Rontti kirjoitti:Oksettavan huono vertaus.
Myönnetään, mutta kummassakin tapauksessa omalla käytöksellä on ratkaiseva vaikutus. Ei sillä, että hyväksyisin sen paremmin Mikan tekoa kuin kenenkään hakkaamistakaan.
Rontti kirjoitti:Oksettavan huono vertaus.
cottonmouth kirjoitti:Ilman tarkempaa tietoa ko. ihmisestä en tietenkään tiedä päteekö tämä Sorellaan. Voi olla todella epäonnistunutkin opettaja.
Gellner kirjoitti:Tiedä häntä, mutta Mira sentään sanoo suoraan. Vituttaa tuo kaksinaamainen Jenni, joka nyt perää sitä että kaikkien pitäisi puhua suoraan eikä selän takana saa puhua. Mitäköhän Jenni itse viime yönä teki parikymmentä minuuttia Sarin, Kaarlon ja Hannen kanssa? No mitäpä muuta kuin puhui Mirasta todella rumaan sävyyn selän takana. Todella ala-arvoista käytöstä tuolta nelikolta.
flintstone kirjoitti:Ja Sorella siis opetti lapsia humalassa, suudellessaan, sammuttuaan Mikan sänkyyn, Mikan laskiessa Sorellan housuja alas ja kouriessa tätä? Näinkö?
En edelleenkään ollut tietoinen että opettajan pätevyysvaatimuksena on olla neitsyt. Ja opettajan vapaa-aikanaankin opettaa lapsia. Saakohan ne palkkaakin "vapaa-ajastaan", ne opettajat kun näyttää olevan aina töissä.
Ja tämäkö ei vaikuta Sorellan työhön? Voi olla että oppilaiden suhtautuminen opeen on vähän erilainen tämän kohun jälkeen. Ja vaikka lapset eivät BB:tä katsoisikaan, vaikea on esim. iltapäivälehtien lööpeiltä yms. välttyä.Orman Mollis kirjoitti:Samoinhan urheiljoiden pitäisi olla roolimalleja. Myös vapaa-ajalla.. Karalahdestahan on saanut lehdestä lukea useaan otteeseen, samoin kuin Räikkösestä, mutta minusta urheilijoilla, opettajilla ja muilla "roolimalleilla" pitää olla myös työn ulkopuoleinen elämä, jolloin jokainen saa touhuta mitä haluaa. Kunhan tämä ei vaikuta itse työhön.
Tatun kohdalla ehkä joo mutta Henrin tilanne on ehkä vähän eri asia. Sorellalla on kuitenkin osittainen kasvatusvastuu 20-30 lapsesta (en minä mitään numeroita tiedä mutta kai normaali luokan koko on jotain tuollaista), mitä ei taida myyntimiehellä olla.Orman Mollis kirjoitti:Pointti oli että jos Sorella joutuisi tuon takia puhutteluun ja hänen työsuhteensa jatko kyseenalaistettaisiin, niin samalla ajatteku mallillahan Tatu olisi huono esimerkki lapsilleen ja miten esim. Henri voisi jatkaa myyntitöitä kun oli noin ylimielinen jne... <-Noin olin jo aiemmin tässä ketjussa vastannut samanlaiseen Tatun mukaan vetämiseen, jos olisit viitinyt lukea..
Pitää paikkansa. Ei Olof Palmen murhaakaan olisi tapahtunut jos Palme ei olisi ollut pääministeri, joten pitäähän miestä itseäänkin tapauksesta vähän syyttää kun kerran virkaan pyrki.Troy kirjoitti:Jos Sorella olisi juonut kohtuudella, mennyt omaan sänkyyn nukkumaan, ollut antamatta selviä vihjeitä seksin harrastamisen suhteen tai ollut sammumatta, koko episodia ei olisi koskaan tapahtunut. Oletko eri mieltä?
Afan kirjoitti:Ööö...
Mirahan se oli, joka jopa sulki oven takanaan, kun alkoi juoruilla Sorellan kanssa terassilla ja arvostella muiden suhtautumista asioihin. Sattui vaan huonoksi onneksi olemaan Sari paikalla.
Afan kirjoitti:Ööö...
Mirahan se oli, joka jopa sulki oven takanaan, kun alkoi juoruilla Sorellan kanssa terassilla ja arvostella muiden suhtautumista asioihin. Sattui vaan huonoksi onneksi olemaan Sari paikalla.
Kuinka niin? Tuohan oli erittäin hyvä vertaus.Rontti kirjoitti:Oksettavan huono vertaus.
No no!Crapbag kirjoitti:Alkuun kysyisin todistusaineiston perään, eli haistoiko öinen isoveli Mikan sormia, olivatko ne olleet "siellä"? Oliko Mikan sukuelin erektiossa, hänhän oli juuri seivästämäisillään tiedottoman opettajattaren? Mitä nyt öistä isoveljeä äänen ja lätinen perusteella kuuntelee, niin kaverilla tuskin on harmainta aavistusta ko. tuoksuista ja tosielämästä yleensä..
kakkonen kirjoitti:Kuinka niin? Tuohan oli erittäin hyvä vertaus.
No no!
Siellä on kuule CSI:n kaverit ollu välittömästi oven takana ottamassa analyysiä Mikan sormista. Maku- ja hajunäytteet on taatusti otettu enkä pitäisi mahdottomana sukuelinten tutkimistakaan! Nykytekniikalla nä CSI kaverit tekee ihmeitä.
grace kirjoitti:Pidettiinköhän kioski kiinni tiistain, kun Mikan lähdön jälkeen asukit suunnittelivat siirtävänsä perseet olalle? Eilen kuitenkin hanat olivat taas auki. Ihme juttu, että BB1:ssä ei talon puolesta tullut läheskään näin paljon viinaa ja BB2:ssa nähtiin jo alusta asti erinäisiä vaaratilanteita, jotka johtuivat suureksi osaksi viinasta. Siltikään tuotantoryhmä ei ottanut onkeensa vaan viinaa virtaa asukeille tasaista tahtia. Mikähän on isoveljen vastuu näissä kännitoilailuissa? En kirjoita nyt ainoastaan Mika/Sorella-tapahtumasta vaan yleensä talon viinan huuruisista tapahtumista.
Vintsukka kirjoitti:Pitää paikkansa. Ei Olof Palmen murhaakaan olisi tapahtunut jos Palme ei olisi ollut pääministeri, joten pitäähän miestä itseäänkin tapauksesta vähän syyttää kun kerran virkaan pyrki.
Vintsukka kirjoitti:Ei Olof Palmen murhaakaan olisi tapahtunut jos Palme ei olisi ollut pääministeri, joten pitäähän miestä itseäänkin tapauksesta vähän syyttää kun kerran virkaan pyrki.
No jos minä sammun pe-la väliseksi yöksi tuonne keskustaan niin saan syyttää itseäni jos lompakkoni on viety. Eli kyllä monesti kannattaisi miettiä kuinka paljon kaataa ja missä ja miten käyttäytyy..niin voi välttää monet ongelmat.Vintsukka kirjoitti:Pitää paikkansa. Ei Olof Palmen murhaakaan olisi tapahtunut jos Palme ei olisi ollut pääministeri, joten pitäähän miestä itseäänkin tapauksesta vähän syyttää kun kerran virkaan pyrki.
Joo ei tietenkään ole sama asia mutta tuo perustelu "ilman sitä tätä ei olisi tapahtunut" on mielestäni vähän hatara.
kakkonen kirjoitti:No jos minä sammun pe-la väliseksi yöksi tuonne keskustaan niin saan syyttää itseäni jos lompakkoni on viety. Eli kyllä monesti kannattaisi miettiä kuinka paljon kaataa ja missä ja miten käyttäytyy..niin voi välttää monet ongelmat.
Ei ole rikos, mikäli nimimerkki kakkonen on sukupuoleltaan mies.flintstone kirjoitti:Entä jos se on siinä samalla laskenut housusi puolitankoon ja vähän roplannut sinua? Onko silloinkaan tapahtunut rikosta?
flintstone kirjoitti:Ja se lompakon vienyt ei ole tehnyt rikosta?
Troy kirjoitti:Väittikö kakkonen, että rikosta ei olisi tapahtunut?
flintstone kirjoitti:Ja se lompakon vienyt ei ole tehnyt rikosta?
Takuulla syyttäisin itseäni jos sammun kaupungille ja mun lompakko pöllitään!flintstone kirjoitti:No ainakin kakkonen kovasti syytti tapahtuneesta itseään.
Taze kirjoitti:Ilmeisesti jätät myös pyöräsi, autosi ja kotisi lukitsematta, sehän on rikos jos joku sieltä jotain vie. Itseään moisesta nyt on ainakin turha syyttää.
flintstone kirjoitti:Joo mä olen syyllinen siihen että Suomessa on tuon tyyppistä rikollisuutta.
Ja sinä varmaan käyt pöllimässä kaikista autoista ja taloista tavaroita kun se huora varmasti kerjäsi sitä jättämällä ovet lukitsematta. Vai?
flintstone kirjoitti:Joo mä olen syyllinen siihen että Suomessa on tuon tyyppistä rikollisuutta.
Ja sinä varmaan käyt pöllimässä kaikista autoista ja taloista tavaroita kun se huora varmasti kerjäsi sitä jättämällä ovet lukitsematta. Vai?
Aivan. Lopettakaa jo. Ette saa toisen mieltä muuttumaan.Troy kirjoitti:Sulla on nyt aika pahasti tuo pointti kateissa. Kaikella kunnioituksella. Ei tästä kannata varmaan tämän enempää vääntää.
Taze kirjoitti:Totta ihmeessä, raiskaan ohimennen myös kaikki nukkuvat ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Saat toki olla rauhassa sitä mieltä, että Sorella ei itse lainkaan pystynyt viakuttamaan "tapaukseen", vaikka aiemmin jo myönsitkin, että Sorella olisi eri tavalla käyttäytymällä pystynyt tilanteen välttämään. Vikaa löytyy molemmista, vaikka Mika edelleen se suurin syyllinen onkin.