Gellner kirjoitti:
Spekulointi on kivaa. Mä veikkaan että iso osa Miran äänestäjistä lopetti ohjelman seuraamisen, ja varsinkin äänestämisen kokonaan. En muutenkaan usko että Sari voittaa. Voitto mennee ikävä kyllä Kakille.
Kaki on ollut oma suosikkini ensimmäisestä päivästä lähtien. En kuitenkaan millään jaksa uskoa herran voittoon - varsinkin, kun isoin osa äänestäjistä ja ohjelmaa aktiivisesti seuraavista ihmisistä on naisia (enkä nyt tarkoita sitä, että kaikki miehet kannattaisi Kakia).
Vielä vähemmän uskon siihen, että BB:tä tähän asti aktiivisesti seuranneet Miran kannattajat lopettaisivat ohjelman seuraamisen. Eivät välttämättä äänestä yhtä aktiivisesti kuin silloin jos Mira olisi talossa, mutta haluavat kuitenkin vaikuttaa tulokseen loppuun saakka.
Miran putoamisen jälkeen iso osa Miran kannattajista siirtyi Sarin taakse, se oli helposti havaittavissa jo pelkästään keskustelupalstoilta, joissa aktiivisimmat fanit ja ohjelmaa seuraavat pyörivät.
Jännä yksityiskohta (ja snadi kuitti Kakia dissaaville) on se, että finalistikolmikossa (ilman paluuäänestystä) on Kaki sekä kaksi herralle läheisintä ihmistä eli Olli ja Sari.
Enkä nyt tarkoita, että se olisi Kakin ansiota tms, mutta en olisi loppukolmikkoa ihan heti uskonut, jos esim. puolessa välissä olisi pitänyt veikata.
Ja hieman hämmästynyt olen ainakin itse siitä, miten isoa roolia Mari Kakko otti haukkuessaan välillisesti Kakia. Ei siksi, etteikö mies olisi paheksuntaa ja negatiivista palautetta ansainnut, mutta kuitenkin. Noinkin selkeä puolueellinen kanta (oli sitten positiivinen/negatiivinen) yhtä asukasta kohtaan juontajan taholta on mielestäni aika kyseenalaista.
Harvoin on kuitenkaan pohdittu BB:n talkshowssa tai extrassa sitä, miksi Kaki on "pervosetänä ja naisia lääppivänä pullukkana" saanut niin vähän nimeämispisteitä ja pysynyt talossa näin pitkään.
Kakissa on kiistatta monia sellaisia hyviä ominaisuuksia, jotka ovat julkisessa keskustelussa ja ohjelmaa vähemmän seuranneissa peittynyt täysin ton virpomiskeskustelun alle.
No, joka tapauksessa, Sari voittaa.