Henri sai rangaistuksena pari ylimääräistä nimeämispojoa, koska on toistuvasti yrittänyt kommunikoida ulkomaailman kanssa. Mites mies on tämän tehnyt?
Ainakin on useaan otteeseen puheissaan viitannut kavereihinsa kännykkä-äänestyksessä pärjätäkseen, tyyliin "kyllä mä uskon että mun kaveripiiri on niin laaja että saan heiltä äänestyksessä apua" jos tuon nyt katsovat yritykseksi vaikuttaa äänestykseen ja yhteydenotoksi ulkomaailmaan.Mites mies on tämän tehnyt?
Henri sai rangaistuksena pari ylimääräistä nimeämispojoa, koska on toistuvasti yrittänyt kommunikoida ulkomaailman kanssa. Mites mies on tämän tehnyt?
Tuotanto on saanut selville että mies pystyy olemaan telepaattisesti yhteydessä ulkomaailmaan, ja ohjaamaan äänestäjiä. Onhan hän erittäin lahjakas myös tuolla saralla.
Heli on ollut aikamoinen pettymys. Nyt talossa ei taida olla ketään, joka voisi polttaa päreensä Henrin jutuista.
Heli on ollut aikamoinen pettymys, viime vuoden Jaakon tasoa. Jotain yritystä pitäisi olla. Joutaa pian ulos.
Heli on ollut aikamoinen pettymys, viime vuoden Jaakon tasoa. Jotain yritystä pitäisi olla. Joutaa pian ulos.
Heli yrittää kovasti. Jätti juuri räsypokan kesken, kun ei halunnut riisua rintaliivejä tai pikkuhousuja.
Säälittävä akka, kotia ja äkkiä. Viihdearvo -100.
Sama laulu alkoi jo ennen korttipelin alkua. "En riisu, mä vaikka luovutan sitte". Kadi ei osallistunut peliin puolukkapäiviensä takia, mutta samassa vaiheessa kuukauttaan oleva Piia kuitenkin osallistui ilomielin. En mä mitään logiikkaa tuostakaan löydä, mutta on aivan mahdollista että siinä sellainen on.Heli yrittää kovasti. Jätti juuri räsypokan kesken, kun ei halunnut riisua rintaliivejä tai pikkuhousuja.
Säälittävä akka, kotia ja äkkiä. Viihdearvo -100.
Onko mun netti-tv: ssä muuten todella rakeinen kuva vai oliko Helin perseessä melkoisesti selluliittia? Anyone?
Niinpä, kyllä on taas tämä asukkaiden scouttaus onnistunut uskomattoman hyvin!! Akka tanssinut jossain Lamourettesissa ja levitellyt majavaansa lavalla, mutta talossa ei uskalla edes suihkussa käydä.. (Paitsi bikinit päällä.)
Jotakuta Helin tanssiryhmästä haastalteltiin pari viikkoa sitten Iltasanomissa, tyttö sanoi tanssitaitojen puutteen lisäksi Helin olevan v-mäinen ämmä joka kiukutteli vastaan aina kun hänelle jostain huomautettiin. Jotenkin kun tuota naamataulua katsoo niin se on helppo uskoa...Niin oli kuulemma niitten mukana 4 kuukautta ja oli kolmella keikalla. Epäilen että riidat muiden kanssa johtuivat paskoista tanssitaidoista.
Sama laulu alkoi jo ennen korttipelin alkua. "En riisu, mä vaikka luovutan sitte". Kadi ei osallistunut peliin puolukkapäiviensä takia, mutta samassa vaiheessa kuukauttaan oleva Piia kuitenkin osallistui ilomielin. En mä mitään logiikkaa tuostakaan löydä, mutta on aivan mahdollista että siinä sellainen on.