Suomen Big Brother 2007

  • 973 399
  • 3 272

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Maikkarin sivujen mukaan Timon ja Sadun juttu on päättynyt.. Taitaa Timppa siirtyä eteenpäin:)
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Maikkarin sivujen mukaan Timon ja Sadun juttu on päättynyt.. Taitaa Timppa siirtyä eteenpäin:)

Kuulemani mukaan ovat ilmoittaneet eronneensa ja noin puolisen tuntia sen jälkeen on Timo käynyt vonkaamassa Sadulta eroseksiä jota ei ole tainnut kuitenkaan lohjeta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Nyt tuli Rambo-Showssa taas ihan huikeaa settiä.

Rambo on ystäviensä parissa tunnettu siitä, että on maailman paras ja luotettavin kuski, koko maan musiikkiguru, bileiden kunkku ja lisäksi vielä niin kovin vaatimaton, että hänelle tärkeintä on pitää frendeistä todella huolta.

Omien sanojensa mukaan Rambo osaa jopa ottaa viinaa selvinpäin!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
ja

Ja nyt vasta kuumaa uutista saatiinkin. Sohvalla Rambo kertoi muille kyvystään nähdä tulevaisuuteen unissaan.

Tämä kaveri on ratkaisu kaikkeen.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ja nyt vasta kuumaa uutista saatiinkin. Sohvalla Rambo kertoi muille kyvystään nähdä tulevaisuuteen unissaan.

Tämä kaveri on ratkaisu kaikkeen.

Näinhän tässä on käynyt. Ennen oli Uusis, mutta nyt Suomalaisia uskomattomilla kyvyillään ja älynlahjoillaan hämmästyttää Rambo-Henri!!

Meneeköhän vielä monta viikkoa ennenkuin joku kyhää nettisivut, missä näitä Rambon kykyjä listataan?!?

"Se on ihan fakta, sille ei voi mitään!"
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Meneeköhän vielä monta viikkoa ennenkuin joku kyhää nettisivut, missä näitä Rambon kykyjä listataan?!?

Mä taas kelailin että joku BB:tä aktiivisesti seuraava ketjunikkari voisi avata äijälle oman "cv-ketjun" johon koostaisi kaiken missä kaveri on yksinkertaisesti paras tai mitä on tehnyt. Äkkiseltään tyypin puheista tulee erehdyttävästi mieleen Pohjois-Korean Presidentti, sälli joka on pelannut 72-reikäisen golfkisan läpi 72 lyönnillä. Ja aivan valtion virallisen näkemyksen mukaan. Harmi että se heppu elää ikuisesti hävittäjiä lennellen, oopperoita säveltäen ,muutellen lyijyä ihan omaksi huvikseen kullaksi ja keksimiään ikiliikkujiaan kiillotellen. Henri olisi ilmeistä seuraaja-ainesta.
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mä taas kelailin että joku BB:tä aktiivisesti seuraava ketjunikkari voisi avata äijälle oman "cv-ketjun" johon koostaisi kaiken missä kaveri on yksinkertaisesti paras tai mitä on tehnyt. Äkkiseltään tyypin puheista tulee erehdyttävästi mieleen Pohjois-Korean Presidentti, sälli joka on pelannut 72-reikäisen golfkisan läpi 72 lyönnillä. Ja aivan valtion virallisen näkemyksen mukaan. Harmi että se heppu elää ikuisesti hävittäjiä lennellen, oopperoita säveltäen ,muutellen lyijyä ihan omaksi huvikseen kullaksi ja keksimiään ikiliikkujiaan kiillotellen. Henri olisi ilmeistä seuraaja-ainesta.
Ensinnäkään Pohjois-Korean suuri johtaja ei ole mikään säälittävä presidentti, vaan sotavoimien komentaja, valtion kansallisen puolustuksen komission puheenjohtaja sekä puolueen pääsihteeri. Toisekseen Kim Jong-Il löi ainoastaan 11 hole in onea kokeillessaan golfia ensimmäistä kertaa.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Vaikka olen käynyt lukiota samaan aikaan Sadun kanssa, niin kahdesta "pahasta" melkein toivoisin hänen jättävän tänään talon. On jo alkanut suorastaan vituttamaan se Sadun ja Timon touhu, rasittavaa meininkiä. Mitä pidempään Kadi puolestaan pysyy talossa, sen parempi. Nätti likka.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Maikkarin sivujen mukaan Timon ja Sadun juttu on päättynyt.. Taitaa Timppa siirtyä eteenpäin:)

Eri asia on sitten se, että lohkeaako.

Vähän veikkaan, että Timpalle jää musta pekka käteen tässä pelissä. Ei taida kickboxerityttöä paljon Timot kiinnostaa vaikka Timppa taitaakin olla hyvin varma menestyksestään.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mtv3.fi taas uutisoi, että Timo ja Satu ovat palanneet yhteen. Kyllä tämä on mahtavaa! Toivon, että Satu lähtisi - Henri sentään aiheuttaa hyviä nauruja. Kuten nämä kusitarinat eilen, ihan loistavaa kamaa.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Rambon uusimpia...

Rambon uusimpia meriittejä:

"Mä opin lukemaan ja laskemaan neljävuotiaana"
"Mä tiesin kahdeksanvuotiaana autoista kaiken"


NA
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomioiko kukaan muuten eilen, kun Henri sanoi, että "mulla on aina ollu hyvä itsetunto, mutta täällä se on alkanut rapistumaan". Kuulostaa ihan järkevältä. Monet ihmiset nimittäin pystyvät olemaan omia itsejänsä ainoastaan pitkäaikaisten tuttavien seurassa. Tämän seurauksena Henri kohottaa itsetuntoa näillä paljon mainostetuilla itsekehuilla.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä tuo eilinen puhelakko-juttu oli? Kun BB sanoi ettei Henri ole saanut mitään tehtävää tai puhekieltoa, se siis lakkasi puhumasta kaikille omasta tahdostaan ja jumitti puhelimen vieressä puoli päivää? Öö?

Aika sama kuka tänään lähtee, Satuhan se on mutta harmittaa toisaalta kun ei tuolla ultra-tylsällä rippikoululeirillä ole toistaiseksi yhtä kännipäivää lukuunottamatta tapahtunut yhtään mitään niin Satu on tavallaan ainut mitä siellä "tapahtuu", eli siis ärsyttää muita. Ja nyt kun se lähtee niin sinne jää ärsyttäjäksi vain Henri joka varmaan kuvittelee tästä äänestyksestä selvittyään omaavansa jotain suurtakin viihdearvoa ja jatkaa olemalla tuo oma mahtava itsensä, tuohan hoki viime sunnuntaina naama hangonkeksinä että on ihan voittajafiilis, mahtavaa jne, en malta odottaa kun tämän viikon äänestystulos nousee hattuun ja saadaan kuulla lisää Ramboilua...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eiköhän se Satu tuolta talosta kohta ulos lähde. En millään jaksa uskoa Henrin lähtöön, onhan sillä niin vitusti frendejä ympäri Suomea.

Aika huikeeta settiä Heka paukuttaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
En millään jaksa uskoa Henrin lähtöön, onhan sillä niin vitusti frendejä ympäri Suomea.
Repesin.

On tietysti selvää, että Rambo vetää roolia mutta tajuaakohan hän itsekkkään miten kultti-kitsch-överiksi tuo omakehu alkaa muodostumaan.

Minusta Heka on talon kiinnostavin hahmo tällä hetkellä. Hajuttomaan ympäristöön omakehu tuo piristävän rikkisen lemun.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Ketkä siinä noin riehakkaasti nussivat? Aika lyhyt sessio kaiken kaikkiaan.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Esimerkiksi tänään ja eilen Rambo on ehtinyt IS:n mukaan julistaa seuraavaa:

- Olen saanut palautetta siitä, että osaan laittaa musiikin aina kohdilleen.

- Olen saanut palautetta myös siitä, että bileet on silloin hyvät, kun mä olen messissä.

- Mulla ei mene hermot koskaan.

- Osaan pitää hauskaa selvinpäin ja silloin pidän aina huolta muista.

- Mulla on kova itsetunto.

ja nyt se dorka todennäköisesti kuvittelee olevansa kovankin tason yleisönsuosikki.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeps ja juu!
Oikea lähti, ja seuraavassa äänestyksessä kohtaavat, yllätysnimet; Henri ja Heli.
Mitäänsanomaton tuijottelija Heli pääsee kotiinsa. Kiitos ja näkemiin.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä jotain tämän vuotisesta BB:stä kertoo se, että eniten vituttaa noi käytä valtaasi -vaihtoehdot. Kuka tampio noita vaihtoehtoja keksii? Sami Aaltonen?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
En ole matemaatikko, mutta jos ero oli lopulta +17 ja -7, niin kuinka vähän noita äänestäjiä oli jos tilanne oli muka täpärä ja vaihteli jatkuvasti?

Kolme?
 

Getz-laf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Flyers
Mahtavaa. Saamme kuulla ovelasilmäisen sissirambomme tarinoita jatkossakin.

Aika jäätävästi Satu heitti; "joono, toi talo on nyt nähty ja sain sieltä mitä halusinkin..." tai jtn sinnepäin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös