Suomen Big Brother 2007

  • 973 405
  • 3 272

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
En ole matemaatikko, mutta jos ero oli lopulta +17 ja -7, niin kuinka vähän noita äänestäjiä oli jos tilanne oli muka täpärä ja vaihteli jatkuvasti?

Kolme?

<REPS!>

Ei tainnut olla misään vaiheessa Henri lähdössä, taitaa olla äänestysmäärät laskussa. Tää kausi ei vaan oikein lähe käyntiin
 

jeke

Jäsen
Olen aika ihmeissäni. En nimittäin tuossa päälähetyksen jälkeen meinannut uskaltaa kääntää 24/7:ää päälle siinä pelossa, että Rambolla on käsittämättömät kehumissessiot päällä, kun on selvittänyt noita äänestyksiä.

Kun kuitenkin käänsin lopulta kanavan, on Rambolla eri ääni kellossa. Hän tuossa juuri sitten jopa syväluotasi, että kuulemma kaikella on jokin tarkoitus. Silläkin, että kun hän itse joskus tippuu talosta.
 

Afan

Jäsen
En ole matemaatikko, mutta jos ero oli lopulta +17 ja -7, niin kuinka vähän noita äänestäjiä oli jos tilanne oli muka täpärä ja vaihteli jatkuvasti?
Alle sata. Todella reippaasti alle sata. Tai sitten SubTV kusetti.

Ensimmäiseen vaihtoehtoon ei varmasti usko kukaan ohjelman suosio ja äänestysten mainostuksen määrä huomioiden.

Joten jäljelle jää jälkimmäinen vaihtoehto. Lakipuolesta en tiedä, mutta moraalisesti melko arveluttavaa toimintaa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Joten jäljelle jää jälkimmäinen vaihtoehto. Lakipuolesta en tiedä, mutta moraalisesti melko arveluttavaa toimintaa.

Kyllä, ja tämä n. ohjelman puolivälissä tullut juontaja-Vapun (kamala ihminen) osittainen jäätyminen ja "NYT tilanne näyttää siltä että Henri on lähdössä talosta!" oli niin käsikirjoitettu.
 

Kummasetä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, V. Vandy, suomalaiset NHL:ssä
Hyvät naurut sai tuosta Kadin eilisessä lähetyksessä näytetystä Heka-analyysistä, "oudot silmät" jne. näytellen samalla Hekaa :) Toinen hyvä kohta oli Hekan vyöhyketerapiaselitykset Akille...lähinnä Akin reaktiot asiaan. Helistä olen samaa mieltä kuin joku aikasempikin kirjoittaja. Turhan hiljainen ja tylsä naikkonen. Himaan vaan seuraavaks Hekan kanssa. Pällistelee vain ympäriinsä eikä kuitenkaan tunnu ryhtyvän mihinkään yleisöä kiinnostavaan aktiviteettiin vaikka olisi kännissä. Kroppahan Helillä on kunnossa mutta ei ole loppuen lopuksi edes mikään kovin kummoisen näköinen typy. Alkuvaikutelma hämäsi. Kadin laittaisin melkeinpä edelle ulkonäön suhteen...harmi vain että Kadi vaikuttaa Todella nirsolta tapaukselta. En usko että tuosta lämpenisi vaikka kenet taloon kuskaisi.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Tulispa karkkisade :)

Niin, olisi mielenkiintoista sekoaako rambo samaan tyyliin karkeista, kuten silloin kun osti Einarin kanssa satasella karkkia, limpsaa ja sipsejä. Toinen mielenkiintoinen seikka on, että meneekö Akilta leuat sijoiltaan jauhaessaan namia nähdyn kaltaisella antaumuksella.

Siinäpä ne tämän viikon mielenkiinnon kohteet on paketissa. :-)

NA
 
Alle sata. Todella reippaasti alle sata. Tai sitten SubTV kusetti.

Ensimmäiseen vaihtoehtoon ei varmasti usko kukaan ohjelman suosio ja äänestysten mainostuksen määrä huomioiden.

Joten jäljelle jää jälkimmäinen vaihtoehto. Lakipuolesta en tiedä, mutta moraalisesti melko arveluttavaa toimintaa.
Kyllähän tuossa aika selkeää pumppauksen hajua on. Ensin Satu on pirusti tappiolla, että saadaan Satu-fanit äänestään. Sitten ero onkin enää pieni, ja kohta jo toisinpäin - ja niin Henri-fanitkin äänestää.

Ja tänä vuonnahan ne on tajunnu, että näyttämällä suoraan sen "oikean" tilanteen äänissä, pelkkien plusäänien tai naamattomien äänien sijaan, aktivoi paremmin.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä Rambo voi olla ihmeissään, jos ja kun joutuu taas äänestykseen, ja veikkaampa, ettei enää kaveri selviä siitä kunnialla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika huikea viikkotehtävä alkoi tänään. Osa asukkaista on lapsia, osa vanhempia. Esim Aki on vaippaikäinen pikkulapsi joka ei osaa kävellä. Rooleissa pitää pysyä torstaihin asti. Hyvät naurut repesi, kun tarvittava rekvisiitta esiteltiin makuuhuoneissa. Pinnasängyt ja syöttötuolit jne. Tästä voi tulla hauskaa.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Aika huikea viikkotehtävä alkoi tänään. Osa asukkaista on lapsia, osa vanhempia. Esim Aki on vaippaikäinen pikkulapsi joka ei osaa kävellä. Rooleissa pitää pysyä torstaihin asti. Hyvät naurut repesi, kun tarvittava rekvisiitta esiteltiin makuuhuoneissa. Pinnasängyt ja syöttötuolit jne. Tästä voi tulla hauskaa.

Onkos Rambo myös vaippaikäinen joka ei osaa kävellä ? Mieshän joutuu vetää siinä tapauksessa ihan tosissaan roolia hän kun oppi kävelemään jo 1,5 kk ikäisenä ja käymään potalla jo 2 kk ikäisenä
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos Rambo myös vaippaikäinen joka ei osaa kävellä ? Mieshän joutuu vetää siinä tapauksessa ihan tosissaan roolia hän kun oppi kävelemään jo 1,5 kk ikäisenä ja käymään potalla jo 2 kk ikäisenä
Henri on viisivuotias hiljainen ja syrjään vetäytyvä yksinäinen lapsi, jolla on taiteellinen luonne.

Maxine on Akin äiti. Sujuvasti "Pikku-Aki" imee tuttia :)
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Henri on viisivuotias hiljainen ja syrjään vetäytyvä yksinäinen lapsi, jolla on taiteellinen luonne.

Maxine on Akin äiti. Sujuvasti "Pikku-Aki" imee tuttia :)

Olen kuullut tapauksista joissa 2-vuotias on vielä rintaruokinnassa. Ei ole edes mitenkään harvinaista :)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen kuullut tapauksista joissa 2-vuotias on vielä rintaruokinnassa. Ei ole edes mitenkään harvinaista :)
Tuosta tuli mieleen, että TV:stä tuli 4D dokumentti jokin aika sitten, jossa 7-vuotias imi vielä tissiä. Ihan normaalia :)
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä olen 34-vuotias ja pyrin edelleen samaan hommaan mahdollisimman paljon.....No joo.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä olen 34-vuotias ja pyrin edelleen samaan hommaan mahdollisimman paljon.....No joo.

Juuri olin vastaamassa ihan samaa että kyllä tuo vielä 29-vuotiaanakin onnistuu... Tosin tarkoitusperä lienee hieman eri...
 

krobbe

Jäsen
Köyhiä kakaroita! Miksei Aki tahdo tissiä tai pasko vaippaansa? Kadi ja Heka tai Sauli voisivat leikkiä vaikkapa lääkärileikkejä, missä mielikuvitus?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Aika huikea viikkotehtävä alkoi tänään. Osa asukkaista on lapsia, osa vanhempia.
Joo-o, varmasti taas todella huikea. Kyse on jälleen jostain kesäteatterista ja jossa on mielivaltainen päätösvalta BB:lla päättää menikö läpi vai ei. Samankaltainenhan nähtiin viimekaudella jossa teemana oli matka etelään. Muutenkin näköjään BB surutta kierrättää ideoita edellisiltä kausilta aihetta vain hiukan vaihtaen. Mutta eipä odotuksetkaan olleet korkeammalla kun muistaa miten "mielenkiintoisia" tehtäviä viime kausillakin oltiin ideoitu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu tuo Aki näyttää koomiselta tuossa vaaleanpunaisessa syöttötuolissa...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
BB Extrassa äänet hiukan vituralla. :) Tulee päälle äänet talosta.
 
S

solo

Kyllä mä koen jollain tavalla, että olen suosittu. Opin lukemaan jo 3 vuotiaana ja äiti oli opettaja ja kolmannella tein 6.luokan kirjoja. Mä olin tosi hyvä myös matikassa, fysiikka ja kemia oli aina tosi helppoa. Mulla on myös tosi hyvä kielipää.

Nyt se kusi on päässyt jo kypärään. Jes!

Edit. Leijuminen jatkuu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
RAMBO-HEKA kirjoitti:
Kyllä mä koen jollain tavalla, että olen suosittu. Opin lukemaan jo 3 vuotiaana ja äiti oli opettaja ja kolmannella tein 6.luokan kirjoja. Mä olin tosi hyvä myös matikassa, fysiikka ja kemia oli aina tosi helppoa. Mulla on myös tosi hyvä kielipää.

Nyt se kusi on päässyt jo kypärään. Jes!

Edit. Leijuminen jatkuu.

Kyllä. Ja kaikesta huolimatta kaveri on ilmeisesti kuitenkin kunnon amis, vaikka potentiaalia olisi koko maailman johtajaksi. On se äijä!

edit. MITÄ VITTUA!? Se näkee oikeasti tulevaisuuteen, ei herranjumala, tolta jätkältä mä meen pitkävetoriviä kysymään seuraavan kerran. Haistakoon Vuoksenmaa paskat, tää jätkä on kuningas!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Saattaa hyvinkin olla, että Rambo joutuu jättämään leikin lähiaikoina kesken. En vaan nimittäin millään jaksa uskoa, että näin primitiivisestä ja pehmustetusta ympäristöstä löytyy tarpeeksi älyllisiä ja fyysisiä haasteita Rambon ylivertaiselle älykkyydelle, lahjakkuudelle ja fyysisten haasteiden etsinnälle.

Ja totta kai kaveri tuntee olevansa suosittu. Koska mieshän on aivan omalla tasollaan talossa, niin keneen muuhun ne heikommat, hitaammat ja lahjattomammat vaikeina hetkinä voivat turvautua kuin Ramboon?


ps. Rambo oli luonnollisesti käyttänyt ennustajanlahjojaan taas kerran viime yönä ja tiesi äänestyksen tuloksenkin jo etukäteen...
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai se tiesi jo etukäteen, uhhuh, toivottavasti saa deja vun tämän viikon nimeämisistäkin ja mököttää hiljaa loppuviikon.

Supermanilla on näköjään IRC-galleriakin, jos tulee ikävä kun ei voi joka hetki katsoa hänen
ylivertaisuuttaan telkkarista, --> Kuuki. Ja Kadin nick on MissEstonia jos jotakuta pervoa kiinnostaa,
paljon laadukkaita [köhköh] kännikuvia ainakin löytyy...
 
Viimeksi muokattu:

jeke

Jäsen
Minun mielestäni päiväkirjahuonetta voisi tuoda enemmänkin esille päälähetyksissä, kun se on muuten pyhää aluetta. Ottaisivat vaikka yksitoikkoisesta ja jokapäiväisestä Rambo-setistä puolet pois, ja pyhittäisivät ko. ajan päiväkirjahuoneelle. Ja jotenkin toivoisi, että vaikka Aki puhuukin ihan fiksuja, niin hänen ei tarvitsisi olla puolta kymmentä kertaa sönköttömässä huoneessa, kun olisi mukava kuulla muidenkin turinoita edes kerran päivässä.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samaa meitsi eilen repeili, opin laskeen ennenkuin synnyin ja kielissä olen siis ihan kurko ja niin muuten näen vielä tulevaisuuteenkin...... Ja koen olevani suosittu. Niin ovelaa läppää tää autokuski heittää, että kohta täytyy toivoo, että se pysyy talossa. Ei prkl mikä jauho se on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös