Suomen Big Brother 2007

  • 973 410
  • 3 272

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Aika jännä... Asukkaat haluaa selkeästi eroon Henristä. Eivät usko siihen, ettei mies lähde vieläkään talosta. Ilman noita kahta Henrin rangaistuspistettä, olisi Henri siltikin ollut eniten ääniä saanut heppu. Silloin tillanne olisi ollut 8-7 Henrille.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eiköhän tuo tule Nordicbetille pelattavaksi, kuten aikaisemmatkin häätöäänestykset.

Eipä tuo Nordic ota tuolla summalla vetoa vastaan. Ainakaan Halosen vaalivoittoa en pystynyt vetämään 20 000 eurolla. Hyväksyivät muistaakseni alle 1000 euron panoksen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaan ajatelkaapa mitä tapahtuisi, jos Rambo ja Jari Porttila alkaisivat tekemään yhteistyötä... Mikään asia tässä maailmassa ei tulisi yllätyksenä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ei saatana. Koko ajatuskin tuntuu jo niin pelottavalta että, huh! Sillä tavalla saataisiin ainakin norjalaiset saatanat kiinni dopingista. Tää on varma tieto. Tässä parivaljakossa olis aineksia uudeksi Batmaniksi ja Robiniksi, Mestari tieytysti ensin mainittuna.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Radiosta kuulin, että Heli oli ollut ekat kuusi päivää ilman suihkua ja lopulta kun meni, niin bikinit päällä. Räsypokassa kun olisi pitänyt riisua hän lopetti leikin kesken. Siitä rangaistuksena hän ei päässyt saunaan, josta oli varmasti mielissään.
Taisi olla ihan viikkotehtävästä johtuva juttu, eli olivat ulkona tuon Helin ekan viikon ajan joten ei Helillä ollut mahdollisuutta käydä suihkussa. Ja torstaina kaikki pääsi saunaan joten silloin Helikin kävi pesulla. Tosin saahan sitä "unohtamalla" asiat kuulostamaan erilaiselta kuin ne ovatkaan.

Olikohan se sunnuntain lähetyksessä jossa Heli tosiaan sanoin etti ole käynnyt suihkussa kuuteen päivään ja pohti sitä että pitäisikö mennä suihkuun bikinit päällä. Muut tytöt sitten sanoi että se ensimmäinen kerta on pahin ja ettei ne seuraavatkaan kerrat juhlaa ole kun tietää että siellä on kamerat. Heli meni sitten bikinit päällä suihkuun.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten noiden häätöjen kanssa menetellään, jos toinen ja kolmas saavat yhtä paljon ääniä? Äänestääkö katsojat sitten kolmea vai suoritetaanko joku arvonta? Olen vasta pari viikkoa ollut koukussa tähän, joten olen vähän uusi "fani" tämän ohjelman suhteen. Mielenkiintoista on kyllä.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Miten noiden häätöjen kanssa menetellään, jos toinen ja kolmas saavat yhtä paljon ääniä? Äänestääkö katsojat sitten kolmea vai suoritetaanko joku arvonta? Olen vasta pari viikkoa ollut koukussa tähän, joten olen vähän uusi "fani" tämän ohjelman suhteen. Mielenkiintoista on kyllä.

Ainakin aikaisemmissa tuotantokausissa on joutunut sitten kolme äänestykseen jos on ollut saman verran ääniä.
 

jeke

Jäsen
Miten noiden häätöjen kanssa menetellään, jos toinen ja kolmas saavat yhtä paljon ääniä? Äänestääkö katsojat sitten kolmea vai suoritetaanko joku arvonta? Olen vasta pari viikkoa ollut koukussa tähän, joten olen vähän uusi "fani" tämän ohjelman suhteen. Mielenkiintoista on kyllä.

Jeps, äänestykseen voi joutua vaikka neljä asukkia sen mukaan montako on jakamassa kakkossijaa nimeämispisteissä. Tällä kaudella moiseen ei ole vielä päädytty. Myös ankaran rangaistuksen siivittämänä voi joutua häätöuhan alle.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitokset selonteosta. Olen kyllä koittanut tarkkaan lukea säännöt, mutta jotain menee aina ohi tai sitten sitä ei ole tuolla edes mainittu.

Meneekö äänestys loppuun asti saman systeemin mukaisesti, vai onko loppuvaiheessa tullut jotain muutoksia? Meinaten että sitten kun on 3 tai 4 jäljellä, niin siinä ainakin helpostikin voi olla että kaikki saavat yhtä monta pistettä.

Alan selvästi pääsemään jyvälle hommasta, kun nyt jo osasin arvata oikein ketkä ovat sunnuntaina uhan alaisina.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Kysymys:

Mikä ihme kulppi sillä Akilla(tummalla isolla kaverilla) on päässä? Tarkemmin katsottuna oikealla puolella päätä.

Välillä se on ihan ihonvärinen ja joissain tilanteissa se näyttää vaihtavan väriä, esim, kännissä se on violetti. siis silloin kun Aki on olettevasti alkkohoolin vaikutuksen alaisena.

Asia hieman häiritsee.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysymys:

Mikä ihme kulppi sillä Akilla(tummalla isolla kaverilla) on päässä? Tarkemmin katsottuna oikealla puolella päätä.

Kyrpä otsassa? Minullakin olisi jos tuossa porukassa joutuisi suljettuun tilaan...

Oikeasti kai se on joku rasvapatti vaan.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Taitaa olla se kuuluisa viinapatti. Jemmaa sinne aina juonnin yhteydessä pahan päivän varalle jos sattuu vaikka viunat loppumaan kesken :)
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei voi olla, että "Rambo" selviää kolmannesta äänestyksestä. Vaikka Heli on kieltämättä turhake, mutta silti. Ihmemies tänä sunnuntaina ja turhake "en puhu enkä riisu, ja alan itkemään kun en saa alkoholia" Heli seuraavana sunnuntaina. Kelpaisi mulle. Makuasioita.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heli oli kyllä täysi floppi. Ei pienintäkään yritystä ja reilun viikon jälkeen jo itkettää koti-ikäväkin. Henri on kyllä nousemassa omaksi suosikikseni, joten toivottavasti saa jäädä taloon. Lähellä oli jo ettei Kadi joutunut äänestykseen. Äänestänyt en ole vielä kertaakaan, mutta kun viron ääliö tulee ehdolle, niin sitten on ääni annettava. Kerrassaan ärsyttävä tapaus, hammastahnalla tai ilman.
 

jeke

Jäsen
. Henri on kyllä nousemassa omaksi suosikikseni, joten toivottavasti saa jäädä taloon.

Kaikilla on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen, ei siinä mitään. Ja kaiken lisäksi vaatii rohkeutta nostattaa Rambo suosikikseen tällä palstalla, ei siinäkään mitään. Minä olen taas miettinyt, että kuka niitä plus-ääniä Rambolle antaa, sillä onhan tässä jo epäilty, että hän antaa niitä itselleen telepaattisesti. Mutta nyt uskon jo minäkin, että Rambolla on faninsa, sillä on kotisivut kaikki, ja nyt Rambo-kannattajat alkavat jo tulla kaapeistaankin ulos.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olishan siinä kyllä sekin, että mitäs sitä sitten äimistelisi, jos Rambo joutuu laittamaan tetsarit pakettiin ja tulemann ulos talosta sopeutumaan siviilielämään? Pakkohan se myöntää on, että kyllä sen tarinoista on juttua aikaiseksi saatu......."Tiätsä vaikka mä olisinkin frendeille kuski, niin kyllä mä selvinpäin eniten kännissä olen" tyyliin.......
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Kaikilla on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen, ei siinä mitään. Ja kaiken lisäksi vaatii rohkeutta nostattaa Rambo suosikikseen tällä palstalla, ei siinäkään mitään.

Siis totta kai Rambo on minunkin suosikkini.

Mutta ehkä tätä ohjelmaa sitten vaan katsellaan eri tavoin. Rambon (omasta mielestäni kulttimainetta hipova) idiotismin jo ajat sitten mailikaupalla ylittänyt itsekeskeisyys ja narsisimi ovat yksinkertaisesti ainoa varteenotettava viihde-momentti tämän vuoden bb:ssä.

Naisista kukaan ei ole häävin näköinen, miehistä kukaan ei ole (oikeasti) hauska tyyppi, viikkotehtävät ovat suorastaan lapsellisia ja kännisekoiluakaan ei olla nähty.

Jos Rambo vielä talosta tippuu niin sen jälkeen on yhdentekevää siirtyä katsomaan 24/7 lumisadetta. Siinä on sentään ennalta-arvaamatonta mystiikkaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
No perkele, kai tässä on sitten itsekin hypättävä Rambo-klaaniin. Mutta ei kait me nyt sille voittoa voida suoda sentään...?


Ei missään tapauksessa. Tälle kaverille ei palkintorahoja voi toivoa kirveelläkään. Kunhan vaan pysyy talossa sinne "loppukurviin asti".
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Henrin bandwagonissa myös täällä. Rehellisin kaveri talossa. Kokonaisuutena edelleenkin koko lössi aikamoista hmv-sakkia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Enpä olisi uskonut

Kuinka paljon täältä löytyy näitä amisviiksiä, Heka ei ole hauska saatikka mielenkiintoinen vain ja ainoastaan ärsyttävä besserwisser joka on jo nähty. Hekan onneksi Heka on kohdannut vain vielä ärsyttävämpiä asukkaita ja eipä tuo Helikään vielä taida pystyä Henriä haastamaan, no toivottavasti olen väärässä vaikka seinätapetti-Heli ei suuremmin ansaitse pysyä talossa.

Naisista kukaan ei ole häävin näköinen

Aika korkeat standardit sinulla.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No huh, huh, ei tuo Henri ihan terve ole. Jo pelkästään isän rooli tekee siitä tuollaisen "sadistin". Ei muuta kuin kroisostehtävä taloon, niin homma lähtee Henriltä kokonaan lapasesta.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
No huh, huh, ei tuo Henri ihan terve ole. Jo pelkästään isän rooli tekee siitä tuollaisen "sadistin". Ei muuta kuin kroisostehtävä taloon, niin homma lähtee Henriltä kokonaan lapasesta.

Samaa mieltä. Ensi viikko kun todennäköisesti on Hekan viimeinen talossa, niin ehdottomasti jotain kroisos-tehtävän tapaista kehiin.

Jos vaikka saisi edes hieman äksöniä pirttiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös