Niin Kadi sanoi että hänelle ei syyttä saa huutaa edes oma äiti ja eilenhän Aki ja Piia huusi Kadille ja Jarkolle päin naamaa aivan syyttä kun Kadi ja Jarkko oli keittiössä syömässä yöpalaa ja halailivat. Ja komentelusta Kadi sanoi että hän ei hypi kenenkään pillin mukaan vaan tekee ja on juuri niin kuin itse haluaa. Kadi oli itsekäs päivällä nukkuessaan (kun ei ollut kuulemma saanut unta ollenkaan edellisenä yönä) tunnin eläin-tehtävän aikana, esittäen laiskiaista - tosin muistaako joku että asukkaat olisi saaneet näistä tunnin tehtävistä joskus jonkun palkinnon?
Siellä kukaan huutanut. Sanoivat asian, ehkä vähän normaalia painavammalla äänensävyllä, mutta huutamista siitä ei saa tekemälläkään tehtyä.
Ja toisaalta, kun akka on niin perkeleen tyhmä, että ei tajua mitään, niin pakkohan sitä on vähän kovemmin sanoa. Eikä siltikään mennyt päähän, että minkä takia sinne huoneeseen ei saanut mennä, vaan päällinmäisenä pyöri mielessä, vittu minua ei komennella, kun minä olen itsekäs prinsessa.
Ja silloin edellisenä yönä, Kadi nukkui ainakin meidän telkkarissa ennen puolta yötä. Timo oli ainoa, jossa oli jotain elonmerkkiä, mutta sekin makoili vain sängyssä silmät auki.
Koko homman pointti oli, ettei hopea makkariin saa mennä, koska Heli nukkuu siellä. Aki ja tämä hytösklooni (mikä sen oikea nimi on?) esittivät asian huonosta, mutta aivan turhaan Kadi otti asiasta nokkiinsa.
Ja vielä turhempaa oli, pississhow tämän jälkeen, kun oltiin naama norsunvitulla, ja esitettiin, että oltiin koettu suurtakin vääryyttä.
Hommassa ei ollut voittajia eikä häviäjiä, mutta loistavaa viihdettä se oli silti.