Suvi miellyttää silmää erittäin paljon, muistuttaa jotenkin hirmu paljon ex ex muiduani ulkoisesti ja jutullisesti.
Talon paras perse. Toiset tykkää muhkummasta.
Hieman isohko haisteluraaja, muuten ei hullumpi.
Suvi miellyttää silmää erittäin paljon, muistuttaa jotenkin hirmu paljon ex ex muiduani ulkoisesti ja jutullisesti.
Talon paras perse. Toiset tykkää muhkummasta.
Eikös se hassuttelija siinä eilisessä talkshow:ssa ollut tämän Farboudin kaveri?Toivottavasti muuten Niko ei ole samaa tyyppiä kaverinsa kanssa koska otti heti päähän se hirveä pätemisen tarve ja show..
Oli muuten Pialla aika vittuuntunut ilme eilen illalla, kun uudet asukkaat tulivat taloon. Pikku hiljaa alkaa se todellinen luonne tulla sieltä esiin. Ihmetyttää, että on saanut niin vähän nimeämispisteitä. Mun mielestä se on ollut koko ajan jotenkin epäaito ja itse olisin varmasti antanut nimeämispisteitä Pialle, mikäli olisin talossa.
Tuo kadi on kyllä raskas tyyppi. Ei voi olla noin keila, ettei vielä tiedä mitä hellalla tehdään... "Minua ei kielleta, mina saan tehda mita mina haluan!" -aargh!
Heka oli todella asiallinen eilisessä Extrassa, vastaavakäytöksinen persoona ei olisi talosta tippunut. Ehkä jonkinasteinen pätemisen tarve sitten pisti talossa hommat kuralle.
Tämä sopisi melkein julkkisbongausketjuun, mutta ehkä ei kuitenkaan.
Tekisi mieli melkein kysyä, että miksei?
Eikai näistä saatanan toopeista saa julkkiksisa tekemälläkään!
Vai kiinnostaako jotain ihan oikeesti mitä joku viime vuoden voittaja duunaa? Hä?
Eikai näistä saatanan toopeista saa julkkiksisa tekemälläkään!
Se että jauhaa viikkotolkulla paskaa jossain pili-pali ohjelmassa ei kai ole mitään minkä takia pitäis nostaa jalustalle.
Vai kiinnostaako jotain ihan oikeesti mitä joku viime vuoden voittaja duunaa? Hä?
Ok. Ymmärrän pointtinne...
Mutta:
Mä oon kattonu ehkä yhden tunnin yhteensä tän vuoden sessiota.
Mulle ykskään noista tyypeistä ei oo julkkis. Mulle ne on ihan tuiki tavallisia anttiniinamarkoja joista on kivaa kun pääsee hetkeks telkkuun nolaamaan ittensä ja joista tunnistaisin ehkä sen motikka-pään jos tulis jossain vastaan.
Ok. Ymmärrän pointtinne...
Mutta:
Mä oon kattonu ehkä yhden tunnin yhteensä tän vuoden sessiota.
Mulle ykskään noista tyypeistä ei oo julkkis. Mulle ne on ihan tuiki tavallisia anttiniinamarkoja joista on kivaa kun pääsee hetkeks telkkuun nolaamaan ittensä ja joista tunnistaisin ehkä sen motikka-pään jos tulis jossain vastaan.
Mulle ykskään noista tyypeistä ei oo julkkis.