Suomen Big Brother 2006

• 852 764
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Perkeleen Tatu kun tarrailee Sarin tisseistä, ooon kade.

Mutta tuolla pitäisi olla viinaa joka päivä jotta kunnon äksöniä saataisiin tai sitten oikeasti slummi/kroisos juttu käyntiin uudelleen.

Hyvää viihdettä!

Edit: Ja nyt alkaa Miran totuudet tulemaan esille, ei saanut Mikalta. No sen on jo kauan huomannut, että Mikalle hän on katkera.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Haha! Miksen ole katsonut tätä aiemmin? Yksi yli-ikäinen pissis vinkuu kuinka "kukaan ei haluu mua" ja opettaja yrittää saada kullia eniten opetettaviaan muistuttavalta tapaukselta.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Lorvi kirjoitti:
Perkeleen Tatu kun tarrailee Sarin tisseistä, ooon kade.

Mutta tuolla pitäisi olla viinaa joka päivä jotta kunnon äksöniä saataisiin tai sitten oikeasti slummi/kroisos juttu käyntiin uudelleen.

Hyvää viihdettä!

Ihme ettei BB:n pellet oo siitä saanu aikaiseksi seksuaalista häirintää! Sorella vinku koko ajan näköjään Mikalta ja muilta. "anna vielä yksi". Ämmä veti liikaa viinaa ja sitten sammu äijän sänkyyn. Siis koko ajan se oli Mikan kimpussa! Jos se ei olis sammunu, niin aika selkeesti olis vaakamambot heilunu ja kaikenmaailman Gellnerit olis saanut muuta päiviteltävää...

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Naulaaja kirjoitti:
Ihme ettei BB:n pellet oo siitä saanu aikaiseksi seksuaalista häirintää! Sorella vinku koko ajan näköjään Mikalta ja muilta. "anna vielä yksi". Ämmä veti liikaa viinaa ja sitten sammu äijän sänkyyn. Siis koko ajan se oli Mikan kimpussa! Jos se ei olis sammunu, niin aika selkeesti olis vaakamambot heilunu ja kaikenmaailman Gellnerit olis saanut muuta päiviteltävää...

Vittu tuo Mikan tilanne oli aivan normaali, pientä känniläisen panetus systeemi hässäkkää.

Jos tuosta kovempi rangaistus räpsähtää niin hoho, tiesiköhän Mika edes sitä että Sorella oli sammahtanut?

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Lorvi kirjoitti:
Vittu tuo Mikan tilanne oli aivan normaali, pientä känniläisen panetus systeemi hässäkkää.

Eihän tuossa tilanteessa sinänsä mitään ihmeellistä ollut (vaikka ei sitä taidettu näyttää kokonaan), vaan siinä, mitä Mika olisi tehnyt, jos häntä ei olisi keskeytetty. Se olisi ollut seksuaalista häirintää tai raiskaus.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jaahas, että tommoista tänään.

Mika mokoma meni Isolleveljelle myöntämään, että "niinhän mä yritin" kun sanottiin että Sonera on sammunut ja sä se vaan jatkoit yrittämistä.Taitaa Mika lentää ulos talosta. Sinänsä "harmiton" tapahtuma, jos ei olisi tapahtunut tv-kameroiden edessä..

Mira ja Kaarlokin juttelivat ihqsti ja ukkomies Tatu koitti Sarin tissejä. On toi viina hienoa ainetta...

Kaljaa juoden,

Beagle Boy aka. BB

Afan

Jäsen
puumaila kirjoitti:
Niin, onko se Mikan ansiota, ettei mitään tapahtunu, jos ehdittiin keskeyttämään ennen?
...
Ihmetellä täytyy, jos ei tuon perusteella talosta lennä ja lujaa.

Pitäisikö minun nyt vastata tähän, kun olit mielipiteeseesi löyhästi liittyvää viestiäni lainannut? Johan minä tuomitsin teon aiemmin. Teon julkisuus on kuitenkin jo sen verran kova rangaistus itsessään, että en oikein jaksa innostua ylireagoinneista.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naulaaja kirjoitti:

Mutta kun Sorella sammui, ja Mikalla oli sormi Sorellan sisässä. Kun tämä kerran on sinusta hyväksyttävää, niin muistapa pitää linjasi, jos sinun sammunutta siskoa/lasta käytetään samalla tavalla seksuaalisesti hyväksi. En yhtään ihmettelisi, jos sinä kuulut niihin miehiin, joiden mielestä flirttaileva nainen, jolla on minihame, kerjää tulla raiskatuksi. Hakeudu hoitoon, olet sairas.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Gellner kirjoitti:
Mutta kun Sorella sammui, ja Mikalla oli sormi Sorellan sisässä. Kun tämä kerran on sinusta hyväksyttävää, niin muistapa pitää linjasi, jos sinun sammunutta siskoa/lasta käytetään samalla tavalla seksuaalisesti hyväksi. En yhtään ihmettelisi, jos sinä kuulut niihin miehiin, joiden mielestä flirttaileva nainen, jolla on minihame, kerjää tulla raiskatuksi. Hakeudu hoitoon, olet sairas.

Voi pikkuista. Missäs vaiheessa huomasit Mikalla olleen sormi Sorellan sisällä? Raiskasiko Mika todella Sorellan. Otas itselles hippi taas vähän ituja ja pyyhi kyyneleesi jooko...

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka tapauksessa taas jälleen kerran voitiin todistaa, että kännissä olevia ihmisiä on ainakin tässä ohjelmassa paljon hauskempaa seurata.

Sääli, että opettaja sammui, oltaisiin ehkä jopa nähty sitä, mitä tässä ketjussa toivottiin jo vuonna ysiviis. Muissa pohjoismaissa höylätään varmaan selvinpäinkin.

Mira avautui tosissaan, tosin Mikan suhteen homma saattoi mennä vähän teeskentelyksikin.

Tatulla on sitten seuraavana päivänä taas vähän enemmän syitä poistua talosta, mitä en kyllä toivo.

Kännissä ihmisillä on niin hauskaa, että enköhän mieki lähde tästä vielä keitolle.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Afan kirjoitti:
Teon julkisuus on kuitenkin jo sen verran kova rangaistus itsessään, että en oikein jaksa innostua ylireagoinneista.

Se, että teko oli "julkinen" ei merkkaa mitään. Blondi lensi ulos sopimusrikkomuksen takia. Puuhelmipoika yrittää riisua nukkuvaa naista. Kumpi on pahempi synti? Jos Mika ei lennä tempauksensa johdosta ulos niin Big Brotherin arvomaailmassa on minusta jotakin pahasti vinossa. Onko seurustelun salaaminen pahempaa kuin nukkuvan hyväksikäyttö?

On toki totta, että jos tuo Mikan stuntti ei olisi tapahtunut töllössä kaiken kansan pällisteltävänä niin ainakin oma suhtautumiseni olisi erilainen. Edellyttäen, että muuta kuin tavaran tarkastamista ei olisi tapahtunut. Tyttö olisi ollut autuaan tietämötön asiasta ja tuskin Mankikaan olisi siitä mitään muistanut. Paha vaan että isoveli valvoo..

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuuski kirjoitti:
Tämä on hyvää huumoria! Yksi punanaamainen pulisonkinen levyseppähitsari riehuu kuin alakerran Civicin vahaaja. SADISMIA!VIINAA!

"Mä en edes tiedä mitä sadismi on, mut mun mielestä tää on sadismia". Kaarlo vaikuttaa sen verran äkkipikaiselta ja aggressiiviselta tyypiltä, että aivan varmasti hänellä tulee jossain vaiheessa kiehahtamaan kuppi oikein kunnolla. Toivottavasti pysyy pitkään talossa. Peesaja-Tatu sen sijaan on täysin turha.

Harmi, ettei tämän illan koosteessa näytetty lainkaan Hannen sekoiluja. Oli meinaan suht riehakasta katsottavaa.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gellner kirjoitti:
Harmi, ettei tämän illan koosteessa näytetty lainkaan Hannen sekoiluja. Oli meinaan suht riehakasta katsottavaa.
Varmasti! Voin uskoa, että sitten kun Hanne saa menovaihteen päälle, niin alta pois! Todennäköisesti Hannen hulluttelu oli liian hurjaa jopa editoijille, kun ei tänään sitä näytetty?

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naulaaja kirjoitti:
Voi pikkuista. Missäs vaiheessa huomasit Mikalla olleen sormi Sorellan sisällä? Raiskasiko Mika todella Sorellan. Otas itselles hippi taas vähän ituja ja pyyhi kyyneleesi jooko...

Minä en ole missään vaiheessa sanonut Mikan raiskanneen Sorellan, joten opettele lukemaan pikkupoju. Mika ja Sorella itse puhuivat siitä, että sormi/sormet olivat Sorellan sisällä. Olet hyvin pahasti sairas, ja hyvin todennäköisesti käytät/tulet käyttämään ihmisiä seksuaalisesti hyväksesi, kun kerran sinulla on selityksetkin valmiina. Hakeudu hoitoon.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Jos tässä vaiheessa Mika tipahtaa tuolta pois, niin uuden hemmon hankkiminen sinne lienee turhaa - pitäisi jättää yksi äänestyskierros väliin tai jättää kokonaan pudottamatta parivaljakkoa Tatu&Mira...

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Afan kirjoitti:
Pitäisikö minun nyt vastata tähän, kun olit mielipiteeseesi löyhästi liittyvää viestiäni lainannut? Johan minä tuomitsin teon aiemmin. Teon julkisuus on kuitenkin jo sen verran kova rangaistus itsessään, että en oikein jaksa innostua ylireagoinneista.

Näitä keskustelupalstoja kun seuraa, niin aina jaksaa ihmetyttää ihmisten tarve jakaa rangaistuksia. Viihdeohjelmaa seuraavat aikuiset ihmiset vaativat oikeutta kuin pikkulapset kun joku tekee tai sanoo heidän mielestään jotain semmoista mitä heillä ei tehdä/sanota kotona, olipa se mitä tahansa.

Jannu näytti kyllä ihan riittävän rikki olevan jo omasta takaa ja eipä tossa nyt loppujen lopuksi mitään sellaista sattunut josta isoa meteliä pitäisi nostaa. Kolmessa promillessa koitti panetuksissaan vielä pikkaisen herätellä kumppania aikalailla itselleen ikävillä seurauksilla.
Ihmettelen kyllä niitä hyvinkin varmoja mielipiteitä, joiden mukaan tilanne olisi päättynyt hyväksikäyttöön ilman veikan väliintuloa. Enpä kyllä itse ihan niin pitkälle osaa tuota nähdä.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Varmasti! Voin uskoa, että sitten kun Hanne saa menovaihteen päälle, niin alta pois! Todennäköisesti Hannen hulluttelu oli liian hurjaa jopa editoijille, kun ei tänään sitä näytetty?

Aivan. Tässäpä tämä. Sinä et nähnyt Hannen riehumista, joten sinulla on tasan se kuva mitä tuottajat antavat. Ehkä sinä pidät enemmän Tatun kaltaisesta känniriehumisesta, mun mielestä taas Kakin kassien imeminen ja Mikan mikrofonin rikkominen on typerää. Hannen loikkiminen ja murina sen sijaan oli hauskaa.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Gellner kirjoitti:
. Mika ja Sorella itse puhuivat siitä, että sormi/sormet olivat Sorellan sisällä.

Eivätpäs. Sonera ainoastaan sanoi, että alapäässä on tänään ollut sellaista pientä kutinaa että olisi hyvinkin mahdollista.

Gellner kirjoitti:
Mika ja Sorella itse puhuivat siitä, että sormi/sormet olivat Sorellan sisällä.

Minua ei sinällään paskaakaan kiinnosta kenen sormi oli missäkin ja kenen sormi seuraavaksi hakeutuu mihinkin, mutta miten kyseiset henkilöt voisivat puhua tapauksesta näinkin yksityiskohtauksesti, vaikka aamulla kumpikaan ei muistanut kunnolla koko tapausta?

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gellner kirjoitti:
Aivan. Tässäpä tämä. Sinä et nähnyt Hannen riehumista, joten sinulla on tasan se kuva mitä tuottajat antavat. Ehkä sinä pidät enemmän Tatun kaltaisesta känniriehumisesta, mun mielestä taas Kakin kassien imeminen ja Mikan mikrofonin rikkominen on typerää. Hannen loikkiminen ja murina sen sijaan oli hauskaa.
Sängyllä pomppinen se on viihdettä parhaasta päästä. Minäkin harrastin sitä 5-vuotiaana.

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
Gellner kirjoitti:
Minä en ole missään vaiheessa sanonut Mikan raiskanneen Sorellan, joten opettele lukemaan pikkupoju. Mika ja Sorella itse puhuivat siitä, että sormi/sormet olivat Sorellan sisällä. Olet hyvin pahasti sairas, ja hyvin todennäköisesti käytät/tulet käyttämään ihmisiä seksuaalisesti hyväksesi, kun kerran sinulla on selityksetkin valmiina. Hakeudu hoitoon.

Näinkö juttelivat? Eikös Sorella ollutkaan sammunut vai näkyikö tuo videolla? Olenko jossain vaiheessa sanonut hyväksyväni seksuaalisen hyväksikäytön? Oliko sinun mielestäsi Tatun Sarin rintoihin tarrautuminen seksuaalista hyväksikäyttöä? En vain satu olemaan samanlainen kukkahattutäti kuin sinä. Itse menet henkilökohtaisuuksiin väittämällä minua ihmiseksi, joka käyttäisi toista ihmistä seksuaalisesti hyväksi - noloa kenen tahansa kirjoittamana!

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mängimies kirjoitti:
Minua ei sinällään paskaakaan kiinnosta kenen sormi oli missäkin ja kenen sormi seuraavaksi hakeutuu mihinkin, mutta miten kyseiset henkilöt voisivat puhua tapauksesta näinkin yksityiskohtauksesti, vaikka aamulla kumpikaan ei muistanut kunnolla koko tapausta?

Sanopa se. Mika väitti, ettei muista mitään kopeloinnista, mutta hetken päästä sanoi että ei se kestänyt kuin muutaman sekunnin, ja muitakin yksityiskohtia tapahtuneesta. Vähän puhuu pussiin itseään, tai sitten ihan oikeasti muistaa pätkän sieltä toisen täältä. Myöhemminhän kummallekin näytettiin video tapahtuneesta.

Mike tuossa ylhällä vähän täsmensikin sitä mitä aikaisemmin kirjoitin. Mun mielestä Mika kyllä vastasi myöntävästi tuohon Sorellan epäilyyn, joten sen perusteella uskon sormien olleen ties missä.

edit: Sorella-Mika-casesta keskusteleminen päättyy tähän, sillä minulla ei ole tarvetta keskustella potentiaalisten hyväksikäyttäjien kanssa.

Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mike kirjoitti:
Ihmettelen kyllä niitä hyvinkin varmoja mielipiteitä, joiden mukaan tilanne olisi päättynyt hyväksikäyttöön ilman veikan väliintuloa.

Jos nyt ollaan ihan pilkun nuolijoita niin johan tossa tapahtui hyväksikäyttöä.

Rikoslaki 4:5

Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Sängyllä pomppinen se on viihdettä parhaasta päästä. Minäkin harrastin sitä 5-vuotiaana.

Mitä muuten tykkäsit Hannen eilisestä riehumisesta? Se kyykkyjuttu ja vastaväitteet BB:lle? Näyttikö BB tänään sinun mielestäsi oleellisen Hannen eilisillasta? Entäs Tatun eilinen kiehahtaminen?
Hassua, että jotkut tosiaan tykkäävät katsoa kassien imemistä.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Eiköhän tässä formaatissa ole olennaista kuitenkin se, että ihmiset symppaavat niitä tyyppejä, joiden kanssa kuvittelisivat itsekin viihtyvän.
Esim. itse en jaksaisi olla Mirkan, Arin, Miran, Henrin tai Hannen kaltaisten heppujen seurassa todennäköisesti yhtäkään vuorokautta samassa talossa ja Kari -kiintiökin täyttyisi varmaan aika nopeasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.