Kyllä se on selvää faktaa, että Kale, Tatu, Hanne ja Jenni ovat olleet ns. Sorellaa vastaan. Mira puhui ihan asiaa. Ihmettelen vaan, miten tyypit kehtaa sen sitten kieltää vaikka Sari taisi ihan syytön olla.JWill kirjoitti:Mira hämmennä sitä soppaa sillä paskallasi vielä vähän lisää. Ei siellä kukaan ole Sorellaa syyllistänyt, antaneet vain tukensa Mikalle asiassa. Ei näin.
Anadigi kirjoitti:Kaarlo on kyllä hienon oloinen mies. Kyllä Kake tietää, missä on naisen paikka.
Taitopelaaja kirjoitti:Toivottavasti Jenni, Hanne ja Kaarlo joutuvat pian ulos talosta. Minä en siedä heitä enempää. Tässäkin jaksossa Hanne vihjaili suoraan äänestykseen liittyvistä asioista ja Kale nyt ampuu aina yli asioissa. Kannattaisi vähän pitää mielessä mitä on aiemmin sanonut. Jenni on myös sellainen joka ei kestä yhtään kritiikkiä vaikka aihetta olisi.
Mira on ainut, joka talossa oikeastaan puhuu asiaa - vaikkakin joskus rasittavalla tavalla. Kumma, miten nainen jota käytetään hyväksi saa vihat päällensä.
timppa kirjoitti:On kyllä niin tyhmä ihminen mitä vain voi olla.
Taitopelaaja kirjoitti:Toivottavasti Jenni, Hanne ja Kaarlo joutuvat pian ulos talosta. Minä en siedä heitä enempää. Tässäkin jaksossa Hanne vihjaili suoraan äänestykseen liittyvistä asioista ja Kale nyt ampuu aina yli asioissa. Kannattaisi vähän pitää mielessä mitä on aiemmin sanonut. Jenni on myös sellainen joka ei kestä yhtään kritiikkiä vaikka aihetta olisi.
Mira on ainut, joka talossa oikeastaan puhuu asiaa - vaikkakin joskus rasittavalla tavalla. Kumma, miten nainen jota käytetään hyväksi saa vihat päällensä.
Eipä se paljon palikoita vaadi. Terv. nimim. teekkari HervannastaHemingway kirjoitti:Näyttää kuitenkin olevan tekniikan ylioppilas, joten palikat lienevät ihan kohdillaan ja pyörivät oikeassa järjestyksessä. Sosiaaliset taidot tietenkin erikseen.
Hemingway kirjoitti:Näyttää kuitenkin olevan tekniikan ylioppilas, joten palikat lienevät ihan kohdillaan ja pyörivät oikeassa järjestyksessä. Sosiaaliset taidot tietenkin erikseen.
musta lokki kirjoitti:Voitaisiinpa kutsua jo kertaalleen häädetyt takaisin taloon ja heittää nykyiset ulos.
Sundis kirjoitti:Pakko lainata koko viesti. Olen niiiiin eri mieltä kaikesta mistä kirjoitit. Helvetin hyvä kolmikko tuo Jenni-Hanne-Kaarlo. Kaarlon kyllä pitäisi saada palkinto noista äänestyspuheistaan.
Ei pysy tolkku päässä kiivastuessaan? Kännissä kiivastuessaan, kyllä. Eikös se ole ihan tavallista?polvipetteri kirjoitti:Oikeasti, Kaarlolla ei pysy tolkku päässä hänen kiivastuessaan.
Twite kirjoitti:Ei pysy tolkku päässä kiivastuessaan? Kännissä kiivastuessaan, kyllä. Eikös se ole ihan tavallista?