MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Maikkarin sivujen mukaan Timon ja Sadun juttu on päättynyt.. Taitaa Timppa siirtyä eteenpäin:)
Maikkarin sivujen mukaan Timon ja Sadun juttu on päättynyt.. Taitaa Timppa siirtyä eteenpäin:)
Ja nyt vasta kuumaa uutista saatiinkin. Sohvalla Rambo kertoi muille kyvystään nähdä tulevaisuuteen unissaan.
Tämä kaveri on ratkaisu kaikkeen.
Meneeköhän vielä monta viikkoa ennenkuin joku kyhää nettisivut, missä näitä Rambon kykyjä listataan?!?
Ensinnäkään Pohjois-Korean suuri johtaja ei ole mikään säälittävä presidentti, vaan sotavoimien komentaja, valtion kansallisen puolustuksen komission puheenjohtaja sekä puolueen pääsihteeri. Toisekseen Kim Jong-Il löi ainoastaan 11 hole in onea kokeillessaan golfia ensimmäistä kertaa.Mä taas kelailin että joku BB:tä aktiivisesti seuraava ketjunikkari voisi avata äijälle oman "cv-ketjun" johon koostaisi kaiken missä kaveri on yksinkertaisesti paras tai mitä on tehnyt. Äkkiseltään tyypin puheista tulee erehdyttävästi mieleen Pohjois-Korean Presidentti, sälli joka on pelannut 72-reikäisen golfkisan läpi 72 lyönnillä. Ja aivan valtion virallisen näkemyksen mukaan. Harmi että se heppu elää ikuisesti hävittäjiä lennellen, oopperoita säveltäen ,muutellen lyijyä ihan omaksi huvikseen kullaksi ja keksimiään ikiliikkujiaan kiillotellen. Henri olisi ilmeistä seuraaja-ainesta.
Rambon uusimpia meriittejä:
"Mä opin lukemaan ja laskemaan neljävuotiaana"
"Mä tiesin kahdeksanvuotiaana autoista kaiken"
NA
Repesin.En millään jaksa uskoa Henrin lähtöön, onhan sillä niin vitusti frendejä ympäri Suomea.