Idiootti-Heka ei ole missään autokomppaniassa ollut vaan Hennalassa koirana ja "ryhmänjohtana", tosin mitään auktoriteettia ei tuosta pellestä löydy. Vähintään puolet mitä suustaan päästää on pelkkää paskaa. Frendejä ympäri suomen, paskan marjat.
Tuskin niitä leiriaamuja pariakymmentä putkeen tulee, etenkään nykyään. Käsittääkseni Rambo puhui siis vain yhdestä leiristä. Ja toisaalta, jos kaveri on oikeasti ollut kuskina, niin ne yhden tunnin yöunet, josta puolet pidettiin kipinää, on täyttä paskaa. Puhuikos mies olleensa vuoden intissä?
Minähän en ohjelmaa katso, vaan vaimo. Olen siis vain seurana :D.
Mutta. Voi tauti, tuota rahan käyttö keskustelua. Voi että tulee tolle äidin kultamussukka Team Spirit tyttelille joskus vaikiat paikat. Ellei perintö kolkuttele jo ovella.
Kylmäsivät kyllä Maxinen ja Timon suunnalta tosi hyvin.
Mutta Sauli on kuitenkin tällä hetkellä talon mitään sanomattomin asukas. Kaveri vain luovii mukana, eikä ota kantaa juuri mihinkään.
Veikkaan että Satu tulee saamaan miinus-äänivyöryn. Noin ärsyttäviä muijia tapaa harvoin. Jopa meidän työpaikalta ei parinkymmenen nuorehkon neidon joukosta löydy vastaavaa. Ulos vaan ja kirkkaasti.
Hmm... tuleepa tuosta kommentista mieleen edellisiltä kausilta muuan Perttu ja muuan Sari. Siis jos vain paria-kolmea ensimmäistä viikkoa katsotaan.
Tänään taitaa porukka olla aika tumut talossa. Onnistuivat viikkotehtävässä ja salatehtävässä ja lisäksi viime viikolta jäi rahaa käyttöön. Tällä hetkellä asukkaiden budjetti on 560 euroa. Timo jo ehdotteli, että jos kaupassa on tarjous, niin ei sata tölkkiä bissee maksa kun 200 euroa.
Ihan jäätävä määrä tuo 117 tölkkiä, eli sellainen vajaa mäyräkoira per naama.
Tuohon linkkiin viitaten asukkaat taitavat todellakin ottaa vähän enemmän mukia kuin koskaan aiemmin talossa. Ihan jäätävä määrä tuo 117 tölkkiä, eli sellainen vajaa mäyräkoira per naama.
Onko tuo edes loppujen lopuksi niin "jäätävä" määrä?!? Itsekin ajattelin aluksi että sieltähän tulee viinaksia niin pirusti, mutta mäyräkoira/asukas!! Ou jee..
Onhan se jäätävä määrä siinä mielessä, että eihän sitä tule ikinä itse ostettua reilua 100 tölkkiä olutta ja siideriä kaupasta. Tai itse en ainakaan ole ikinä ostanut noin paljon alkoholia kerralla, muiden puolesta on tietty paha sanoa.
EDIT: Ja talossa nähtiin äskettäin myös ensikertaa Maxinen rintavarustus!!!
No niin. Linkkiä jakoon yyveellä tai tulen ruudun läpi, saatana.Mulla on ollut Maxinen suihkuvideo koneella jo päiviä.