Suomen Big Brother 2006

  • 851 790
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Bast kirjoitti:
Onko Miran lopullinen putoaminen nyt noin vaikea pala, että se vie käsityskyvynkin mukanaan?

Miraa ei nyt vain haluttu sinne taloon yhtä paljon kuin Kaarloa. Miran kannattajat tuntuvat oikeasti olevan sokeasti häntä ihailevia henkilöitä, kun taas Kaarloa äänestäneet yksinkertaisesti halusivat taloon lisää säpinää.

Taas se sama selittely vain jatkuu. Kaikkien talossa pitämä Kaarlo toki tuo varmasti tuohon halihalipusipusi meininkiin suunnattomasti säpinää. Näyttäkää nyt vain voimanne, äänestäkää se apinamies voittoon.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Kolmikosta Jenni, Kaarlo ja Mira: Kaarlo ehdottomasti paras vaihtoehto voittajaksi.

Nelikosta Sari, Kari, Olli ja Kaarlo: Kari oma suosikki. Sari hyvänä kakkosena.

Näin se vaan menee.

Pääasiahan eilisessä äänestyksessä oli että Mira on ja pysyy poissa talosta!
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
flintstone kirjoitti:
Taas se sama selittely vain jatkuu. Kaikkien talossa pitämä Kaarlo toki tuo varmasti tuohon halihalipusipusi meininkiin suunnattomasti säpinää. Näyttäkää nyt vain voimanne, äänestäkää se apinamies voittoon.

Flintti räjähtää kohta.

Itse myönnän, että tärkein kriteerini oli se että Mira ei studiota lähemmäksi taloon pääse. Kaarlo on ollut hyvä kilpailija mutta en mikään suuri fani ole.

Ärsytti jo tuolla bb:n keskustelu mestoilla pelkät "Mira <3<3<3" kommentit tai soturiprinsessaaaaa. Sitten vielä tuotantotiimi auttoi eilen vielä vähäsen Kaarloa kun näyttivät Mirasta aika paljolti juuri niitä ärsyttäviä hetkiä tai no siis kaikki hänen hetket olivat oikeastaan ärsyttäviä.

En tiedä mutta Mira on vituttanut suunnattomasti. Mitä tulee Karin virpomis juttuihin niin eipähän miestä kuitenkaan olla nähty äänestyksessä kuin kerran.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
flintstone kirjoitti:
Älä selittele, kyllähän teitä Kaarlon kannattajia on hirveä määrä. Tottakai te nyt äänestätte oman suosikkinne voittoon.

Ai, se nettiäänestys olikin voittajan äänestämistä? Perkeleen harhaanjohtavasti nimetty, mä luulin siinä äänestettävän jotakuta takaisin taloon. Mikä itsessään on jo helvetin tyhmä idea.

Onko se nyt niin vitun vaikea ymmärtää, että kaikkien suosikki ei ole Mira, tai että jonkun suosikki ei edes ollut tuossa äänestyksessä? Vai oliko äänestys vain "tosi faneille" jotka kirjoittelevat suosikkinsa sivuilla? Väärin äänestetty?

En muuten tule äänestämään maksullisissa äänestyksissä, joten säästä se "äänestä sitten Kale voittoon" mantrasi muille. Ja JOS äänestäisin, niin Kalelle se ääni ei ainakaan menisi, se nyt on vaan väärin jos voittaja ei ole ollut talossa täyttä aikaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taze kirjoitti:
Onko se nyt niin vitun vaikea ymmärtää, että kaikkien suosikki ei ole Mira, tai että jonkun suosikki ei edes ollut tuossa äänestyksessä? Vai oliko äänestys vain "tosi faneille" jotka kirjoittelevat suosikkinsa sivuilla? Väärin äänestetty?

Joten kun oma suosikki ei ollut mukana niin äänestämismotiivi oli mikä? Ai niin se Mirahan oli niin kamala nainen että heikompia hirvitti. Siksi mahtipontisesti kiroileva Kaarlo antaa vähän apua itsetunto ongelmiin.

Taze kirjoitti:
En muuten tule äänestämään maksullisissa äänestyksissä, joten säästä se "äänestä sitten Kale voittoon" mantrasi muille. Ja JOS äänestäisin, niin Kalelle se ääni ei ainakaan menisi, se nyt on vaan väärin jos voittaja ei ole ollut talossa täyttä aikaa.

Voih, älä nyt pahoita mieltäsi että joku pissis Miran kannattaja vähän huutelee vieraisiin pöytiin. Äänestä nyt vain, ei se varmaan satu.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
flintstone kirjoitti:
Älä selittele, kyllähän teitä Kaarlon kannattajia on hirveä määrä. Tottakai te nyt äänestätte oman suosikkinne voittoon.

Kyse oli siitä, että kenet kolmesta vanhasta halutaan takaisin taloon. Ei siis siitä, että kuka on koko kilpailun oma suosikki. Onko tässä jotain epäselvää?
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
HANNE ULOSULOSULOSULOSULOS!!

Jotain hyvää saatiin sentään eiliseen lähetykseenkin. Hannen ulostusta olen toivonut jo useamman viikon ja nyt se vihdoin tapahtui. Kaarlo teki sitten paluun taloon, omalla tavallaan tuo on varmasti ihan hyvä lisä viimeiselle viikolle. Saa nähdä millä perustein ihmiset lopulta voittajaa äänestävät, Sarin toivoisin vievän koko potin tuosta nelikosta. Mielenkiintoista on nähdä miten Kaarlo kerää ääniä, kenties hän on se ns. musta hevonen..
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
flintstone kirjoitti:
Joten kun oma suosikki ei ollut mukana niin äänestämismotiivi oli mikä? Ai niin se Mirahan oli niin kamala nainen että heikompia hirvitti. Siksi mahtipontisesti kiroileva Kaarlo antaa vähän apua itsetunto ongelmiin.

Kylläpäs se osaa olla vaikeaa... Jos oma suosikki ei ole mukana äänestyksessä niin äänestetään kakkossuosikkia tai sitä vähiten huonoa vaihtoehtoa. Eli valittiin kolmesta vaihtoehdosta se paras.
 

Bailey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hehe..ilo katsoa aikuisen miehen(?) avautumista jonkin tv-sarjan takia. Onneksi ei itsellä ole koko elämä pilalla jos suosikki ei pääsekkään takaisin taloon. Vaikka aktiivisesti bb:tä olenkin seurannut niin ei se nyt noin järjettömän vakavaa saa olla että hihat palaa totaalisesti.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Flintti hei, kannattaisiko puhaltaa välillä henkeä, ennenkuin teet itsesi enemmän naurunalaiseksi tällä palstalla, jolle kirjoittaville BB on vain hölmö viihdeohjelma ilman sen suurempaa merkitystä. Sinulla on ihan hyviä juttuja, ja kunnioitan sinua kirjoittajana, mutta tässä Mira-casessa läikkyy vähän yli.

Minulle on aivan sama, kuka noista nobodyistä voittaa sen potin. En ole äänestänyt yhdessäkään maksullisessa äänestyksessä.Netissä voin kerran klikata jotain, mutta siihen se jää. Ihan hauska seurata tyyppien toilailua sivusilmällä, mutta yleisesti ottaen pidän tällaista formaattia a) melkoisen huonosti Suomeen sopivalta b) huonosti toteutetulta ja c) jopa moraalisesti hiukan arveluttavana.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Bast kirjoitti:
Flintti hei, kannattaisiko puhaltaa välillä henkeä, ennenkuin teet itsesi enemmän naurunalaiseksi tällä palstalla, jolle kirjoittaville BB on vain hölmö viihdeohjelma ilman sen suurempaa merkitystä. Sinulla on ihan hyviä juttuja, ja kunnioitan sinua kirjoittajana, mutta tässä Mira-casessa läikkyy vähän yli.
Ennenkuin flintti tekee itsestään naurunalaisen?!? Ei ihan heti uskoisi että tuollaisten viestien,mitä flintstone on suoltanut Miran takia, kyseessä olevan aikuinen ihminen. Ja vielä kun BB on tälläinen elämää suurempi tv-ohjelma.. Miten joku tavis vaatemyyjä voi olla tuollaisen kuohkaamisen aihe?
 

odb

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Bailey kirjoitti:
Hehe..ilo katsoa aikuisen miehen(?) avautumista jonkin tv-sarjan takia...

Mulle tulee mieleen South Parkin Cartman takomassa näppistä pulteissa.

Kiinnostus sarjaan on kohtuu alun jälkeen laskenut lähelle nollaa, tämä ketju kuitenkin kiinnostaa, kiitos Flintstonen.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viimeinen viikko siis BB:ssä käyntiin. Kaarlon tulo takaisin oli ihan positiivista, joskaan ei siitä voittajaksi ole. Joukkohysteria Miran perässä olisi luultavasti aiheuttanut pahimman, eli voittajaksi koko paskaan jos olisi taloon palannut, mutta onneksi nyt näin.

Kakille ja Sarille suon voiton ilomielin jo pelkästään sen ansiosta, että ovat ainoina olleet koko ajan talossa. Noista kahdesta on tosin vaikea sanoa kumman puolelle käännyn. Ehkä kuitenkin Sarin, vaikkei Kakikaan erityisesti inhoreaktioita aiheuta. Mielestäni Kakin pervoiluja on korostettu huomattavasti siitä, mitä 24/7:sta näkee, mikäli sillä on mihinkään merkitystä. Muutakin läppää sieltä on nimittäin irronnut ja aiheuttanut ainakin tässä kotikatsomossa hauskoja hetkiä.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi on tainnut flintiltä tulla tälläinen itkupotkuraivari silloin, kun Tony Virta teki sopimuksen Jokereiden kanssa. Joten nähtävästi tämä ohjelmakin herralle kovin tärkeä.

Siksipä onkin vaikeaa uskoa että hän olisi pidättäytynyt äänestämästä. Aikamoisen syvällä nukkuvien puolueessa maataan, jos ei edes näin lähellä sydäntä oleva asia saa aktivoitua äänestämään.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
flintstone kirjoitti:
Joten kun oma suosikki ei ollut mukana niin äänestämismotiivi oli mikä?
Öh, valita noista kolmesta paras vaihtoehto taloon? Ilmainen äänestys joka vie noin 10s aikaa. Miksi en osallistuisi?

flintstone kirjoitti:
Äänestä nyt vain, ei se varmaan satu.
Ei varmaan, mutta maksaa. En ole mihinkään muuhunkaan äänestykseen rahojani tuhlannut, niin en aloita sitä nytkään. Ei mua NIIN paljon kiinnosta kenelle se 50k€ menee.
 

Salamisipuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sniper kirjoitti:
Flintstone, ihan uteliaisuudesta: montako ääntä arvioit antaneesi Miralle? Siis tässä kuka takaisin taloon -nettiäänestyksessä.

Itseäni kiinnostaisi miten tämä äänestys oli toteutettu, eli millä tavalla yksittäinen äänestäjä muka tunnistettiin? Siis ettei voinut antaa kuin sen yhden äänen. Kenelläkään tietoa/arvausta miten se voitaisiin muka toteuttaa?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Troy kirjoitti:
Kylläpäs se osaa olla vaikeaa... Jos oma suosikki ei ole mukana äänestyksessä niin äänestetään kakkossuosikkia tai sitä vähiten huonoa vaihtoehtoa. Eli valittiin kolmesta vaihtoehdosta se paras.

Joo, joo hyvin sä vedät. Jos oma suosikki ei ollut mukana (kuka ei ollut?) niin aivan sattuman kautta se sormi kuitenkin hakeutui Kaarlon nimen kohdalle jo siinä ensimmäisessäkin äänestysvaiheessakin.

Sniper kirjoitti:
Flintstone, ihan uteliaisuudesta: montako ääntä arvioit antaneesi Miralle? Siis tässä kuka takaisin taloon -nettiäänestyksessä.

Yhden. Minulla ei niin paljoa aika ja viitseliäisyys riitä alkamaan näpertelemään tuon äänestämisen kanssa. Varsinkin jos siinä pystyi antamaan enemmän kuin yhden äänen niin muroja vastaan kannattaa varmaan edes alkaa kisailemaan heidän omalla pelikentällään. Hei miksihän kuvittelet että minä olisin halunnut nähdä tämänkin äänestyksen puhelinäänestyksenä? No siksi että tuossa joutuu maksamaan siitä että äänestää ja haamuäänien antaminen on paljon nettiäänestystä vaikeampaa.

Salamisipuli kirjoitti:
Itseäni kiinnostaisi miten tämä äänestys oli toteutettu, eli millä tavalla yksittäinen äänestäjä muka tunnistettiin? Siis ettei voinut antaa kuin sen yhden äänen. Kenelläkään tietoa/arvausta miten se voitaisiin muka toteuttaa?


Eiköhän tunnistus tehty luultavasti ip-tunnistuksena, jos se oli vain tuo keksi tunnistus niin silloin siellä on ollut täysi mielivalta ja se kenen käsi tai äänestysrobotti on tehokkaanpi kerää äänet. IP tunnistuskin on tosin helpohko kiertää ja siihen löytyy netistä pilvin pimein ohjelmia.
 
Viimeksi muokattu:

GEG76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eroa Kaarlon ja Miran välille jäi siis 1,1%. Onkohan missään kerrottu paljonko ääniä nyt annettiin? Ekassa vaiheessa ääniä oli vajaat 130000, nyt varmaan enemmän. Harmittavan tiukaksi meni, olisi nyt sitten Kaarlo mennyt äänivyöryllä niin ei tarvitsisi jossitella äänestystavasta jne.

Mutta mutta.. näillä mennään ja Sarihan tästä kuviosta eniten hyötyi. Voitto on aikalailla varma. Veikkaus lopullisesta järjestyksestä: 4. Olli 3. Kari 2. Kaarlo 1. Sari.

Vielä Kaarlosta sen verran, että olisin laittanut taloon kenet tahansa muun, mutten Kaarloa josta en tykännyt missään vaiheessa. Toki mies osaa olla hauskakin, kuten eilen talk-showssa mutta bb-talossa ollessaan ei minua ainakaan naurattanut miehen toiminta huoritteluineen ym. Mutta nauttikaa te Kaarloa äänestäneet tästä viimeisestä viikosta, olkoon se antoisa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Bast kirjoitti:
Flintti hei, kannattaisiko puhaltaa välillä henkeä, ennenkuin teet itsesi enemmän naurunalaiseksi tällä palstalla, jolle kirjoittaville BB on vain hölmö viihdeohjelma ilman sen suurempaa merkitystä. Sinulla on ihan hyviä juttuja, ja kunnioitan sinua kirjoittajana, mutta tässä Mira-casessa läikkyy vähän yli.

Mistäpä sinä tiedät kuinka tosissani tai kieliposkessa minä täällä avaudun. Olenko täällä naama punaisena ja korvat savuavina, vai vain kokeilemassa saisinko jonkun lähtemään mukaan vääntämään?

Ehkä otin, ehkä en.

Orman Mollis kirjoitti:
Ennenkuin flintti tekee itsestään naurunalaisen?!? Ei ihan heti uskoisi että tuollaisten viestien,mitä flintstone on suoltanut Miran takia, kyseessä olevan aikuinen ihminen. Ja vielä kun BB on tälläinen elämää suurempi tv-ohjelma.. Miten joku tavis vaatemyyjä voi olla tuollaisen kuohkaamisen aihe?

Mikähän mun viesteissä on arveluttavaa?

Ja mitä tulee nauramiseen, niin nauraminen ja ilohan on hyvä asia ja jos olen onnistunut tarjoamaan siihen materiaalia niin aina parempi. Ei mun kilpeni niin heikko ole etten tuollaista kestäisi.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
flintstone kirjoitti:
Jos oma suosikki ei ollut mukana (kuka ei ollut?)
Kuka ei ollut? Mietitäänpä... ai niin Hanne, Sari, Olli ja Kaki.

Itse ainakin kuvittelisin että nuo ovat suurimman osan katsojista suosikkeja, ei kai ne muuten neljän viimeisen joukossa olisikaan. No okei, Olli ja Hanne eivät olleet äänestyksessä olleet.

Edit. Puuttuihan sieltä toki muitakin äänestyksestä, ainakin Sorella ja Mika tulee mieleen.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
flintstone kirjoitti:
Joo, joo hyvin sä vedät. Jos oma suosikki ei ollut mukana (kuka ei ollut?) niin aivan sattuman kautta se sormi kuitenkin hakeutui Kaarlon nimen kohdalle jo siinä ensimmäisessäkin äänestysvaiheessakin.

No eihän se oma suosikki ollut välttämättä mukana kummassakaan vaiheessa. Kuten aiemmin sanoin niin jokainen on varmasti äänestänyt sitä vähiten huonoa vaihtoehtoa olipa se oma suosikki tai ei.

flintstone kirjoitti:
Yhden. Minulla ei niin paljoa aika ja viitseliäisyys riitä alkamaan näpertelemään tuon äänestämisen kanssa.

Minä luulin, että se olit sinä joka eräällä toisella keskustelupalstalla julisti tässä joku aika sitten kuinka cookiet poistamalla voi äänestää yhä uudestaan ja uudestaan. Ilmeisesti erehdyin, jollain oli vain sama nimimerkki.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
flintstone kirjoitti:
Joo, joo hyvin sä vedät. Jos oma suosikki ei ollut mukana (kuka ei ollut?) niin aivan sattuman kautta se sormi kuitenkin hakeutui Kaarlon nimen kohdalle jo siinä ensimmäisessäkin äänestysvaiheessakin.
Ensimmäisessä vaiheessa äänestettiin parasta vaihtoehtoa kahdeksasta ehdokkaasta (eikös niitä kahdeksan ollut?). Onko täysin mahdotonta uskoa että tarpeeksi monen mielestä se paras vaihtoehto niistä kahdeksasta oli juuri Kale? Voitko jotenkin osoittaa että näin ei ollut?

Hanne, Heidi, Sari, Kaki, Mika, Sorella, Piritta, Jaakko, Jani ja Olli eivät olleet ensimmäisella äänestyskierroksella mukana, joten jos joku näistä oli oma suosikki, piti äänestyksessä valita paras vaihtoehto mukana olevista.

Ja itse äänestin ensimmäisellä kierroksella Henaa ja toisella Kaarloa, kun ei parempiakaan vaihtoehtoja ollut ja nappien paineleminen on vaan niin kivaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taze kirjoitti:
Kuka ei ollut? Mietitäänpä... ai niin Hanne, Sari, Olli ja Kaki.

Itse ainakin kuvittelisin että nuo ovat suurimman osan katsojista suosikkeja, ei kai ne muuten neljän viimeisen joukossa olisikaan. No okei, Olli ja Hanne eivät olleet äänestyksessä olleet.

Edit. Puuttuihan sieltä toki muitakin äänestyksestä, ainakin Sorella ja Mika tulee mieleen.

Olli ei luultavasti voittaisi ketään, eikä olisi voittanut pitkään aikaan ketään jos olisi joutunut häätöäänestykseen. Sari ja Kari noista on mittauttanut kannatustaan ja selvinneet äänestyksestä. Hanne tippui heti kun joutui äänestykseen, samoin teki nyt palautettu Kaarlokin. Mika hölmöili itse itsensä ulos ko ohjlemasta, Sorella sai Mikan kannattajien vihat niskaansa ja joutui häädetyksi.

Minä kysyin sinun suosikkiasi joka ei kuulemma ollut mukana äänestyksessä? Sari, Kari, Olli vai Hanne? Vai joku kieltäytyneistä Piritta, Sorella vai Jaakko? Vaiko jompikumpi talosta poistetuista Mika vai Heidi?

Edit: Ja Janikaan ei ollut siis ehdolla.
 
Viimeksi muokattu:

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
flintstone kirjoitti:
Eiköhän tunnistus tehty luultavasti ip-tunnistuksena, jos se oli vain tuo keksi tunnistus niin silloin siellä on ollut täysi mielivalta ja se kenen käsi tai äänestysrobotti on tehokkaanpi kerää äänet. IP tunnistuskin on tosin helpohko kiertää ja siihen löytyy netistä pilvin pimein ohjelmia.

Mitä järkeä olisi ip-tunnistuksessa, kun suurin osa suomalaisten nettiliittymistä toimii dynaamisella ip:llä? Eli ihan voi hakea uuden ip-tunnuksen kun kirjoittaa lyhyen komennon command promptiin.

Varmasti sen uuden ip:n saa jonkun ikkunan kautta klikattuakin.

Lisäksi monet ovat etenkin kouluissa, virastoissa ja firmoissa NAT:n takana, jolloin ulospäin näkyy vain yksi ip. Tällöin ip tunnistuksessa voitaisiin antaa vain yksi ääni per firma... ei kovin fiksua.

Ja se, että selainta vaihtamalla pystyi antamaan uuden äänen, viittaa juuri ainoastaan evästetunnistukseen.

Nettiäänestys tuollaisenaan on siis aika tuhoontuomittu, oli "kontrollointi" mitä tahansa.
 

Riksuliini78

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Michael Schenker Group
Kaarlo S***S!

Täytyy sanoa,että mun äänet meni Miralle. Mä en vaan jaksa katsoa sitä Kalen naamataulua. :( Tosin nyt on vähän pakko,harmi... Sillon kroisoksena ollessaan Kalen käytös meni lievästi sanoen yli...ainakin näin naisen näkökulmasta katsoen. Sen jälkeen hän oli mun silmissä pelkkä kusipää. Ihmisenä varmaan mukava ym,mutta talossa ollessaan antoi itsestään liian aggressiivisen kuvan. Ei miehen tarvitse olla macho ollakseen mielenkiintoinen!! Onhan se jo Kakistakin nähty.:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös