Arvoiset kanssakirjoittajat, pelaatte kyllä ehdottomasti parasta kauttanne tällä hetkellä.
On se kumma, kun ihmistä - joka sattumoisin on tummaihoinen - ei voi sanoa rumaksi ja tyhmäksi. Saatika sitten ottaa esille hänen rikollista taustaa, joka puolestaan on täyttä faktaa - eli siihen on ihan turha ruveta mitään pätemään.
Maailmassa on paljon rasistisia ihmisiä. On myös täysin mahdollista, että nämä ihmiset ovat myös rasistisia kommentteja Akista kirjoittaneet.
Mutta olenko minä rasisti, jos nimitän Akia sovinistiksi taannoisten "sä oot vaan nainen, joten mun ei tarvi kuunnella sua" -kommenttien pohjalta? Tai tyhmäksi "Jos mä lyön niin siltä lähtee henki" -jutun takia. Väri, sukupuoli, kansallisuus, seksuaalinen suuntautuminen - mitä vitun väliä? Pidätän oikeudet sanoa ihmistä sovinistiseksi tai tyhmäksi egopelleksi, oli hän sitten valkoinen, ruskea, musta, keltainen tai vaikka sininen.
Tekin voitte toki vetää joka kerralla rasistikortin, kun nuo sanomiset kolahtavat väärän väriseen ihmiseen. Mielestäni te olette silloin rasisteja, koska olette selvästikin ottaneet - tai oletatte minun ottaneen - huomioon haukkumani ihmisen etnisen taustan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että on BB:n kilpailijoita ennenkin haukuttu vaikka minkälaisilla nimityksillä. Missä te kukkahatut olitte silloin?
Säälittävää, kun tekopyhät valkoiset ottavat rasistikortin esille tummaihoisten puolesta. Ihan kuin sitä korttia ei jo turhan paljon, ja usein ihan syyttä, käytettäisiin.