Maxinelta lähti jo bikinit päältä jätkien kanssa paljussa... Kuningas alkoholi rankaisee!
Ei tuo Akikaan ihan kamalan fiksulta vaikuta. Kaveri on sanonut ehkä jo 50 kertaa Kadille "sä oot heikoilla hangilla." Loistava kyky perustella asiaansa. :-DTämän iltaisen perusteella Kadi ei ole laatikon terävin veitsi.
On toi Kadi kyllä aikamoinen luupää, johtunee siitä että tulee tuolta lahden eteläpuolelta.
Näin mäkin olen aina ajatellut, mutta nyt täytyy todeta, että toi Kadi on kaikessa höpsöydessään talon älykkäin ja seksikkäin naispuolinen asukas. Toivottavasti Kadi menee pitkälle Saulin ja "Etiksen" kanssa.On toi Kadi kyllä aikamoinen luupää, johtunee siitä että tulee tuolta lahden eteläpuolelta.
On toi Kadi kyllä aikamoinen luupää
HAHAHA!
BB-syksyn paras sitaatti:
"Sä oot mulle vaan nainen."
Ei jumalaut. "Mää kuulustelin Kadia niinku poliisikuuntelussa", "Mun mutsin faija on poliisi, mä tiedän kuinka nää kuulustelut menee", "Mun mutsin faija on poliisi, Kadi valehteli". Ihan kipeetä. Nyt ei näe 24/7:ssa missä Kadi luuraa?
On toi Kadi kyllä aikamoinen luupää, johtunee siitä että tulee tuolta lahden eteläpuolelta.
Oli. Mutta siinä auttaa, kun rakastaa itseään rajattomasti. Mikä näkyi hyvin, kun Kadi perseili päivätehtävän istumalla ja nukkumalla tuolissa, kun olisi pitänyt suorittaa tehtävää. Ei ollut paljon muulla porukalla väliä, kun ei sattunut nappaamaan. Ja onhan tätä minäminäminäminäminä-asennetta nähty ennenkin, joskaan ei yhtä räikeästi.Sanoisinpa vain että Kadi oli yllättävän vahva nainen, kaksi "miestä" (Aki ja Timo) hyökkäs täys laidallisen yhtä naista kohtaan ja ilmekään värähtämättä Kadi pisti loppuun asti vastaan sönkölle pilleripeikolle (jonka levy jäi päälle) ja menninkäiselle eikä missään vaiheessa perääntynyt.
Ei ollut Akinkaan show'ssa mitään järkeä, mutta tää heikoilla hangilla x40 ja sä oot mulle vaan nainen oli ihan huikeaa settiä. Vasikkajuttua sen sijaan en tajunnut edes vähän alusta...