Suomen Big Brother 2006

• 852 770
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hemingway kirjoitti:
Eihän tuossa tilanteessa sinänsä mitään ihmeellistä ollut (vaikka ei sitä taidettu näyttää kokonaan), vaan siinä, mitä Mika olisi tehnyt, jos häntä ei olisi keskeytetty. Se olisi ollut seksuaalista häirintää tai raiskaus.

No joo joo. Varmaampa Mika olisi sammunutta pannut. En tiedä sinun tapojasi, mutta ei kuulu normaalin ihmisen toimintaan. Ja turha lässyttää mitään paskaa, ettet olisi itse kopeloinut. Tuosta on aika saatanan pitkä matka panemiseen.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Mike kirjoitti:
Eiköhän tässä formaatissa ole olennaista kuitenkin se, että ihmiset symppaavat niitä tyyppejä, joiden kanssa kuvittelisivat itsekin viihtyvän.
Esim. itse en jaksaisi olla Mirkan, Arin, Miran, Henrin tai Hannen kaltaisten heppujen seurassa todennäköisesti yhtäkään vuorokautta samassa talossa ja Kari -kiintiökin täyttyisi varmaan aika nopeasti.

Tuo talossa oleminen vaatii kaikilta ominaisuutta, mikä on erittäin vaikea - erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleminen. Kaarlolla on erittäin vaikeaa tulla toimeen Miran kanssa, mutta hän sentään yritti kännipäissään sitä selventää Miralle - seikka, johon ei kaikki pysty.

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lusikka soppaan.

Elikä otetaas tässä nyt meikäläisen kannaltakin osaa tähän Mika-Sorella yks-ykköseen.

Mitä sain tämänpäiväisistä keskusteluista selville ennen varsinaista lähetystä ( ei ole 24/7 olen köyhä opiskelija). Niin vaikutti teko itestäkin aika rankalta. Kyllähän noita tilanteita on ollu että joku joutuu vasten tahtoaan hyväksikäytetyksi.

Mutta, kun katsoin tota lähetystä, niin se mitä sielä sängyssä tapahtu oli mun mielestä hyvinkin normaalia kännisten käytöstä. Olisko toi johtanu pidemmälle ku että sormilla vähä koitetaan tavaraa. Olis varmaan voinu johtaakin, mutta mika ois voinu myöskin lopettaa homman ku Sorella ei ois reagoinu.

Mitä tulee noihin housuihin, niin haluisin nähdä täältä sen tyypin kuka pystyy 100% sanomaan että ne oli kintussa vielä kun Sorella sammui. Itse en nähny ku normaalia käpläämistä ja lopulta sorella sulki portit. Mikalta silti huonoa käytöstä, mutta mä laittaisin ihan kännin piikkiin ton lopun lämmittelyn. Ku vähän kuitenkin teki varmaan jo mieli.

Mutta huomista rangaistusta odotellessa.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Genesis kirjoitti:
Elikä otetaas tässä nyt meikäläisen kannaltakin osaa tähän Mika-Sorella yks-ykköseen.

Mitä sain tämänpäiväisistä keskusteluista selville ennen varsinaista lähetystä ( ei ole 24/7 olen köyhä opiskelija). Niin vaikutti teko itestäkin aika rankalta. Kyllähän noita tilanteita on ollu että joku joutuu vasten tahtoaan hyväksikäytetyksi.

Mutta, kun katsoin tota lähetystä, niin se mitä sielä sängyssä tapahtu oli mun mielestä hyvinkin normaalia kännisten käytöstä. Olisko toi johtanu pidemmälle ku että sormilla vähä koitetaan tavaraa. Olis varmaan voinu johtaakin, mutta mika ois voinu myöskin lopettaa homman ku Sorella ei ois reagoinu.

Mitä tulee noihin housuihin, niin haluisin nähdä täältä sen tyypin kuka pystyy 100% sanomaan että ne oli kintussa vielä kun Sorella sammui. Itse en nähny ku normaalia käpläämistä ja lopulta sorella sulki portit. Mikalta silti huonoa käytöstä, mutta mä laittaisin ihan kännin piikkiin ton lopun lämmittelyn. Ku vähän kuitenkin teki varmaan jo mieli.

Mutta huomista rangaistusta odotellessa.

Juuri näin! täällä tosin on tahoja, jotka ovat tuomitsemassa Mikan varmasti hyväksikäyttäjäksi (ja kaikkia muitakin, mikä jo sinällään on rikos), vaikka Mikan oloinen kaveri tuskin sellainen on.

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Mikko78 kirjoitti:
No joo joo. Varmaampa Mika olisi sammunutta pannut. En tiedä sinun tapojasi, mutta ei kuulu normaalin ihmisen toimintaan. Ja turha lässyttää mitään paskaa, ettet olisi itse kopeloinut. Tuosta on aika saatanan pitkä matka panemiseen.

Jos naiselta riisuu housut, niin vähänhän se viittaisi väylän avaamiseen, mutta tiedä sitten mikä oli aikomus. Mikan itsensä mukaan aikomus oli juuri se mitä tässä epäilläänkin.

Ei tuossa minusta mitään kauheaa ollut, mutta kun kyseessä on TV-ohjelma, niin pitäisi näkyä, että vääristä teoista seuraa rangaistus. Siinä ei ole mitään kukkahattumaista.

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Gellner kirjoitti:
Mutta kun Sorella sammui, ja Mikalla oli sormi Sorellan sisässä. Kun tämä kerran on sinusta hyväksyttävää, niin muistapa pitää linjasi, jos sinun sammunutta siskoa/lasta käytetään samalla tavalla seksuaalisesti hyväksi. En yhtään ihmettelisi, jos sinä kuulut niihin miehiin, joiden mielestä flirttaileva nainen, jolla on minihame, kerjää tulla raiskatuksi. Hakeudu hoitoon, olet sairas.

Pikkusen kärjistät asioita. Kehtasitkin ottaa lapset mukaan. Jos ja kun sinulla on omakohtaisia kokemuksia asiasta, niin on parempiakin paikkoja hoitaa omaa psykiatrian tarvetta kuin jatkoajan keskustelupalsta. Ymmärsitkö?

Mikana haastasin sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Mieti nyt pentu vähän mitä kirjoitat! Syytät täällä ihmistä raiskauksesta. Sulla varmaan on veden pitävät faktat että mikan sormi oli sisällä?

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Mikko78 kirjoitti:
Pikkusen kärjistät asioita. Kehtasitkin ottaa lapset mukaan. Jos ja kun sinulla on omakohtaisia kokemuksia asiasta, niin on parempiakin paikkoja hoitaa omaa psykiatrian tarvetta kuin jatkoajan keskustelupalsta. Ymmärsitkö?

Mikana haastasin sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Mieti nyt pentu vähän mitä kirjoitat! Syytät täällä ihmistä raiskauksesta. Sulla varmaan on veden pitävät faktat että mikan sormi oli sisällä?

Eipä ole ainoa, joka voisi...

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Genesis kirjoitti:
Mitä tulee noihin housuihin, niin haluisin nähdä täältä sen tyypin kuka pystyy 100% sanomaan että ne oli kintussa vielä kun Sorella sammui.

Koska tuota housuepisodia ei kuulemma näytetty kokonaisuudessaan TV:ssä, niin minulle asioiden kulku on epäselvää.

Vetikö Mika housut pois sen jälkeen kun Sorella käänsi selkänsä ja sammui vai ennen sitä?

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Hemingway kirjoitti:
Koska tuota housuepisodia ei kuulemma näytetty kokonaisuudessaan TV:ssä, niin minulle asioiden kulku on epäselvää.

Vetikö Mika housut pois sen jälkeen kun Sorella käänsi selkänsä ja sammui vai ennen sitä?

Tärkeää tuossa on se, että he pystyvät keskenään juttelemaan aiheesta ja puimaan sitä läpi.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaan nyt omakin mielipide soppaan mukaan. Itse en hyväksy minkäänlaisia sormileikkejä yms, jos toinen osapuoli on sammunut tai muuten tiedottomassa tilassa eli tuhannen päissään. Sitä on aivan turha selitellä millään humalatiloilla sillä sen verran pitäisi olla järkeä päässä, että tajuaisi milloin toinen ei ole mukana leikeissä ja tässä Sorellan tapauksessa Mikan olisi se pitänyt tajuta. Aivan sama kuinka päissään oli ja kuinka katuvainen oli aamulla.

Mikko78 kirjoitti:
Ja turha lässyttää mitään paskaa, ettet olisi itse kopeloinut. Tuosta on aika saatanan pitkä matka panemiseen.

Et voi oikeasti väittää, että tuossa tilanteessa kuka tahansa olisi kopeloinut? Toivottavasti ymmärsin sinut täysin väärin.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
vision kirjoitti:
Laitetaan nyt omakin mielipide soppaan mukaan. Itse en hyväksy minkäänlaisia sormileikkejä yms, jos toinen osapuoli on sammunut tai muuten tiedottomassa tilassa eli tuhannen päissään. Sitä on aivan turha selitellä millään humalatiloilla sillä sen verran pitäisi olla järkeä päässä, että tajuaisi milloin toinen ei ole mukana leikeissä ja tässä Sorellan tapauksessa Mikan olisi se pitänyt tajuta. Aivan sama kuinka päissään oli ja kuinka katuvainen oli aamulla.

Et voi oikeasti väittää, että tuossa tilanteessa kuka tahansa olisi kopeloinut? Toivottavasti ymmärsin sinut täysin väärin.

Veikkaan, että ymmärsit! Itse uskon edelleen, että Mika ei tietoisesti käyttänyt ketään hyväksi. Jos Mika tällainen kaveri olisi, niin kyllä sitä olisi tuolla talossa jo monta kertaa saanut muiltakin mimmeiltä ihan ilman mitään hyväksikäyttöä. Molemmat oliva aika pahasti tiedottomassa tilassa ja Mikan mielessä tuskin kävi, että JEE nyt se nukahti ja voin tehdä mitä haluan!

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Naulaaja kirjoitti:
Molemmat oliva aika pahasti tiedottomassa tilassa ja Mikan mielessä tuskin kävi, että JEE nyt se nukahti ja voin tehdä mitä haluan!

Viina ei vain ole mikään lieventävä syy.

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
vision kirjoitti:

Ymmärsit täysin väärin. Huonosti ilmaisin itseäni, pahoitteluni. Pitäneekin korjata asia. Eli ei Mikaa voi syyttä siitä että olisi varmasti sammunutta pannut, sillä verukkeella että suurin (itse mukaan lukien) osa ei olisi edes hyväillyt sammunutta. Ennakoin vastauksia/syytöksiä jossa vedotaan siihen etten olisi itse lähennellyt sammunutta. Onnistuinko edes selventämään? Tästä on kuiten helvetin pitkä matka itse aktiin.

Viimeksi muokattu:

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Hemingway kirjoitti:
Viina ei vain ole mikään lieventävä syy.

Totta. En edelleenkään pidä Mikaa hyväksikäyttäjänä. tiedäthän mitä tarkoitan, siis sellaisena, joka oikeasti odottaisi tilaisuutta näin tehdä ja toimisi heti, kun on mahdollista. Oma kokemukseni on sellainen, että kerran uutena vuotena tietysti kovasti nauttineena tyttöystävän (nykyinen vaimo) kanssa harrasteltiin ja vaimo aamulla mainitsi "nukahdit sitten kesken suihinoton" - en nostanut syytettä...

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Naulaaja kirjoitti:
Totta. En edelleenkään pidä Mikaa hyväksikäyttäjänä.

En minäkään. Ei tullut edes mieleen, että Mika hakeutuisi tuollaisiin tilanteisiin. Homma nyt vain eteni niin kuin eteni. Jonkinlainen rangaistus pitäisi minusta kuitenkin katsojien vuoksi antaa.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Hemingway kirjoitti:
En minäkään. Ei tullut edes mieleen, että Mika hakeutuisi tuollaisiin tilanteisiin. Homma nyt vain eteni niin kuin eteni. Jonkinlainen rangaistus pitäisi minusta kuitenkin katsojien vuoksi antaa.

sitä odotellessa...

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Älkääs nyt vängätkö täällä vanhoja, vaan nyt raporttia 24/7 kanavalta jotta mitä siellä tapahtuu tällä hetkellä/on tapahtunut illan aikana!

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gags kirjoitti:
Älkääs nyt vängätkö täällä vanhoja, vaan nyt raporttia 24/7 kanavalta jotta mitä siellä tapahtuu tällä hetkellä/on tapahtunut illan aikana!

Mökötystä, aika vaisu meininki.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gags kirjoitti:

Jeps, vanhat on vanhoja. Rangaistus tulee sitten kun tulee. Eipä tuolla nyt tapahdu oikein mitään, lätkästä jutustelevat. Jenni kertoi joskus luulleensa, että Tappara nousee NHL:ään, hmm.

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Kun Sorella ja Mika asiasta muille kertoivat, niin nämä asettuivat aika selkeästi Mikan puolelle asiassa. Varsinkin kaikki pojat ja mielestäni Sari. Jenni, Hanne ja Mira eivät ehkä niin selkeästi. Mielenkiintoista olisi kuulla päiväkirjahuoneen anti muiden osalta sen jälkeen, kun Sorella oli kuvanauhan nähnyt ja siitä sitten muille tilitti. Mitä mieltä he privaatisti asiasta ovat? Tuolla tuskin uskaltavat lähteä sosiaalisista syistä johtuen repimään auki haavoja kovin jyrkillä kannanotoilla. Varsin kiinnostavaa olisi tilannetta seurailla, jos Sorella olisi ottanut tämän vielä vakavammin ja ollut päinvastaista mieltä mitä nyt. Jotenkin tuntuu, että tilanne kehittyisi silloin entistä enemmän suuntaan, jossa miehet puolustaisivat Mikaa ja naiset Sorellaa. No hyvää draamaa jo näinkin!

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin tuosta koostelähetyksestähän ei kovin hyvää kuvaa tapahtuneesta saanut, ainakin mikäli on uskominen Subin sivujen kuvausta:
"Lopulta nainen käänsi selän Mikalle ja nukahti syvään uneen. Mikaa tämä ei kuitenkaan lannistanut, vaan mies jatkoi Sorellan koskettelua naisen unitilasta huolimatta. Yhdessä vaiheessa Mika jopa riisui Sorellan housut puolittain ja veti peittoa itsensä ja Sorellan ylle."

Jos sälli tosiaan oli jo aikaisemmin todennut Sorellan nenästä kiinni pitämällä hänen olevan tiedottomana, ja silti alkoi vetää housuja nilkkoihin, niin eipä kovin ok-toiminnalta kuulosta näin miehenkään näkökulmasta. Eikä tainnut kovin ok olla Sorellankaan mielestä videon tapahtuneesta nähtyään, sen verran koville juttu tuntui Subin kuvausten mukaan ottavan. Mutta onhan se äijien silti kiva netissä huudella ties mitä roskaa. Itseltä ei ainakaan heru yhtään sääliä näille säälittäville kusipäille, jotka sammuneita tyttöjä/naisia ovat hinkkaamassa. Ihan sama miten kännissä on, todella munatonta toimintaa.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
JWill kirjoitti:
Kun Sorella ja Mika asiasta muille kertoivat, niin nämä asettuivat aika selkeästi Mikan puolelle asiassa.

Pitää muistaa, että muut ovat olleet Mikan kanssa suljetussa ympäristössä kolme? viikkoa ennen Sorellan tuloa taloon.

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vteich kirjoitti:
Niin tuosta koostelähetyksestähän ei kovin hyvää kuvaa tapahtuneesta saanut, ainakin mikäli on uskominen Subin sivujen kuvausta:
"Lopulta nainen käänsi selän Mikalle ja nukahti syvään uneen. Mikaa tämä ei kuitenkaan lannistanut, vaan mies jatkoi Sorellan koskettelua naisen unitilasta huolimatta. Yhdessä vaiheessa Mika jopa riisui Sorellan housut puolittain ja veti peittoa itsensä ja Sorellan ylle."

Jos sälli tosiaan oli jo aikaisemmin todennut Sorellan nenästä kiinni pitämällä hänen olevan tiedottomana, ja silti alkoi vetää housuja nilkkoihin, niin eipä kovin ok-toiminnalta kuulosta näin miehenkään näkökulmasta. Eikä tainnut kovin ok olla Sorellankaan mielestä videon tapahtuneesta nähtyään, sen verran koville juttu tuntui Subin kuvausten mukaan ottavan. Mutta onhan se äijien silti kiva netissä huudella ties mitä roskaa. Itseltä ei ainakaan heru yhtään sääliä näille säälittäville runkkareille, jotka sammuneita tyttöjä/naisia ovat hinkkaamassa. Ihan sama miten kännissä ovat, todella munatonta toimintaa.

Ei varmaan sun sääliäs Mika kaipaa vittuakaan ja siitä ei oo kysymys. Täällä on kuitenkin syytetty Mikaa raiskauksesta ja toivottavasti kyseinen henkilö joutuu asiasta edesvastuuseen. Selvennetään nyt vielä kaikille ettei raiskaus aina tarkoita aktia, tosin huosujen pois ottaminen sitä ei ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.