Suomen Big Brother 2007

  • 973 413
  • 3 272

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Jumalauta musiikkia taloon! Akilla meno päällä.

Onko joku muu huomannut, onko Timolla varvaskoru? Siis sellainen sormus varpaassa?
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Varvaskorusta viis, tänään joku käy vetää Maxinea viikseen !
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heli "menen nukkumaan" Heli on kyllä edelleenkin todella tylsä ilmestys ja ainakin viihde/vitutusarvon vuoksi olisi parempi, jos Henri saisi vielä viikon elvistellä talossa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Maxinen viiksistä viis. Jätkien paljunlämmitys meinaa karata käpälästä. Komiat liekit oli jo hetken tuolla pihalla. Oiskohan kevyttä sanktiota tulossa?
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Maxinelta lähti jo bikinit päältä jätkien kanssa paljussa... Kuningas alkoholi rankaisee!
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Maxinelta lähti jo bikinit päältä jätkien kanssa paljussa... Kuningas alkoholi rankaisee!

Joo Maxine alasti paljussa neljän alastoman miehen kanssa. Kimppahalia vedeltiin äskettäin. Voi jessus mitä menoo. Pieni palon alkukin jo oli, jonka Jarkko sammutti ja jonka takia Jarkko sai tehtäväkseen valvoa menoa.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Aki löi sitten boan näytille. Maxinella hyvä meno, muut eukot todella vaisuja. Lisää pesää altaaseen! Kuka äijistä vonkaa ekana? Nyt Maxinekin alko hermostuu. Prkl.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tämän iltaisen perusteella Kadi ei ole laatikon terävin veitsi. Ärsyttäväksikin tuo muija on paljastunut.

Harmi vaan, että bileet näkyy olevan ohi, ja itseä ei nukuta ollenkaan. Jospa ne vielä piristyisivät.
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vielä viikko sitten mulla oli jäljellä neljä suosikkia: Aki, Jarkko, Kadi & Sauli. Kuluneen viikon aikana on jälleen yksi kilpailija pudonnut joukosta eli Jarkko. Onko muut huomanneet tämän jätkän kykyä puhua paskaa ja rehennellä kuvitetuila seksikokemuksilla. Keletana jos tuolla naamalla ja kropalla koetaan enemmän kuin legendaarinen Ron Jeremy koko "työ"urallaan, kaupungissa, jossa Timon kaltainen "nättijussi" kertoo naisten valloittamisen olevan jokseenkin haastava tehtävä, niin täytynee nostaa elopainoa 30 kiloa, kammata tukka harjaan ja lähteä Seinäjoelle korjaamaan nätit jussipaitaiset lyylit meikäläisen kanssa villiin ryhmäseksi sessioon.

Tuntuu olevan helppoa "Punkin maailmassa".
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän iltaisen perusteella Kadi ei ole laatikon terävin veitsi.
Ei tuo Akikaan ihan kamalan fiksulta vaikuta. Kaveri on sanonut ehkä jo 50 kertaa Kadille "sä oot heikoilla hangilla." Loistava kyky perustella asiaansa. :-D
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
HAHAHA!

BB-syksyn paras sitaatti:

"Sä oot mulle vaan nainen."

Koita nyt riidellä muutenkin Akin kanssa. Ei mitään jakoa.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
On toi Kadi kyllä aikamoinen luupää, johtunee siitä että tulee tuolta lahden eteläpuolelta.

Pikkasen tekis mieli vetää turpaan tuota tummahipiäistä jannua. "En mä ole kännissä" mutta silti jauhaa 100 kertaa "Sä oot heikoilla hangilla". Myös sanoo että nyt mä annan tän jutun olla, mutta sama mussutus jatkuu vaan. Itse tuon sopan keitti mattieskohytösen (piian) kanssa kun meni kadia komentelemaan vaikka tämä vaan seisoskeli keittiössä.

Akin paras rooli tässä talossa on nähty, se lapsena oleminen, nyt pihalle koko paska. En voi ymmärtää mitä se jauhaa tuosta "vasikoille käy näin". Onneksi en ole tuollasen kaveri, ei jaksa kännissä moista jankkaamista kuunnella.
Akilta tulee taas niin kovaa faktaa että.. ulos ulos ulos.

Hyvin se jaksaa myrkyttää noita muita Kadia vastaan..
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On toi Kadi kyllä aikamoinen luupää, johtunee siitä että tulee tuolta lahden eteläpuolelta.
Näin mäkin olen aina ajatellut, mutta nyt täytyy todeta, että toi Kadi on kaikessa höpsöydessään talon älykkäin ja seksikkäin naispuolinen asukas. Toivottavasti Kadi menee pitkälle Saulin ja "Etiksen" kanssa.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Ei jumalaut. "Mää kuulustelin Kadia niinku poliisikuuntelussa", "Mun mutsin faija on poliisi, mä tiedän kuinka nää kuulustelut menee", "Mun mutsin faija on poliisi, Kadi valehteli". Ihan kipeetä. Nyt ei näe 24/7:ssa missä Kadi luuraa?

Edit. repe_joken viitoittamana miesystävästä tosiaan kyse. Iskä saattaisi olla turhan iäkäs.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei jumalaut. "Mää kuulustelin Kadia niinku poliisikuuntelussa", "Mun mutsin faija on poliisi, mä tiedän kuinka nää kuulustelut menee", "Mun mutsin faija on poliisi, Kadi valehteli". Ihan kipeetä. Nyt ei näe 24/7:ssa missä Kadi luuraa?

Mun mielestä se puhu mutsin miesystävästä. Mutta hianoo, etten mennyt vielä nukkumaan. Parasta mitä telkkarista on tullut vähän aikaan. "Vasikoille käy näin" .
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aki, lopeta toi akti!

Melkein kuukausi piti odottaa, ennen kuin porukalla alkoi kilahtelemaan oikein kunnolla. Onhan tuo Kadi hieman rasittava, mutta enemmän tämän illan väittelyssä vitutti tuon adonis-Akin tarve olla oikeassa. Melkoisen tulehtunut ilmapiiri saatiin taloon kertaheitolla.

Ai niin, mikähän ylläri on nyt viikonloppuna tulossa taloon? Toivottavasti eivät mitään Perttua sinne roudaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On toi Kadi kyllä aikamoinen luupää, johtunee siitä että tulee tuolta lahden eteläpuolelta.

Sanoisinpa vain että Kadi oli yllättävän vahva nainen, kaksi "miestä" (Aki ja Timo) hyökkäs täys laidallisen yhtä naista kohtaan ja ilmekään värähtämättä Kadi pisti loppuun asti vastaan sönkölle pilleripeikolle (jonka levy jäi päälle) ja menninkäiselle eikä missään vaiheessa perääntynyt. Veikkaanpa että muille talon naisille olisi tullut tuossa tilanteessa (ymmärrettävästi) itku, Kadin hermo piti paljon paremmin kuin "en ikinä menetä hermojani" poliisikuulustelija-Akilla.

Suosikit järjestyksessä tämän illan jälkeen: Sauli, Kadi, Maxi ja Jarkko, joka puhui itsensä varsin pahasti pussiin eikä miehellä ollut munaa seistä Kadin tukena vaikka Aki syytti Kadia valehtelusta kun Jarkon puheet ei Akille ollut sitä mitä ne oli Kadille - outoa sillä Jarkkohan vääntäis varmasti halutessaan Akin momenttiin. Aki on tämän illan jälkeen Kalea lainatakseni "mustaa paskaa".
 
Viimeksi muokattu:

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän toi Kadi ärsyttävyydessään vetää vertoja jopa itse Rambolle.
Jotenkin vaan puistattaa koko nainen , ei osaa olla hiljaa kun olisi syytä ja kun olisi syytä elää on hiljaa (lue. nukkuu).
Eiköhän se Kadi sieltä tipu heti Helin ja Rambon jälkeen, varmisti tällä illalla ainakin paikkansa ensi viikon äänestyksessä.
 

Afan

Jäsen
Sanoisinpa vain että Kadi oli yllättävän vahva nainen, kaksi "miestä" (Aki ja Timo) hyökkäs täys laidallisen yhtä naista kohtaan ja ilmekään värähtämättä Kadi pisti loppuun asti vastaan sönkölle pilleripeikolle (jonka levy jäi päälle) ja menninkäiselle eikä missään vaiheessa perääntynyt.
Oli. Mutta siinä auttaa, kun rakastaa itseään rajattomasti. Mikä näkyi hyvin, kun Kadi perseili päivätehtävän istumalla ja nukkumalla tuolissa, kun olisi pitänyt suorittaa tehtävää. Ei ollut paljon muulla porukalla väliä, kun ei sattunut nappaamaan. Ja onhan tätä minäminäminäminäminä-asennetta nähty ennenkin, joskaan ei yhtä räikeästi.

Ei ihme, jos hieman jäi muulle porukalle hampaankoloon.

Ei ollut Akinkaan show'ssa mitään järkeä, mutta tää heikoilla hangilla x40 ja sä oot mulle vaan nainen oli ihan huikeaa settiä. Vasikkajuttua sen sijaan en tajunnut edes vähän alusta...

Mutta ihmekös tuo, että jossain vaiheessa keittää, kun joutuu stressaavissa oloissa katselemaan toisten naamoja 24 tuntia vuorokaudessa.

Lisää viinaa.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ei ollut Akinkaan show'ssa mitään järkeä, mutta tää heikoilla hangilla x40 ja sä oot mulle vaan nainen oli ihan huikeaa settiä. Vasikkajuttua sen sijaan en tajunnut edes vähän alusta...

Ihan loistavaa settiä eilen. Vihdoinkin. Kupla nousi eilisellä temmellyksellään ainakin allekirjoittaneen listoilla "kakkossuosikiksi" heti Rokka-Rambon jälkeen.

En edes uskalla kuvitella kuinka kamalalta tuntuu krapulamorkkikset kun kamerat seuraa 24/7...
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo hyvää settiä tuli eilen, sai nauraa maha kippurassa. Kadia ei naisen omien sanojen mukaan komentele kukaan eikä sille huudeta, ei edes oma äiti. Turhanpäiväisestä lähti tuokin vääntö mutta saatiinhan vähän meininkiä taloon. Akin kanssa helvetin vaikea tosiaan riidellä kun kaverilla jäi levy päälle. Timppa ei sitten saanut kellistettyä ketään eilen, Heli sammui ja jutut Maxinkin kanssa hiipuivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös