Oijoi, aika alas on tämäkin ketju vajonnut. Otsikko oli muistaakseni "Suomen Big Brother 2006", ei "mun suosikki on parempi kun sun". Antakaa hyvät ihmiset jo olla. Toki mielipiteitä saa ja pitää olla ja tällaisten palstojen idea on juuri mielipiteiden vaihtaminen, mutta tarvitseeko sitä ihan tuollaiselle hiekkalaatikko-tasolle mennä? Flintstone vie mun mielestä teitä muita ihan kymmenen-nolla. Miten porukka jaksaa tarttua jokaiseen flintin kommenttiin? Vaikka en itse kyseisen nimimerkin kanssa samaa mieltä olekaan Mirasta ja välillä on vaikea uskoa, että henkilö nimimerkin takana on ihan tosissaan, täytyy kyllä antaa propsit flintstonelle miten paljon hämmennystä hän täällä pystynyt herättämään. Sähän olet kuin jatkoajan oma Mira!
Ja sitten itse asiaan. Hanne siis lähti talosta ja Kaarlo palasi sinne. Hanne lähtö oli sinänsä harmi, sillä neitokainen nosti ainakin mun silmissä profiiliaan huomattavasti Jennin ja Kaarlon lähdön jälkeen. Kovan loppukirin ansiosta nousi lopussa jo kakkossuosikikseni Sarin taakse. Kuitenkin kun vastakkain äänestyksessä olivat juuri Hanne ja Sari, oli pakko toivoa Hannen lähtöä. Kaarlon paluu oli pienoinen yllätys, Miran paluu tuntui välillä jo kohtalaisen varmalta. Kumpikaan ei lukeudu suosikkeihini enkä oikein osaa sanoa, että kumman mielummin olisin taloon palauttanut. Harmi ettei Jennillä ollut missään vaiheessa realistisia saumoja paluuseen, oli kuitenkin mukavan nähdä hänet eilen hyväntuulisena talk showssa. Kaarlon paluu oli kuitenkin Sarille pienoinen voitto, joten kai tästä nyt sitten ihan hyvillä mielillä tulee olla.
Voittajaäänestys on siis alkanut ja perjantaina koko paska vihdoin ratkeaa. Voitto on todennäköisesti kolmen kauppa, Ollin en usko paljon ääniä saavan. Kaki ja Kaarlo syövät varmasti jonkin verran toisiltaan ääniä, sillä uskoisin aika monen miehen äänestävän jompaa kumpaa heistä. Sari taas kerää aika monen naisen äänet. Myös Kaarlo saa varmaankin joitain ääniä naisilta, Kaki taas ei tule saamaan yhtään ainutta naisääntä. Sarin kannalta oli hyvä ettei Mira palannut, sillä nyt valtaosa Miran kannattajista siirtynee Sarin taakse. Uskoisin siis Sarin voittavan. Tasainen äänestys on kuitenkin tulossa ja jännitys säilyy varmaankin loppuun asti. Myös oma toiveeni olisi Sarin voitto. Ensinnäkin Sari on ollut oma suosikkini ohjelman puolivälistä alkaen. Toisekseen Kaarlo, Kaki ja Olli ovat kaikki erittäin kaukana sellaisesta tyypistä, jolle voiton soisin. Kakin voitto ehkä voisi olla jossain määrin perusteltua, ottaen huomioon miten suuressa roolissa hän ollut tämän vuoden BB:ssä. Henkilönä en kuitenkaan häntä kovin korkealle arvosta, joten hänen voittonsa olisi pettymys. Olli taas on mun silmissä ihan täysi nolla ja Kaarlo keskenkasvuinen puupää. Pitää tuossa lähempänä perjantaita laittaa vielä tarkemmat analyysit nelikosta, mutta tuossa nyt noin lyhyesti mitä mieltä heistä olen.
Ennustus perjantaille: 1.Sari 2.Kaarlo 3.Kaki 4.Olli
Toive perjantaille: 1.Sari 2.Kaki 3.Kaarlo 4.Olli
Niin ja tähän loppuun vielä varmaan tämän ketjun yleisin toteamus: loppupeleissä mulle on kyllä ihan sama kuka tämän voittaa, kertaakaan en ole äänestänyt enkä tule äänestämään. Ihan mukavaa viihdettä tämä on, mutta on mulla omakin elämä.