisillan/yön tapahtumista olen lukenut tästä ketjusta. Lukemani perusteella jäi epäselväksi mitä se Aki on nyt tehnyt, että ansaitsee joutua suoraan äänestykseen? Jotain verbaalista vääntöä talossa on ilmeisesti ollut, mutta eihän nyt siitä voida ketään rangaista. Eri asia jos on käyty käsiksi tai vastaavaa, mutta sellaisesta en ole lukenut.

Mitä siis siellä nyt eilen todellisuudessa tapahtui? Jotain ilmeisen vakavaa kun kilpailijoita ollaan heittämässä rangaistukseksi suoraan äänestykseen. Vai joutaako Aki äänestykseen, koska ei miellytä flintstonea eikä Soturi-Miraa?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tottakai Aki joutuu suoraan äänestykseen sillä onhan hän korottanut ääntänsä Flintin suosikille. Siitä ansaitsee saada korsikalaisen verikirouksen. Toki niin teki Piiakin, mutta hänen puolustukseen on sanottava, että Piialla on rämpsä.

Sitä paitsi 24/7 kanavan omistajana pystyn katsomaan tuon pätkän (vaikka se aika leikelty onkin) uudestaan ja Kadihan ilmoittaa heti alussa statementin että hän menee hopeahuoneeseen jos hän vittu haluaa, eikä kellään ole siihen mitään sanomista.

Toki ymmärrän virolaisten post-neuvostoliittolaisen uhon kaikkea auktoriteetteja vastaan, mutta mahtaako Big Brother talo olla tuollaiselle basket caselle se paras paikka jos ylhäältä tulevat järjettömät komennot ovat punainen vaate?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hyvää Henri-settiä tuolla Subin sivuilla. 24/7:lta varmaan nähty jo, mutta laitetaan tännekin:

Subtv.fi kirjoitti:
Henri kertoi Akille taidoistaan talvilajeissa... Urheilulliseksi paljastunut Henri kertoi mielellään harrastuksistaan pyöräilystä sekä kumparelaskusta, joissa taitoa riittikin.

- Kyl mä muistan, kun kävin laskee kumparerinnettä, Aki muisteli jalkojen kipuja jälkeen päin. - Se oli kyl tosi vaikee.

- Mä oon polvella useesti lyönyt leukaan ja nenään, kun taipui tosiaan sen verran paljon, Henri kertoi omista ensikokemuksistaan.

Aki oli sitä mieltä, että kumparelasku oli aloittelijalle melko vaarallista. Henri allekirjoitti väitteen ja korosti vaarallisuutta, kun laskun rytmi menisi sekaisin. Mies vertasi laskijaa sätkynukkeen.

- Mut sit kun sä oot pro, niin sä oot pro. Se vaatii treenii ja turpaan ottoa, Henri lisäsi.

- Yks on tietysti pujottelu, josta mä tykkään kans, Henri vaihtoi talvilajia.

Turkulainen kertoi kokemuksestaan Messilässä. Laskettelukeskuksessa oli miehen nuoruusaikoina ollut pujottelun valmennustiimi treeneissä. Henri oli pyytänyt lupaa päästä mukaan kokeilemaan laskemista. Suorituksensa jälkeen valmentaja oli pyytänyt miestä remmiin mukaan, koska Henri oli laskenut hyvän ajan lähes virheettömästi. Henri ei kuitenkaan ollut halunnut mukaan tiimiin.

Huikea one-liner tuo "Sit kun sä oot pro, niin sä oot pro.". Ei varmasti ole helppoa olla paras kaikessa. With great power comes great responsibility.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yleensä flintin "olen aina naisen, tai ainakin hyvännäköisen naisen puolella tilanteesta riippumatta"-asenne on aika raivostuttavaa luettavaa, mutta tällä kertaa olen jossain määrin tämän Jatkoajan oman "Timon" (josta tuli mieleeni, että miksi kaikki kusipäisimmät, neitimäisimmät ja ärsyttävimmät jätkät ovat tuotantokaudesta riippumatta Timo-nimisiä BB:ssä?) kannalla tässä asiassa. Kyllä kaikkein typerimmin eilen käyttäytyi tämä 36-vuotias hyrynsalmelainen, mitä helvettiä siellä päässä liikkui siinä vaiheessa kun alkoi tulla tätä tappo/vasikka-juttua? Jos tuollaisia puhuu ihan ääneen jostain toisesta henkilöstä suljetussa bb-talossa, niin onhan tilanteeseen jollain lailla reagoitava. Ei kai kukaan halua, että tuolla tulee ruumiita välittömästi kun joku bodari ottaa vähän viinaa. Se että vastapeluri on nainen, tekee asiasta vielä jonkin verran dramaattisempaa. Oma näkemykseni on että Aki noista huuruisista kommenteista äänestykseen, ja olkoon sitten katsojien päätettävissä kuka joutaa ulos. Tai sitten joku nollatoleranssi tälle miekkoselle, se eilinen käytös oli ihan oikeasti häiriintynyttä oli se sitten huumoria tai ei. Kadi on myös aika vitun ärsyttävä nainen, mutta kyllä tuolla sen verran täytyy olla luonnetta mukana jokaisella kilpailijalla ettei aina tarvitse päästä sanomaan sitä viimeistä sanaa. Voi muuten tulla aika sietämättömän pitkäksi ja vaikeaksi aika talossa.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Kukkahattutäti-Mazza on nyt vaan hiljaa. Jos Mazzan kaltaiset hiirulaiset saisivat päättää näistä asioista, ei BB:ssä tapahtuisi ikinä mitään mielenkiintoista. Akille valtavat myötätunnot eilisestä, Kadin kaltaiset venakkolehmät pitää pistää ruotuun!
 
Voi jeesus mä repesin, kun Yön-Timo ilmoittaa "shut the fuck off".
Hienoa tykitystä, mutta kyl tää suomalainen versu on heikko, tapahtuu vain kun viinaa saadaan.

Eestiläinen helvettiin ja Heli kanssa, aika paljon kertoo tästä paskasta, kun noita loppuja äijiä katselee.

edit. Eestiläinen on vissiin katsonut aika paljon ghetto horoja MTV:stä, kun joka kerta pää pyörii ja käsi heiluu samalla edessä. Kunnon panoa se muija tarvitsee, Aki polje sitä kuin heinäsorsaa.
 
Helvetti soikoon tätä Piia.. Ehdoton inhokki tämä Kyöpelivuoren kasvatti, ärsyttää minua ihan julmetusti ja kyllä voisin poistattaa tämän noita-akan talosta heti kun mahdollista.

Aki taas kännissä melkoinen k***ä ja yrittää näköjään koollaan egoilla yms..

Kadi perus venakko-akka, minäminäminäminä, pläpläplpäläplää. Maailma pyörii hänen ympärillään, mihinkään hän ei osallistu ja mitään hän ei tee. Ehkäpä Hekan kanssa P-Korean diktaatturi-pariskunnaksi?

Sä oot heikoilla hangilla, sä oot heikoilla hangilla, sä oot heikoilla hangilla...

EDIT. Ghetto-Aki etsiskelee nyrkkirautaansa ja henki on lähdössä Kadilla, samaan aikaan Jarkko jatkaa perseennuolemistaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kadi pyörittää päätään kuin mikäkin "gheton tyttö". "Oh no you didn't say that, girlfriend."
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
'Sä oot heikoilla hangilla' :) Hahaha. Uskomatonta settiä Alabama Snakelta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös