Suomen Big Brother 2007

  • 973 398
  • 3 272

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suvi miellyttää silmää erittäin paljon, muistuttaa jotenkin hirmu paljon ex ex muiduani ulkoisesti ja jutullisesti.

Talon paras perse. Toiset tykkää muhkummasta.

Hieman isohko haisteluraaja, muuten ei hullumpi.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Itsellä ei ole 24/7 pakettia niin en hirveästi pysty uusia asukkaita kommentoimaan, mutta ärsyttää että uusia asukkaita otetaan taloon tässä vaiheessa kun muut ovat olleet eristyksissä jo kuukauden.. Juuri kun vanhat ihmiset ovat alkaneet ryhmäytyä ja heistä alkaa tulla uusia piirteitä niin taas homma alkaa alusta kun taloon tulee uusia ja pitää taas vetää muurit ylös..

Toivottavasti muuten Niko ei ole samaa tyyppiä kaverinsa kanssa koska otti heti päähän se hirveä pätemisen tarve ja show..

Eikö sitä pystytä muuta yllätystä järjestämään kuin uusi asukas? Ja samalla ärsyttää subtv:n tapa näyttää äänestystuloksia, jotta saisivat haluamansa tuloksen ja rahastettua viime hetkillä..

Aina olen bb:stä tykännyt mutta nyt on homma mennyt vähän onnettomaksi ja ihmiset tylsiksi..
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Toivottavasti muuten Niko ei ole samaa tyyppiä kaverinsa kanssa koska otti heti päähän se hirveä pätemisen tarve ja show..
Eikös se hassuttelija siinä eilisessä talkshow:ssa ollut tämän Farboudin kaveri?

Ja itse ainakin toivoisin kovasti, että taloon tuli nyt kerralla lisää pätijöitä ja muutenkin hankalia tyypejä. Ihan vaan tosiaan sen vuoksi, että jotain "heikoilla hangilla" -tyyppistä touhua nähtäisiin jatkossa lisää.

Henry oli ärsyttävyydessään yli muiden, mutta olisi ollut paljon parempi, että hän olisi taloon jäänyt. Tosin Piia tuntuu nyt ottavan hänen roolinsa haltuun komentelemalla ja muutenkin olemalla oma ärsyttävä itsensä. No, hänhän oli ainoa talossa, joka näki Henryssä jotain ihanaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli muuten Pialla aika vittuuntunut ilme eilen illalla, kun uudet asukkaat tulivat taloon. Pikku hiljaa alkaa se todellinen luonne tulla sieltä esiin. Ihmetyttää, että on saanut niin vähän nimeämispisteitä. Mun mielestä se on ollut koko ajan jotenkin epäaito ja itse olisin varmasti antanut nimeämispisteitä Pialle, mikäli olisin talossa.

Heka olisi ilman muuta pitänyt pitää talossa. Mitä kauemmin Heka olisi ollut talossa, sitä enemmän mies olisi käynyt muiden hermoille ja oltaisiin nähty mielenkiintoisia tilanteita. Itse ainakin yllätyin, kun tippui jo nyt.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
"Eikös se hassuttelija siinä eilisessä talkshow:ssa ollut tämän Farboudin kaveri?"

Näinhän se olikin, sekotin nuo mcgangstadaddyt vaan yhteen jostain syystä..oli silti rasittava..
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kyllä nuo ovat vain aina yhtä mielikuvituksellisia nuo Käytä valtaasi- äänestykset.

Nyt vaihtoehtoina olivat; 1.Viikkotehtävän suorittaja saa selkäänsä 20 kg:n repun. 2. Leijonan paluu 3. Sähköshokkipeli.

No, itse valitsisin tuon 2.vaihtoehdon, tosin sillä lisämausteella että taloon pistettäisiin oikea leijona. Olisi mukava nähdä mitenkä se ainainen "feikki" kirkuminen muuttuisi, kun ovesta löntystelisi sisään oikea leijona.. Tästä tuli mieleen pätkä leffassa Talladega Nights, jossa Will Ferrelliä opetettiin ajamaan pelon kanssa..

Itsellänikään ei ole 24/7, joten ei ole oikeastaan minkäänlaista kuvaa näistä uusista asukkaista. Olisin kyllä odottanut, että nyt edes yksi näistä neljästä uudesta asukkaasta olisi ollut vähän vanhempi, mutta parikymppisiähän sieltä vain tuli.. Voisi edes vähän yrittää saada väriä tuohon porukkaan, toki Farbood oli hyvä veto.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Oli muuten Pialla aika vittuuntunut ilme eilen illalla, kun uudet asukkaat tulivat taloon. Pikku hiljaa alkaa se todellinen luonne tulla sieltä esiin. Ihmetyttää, että on saanut niin vähän nimeämispisteitä. Mun mielestä se on ollut koko ajan jotenkin epäaito ja itse olisin varmasti antanut nimeämispisteitä Pialle, mikäli olisin talossa.


Siis mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? Perusraumalainen minkki, jolla välillä keittää ja aina naama pikkasen norsun vatsinalla:) Tuntomerkkeinä voi ihan hyvin pitää alaspäin kääntyneitä suupieliä ja korviin käyvää puhe-ääntä:D

Vaikkakin toisaalta Pi(i)a veti kyllä sen retkitehtävän loistavalla pokalla, mutta menettikö naisväki tässä täysin luottamuksensa, kun noin hyvin osaavat kusettaa???

Tuo kadi on kyllä raskas tyyppi. Ei voi olla noin keila, ettei vielä tiedä mitä hellalla tehdään... "Minua ei kielleta, mina saan tehda mita mina haluan!" -aargh!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo kadi on kyllä raskas tyyppi. Ei voi olla noin keila, ettei vielä tiedä mitä hellalla tehdään... "Minua ei kielleta, mina saan tehda mita mina haluan!" -aargh!

Ensimmäisellä tuotantokaudellahan kukaan ei osannut hellaa käyttää. Antti S. ja Mika (kokkaaja) eivät kumpikaan saaneet hellaa pariin tuntiin toimimaan.
 
Heh. Vähän on vielä pihalla tämä Iranin vahvistus, mutta kyllä tosta varmaan saadaan ihan hauskoja hetkiä aikaiseksi, kun tuo tuolla koheltaa.

EDIT: Ja heti tämän viestin lähetettyäni se alko päästä vauhtiin...

Ihan positiviisilta vaikuttaa nämä uudet asukkaat. Toivottavasti tytöt eivät osoittaudu uusiksi Heleiksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä Farby on kyllä ihan loisto jätkä. Melkein uskallan veikata häntä jo ekan jakson perusteella finaalinelikkoon.

Nikosta ei oikein vielä tullut mitään mielikuvaa, kuin että hänellä on typerä lakki päässä. Likat ovat kovia puhumaan. Likoista tämä Tellu tuo erehdyttävästi mieleen Taru Valkeapään.
 

J.Petke

Jäsen
Ihan viihdyttävä viikkotehtävä. Taitaa vaan olla, että asukkaat saavat tehtyä kaiken jo huomenna joten isoveljen on taas pakko keksiä jotain lisätehtävää. Näppärästi muuten rakentelevat noita.

Tuo Tiina on jotenkin pirun viehättävä minun mielestäni. Sellainen naapurintyttö-lookki vetoaa aina. Kadin ulkomuodon hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt. Heli on ihan ok näköinen mutta tuo muka-aikuisuus ei innosta. Suvi ihan jees mutta aika kulunut tuo blondi-makeup-trendi.

Nyt kun iski sairasloman päälle niin mitäpä tässä muutakaan tehdä kuin maata sängyssä ja tuijottaa BB:tä, on niitä tylsempiäkin päiviä ollut.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Heka oli todella asiallinen eilisessä Extrassa, vastaavakäytöksinen persoona ei olisi talosta tippunut. Ehkä jonkinasteinen pätemisen tarve sitten pisti talossa hommat kuralle.

Itse kuvittelisin, että tuollainen ympäristö korostaa ihmisen luonteenpiirteitä voimakkaasti. Itse en edes uskaltaisi lähteä tuonne, kun alkaisi varmasti kilahtamaan muutaman tyypin kanssa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tämä sopisi melkein julkkisbongausketjuun, mutta ehkä ei kuitenkaan. Heka bongattu palloilemasta Helsingissä Pohjoisella Rautatienkadulla entisen AlePubin paikkeilla. Kai se kyytiä tai jotain odotteli yksinään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kunnon kettuilua BB:ltä: Kaikki asukkaat komennettiin Ärrälle. Siellä oli kaikki tuotteet alennuksessa, vain 10 senttiä kappale. Ainoa vaan että asukkailla ei ollut käytettävissään yhtään rahaa... kun Heka ja Heli käytti ne edellisellä reissulla...
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Tekisi mieli melkein kysyä, että miksei?

Eikai näistä saatanan toopeista saa julkkiksisa tekemälläkään!

Se että jauhaa viikkotolkulla paskaa jossain pili-pali ohjelmassa ei kai ole mitään minkä takia pitäis nostaa jalustalle.
Vai kiinnostaako jotain ihan oikeesti mitä joku viime vuoden voittaja duunaa? Hä?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eikai näistä saatanan toopeista saa julkkiksisa tekemälläkään!

Vai kiinnostaako jotain ihan oikeesti mitä joku viime vuoden voittaja duunaa? Hä?

Hieman OT: Molempiin ehdottoman jyrkkä EI. Jos JA:ssa käytettäisiin hymiöitä olisi taas kai pitänyt jotain tuossa edellisessä käyttää. Toisaalta henk.koht. pidän tällaisia never-been-"julkkiksia", kuten BB-ihmiset, niin huvittavana/säälittävänä/väsyneenä sakkina, että totta munassa sellaisen bongauksesta tänne raportoin. Parhaassa tapauksessa ko. juipit alkavat jopa itse uskoa julkkisstatukseensa ja eihän se voi olla kuin hauskaa..
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikai näistä saatanan toopeista saa julkkiksisa tekemälläkään!

Se että jauhaa viikkotolkulla paskaa jossain pili-pali ohjelmassa ei kai ole mitään minkä takia pitäis nostaa jalustalle.
Vai kiinnostaako jotain ihan oikeesti mitä joku viime vuoden voittaja duunaa? Hä?

Ei kai kukaan niin typerä ole, että nostaisi julkkiksen jollekin jalustalle? Julkkis on henkilö, joka on julkisuudesta tuttu, sillä ei ole tippaakaan merkitystä mistä "ansioista" sitä on julkkis. Ja BB-asukit totta vie julkkiksia ovat, kun kerran päivystävät tuolla televisiossa 24/7.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Ok. Ymmärrän pointtinne...
Mutta:
Mä oon kattonu ehkä yhden tunnin yhteensä tän vuoden sessiota.
Mulle ykskään noista tyypeistä ei oo julkkis. Mulle ne on ihan tuiki tavallisia anttiniinamarkoja joista on kivaa kun pääsee hetkeks telkkuun nolaamaan ittensä ja joista tunnistaisin ehkä sen motikka-pään jos tulis jossain vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Ok. Ymmärrän pointtinne...
Mutta:
Mä oon kattonu ehkä yhden tunnin yhteensä tän vuoden sessiota.
Mulle ykskään noista tyypeistä ei oo julkkis. Mulle ne on ihan tuiki tavallisia anttiniinamarkoja joista on kivaa kun pääsee hetkeks telkkuun nolaamaan ittensä ja joista tunnistaisin ehkä sen motikka-pään jos tulis jossain vastaan.

Ottaako noin koville, kun et päässyt ohjelmaan?
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Missähän on se äffällä alkava kaveri ollut käsityötuntien aikaan. Jaloillahan sitä sahataan, joo. Kyllä teki pahaa katsoa, olisihan pitänyt olla remonttireiska ja apupoika pari promillen kunnossa(youtubesta voi käydä katsastamassa) työnjohtajina.

Siellähän on porukka vaihtunut melkein kokonaan, siitä mitä viimeksi erehdyin katsomaan.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Ok. Ymmärrän pointtinne...
Mutta:
Mä oon kattonu ehkä yhden tunnin yhteensä tän vuoden sessiota.
Mulle ykskään noista tyypeistä ei oo julkkis. Mulle ne on ihan tuiki tavallisia anttiniinamarkoja joista on kivaa kun pääsee hetkeks telkkuun nolaamaan ittensä ja joista tunnistaisin ehkä sen motikka-pään jos tulis jossain vastaan.

menee OT:ksi sorry mutta pisti silmää tuo että olet katsonut yhteensä noin tunnin ja sattumalta katsoit juuri sen kun Aki huuteli Kadille "Shut the fuck off".
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään saadaan tietää, ketkä joutuvat seuraavaan häätöäänestykseen. Veikkauksia?

Mielenkiintoista nähdä, miten viime viikonlopun riita näkyy nimeämispisteissä. Jonkun verran - luulen, ja ainakin jompikumpi - Aki tai Kadi on äänestettävien joukossa, elleivät peräti molemmat. Heli on varmaan myös edelleen "vahvoilla". Uudet tulokkaathan ovat vielä koskemattomia, joten vanhoista joku lähtee sunnuntaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös